Γενικός σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:59:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

o_Antonis

Θυμίζω ότι φαίνεται να μην γνωρίζουμε τι σημαίνει "επιγραμματικά".

o_Antonis

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 09:39:32 ΜΜπροφανώς αλλά δεν είσαι υποχρεωμένος να εμφανίσεις μήνυμα. Νομίζω εκεί είναι η ένσταση στη συζήτηση.
καθόλου  προφανώς σύμφωνα με την σελίδα 14.

evry

Παράθεση από: o_Antonis στις 05 Ιουν 2025, 07:03:06 ΠΜκαθόλου  προφανώς σύμφωνα με την σελίδα 14.

Τι ακριβώς εννοείς?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Στη σελίδα 14 το βιβλίο αναφέρει

Η απώθηση ενός στοιχείου από τη στοίβα (εξαγωγή από τον πίνακα)
γίνεται πάντα από την κορυφή της στοίβας. Συγκεκριμένα, εξάγεται το
στοιχείο που δείχνει η μεταβλητή top και στη συνέχεια η μεταβλητή top
μειώνεται κατά ένα

Αυτό είναι μέρος της θεωρίας και είναι υποχρεωμένοι να το γνωρίζουν οι μαθητές.
Επίσης στη θεωρία λέει πάντα από την κορυφή της στοίβας που σημαίνει ότι οι θεματοδότες πολύ κακώς μίλησαν για κορυφή της στοίβας. Είναι πλεονασμός και μπέρδεψε τους μαθητές

Επίσης στη σελίδα 13 λέει τι κάνουμε στην περίπτωση υπερχείλισης/υποχείλισης. Λέει ελέγχουμε, δεν αναφέρει τίποτα για μήνυμα.

Στη σελίδα 16 που έχει τον κώδικα της στοίβας να ενημερώσω ότι αυτό αποτελεί παράδειγμα και τα παραδείγματα στο βιβλίο δεν είναι μέρος της θεωρίας και δεν είναι υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν οι μαθητές.

Άρα πολύ κακώς ασχολούμαστε με το αν θα έχει μήνυμα ή όχι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Ίσως τα καλύτερα θέματα που έχω δει τα τελευταία χρόνια.


Θα μπορούσε να υπάρχει περισσότερη προσοχή στη διατύπωση σε κάποια σημεία όμως οι όποιες ασάφειες θεωρώ πως περισσότερο απασχόλησαν τους διδάσκοντες παρά τους μαθητές.

Μπράβο στους συναδέλφους..!
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

o_Antonis

στην ίδια σελίδα (14) με επικεφαλίδα ώθηση υλοποίηση με πίνακα

τι κάνει;

evry

Παράθεση από: o_Antonis στις 05 Ιουν 2025, 09:30:48 ΠΜστην ίδια σελίδα (14) με επικεφαλίδα ώθηση υλοποίηση με πίνακα

τι κάνει;
Σε ρώτησα τι εννοείς.
Αν μπορείς να απαντήσεις απαντάς, αν απλά παραθέτεις αριθμούς σελίδων χωρίς να εξηγείς τι εννοείς δεν έχει νόημα η συζήτηση.

Από την άλλη εγώ τη σελίδα 14 την είδα.
Εσύ τη σελίδα 13 και αυτό που γράφει μέσα στο μπλε πλαίσιο το είδες;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

σελ. 13
Ο έλεγχος αποτελεί μέρος της διαδικασίας της ώθησης σύμφωνα με τη θεωρία του βιβλίου
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Νομίζω ότι άδικα μπαίνουμε σε διαδικασίες να πείσουμε ο ένας τον άλλον για ένα πραγματικά κάκιστο θέμα
Ζητάνε γενικά και αόριστα να γράψεις τον κώδικα της ώθησης στο Α2(!!!)
Φαντάζομαι πώς νιώσατε όλοι σας διαβάζοντας ακριβώς κάτω από τα ΣΛ την φράση "να γραφεί τμήμα προγράμματος..."

Θες να ελέγξεις τον κώδικα της στοίβας; Καν'το με πιο έξυπνο και κυρίως μονοσήμαντο τρόπο
Όχι έτσι
Ο κώδικας δεν είναι και δεν πρέπει να είναι προς εξέταση θεωρίας, δίνουμε λάθος μήνυμα
Με την ίδια λογική, μπορούν να ζητήσουν τον κώδικα της δυαδικής ή τον α λα ρωσικά

Αν δεν συμφωνούν οι καθηγητές για την σαφήνεια ενός θέματος, τότε σίγουρα υπάρχει πρόβλημα

Πέφτουμε όλοι στην παγίδα να κρίνουμε ένα θέμα από την δική μας εμπειρία, που σε μερικούς ξεπερνάει τα 20 χρόνια

Υπάρχουν παιδιά, όμως, που ασχολούνται περίπου 9 μήνες, με ανεπαρκείς ικανότητες στα ελληνικά

Ας τους δίνουμε επαρκείς εκφωνήσεις

ΥΓ. Νομίζω ότι εδώ και 2-3 χρόνια δεν είχαμε σχολιάσει κάτι για ασάφειες, είμασταν ικανοποιημένοι. Δεν κρίνουμε την επιλογή των εξεταζόμενων θεμάτων, αλλά την διατύπωση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

o_Antonis

Παράθεση από: o_Antonis στις 04 Ιουν 2025, 07:20:21 ΜΜΝα κάνω λίγο τον περίεργο, κυρίως τονίζοντας πόσο "μέτρια" γραμμένο είναι το βιβλίο.
Αμέσως μετά στην σελίδα 14 που εξηγεί την υλοποίηση, δεν λέει το ίδιο πράγμα.

Και ενώ στο μπλε πλαίσιο γράφει ότι η ώθηση γίνεται πάντα στην κορυφή, στην απώθηση μάλλον το ξέχασαν και στην σελίδα 14 στην υλοποίηση το αναφέρει.
(άσχετο τώρα, απλώς το αναφέρω)

Μάλιστα το γκρί πλαίσιο -αυτό με την λάμπα- αφήνει και πολύ έντονη αίσθηση "αδικίας" για το τι εξετάστηκε ως θεωρία
(μαζί με τις οδηγίες διόρθωσης)
Στην προκείμενη περίπτωση θα έπρεπε να "κερδίσει" η υλοποίηση στην οποία δεν αναφέρεται ο έλεγχος (δεν εννοώ το παράδειγμα) και όχι η αφηρημένη περιγραφή της λειτουργίας της στοίβας.

*μετά θα συζητούσαμε αν θα πρέπει να κοπεί μονάδα σε περίπτωση που λείπει η αρχικοποίηση του top

evry

Δεν είναι το ίδιο
Στο μπλε πλαίσιο λέει γενικά για την ώθηση ανεξαρτήτου υλοποίησης, ενώ παρακάτω εξηγεί την υλοποίηση σε πίνακα.
Είναι περιττό να επαναλάβει ότι χρειάζεται έλεγχος, γιατί εννοείται από πριν, θα ήταν πλεονασμός.

Ωστόσο αυτό που λες έχει ένα point.
Δεν είχα διαβάσει το αρχικό σου post που τα έγραφες.

Πράγματι, δεν το παρουσιάζουν καλά , όμως είναι ξεκάθαρο ως θεωρία ότι ο έλεγχος είναι μέρος της διαδικασίας της ώθησης
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε την απάντηση της ΚΕΕ στις ενδεικτικές λύσεις στο Α2.
Ελπίζω μόνο να μην γράφουν ένα ξερό "σελίδα 16", γιατί τότε υπάρχει πρόβλημα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p


evry

Παράθεση από: andreas_p στις 05 Ιουν 2025, 10:13:24 ΠΜΒ2 σελ. 16
Δυστυχώς έβαλαν ως θεωρία παράδειγμα του βιβλίου.
Μάλιστα η εκφώνηση της θεωρίας είναι ακριβώς ίδια με του παραδείγματος.

Για όσους/ες δεν καταλαβαίνουν τι εννοώ ας ρίξετε μια ματιά στο παράδειγμα 4 που έχει άσκηση Πειραιάς - Αίγινα.
Φανταστείτε να έβαζαν αυτό ως ερώτηση θεωρίας.

Τες πα αυτό λέω και σταματάω εδώ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

o_Antonis

Άρα παίρνουμε ως υπόθεση ότι ξεκινάμε να κάνουμε ώθηση σε μη κενή στοίβα;