Τα σχόλια μου για τα θέματα
Α1 λίγο άκυρο, αλλά έβγαινε και να μην το έχεις δει
Α2 το έλεγε ξεκάθαρα το σχολικό, αλλά γενικά επειδή υπήρχε διαμάχη τι στέλνεις ως παράμετρο σε διαδικασία, συνάρτηση κκτλ.. πάλι καλά που δεν έβαλαν στη συνάρτηση η λίστα παραμέτρων κενή, διότι τότε θα το συζητάγαμε κανά χρόνο
Α3-Α5 οκ
Β1 επιτέλους το 4ο κεφ. εμφανίστηκε
Β2 ένσταση από μαθητές, διαφορά και όχι διαφορές, οπότε έγραψαν σελίδα 138, εφόσον στην 139 προκύπτουν από 138
Γ1 η επιτροπή έδειξε μια προτίμηση στο 1ο κεφ
Γ2 οκ
Δ. η αγάπη τους για το 1ο κεφ συνεχίστηκε
Θέμα 2ο
Τετριμένο, επαναλαμβανόμενο.. αλλά και το διάγραμμα ροής βοηθάει πολλές φορές στα πρώτα βήματα οι μαθητές να καταλάβουν τη δομή επανάληψης. οπότε οκ
θέμα 3ο
καλό.. όχι κάτι ιδιαίτερο. Μαθητής κάλεσε διαδικασία ΚΑΛΕΣΕ δ1(Κ[ι], Η[ι], χ[ι],ι) και ενώ του είπα σου λέει είσοδο ημέρες και κατηγορία, μου απάντησε ναι, αλλά δεν λέει μόνο αυτά..??
θέμα 4ο
είχε ο παναγιώτης ίδιο θέμα βιβλίο του αλλά σαφώς πιο δύσκολο.
καλό.. όχι κάτι ιδιαίτερο
Συνεπώς γενικό σχόλιο.. Δεν άλλαξε η μορφή των θεμάτων, παρότι το στέκι έκανε προσπάθεια ώστε τουλάχιστο 10 μόρια να είναι λίγο πιο ψαγμένα.
Θεωρώ ότι το 1ο θέμα μας γυρίζει στο 2004 και πίσω, και πρέπει να κυνηγάμε τους μαθητές με το ρόπαλο να παπαγαλίσουν τη θεωρία