Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:57:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 12:29:21 ΜΜΜανώλη σε ποια επίθεση αναφέρεσαι? Είπα ότι δεν μπορούμε να μιλάμε με υποθέσεις πάνω σε μια εκφώνηση. Δεν σου έκανα καμία επίθεση.
Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ το μήνυμά μου και αν θεωρείς ότι σε προσβάλλει το

Ναι και απαντάς σε εμένα, που ΔΕΝ έκανα υπόθεση ,  αλλά ανέφερα την υπόθεση του θέματος γ ξαναλέω

Στις πανελλήνιες να τα προσέχουμε αυτά σωστά??? Στον καθημερινό διάλογο όχι???




tsak

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:22:04 ΠΜΕπαναλαμβάνω καμία σχέση γιατί τότε ήξεραν σε runtime το μέγεθος ενώ τώρα έχει τιμή φρουρό
και τα δυο φυσικά είναι λάθος αλλά δεν είναι το ίδιο γιατί όταν ο μαθητής βλέπει Για πάει το μυαλό του σε πίνακα, ενώ με Όσο και τιμή φρουρό απλά θα είναι η υπέρτατη κίνηση απελπισίας από το να μην κάνει τίποτα.
Επίσης στα σημερινά θέματα διευκολύνει τους μαθητές ένας πίνακας δυο διαστάσεων Νx6. Νομίζω αυτό θα το δούμε αρκετά και εκεί να δω πόσο θα κόψει ο καθένας
κι εγω επαναλαμβάνω ότι είναι ίδια περίπτωση με το 2010 ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ το ότι και τότε κάποιοι πήραν πίνακα και φέτος καποιοι πήραν πίνακα...οι 2 μας έχουμε μάλλον σοβαρό θέμα επικοινωνίας και από παλιά θυμάμαι οπότε ας το αφήσουμε ;D

tsak

Επίσης κανένας από τους μαθητές μου δεν ανέφερε ότι μπερδεύτηκε με την ή τις επιδόσεις που αναφέρετε στο Γ θέμα. Από πού προκύπτει η ασάφεια? Όλοι κατάλαβαν ότι έπρεπε να βρουν max1, max2 και τα ονόματα.

ολγα

Γ4:
"τα ονόματα" : πληθυντικός αριθμός
Προφανώς εννοεί 2 ονόματα.

" τις επιδόσεις" : πληθυντικός αριθμός
Προφανώς και εδώ εννοεί τις 2 αντίστοιχες με τα ονόματα επιδόσεις (μια για κάθε όνομα).

ΜΙΑ είναι η επίδοση εν τέλει για όσους προκρίνονται: προκύπτει από το Γ3.

Vagnes


SuperTz

Ορθή διατύπωση
Γ4: Να  εμφανίζει  τα  ονόματα  και  τις καλύτερες επιδόσεις  των  μαθητών  με  τις  δύο  (2) καλύτερες επιδόσεις
ή και
Γ4: Για τους μαθητές με τις δύο (2) καλύτερες επιδόσεις να εμφανίζει τα ονόματά τους και την καλύτερη επίδοση του καθενός.

Παρότι δεν πήγε στο μυαλό των περισσότερων παιδιών κάτι διαφορετικό, δεν ήταν σωστά διατυπωμένο

Η μεταβλητή με το όνομα του μαθητή με την καλύτερη επίδοση, νομίζω πως μόνη απολύτως ορθή τιμή για την αρχικοποίηση είναι το 'ΤΕΛΟΣ'.

epsilonXi

Παράθεση από: SuperTz στις 04 Ιουν 2025, 01:31:47 ΜΜΗ μεταβλητή με το όνομα του μαθητή με την καλύτερη επίδοση, νομίζω πως μόνη απολύτως ορθή τιμή για την αρχικοποίηση είναι το 'ΤΕΛΟΣ'.
όχι μωρέ, ο,τιδήποτε εντος εισαγωγικών είναι οκ, αφού είναι σίγουρο ότι 2 θα προκριθούν

petrosp13

Παράθεση από: SuperTz στις 04 Ιουν 2025, 01:31:47 ΜΜΗ μεταβλητή με το όνομα του μαθητή με την καλύτερη επίδοση, νομίζω πως μόνη απολύτως ορθή τιμή για την αρχικοποίηση είναι το 'ΤΕΛΟΣ'.
Το κενό;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

#53
Μια λύση που έκανα με βάση την δική μου κατανόηση της εκφώνησης ότι ζητάει όλες τις επιδόσεις
Αν βρείτε κανένα λάθος μου λέτε
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SuperTz

Παράθεση από: epsilonXi στις 04 Ιουν 2025, 01:37:38 ΜΜόχι μωρέ, ο,τιδήποτε εντος εισαγωγικών είναι οκ, αφού είναι σίγουρο ότι 2 θα προκριθούν
Σωστά! 
 
άρα και το κενό @PetrosP13






SuperTz

Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 01:11:16 ΜΜΕπίσης κανένας από τους μαθητές μου δεν ανέφερε ότι μπερδεύτηκε με την ή τις επιδόσεις που αναφέρετε στο Γ θέμα. Από πού προκύπτει η ασάφεια? Όλοι κατάλαβαν ότι έπρεπε να βρουν max1, max2 και τα ονόματα.
Κάθε μαθητής έχει τόσες επιδόσεις όσα και οι ρίψεις που έκανε. Και έχει μία καλύτερη επίδοση, η πρώτη που περνά το όριο.
Αφού στο Γ2 χρησιμοποιεί τον όρο επίδοση με αυτόν τον τρόπο και όχι ως την μεγαλύτερη επίδοση. Το ακούω λοιπόν να μπερδέψει κάποιον, -α.

evry

Παράθεση από: SuperTz στις 04 Ιουν 2025, 01:53:10 ΜΜΚάθε μαθητής έχει τόσες επιδόσεις όσα και οι ρίψεις που έκανε. Και έχει μία καλύτερη επίδοση, η πρώτη που περνά το όριο.
Αφού στο Γ2 χρησιμοποιεί τον όρο επίδοση με αυτόν τον τρόπο και όχι ως την μεγαλύτερη επίδοση. Το ακούω λοιπόν να μπερδέψει κάποιον, -α.
Ακριβώς πολύ σωστά.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ikariofil

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 01:40:18 ΜΜΜια λύση που έκανα με βάση την δική μου κατανόηση της εκφώνησης ότι ζητάει όλες τις επιδόσεις
Αν βρείτε κανένα λάθος μου λέτε
Το Maxoν[1] θέλει αρχικοποίηση

evry

#58
Παράθεση από: ikariofil στις 04 Ιουν 2025, 01:56:58 ΜΜΤο Maxoν[1] θέλει αρχικοποίηση
Νομίζω όχι αφού δεν συγκρίνεται με κάποιον. Απλά εκχωρείται και ξέρουμε ότι υπάρχουν τουλάχιστον δυο.
Θα το ξαναδώ όμως γιατί το έκανα βιαστικά

Έχεις δίκιο, πολύ καλή παρατήρηση
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SuperTz

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 02:02:59 ΜΜΝομίζω όχι αφού δεν συγκρίνεται με κάποιον. Απλά εκχωρείται και ξέρουμε ότι υπάρχουν τουλάχιστον δυο.
Θα το ξαναδώ όμως γιατί το έκανα βιαστικά
Στον πρώτο που προκρίνεται, πάει στο maxOν2 το maxOn1. Οπότε πρέπει να έχει τιμή ;)