off topic :
Το πακέτο περιλαμβάνει:
1) Βιβλίο μαθητή το οποίο έχει δημιουργήσει τόσα προβλήματα με τους ελλιπείς ορισμούς και τις κακές μεταφράσεις άλλων βιβλίων, που στερείται παραδειγμάτων με φαντασία, που αφήνει χωρίς ανάλυση σημαντικές έννοιες όπως οι εκφράσεις, η ιεραρχία, η μνήμη κτλ, είναι γεμάτο αντιφάσεις και λάθη και περιλαμβάνει κεφάλαια όπως το 6 που γεμίζουν το κεφάλι των μαθητών με άχρηστες πληροφορίες. Αλήθεια έχετε δει και τα άλλα κεφάλαια του βιβλίου, αυτά που είναι εκτός ύλης;;
2)Βιβλίο καθηγητή με αστείες προτάσεις διδασκαλίας και γεμάτο λάθη.
3) Τετράδιο μαθητή με ελάχιστες σοβαρές ασκήσεις, λάθη και παραλείψεις. Η ύπαρξη του κανονικά θα έπρεπε να μειώσει την χρήση των βοηθημάτων αλλά νομίζω ότι όλοι βλέπουμε ότι αυτό δεν συμβαίνει.
Πως γίνεται αυτό να θεωρείται καλή δουλειά?
Ναι, σίγουρα αν το συγκρίνουμε με αυτό των ΕΠΑΛ που μιλάει για "σφαιρικές μεταβλητές" (global variables) ίσως είναι καλύτερο. Μήπως όμως έχουμε χαμηλές προσδοκίες; Αυτά είναι τα βιβλία που θέλουμε για την δευτεροβάθμια; Ένας ακόμη τρόπος να βγάλουν κάποιοι λεφτά;