Θέμα Β

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:56:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

George Eco

Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 10:35:07 ΠΜΣτο Β2  βάζω:

ΑΡΧΗ
   ΄
   ΄
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


 
και όλα μέσα σωστά. Δεν πιστεύω η επιτροπή να πεί να κόψουν. Ε;;; :P

Θα κόψουν σίγουρα κάτι. Είναι ξεκάθαρο πως ζητά αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα.

Αλγοριθμος Β2
   .
   .
Τέλος Β2


evry

Παράθεση από: George Eco στις 04 Ιουν 2025, 03:09:14 ΜΜΘα κόψουν σίγουρα κάτι. Είναι ξεκάθαρο πως ζητά αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα.

Αλγοριθμος Β2
  .
  .
Τέλος Β2
Ξεχνάς κάτι όμως, η ψευδογλώσσα δεν έχει συντακτικά λάθη, αλλιώς δεν θα ήταν ψευδογλώσσα.  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Θεωρώ αδιανόητο να κοπούν μονάδες για κάποιον που έγραψε κάτι συντακτικά σωστό στην πρώτη και τελευταία σειρά του αλγορίθμου
Αν έγραψε πρόγραμμα και δήλωσε μεταβλητές, εγώ θα το έδινα όλο
Αν το ξεκίνησε με αρχή και το τελείωσε με τέλος_προγράμματος, θα έκοβα μισή μονάδα με μισή καρδιά
Τα υπόλοιπα θέλουμε να ελέγξουμε αν έχει καταλάβει, όχι τα τυπικά

Υπάρχουν μαθητές που έγραψαν Τέλος_Αλγορίθμου
Προτείνω να μην ασχοληθούν οι βαθμολογητές με τέτοιες ανούσιες λεπτομέρειες, σε ένα μάθημα που έχει διαφορές στην κωδικοποίηση αλγορίθμου και προγράμματος που ζαλίζουν ακόμα και άριστους μαθητές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 03:23:06 ΜΜΘεωρώ αδιανόητο να κοπούν μονάδες για κάποιον που έγραψε κάτι συντακτικά σωστό στην πρώτη και τελευταία σειρά του αλγορίθμου
Αν έγραψε πρόγραμμα και δήλωσε μεταβλητές, εγώ θα το έδινα όλο
Αν το ξεκίνησε με αρχή και το τελείωσε με τέλος_προγράμματος, θα έκοβα μισή μονάδα με μισή καρδιά
Τα υπόλοιπα θέλουμε να ελέγξουμε αν έχει καταλάβει, όχι τα τυπικά

Υπάρχουν μαθητές που έγραψαν Τέλος_Αλγορίθμου
Προτείνω να μην ασχοληθούν οι βαθμολογητές με τέτοιες ανούσιες λεπτομέρειες
Εντάξει έτσι είναι. Δε νομίζω ότι οι δικοί μας βαθμολογητές είναι τόσο τυπολάτρες.
Από τη στιγμή που ζητάει ψευδογλώσσα αν ο αλγόριθμος που δίνει είναι σωστός δεν πρέπει να κοπούν μονάδες.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 03:23:06 ΜΜΘεωρώ αδιανόητο να κοπούν μονάδες για κάποιον που έγραψε κάτι συντακτικά σωστό στην πρώτη και τελευταία σειρά του αλγορίθμου
Αν έγραψε πρόγραμμα και δήλωσε μεταβλητές, εγώ θα το έδινα όλο
Αν το ξεκίνησε με αρχή και το τελείωσε με τέλος_προγράμματος, θα έκοβα μισή μονάδα με μισή καρδιά
Τα υπόλοιπα θέλουμε να ελέγξουμε αν έχει καταλάβει, όχι τα τυπικά

Υπάρχουν μαθητές που έγραψαν Τέλος_Αλγορίθμου
Προτείνω να μην ασχοληθούν οι βαθμολογητές με τέτοιες ανούσιες λεπτομέρειες, σε ένα μάθημα που έχει διαφορές στην κωδικοποίηση αλγορίθμου και προγράμματος που ζαλίζουν ακόμα και άριστους μαθητές
Πταίσμα. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα χαθεί τίποτα.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

George Eco

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 03:25:33 ΜΜΕντάξει έτσι είναι. Δε νομίζω ότι οι δικοί μας βαθμολογητές είναι τόσο τυπολάτρες.
Από τη στιγμή που ζητάει ψευδογλώσσα αν ο αλγόριθμος που δίνει είναι σωστός δεν πρέπει να κοπούν μονάδες.
Μακάρι ειλικρινά, γιατί στην ουσία τι εξετάζουμε;

NIKOS_KALYVAS

Καλησπέρα σε όλους και καλά αποτελέσματα στα παιδιά.

Τώρα που ξανακοίταξα τα θέματα, στο ΘΕΜΑ Β ποιες είναι οι 15 μονάδες θεωρίας και ποιες οι 10 της άσκησης ώστε να συμπληρωθούν 40 μονάδες θεωρία και 60 μονάδες ασκήσεις; Ή επαψε να ισχύει κατι τέτοιο;
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

NIKOS_KALYVAS

Kαλησπέρα σε όλους και καλά αποτελέσματα στα παιδιά.

Τώρα που ξανακοίταξα τα θέματα, στο ΘΕΜΑ Β ποιες είναι οι 15 μονάδες θεωρίας και ποιες οι 10 της άσκησης ώστε να συμπληρωθούν 40 μονάδες θεωρία και 60 μονάδες ασκήσεις; Ή επαψε να ισχύει κατι τέτοιο;

--------
ΦΕΚ 5136/2022. Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων από το 2022-2023

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, το πρώτο θέμα είναι θεωρίας. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από το πρώτο μέρος, που είναι θεωρίας και βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες, και από το δεύτερο μέρος που, όπως και το τρίτο και το τέταρτο θέμα, είναι ασκήσεις ή προβλήματα σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του

https://dide.lef.sch.gr/wp-content/uploads/2022/10/fek-5137-t-b-3-10-2022.pdf
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

meteo_xampos

Παιδιά καλησπέρα!!! Αν κάποιος μαθητής έγραψε το β1 αναλυτικά χωρίς σχήμα αλλά τα εξηγεί όλα, θα πάρει όλες τις μονάδες; 

evry

Παράθεση από: meteo_xampos στις 04 Ιουν 2025, 07:49:50 ΜΜΠαιδιά καλησπέρα!!! Αν κάποιος μαθητής έγραψε το β1 αναλυτικά χωρίς σχήμα αλλά τα εξηγεί όλα, θα πάρει όλες τις μονάδες;
Στην κρίση του βαθμολογητή. Η εκφώνηση δεν ζητάει διάγραμμα, λέει οργανώστε. Φυσικά αν δεν δούμε τι ακριβώς έγραψε ο μαθητής δεν μπορούμε να έχουμε άποψη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Parnaoutakis

Θα αναφερθώ λίγο στις κλασεις. Θεωρώ ότι έπρεπε ρητά να διατυπωθεί ότι όπου είναι δυνατόν να αξιοποιηθει ο πολυμορφισμος. 
Θεωρητικά μπορείς να μην δηλώσεις στην υπερκλάση την αναπαραγωγή()  και να δημιουργείς αντικείμενα βίντεο και ήχο με την δική τους αναπαραγωγή.

andreas_p

" ... υλοποιείται με διαφορετικό
τρόπο .."

Πόσο πιο ξεκάθαρα ?

Parnaoutakis

Παράθεση από: andreas_p στις 04 Ιουν 2025, 08:46:54 ΜΜ" ... υλοποιείται με διαφορετικό
τρόπο .."

Πόσο πιο ξεκάθαρα ?
Δηλαδή διαφωνείς ότι θα λειτουργεί σωστά ένα πρόγραμμα με την παραπάνω υλοποιηση;

bagelis

#28
Και έλεγα ότι κάπου έχω ξαναδεί τη φράση "κλάση αντικειμένων"... >:D


ΟΕΦΕ 2022 Β΄ Φάση, Β2, Α
"Με βάση την παραπάνω περιγραφή, καταγράψτε τις κλάσεις αντικειμένων καθώς και τις ιδιότητες και μεθόδους κάθε κλάσης"

Άγγελος X.

Εμένα η έκφραση «οργανώστε τις ιδιότητες ... σε μια ιεραρχία καταγράφοντας τις μεθόδους και τις ιδιότητες» μου φαίνεται τουλάχιστον ασαφής. Όταν το πρωτοδιάβαζα νόμιζα ότι είχαν κάνει κάποιο συντακτικό λάθος. Μάλλον ήθελαν να πουν οργανώστε τις κλάσεις καταγράφοντας τις μεθόδους και τις ιδιότητες. Αυτό οδήγησε πολλούς μαθητές να μην κάνουν καν διάγραμμα, αφού άλλωστε δεν το ζητούσε η άσκηση.

Επίσης, μου φαίνεται εντελώς τυπολατρικό και έξω από την ουσία του μαθήματος να κόψει κάποιος μονάδες για το "Αλγόριθμος τάδε" και "Τέλος τάδε" στο Β2.