Αποστολέας Θέμα: ΘΕΜΑΤΑ 2008  (Αναγνώστηκε 14437 φορές)

Σιδηρόπουλος Δ.

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
  • Η ζωή είναι ωραία
ΘΕΜΑΤΑ 2008
« στις: 31 Μάι 2008, 10:28:00 πμ »
Τα θέματα από την σελίδα υοθ ΥΠΕΠΘ
Σιδηρόπουλος Δημήτρης (ΠΕ 19)
Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

clevercitizen

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 75
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #1 στις: 31 Μάι 2008, 11:27:37 πμ »
Καλά έγραψα.... Αν εξαιρέσουμε θεωρία το Β1, τα άλλα όλα καλά ....Απλά θεματάκια.... Γνώμη μου...
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #2 στις: 31 Μάι 2008, 11:38:44 πμ »
σου εύχομαι, τα καλύτερα

Κώστας

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #3 στις: 31 Μάι 2008, 11:59:43 πμ »
Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!!
Πάντως πιστεύω ότι ήταν σχετικά εύκολα θέματα για τα παιδιά που είχαν προετοιμαστεί καλά!  ;)

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 369
  • ___
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #4 στις: 31 Μάι 2008, 12:08:05 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι ήταν εύκολα θέματα ακόμα και για αυτούς που δεν είχαν προετοιμαστεί σώστα.
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

Σιδηρόπουλος Δ.

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
  • Η ζωή είναι ωραία
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #5 στις: 31 Μάι 2008, 12:40:34 μμ »
Η προσωπική μου εκτίμηση για τις λύσεις.
Σιδηρόπουλος Δημήτρης (ΠΕ 19)
Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Jetry

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #6 στις: 31 Μάι 2008, 12:47:55 μμ »
το τρίτο θέμα μπορεί να λυθεί με διαδικασία?

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #7 στις: 31 Μάι 2008, 12:48:45 μμ »
το διάγραμμα ροής έχει πλάκα  :)

Φιλιά στη Θεσσαλονίκη

Εκτιμώ, οτι μπορεί με διαδικασία αν είναι σωστός ο μηχανισμός...
Δε ζητάει ρητά υποπρόγραμμα η εκφώνηση

Σιδηρόπουλος Δ.

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
  • Η ζωή είναι ωραία
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #8 στις: 31 Μάι 2008, 12:53:36 μμ »
Η αλήθεια είναι το διάγραμμα ροής είναι λίγο πρόχειρο αν αυτό ενοείς συνάδελφε. Σχετικά με το υποπρόγραμμα το θέμα αναφέρει ξεκάθαρα να γίνει κατάλληλο υποπρόγραμμα . Σίγουρα μπορεί να προσεγγιστεί και με διαδικασία και να βγει το σωστό αποτέλεσμα, αλλά τότε μπορεί να πει κάποιος ποιος ο ρόλος της συνάρτησης στον προγραμματισμό και δεν χρησιμοποιούμε για όλα τα υποπρογράμματα διαδικασίες? Άρα θεωρώ ότι σωστότερη απάντηση είναι η συνάρτηση κάτι το οποίο ήταν πολύ εύκολο και έπρπε να το καταλάβει ο μαθητής.
Σιδηρόπουλος Δημήτρης (ΠΕ 19)
Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #9 στις: 31 Μάι 2008, 12:56:17 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο Δημήτρη, απλά αν κάποιος τελικά υλοποίησε ΣΩΣΤΑ τη διαδικασία, πρέπει να πάρει τις μονάδες, αυτό λέω

Σιδηρόπουλος Δ.

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
  • Η ζωή είναι ωραία
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #10 στις: 31 Μάι 2008, 12:58:36 μμ »
Αυτό είναι ένα άλλο θέμα και σίγουρα θα πρέπει να δοθούν σαφείς οδηγίες στους βαθμολογητές για να μην υπάρχουν διαφορετικές βαθμολογήσεις στα ίδια πράγματα.
Σιδηρόπουλος Δημήτρης (ΠΕ 19)
Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Jetry

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #11 στις: 31 Μάι 2008, 01:07:27 μμ »
Ναι σαφώς η συνάρτηση κάνει μπαμ αλλά το θέμα είναι από άποψη βαθμολογίας τι θα κάνουν στους μαθητές που λύσανε το θέμα με διαδικασία... για να δούμε

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #12 στις: 31 Μάι 2008, 03:01:27 μμ »
Σίγουρα πιο εύκολα από πέρισυ.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

ρενα

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #13 στις: 31 Μάι 2008, 03:15:51 μμ »
Εγω συναρτηση χρησιμοποιησα...
αλλα λεει με εισοδο τις δυο παραμετρους.. Η χρεωση ειναι εξοδος...!? ετσι δεν ειναι?! Οποτε γτ οχι διαδικασια?
Σκεφτηκα να το κανω κ με διαδικασια.. αλλα το ειχα κανει ηδη με συναρτηση...
Θελω... να πιασω μηχανολογους μηχανικους...!

Ευαγγελία

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 24
  • Καθηγήτρια Πληροφορικής
ΘΕΜΑΤΑ 2008
« Απάντηση #14 στις: 31 Μάι 2008, 05:19:01 μμ »
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου διευκρινήσει την ουσία επιβολής αρχικοποιήσης του Πίνακα ΠΛ[16,3] στο θέμα
4γ????????
Αυτό ζητήθηκε ως ανεξάρτητο των όσων υπολοίπων ζητά το ζήτημα????
Έγινε με  σκοπό να δουν συγκεκριμένο τρόπο λύσης στον υπολογοισμό των πληθών ΝΙΚΕΣ, ΗΤΤΕΣ. ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ???

Αν κάποιος μαθητής επιλέξει να λύση το θέμα 4γ ως εξής:

Για ι από 1 μέχρι  16
   Για κ από 1 μέχρι 3
   ΠΛ[ι,κ]<--0
   Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για  ι από 1 μέχρι 16
   Πν<--0
   Πη <--0
   Πι <--0
   Για κ από 1 μέχρι 30
   Αν ΑΠ[ι,κ]=’Ν’ τότε
      Πν <-- Πν +1
   Αλλιώς_αν    ΑΠ[ι,κ]=’Η’ τότε
      Πη<-- Πη +1
   Αλλιώς
      Πι<-- Πι +1
   Τέλος_επανάληψης
   ΠΛ[ι,1] <-- Πν
   ΠΛ[ι,2]<-- Πη
   ΠΛ[ι,3]<--Πι
Τέλος_επανάληψης


1.   Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ 0 ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΛ[16,30] ΤΙ ΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ?????
2.   ΘΕΛΑΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ (π.χ ΠΛ[ι,1]ΠΛ¨[ι,1]+1 μέσα στην επανάληψη ) ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ «ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ»
3.   Μήπως αυτή η παρατήρηση για μηδενισμό ήταν μια περιττή απαίτηση
4.   Αν πάλι ζητούσαν συγκεκριμένη λύση….το βρίσκω τουλάχιστον …..άκρος περιοριστικό και έξω από την λογική των αλγορίθμων


« Τελευταία τροποποίηση: 31 Μάι 2008, 06:12:14 μμ από ΓΚΟΥΝΤΟΥΜΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ »