Θέμα Β

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:56:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

Δεν ισχύει !
Δεν ασχολήθηκαμε με το ...
Αλγόριθμος τάδε 

...
Τέλος τάδε


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: meteo_xampos στις 04 Ιουν 2025, 07:49:50 ΜΜΠαιδιά καλησπέρα!!! Αν κάποιος μαθητής έγραψε το β1 αναλυτικά χωρίς σχήμα αλλά τα εξηγεί όλα, θα πάρει όλες τις μονάδες;
Κανονικά ναι, εφόσον αποτυπώνει με κείμενο ότι χρειάζεται, δεν βλέπω το λόγο να κοπεί κάτι. Δεν απαιτείται απο την εκφώνηση διαγραμματική αναπαράσταση

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 10:35:07 ΠΜΣτο Β2  βάζω:

ΑΡΧΗ
   ΄
   ΄
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


 
και όλα μέσα σωστά. Δεν πιστεύω η επιτροπή να πεί να κόψουν. Ε;;; :P
Αν κόψει κάποιος απο αυτό, να τον κόψουν απο βαθμολογητή...

Parnaoutakis

Παράθεση από: Parnaoutakis στις 04 Ιουν 2025, 08:07:04 ΜΜΘα αναφερθώ λίγο στις κλασεις. Θεωρώ ότι έπρεπε ρητά να διατυπωθεί ότι όπου είναι δυνατόν να αξιοποιηθει ο πολυμορφισμος.
Θεωρητικά μπορείς να μην δηλώσεις στην υπερκλάση την αναπαραγωγή()  και να δημιουργείς αντικείμενα βίντεο και ήχο με την δική τους αναπαραγωγή.

Επειδή απάντηση δεν πήρα,  παρα μόνο ένα ειρωνικό "πόσο πιο ξεκαθαρα?"
Είπα να στείλω το pdf της εκφώνησης στο chatgtp και να μου προτείνει λύση για να δω πως το αντιλαμβάνεται. Μήπως όντος είναι τοσο ξεκαθαρο;
Για να μην μακρυγορω μου το έλυσε χωρίς πολυμορφισμο είτε με 2 ίδιες μεθόδους αναπαραγωγή(), είτε με αναπαραγωγήΗχου() και αναπαραγωγήΒιντεο().
Στην συνέχεια του είπα να χρησιμοποιήσει πολυμορφισμο και μου το έλυσε, όπως είναι η ορθότερη προσέγγιση.
Η εκφώνηση απευθύνεται σε αρχάριους οι οποίοι δεν έχουν και την πολυτέλεια να δουν τα πλεονεκτήματα του πολυμορφισμου σε κανονικό περιβάλλον προγραμματισμού.
Και οι τρεις προσεγγίσεις από έναν μαθητή για μενα είναι σωστές. Κάποιες προτιμητέες και κάποιες όχι.

pgrontas

Παιδιά με όλο το σεβασμό πληροφορικοί είμαστε μην κάνουμε σαν τους φιλολόγους που ακούνε ChatGPT και νομίζουν κάποιον φωτεινό παντογνώστη.

Ναι είναι ή θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρο για οποιονδήποτε μαθητή έχει λύσει μια δυο παρόμοιες ασκήσεις και έχει διαβάσει τη θεωρία. Όποιος δεν έχει χρησιμοποιήσει πολυμορφισμό πρέπει να χάσει κάτι.

ΠαράθεσηΠαράθεση από: Parnaoutakis στις 6/4/2025, 9:13:57 PM Δηλαδή διαφωνείς ότι θα λειτουργεί σωστά ένα πρόγραμμα με την παραπάνω υλοποιηση;
Μπορεί να λειτουργεί σωστά αλλά δεν θα αξιοποιεί τις αρχές του αντικειμενοστρεφούς.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Το ChatGPT δεν είναι πανάκεια, πόσο μάλλον για εκφωνήσεις γραμμένες στα ελληνικά...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Parnaoutakis

Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 04:58:50 ΜΜΠαιδιά με όλο το σεβασμό πληροφορικοί είμαστε μην κάνουμε σαν τους φιλολόγους που ακούνε ChatGPT και νομίζουν κάποιον φωτεινό παντογνώστη.

Ναι είναι ή θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρο για οποιονδήποτε μαθητή έχει λύσει μια δυο παρόμοιες ασκήσεις και έχει διαβάσει τη θεωρία. Όποιος δεν έχει χρησιμοποιήσει πολυμορφισμό πρέπει να χάσει κάτι.
Μπορεί να λειτουργεί σωστά αλλά δεν θα αξιοποιεί τις αρχές του αντικειμενοστρεφούς.
Κάθε επιστημονική λύση δεν είναι αποδεκτη;

pgrontas

Παράθεση από: Parnaoutakis στις 05 Ιουν 2025, 05:03:39 ΜΜΚάθε επιστημονική λύση δεν είναι αποδεκτη;
Όχι όταν σου ζητάει η άσκηση κάτι συγκεκριμένο. 
Π.χ. αν σου πει να γράψεις κάτι 10 φορές με δομή επανάληψης και συ πας με δομή ακολουθίας δεν είναι αποδεκτό.
Γιατί το νόημα της άσκησης είναι να ελέγξει και να ξεχωρίσει αυτούς που ξέρουν τη δομή επανάληψης.


Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Parnaoutakis

Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Ιουν 2025, 04:59:35 ΜΜΤο ChatGPT δεν είναι πανάκεια, πόσο μάλλον για εκφωνήσεις γραμμένες στα ελληνικά...
Η αναφορά στο chatgpt έγινε για να δούμε την ερμηνεία της εκφώνησης και όχι αν θα παράγει την ενδεδειγμένη λύση. Με του που το είπα να χρησιμοποιήσει πολυμορφισμο ανταποκριθηκε βάσει αυτών που περιμέναμε. Θέλω να πω ότι δεν είναι κακό να έχεις μεγαλύτερη σαφήνεια στην εκφωνηση ώστε να μην υπάρχουν πολλαπλές λύσεις που να ικανοποιούν την εκφώνηση.

Parnaoutakis

Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 05:06:24 ΜΜΌχι όταν σου ζητάει η άσκηση κάτι συγκεκριμένο.
Π.χ. αν σου πει να γράψεις κάτι 10 φορές με δομή επανάληψης και συ πας με δομή ακολουθίας δεν είναι αποδεκτό.
Γιατί το νόημα της άσκησης είναι να ελέγξει και να ξεχωρίσει αυτούς που ξέρουν τη δομή επανάληψης.



Δηλαδή ο μαθητής θα πρέπει να υποπτεύεται τι έχει ο δημιουργός στο μυαλό του, ή να υλοποιήσει βάσει εκφώνησης μια λύση που πληροί τα κριτηρια;

pgrontas

Γιατί να υποπτευθεί ο μαθητής όταν το ζητάει ξεκαθαρα;
Παράθεση από: Parnaoutakis στις 05 Ιουν 2025, 05:12:50 ΜΜΔηλαδή ο μαθητής θα πρέπει να υποπτεύεται τι έχει ο δημιουργός στο μυαλό του, ή να υλοποιήσει βάσει εκφώνησης μια λύση που πληροί τα κριτηρια;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Parnaoutakis

Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 05:17:32 ΜΜΓιατί να υποπτευθεί ο μαθητής όταν το ζητάει ξεκαθαρα;
"Η αναπαραγωγή υλοποιείται με διαφορετικό τρόπο στο βίντεο και στον ηχο"
Και στην μία και στην άλλη λύση υλοποιείται με διαφορετικό τρόπο. Έχουν διαφορετικό κώδικα.

pgrontas

ΠαράθεσηΤο ψηφιακό περιεχόμενο μπορεί να ζητηθεί για αναπαραγωγή και για μεταφόρτωση (download)
...
κάθε κλάσης αντικειμένων σε μια ιεραρχία
Μην παίζουμε με τις λέξεις.
Δεν είναι η καλύτερη χρήση του χρόνου μου να (ξανα)εξηγώ τα αυτονόητα.

Διάβασε σε παρακαλώ τι έχω γράψει νωρίτερα και γιατί πρέπει να κοπούν μονάδες.
Κάποιο λόγο θα έχεις να μην το δέχεσαι αλλά δεν θα τα ισοπεδώσουμε και όλα.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

- Να βρεθεί ο πωλητής με τις μεγαλύτερες συνολικές πωλήσεις

- Να αποθηκευτούν  οι συνολικές πωλήσεις για κάθε πωλητή σε μονοδιάστατο πίνακα. Κατόπιν να βρεθεί ο πωλητής με το μεγαλύτερο άθροισμα

Θέμα επιλογής είναι πώς θα το θέσουμε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Parnaoutakis

Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 05:41:17 ΜΜΜην παίζουμε με τις λέξεις.
Δεν είναι η καλύτερη χρήση του χρόνου μου να (ξανα)εξηγώ τα αυτονόητα.

Διάβασε σε παρακαλώ τι έχω γράψει νωρίτερα και γιατί πρέπει να κοπούν μονάδες.
Κάποιο λόγο θα έχεις να μην το δέχεσαι αλλά δεν θα τα ισοπεδώσουμε και όλα.


Όντως  παίζουμε με τις λέξεις. Η πρόθεση μου ειναι η ελάχιστοποίηση της παρερμηνειας με σαφήνεια στην διατύπωση ώστε να μην χρειάζεται να το συζητάμε εκ των υστέρων. Τέλος.