Αποστολέας Θέμα: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή  (Αναγνώστηκε 4606 φορές)

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« στις: 03 Δεκ 2007, 12:58:54 μμ »
Αναρτήστε εδώ μέχρι Τρίτη 4/12/2007 το απόγευμα ό,τι διορθώσεις έχετε να προτείνετε για το βιβλίο μαθητή της ΑΕΠΠ.

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #1 στις: 03 Δεκ 2007, 02:26:30 μμ »
Αναλαμβάνω τα κεφάλαια 7, 8, 9 και 10 του βιβλίου μαθητή.

(Αυτό σημαίνει ότι θα διαβάσω τα κεφάλαια, θα προτείνω διορθώσεις, θα συμπεριλάβω ότι διορθώσεις στείλετε γι' αυτά και θα τις αναρτήσω σε αρχείο Word. Όποιος θέλει με παρόμοιο τρόπο αναλαμβάνει όποια κεφάλαια θέλει/προλαβαίνει.)

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #2 στις: 03 Δεκ 2007, 05:33:27 μμ »
Προτεινόμενες διορθώσεις για το Βιβλίο Μαθητή, Κεφάλαιο 7.

Περιλαμβάνει και την παρακάτω διόρθωση που είχε στείλει παλιότερα ο Αντρέας:
14.   7ο    150   πλαίσιο 2η παρ.   ΑΚΕΡΑΙΟΣ   ΑΚΕΡΑΙΕΣ

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1429
  • There are always possibilities...
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #3 στις: 03 Δεκ 2007, 11:03:17 μμ »
Kεφάλαιο 2, Σελίδα 38,   
χρειάζεται review: ναι
Ακριβής θέση:  Σχήμα 2.5
Υπάρχον κείμενο:   Εκτύπωσε βαρύς-ψηλός κτλ.
Να γίνει:   Χρειάζονται εισαγωγικά
Αιτιολόγηση:   Εκτυπώνονται κείμενα όχι μεταβλητές
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Δεκ 2007, 10:14:00 πμ από pgrontas »
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #4 στις: 03 Δεκ 2007, 11:20:56 μμ »
  Δεν έχω πολλές διορθώσεις από κάποιο κεφάλαιο, αλλά έχω 3-4 σημαντικές (κατά τη γνώμη μου διορθώσεις) σε διάφορα κεφάλαια.
Τις στέλνω σε ένα αρχείο με το format που έχεις δώσει ώστε να μπορείς εύκολα να κάνεις copy paste όπου θέλεις, απλά οι διορθώσεις είναι από διάφορα κεφάλαια (2,8,9).
   Έχω κάθε κεφάλαιο σε ξεχωριστή σελίδα.

Επίσης κάτι άλλο για το οποίο δεν είμαι σίγουρος. Στον πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά στο κεφάλαιο 2 το ακέραιο μέρος [Μ1/Μ2] να το αφήσουμε έτσι ή να το κάνουμε Μ1 div M2 ?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #5 στις: 03 Δεκ 2007, 11:27:15 μμ »
Το προτείνουμε για div γιατί το [M1/M2] είναι τελείως παράταιρο και το σκέφτονται αυτοί. Πιθανώς να υπάρχει σκεπτικό από πίσω και να το αφήσουν ως έχει, αλλά anyway εμείς την πρόταση ας την κάνουμε.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #6 στις: 04 Δεκ 2007, 12:00:31 πμ »
Οκ την έβαλα και αυτήν στο αρχείο με το format που θέλουμε και το ξαναστέλνω
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 565
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #7 στις: 04 Δεκ 2007, 12:43:00 πμ »
Στέλνω και εγώ τα πρώτα που σκέφτηκα...

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1057
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #8 στις: 04 Δεκ 2007, 07:43:49 πμ »
Καλημέρα σας.

Για τον  αλά_ρωσικά  προτείνω  ένα από τα παρακάτω :

1)   Μ1 div Μ2

2)   A_M(M1/M2)  όπου  Α_Μ  η συνάρτηση του ακέραιου μέρους.
     
Το μόνο πρόβλημα για το  2) είναι ότι η συν.  Α_Μ  βρίσκεται στο  Κεφ. 7

Ανδρέας

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1429
  • There are always possibilities...
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #9 στις: 04 Δεκ 2007, 10:15:30 πμ »
Kεφάλαιο 2, Σελίδα 36,   
χρειάζεται review: ναι
Ακριβής θέση:  Σχήμα 2.4
Υπάρχον κείμενο:   Εκτύπωσε 'A', Εκτύπωση 'Β', Εκτύπωσε 'Γ'
Να γίνει:   Χρειάζονται διπλά εισαγωγικά
Αιτιολόγηση:   Σε όλες τις εντολές εμφάνισε,εκτύπωσε της ψευδογλώσσας χρησιμοποιούνται διπλά εισαγωγικά.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1429
  • There are always possibilities...
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #10 στις: 04 Δεκ 2007, 10:21:03 πμ »
Kεφάλαιο 2, Σελίδα 38,   
χρειάζεται review: ναι
Ακριβής θέση:  Σχήμα 2.5
Υπάρχον κείμενο:   ύψος < 1.7
Να γίνει:   ύψος < 1.70
Αιτιολόγηση:   Να υπάρχει ομοιογένεια με τον αλγόριθμο που παρουσιάζεται στην ίδια σελίδα.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1429
  • There are always possibilities...
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #11 στις: 04 Δεκ 2007, 10:30:56 πμ »
Kεφάλαιο 2,
Σελίδα 44   
χρειάζεται review: ναι
Ακριβής θέση:  Η γραμμή πάνω από το παράδειγμα 12
Υπάρχον κείμενο:   ... με_βήμα 0,01
Να γίνει:  ... με_βήμα 0.01
Αιτιολόγηση:   Να υπάρχει ομοιογένεια στον τρόπο που παρουσιάζονται οι πραγματικοί στην ΓΛΩΣΣΑ αλλά και σε άλλα σημεία της ψευδογλώσσας (πχ. σελ. 38)
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1429
  • There are always possibilities...
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #12 στις: 04 Δεκ 2007, 10:44:37 πμ »
Συγκέντρωσα στο επισυναπτόμενο αρχείο ότι διορθώσεις έχουν προταθεί στην σελίδα αυτή στα 2,3 και 8
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #13 στις: 04 Δεκ 2007, 12:59:50 μμ »
  Πιστεύω ότι το div είναι καλύτερο διότι είναι ένας απλός τελεστής τον οποίο θα παιδιά έχουν διδαχθεί όταν έχουν φτάσει στον αλά ρωσικά, αφού σύμφωνα με τις οδηγίες του παιδαγωγικού ινστιτούτου και το βιβλίο καθηγητή τα κεφάλαια 2-3 γίνονται παράλληλα με τα 7,8,9.
     Το Α_Μ δε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα γιατί θα πρέπει από νωρίς να εξηγήσεις στα παιδιά την έννοια της συνάρτησης.


Καλημέρα σας.

Για τον  αλά_ρωσικά  προτείνω  ένα από τα παρακάτω :

1)   Μ1 div Μ2

2)   A_M(M1/M2)  όπου  Α_Μ  η συνάρτηση του ακέραιου μέρους.
     
Το μόνο πρόβλημα για το  2) είναι ότι η συν.  Α_Μ  βρίσκεται στο  Κεφ. 7

Ανδρέας
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Διορθώσεις βιβλίου μαθητή
« Απάντηση #14 στις: 04 Δεκ 2007, 05:04:44 μμ »
Παιδιά δεν βρίσκω που έχω βάλει το βιβλίο μαθητή και χρησιμοποιώ το .pdf του ΠΙ που έχει πρόβλημα με τα ελληνικά σε κάποια σημεία.
Μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος ότι στο παράδειγμα της σελίδας 175 έχει μεταβλητή με ίδιο όνομα με το όνομα του προγράμματος;
Και να μου γράψει και το όνομα του προγράμματος; !!!

@#$%^&*() deadline...