Ο μηδενισμός του πίνακα ήταν βοήθεια για όσους το ξεχάσουν ότι χρειάζεται 
Είναι σαν τα ερωτήματα που σου ζητάνε να κάνεις ταξινόμηση και να εμφανίσεις τους x καλύτερους, ενώ είναι περιττό να σου πει να κάνεις ταξινόμηση
Γενικά, το μόνο σχετικά δύσκολο κομμάτι των φετινών θεμάτων ήταν τα 2 ερωτήματα στο Θέμα 4 που δημιουργούν τους νέους πίνακες
Τα υπόλοιπα ήταν λίγο πολύ γνωστά, χωρίς εκπλήξεις
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου διευκρινήσει την ουσία επιβολής αρχικοποιήσης του Πίνακα ΠΛ[16,3] στο θέμα
4γ?


?
Αυτό ζητήθηκε ως ανεξάρτητο των όσων υπολοίπων ζητά το ζήτημα?

Έγινε με σκοπό να δουν συγκεκριμένο τρόπο λύσης στον υπολογοισμό των πληθών ΝΙΚΕΣ, ΗΤΤΕΣ. ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ???
Αν κάποιος μαθητής επιλέξει να λύση το θέμα 4γ ως εξής:
Για ι από 1 μέχρι 16
Για κ από 1 μέχρι 3
ΠΛ[ι,κ]<--0
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι 16
Πν<--0
Πη <--0
Πι <--0
Για κ από 1 μέχρι 30
Αν ΑΠ[ι,κ]=Ν τότε
Πν <-- Πν +1
Αλλιώς_αν ΑΠ[ι,κ]=Η τότε
Πη<-- Πη +1
Αλλιώς
Πι<-- Πι +1
Τέλος_επανάληψης
ΠΛ[ι,1] <-- Πν
ΠΛ[ι,2]<-- Πη
ΠΛ[ι,3]<--Πι
Τέλος_επανάληψης
1. Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ 0 ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΛ[16,30] ΤΙ ΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ?

?
2. ΘΕΛΑΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ (π.χ ΠΛ[ι,1]ΠΛ¨[ι,1]+1 μέσα στην επανάληψη ) ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ «ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ»
3. Μήπως αυτή η παρατήρηση για μηδενισμό ήταν μια περιττή απαίτηση
4. Αν πάλι ζητούσαν συγκεκριμένη λύση
.το βρίσκω τουλάχιστον
..άκρος περιοριστικό και έξω από την λογική των αλγορίθμων