Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:57:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Παράθεση από: SuperTz στις 04 Ιουν 2025, 02:05:13 ΜΜΣτον πρώτο που προκρίνεται, πάει στο maxOν2 το maxOn1. Οπότε πρέπει να έχει τιμή ;)
Α αυτό εννοείς, ναι σωστά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

George Eco

Λογικά οι θεματοθέτες ήθελαν τις καλύτερες δύο επιδόσεις, μία για κάθε μαθητή και τους δύο μαθητές.
Τώρα ότι η διατύπωση ήταν λιγάκι Ballerina Cappuccina είναι άλλο θέμα. Όπως έχει διατυπωθεί ανοίγει τους ασκούς του αιόλου. 
Ας ελπίσουμε πως τα παιδάκια το έπιασαν κι οι διορθωτές δε θα συναντήσουν κατακλυσμό κώδικα με πίνακες κλπ...

gpapargi

Γνωρίζει κανείς πόσο θα κοπεί για χρήση πίνακα; Τι οδηγία δόθηκε στους φυσικώς αδυνάτους;
Γιώργος Παπαργύρης

pgrontas

Παράθεση από: gpapargi στις 04 Ιουν 2025, 03:07:29 ΜΜΓνωρίζει κανείς πόσο θα κοπεί για χρήση πίνακα; Τι οδηγία δόθηκε στους φυσικώς αδυνάτους;

Δεν δόθηκε καμία οδηγία και δεν συνάντησα καμία λύση με πίνακα στους μαθητές που βαθμολογησα. Προσωπικά θεωρώ σωστό να κοπεί η μισή άσκηση γιατί με χρήση πίνακα γίνεται σημαντικά πιο εύκολη.
Θα δούμε αύριο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

gpapargi

Πολύ θετικό το ότι δεν είδες λύση με πίνακα Παναγιώτη. Σημαίνει ότι δε διδάσκεται πια έτσι. Ελπίζω να μην υπάρχουν τέτοιες λύσεις και το θέμα να λήξει εκεί. Θα πρέπει να κοπούν πολλοί πόντοι. Αν πχ κοβόντουσαν 2-3 μόρια, τότε θα δίδασκαν όλοι στο μέλλον τη χρήση πίνακα πάντα με ολέθριες συνέπειες για το μάθημα. Η άσκηση αλλάζει τελείως. Θα πρέπει να κοπούν και πάνω από τους μισούς... αν μη τι άλλο για την προστασία του μαθήματος
Γιώργος Παπαργύρης

Θοδωρής Κ.

Καλησπέρα σήμερα έγραφα πληροφορική και έχω 2 απορίες . Αρχικά διαβάζοντας την εκφώνηση αρκετές φορές κατάλαβα ότι η τιμή 10.30 οδηγεί στην πρόκριση του μαθητή, δηλαδή είναι δεκτή αφού αποτελεί το "όριο". Επίσης εγώ παρότι ήξερα πως σε άγνωστο πλήθος επαναλήψεων δεν χρησιμοποιείται πίνακας, χρησιμοποίησα έναν Α[5] ώστε να αποθηκεύονται οι επιδόσεις του μαθητή,οι οποίες είναι το πολύ 5. Άλλωστε γιατί να σου δίνει το μέγιστο πλήθος προσπαθειών που μπορεί να κάνει ένας διαγωνιζόμενος. Στην διόρθωση αυτές μου οι επιλογές θα κοστίσουν μόρια; Ευχαριστώ πολύ.

evry

Παράθεση από: Θοδωρής Κ. στις 04 Ιουν 2025, 05:18:39 ΜΜΚαλησπέρα σήμερα έγραφα πληροφορική και έχω 2 απορίες . Αρχικά διαβάζοντας την εκφώνηση αρκετές φορές κατάλαβα ότι η τιμή 10.30 οδηγεί στην πρόκριση του μαθητή, δηλαδή είναι δεκτή αφού αποτελεί το "όριο". Επίσης εγώ παρότι ήξερα πως σε άγνωστο πλήθος επαναλήψεων δεν χρησιμοποιείται πίνακας, χρησιμοποίησα έναν Α[5] ώστε να αποθηκεύονται οι επιδόσεις του μαθητή,οι οποίες είναι το πολύ 5. Άλλωστε γιατί να σου δίνει το μέγιστο πλήθος προσπαθειών που μπορεί να κάνει ένας διαγωνιζόμενος. Στην διόρθωση αυτές μου οι επιλογές θα κοστίσουν μόρια; Ευχαριστώ πολύ.

ο πίνακας Α[5] είναι σωστός δεν έχει θέμα, απλά κάθε φορά έχει τις προσπάθειες του επόμενου μαθητή.
Για το = τώρα το λέει ξεκάθαρα η εκφώνηση.
Επειδή όμως και η ΚΕΕ έκανε το ίδιο λάθος, ξέρω γω μπορεί να στο χαρίσουν. Για μισή μονάδα μιλάμε έτσι;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

Παράθεση από: pgrontas στις 04 Ιουν 2025, 03:34:53 ΜΜΔεν δόθηκε καμία οδηγία και δεν συνάντησα καμία λύση με πίνακα στους μαθητές που βαθμολογησα. Προσωπικά θεωρώ σωστό να κοπεί η μισή άσκηση γιατί με χρήση πίνακα γίνεται σημαντικά πιο εύκολη.
Θα δούμε αύριο.

Μισή άσκηση??? Και τεχνική ποινή λέω εγώ😄. Ένα ερώτημα είναι που πιάνει 6 μονάδες, δεν μπορεί να χάσει μισή άσκηση.

o_Antonis

Παράθεση από: pgrontas στις 04 Ιουν 2025, 03:34:53 ΜΜΔεν δόθηκε καμία οδηγία και δεν συνάντησα καμία λύση με πίνακα στους μαθητές που βαθμολογησα. Προσωπικά θεωρώ σωστό να κοπεί η μισή άσκηση γιατί με χρήση πίνακα γίνεται σημαντικά πιο εύκολη.
Θα δούμε αύριο.

Γνωρίζει κάποιος αν ο εξεταζόμενος έφτασε στο Γ4, διάβασε/κατάλαβε ότι χρειάζεται όλες τις επιδόσεις και λέτε ότι έγινε ευκολότερη η άσκηση;


Σε θέμα στο οποίο είναι καταφανές ότι χρειάζεται διευκρίνηση -η οποία δεν δόθηκε- αφού δεν ορίζεται με μοναδικό τρόπο η διατύπωση.
Να κάνουμε συντακτική ανάλυση;

gpapargi

Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 06:47:25 ΜΜΜισή άσκηση??? Και τεχνική ποινή λέω εγώ😄. Ένα ερώτημα είναι που πιάνει 6 μονάδες, δεν μπορεί να χάσει μισή άσκηση.
Πέρα από το Γ4... και από το Γ2 πρέπει να χάσει γιατί έβαλε σε πίνακα άγνωστο πλήθος στοιχείων. Γενικά είναι ένα ζήτημα σοβαρό γιατί αν χάσει συνολικά πχ 3 βαθμούς, θα μπορούν στο μέλλον κάποιοι να διδάσκουν να μπαίνουν όλα σε πίνακα, ακόμα και ασκήσεις με τιμή φρουρό.
Γιώργος Παπαργύρης

petrosp13

Εγώ θα έλεγα να χαθούν τα μισά μόρια που λύνονται διαφορετικά με πίνακα
Πχ να μην κοπεί σχεδόν τίποτα από το ερώτημα για το ποσοστό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Άγγελος X.

Ίσως μια καλύτερη διατύπωση θα ήταν «Αν κάποιος μαθητής ξεπεράσει το όριο, προκρίνεται,
σταματά τις προσπάθειές του και καταμετράται μόνο η τελευταία επίδοσή του
Νομίζω, βέβαια, ότι είναι σαφές πως ο πληθυντικός στις επιδόσεις στο Γ4 χρησιμοποιείται λόγω του ότι αναφέρεται σε 2 διαφορετικούς μαθητές, εξού και ο πληθυντικός στα ονόματα.
Άλλωστε, το ότι ο κάθε μαθητής έχει τελικά μία επίδοση φαίνεται και από το Γ3: «την επίδοσή του» και από τη σημείωση: «... δεν υπάρχουν μαθητές με την ίδια επίδοση.»

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: gpapargi στις 04 Ιουν 2025, 03:07:29 ΜΜΓνωρίζει κανείς πόσο θα κοπεί για χρήση πίνακα; Τι οδηγία δόθηκε στους φυσικώς αδυνάτους;
Αν εννοείς μονοδιάστατο 5 θέσεων, τον οποίο διαχειρίζεται σωστά ο μαθητής (τον γεμίζει μέχρι εκεί που χρειάζεται κτλ..) δεν υπάρχει κανένας λόγος να κοπούν μονάδες. Αν εννοείς δισδιάστατο, είναι πράγματι θέμα το τι κόβουμε...

vasiko

Μέχρι τώρα δε βρήκα κανέναν υποψήφιο που να έχει λύσει την άσκηση με πίνακα ή να έχει καταλάβει ότι πρέπει να εμφανίσει όλες τις επιδόσεις των  δύο καλύτερων αθλητών. Ούτε στο κέντρο φυσικώς αδυνάτων, ούτε στο σχολείο μου, ούτε και στα παιδιά γνωστών και φίλων.
Δε νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα.

tsak

Παράθεση από: gpapargi στις 04 Ιουν 2025, 08:28:33 ΜΜΠέρα από το Γ4... και από το Γ2 πρέπει να χάσει γιατί έβαλε σε πίνακα άγνωστο πλήθος στοιχείων. Γενικά είναι ένα ζήτημα σοβαρό γιατί αν χάσει συνολικά πχ 3 βαθμούς, θα μπορούν στο μέλλον κάποιοι να διδάσκουν να μπαίνουν όλα σε πίνακα, ακόμα και ασκήσεις με τιμή φρουρό.
Το Γ2 μπορεί να μην το έκανε με πίνακα κάποιος αλλά να έβαλε μόνο την τελική επίδοση (>10.3) αυτών που προκρίθηκαν σε πίνακα και εκεί να βρήκε τα 2 μεγαλύτερα, γι'αυτό λέω ότι εμπλέκεται μόνο το Γ4 ερώτημα σε πίνακα. 
Φυσικά επειδή κι εγώ όλη τη χρονιά έλεγα στα παιδιά ότι πρέπει να αποφύγουν αν όχι απαγορεύεται να χρησιμοποιηθεί στατικός πίνακας με άγνωστο πλήθος επαναλήψεων, δεν συνηγορώ στο να πάρουν όλες τις μονάδες στο γ4 όσοι πήραν πίνακα.
Τωρα βέβαια αν μάθουν τα παιδιά ότι υπάρχουν και οι λίστες τύπου python που με μια εντολή append λύνεις τους προβληματισμούς σου με τη στατικότητα κλπ, θα μας δειρουν 😄