Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:57:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εδώ μιλάμε για το θέμα Γ
Γιώργος Παπαργύρης

nikolasmer

Λίγο καλύτερη εκφώνηση θα ήθελα. 
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Λαμπράκης Μανώλης

Αρκετά καλύτερη εκφώνηση θα έλεγα χρειάζεται στο γ2, συμφωνώ, μαζεμένες οι 2 επαναλήψεις ειναιβλιγο θέμα νομίζω 

tsak

να δω πόσοι θα βαλουν σε πινακα (και με τι μεγεθος?) τους προκριθέντες και θα κανουν ταξινομηση και πάλι (2010 αν θυμαμαι καλα) θα λεμε αν ειναι δεκτο...

akalest0s

Το μαξ αν κατάλαβα καλά είναι αρκετά πονηρό; Γιατί πρέπει να κρατήσεις το μαξ ενός μαθητή και μετά να κάνεις μαξ πάνω στο μαξ;

λάθος, οκ!
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 10:54:27 ΠΜνα δω πόσοι θα βαλουν σε πινακα (και με τι μεγεθος?) τους προκριθέντες και θα κανουν ταξινομηση και πάλι (2010 αν θυμαμαι καλα) θα λεμε αν ειναι δεκτο...
Δεν είναι το ίδιο με του 2010. Εδώ έχει τιμή φρουρό και όχι αριθμό σε runtime.
Εκτός αν κάποιος δώσει λύση στην οποία αναφέρει ότι οι αθλητές δεν μπορούν να είναι πάνω από 100 (δεν ξέρω ποιο είναι το όριο συμμετοχών σε έναν αγώνα).
Εκεί θα είχε ενδιαφέρον
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 10:58:53 ΠΜΔεν είναι το ίδιο με του 2010. Εδώ έχει τιμή φρουρό και όχι αριθμό σε runtime.
Εκτός αν κάποιος δώσει λύση στην οποία αναφέρει ότι οι αθλητές δεν μπορούν να είναι πάνω από 100 (δεν ξέρω ποιο είναι το όριο συμμετοχών σε έναν αγώνα).
Εκεί θα είχε ενδιαφέρον
Ωχ, λες να αρχίσουμε τα ίδια; Πληθυσμός γης κλπ;
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry

Παράθεση από: merlin στις 04 Ιουν 2025, 11:03:30 ΠΜΩχ, λες να αρχίσουμε τα ίδια; Πληθυσμός γης κλπ;
όχι γιατί τα παιδιά θα εφαρμόσουν ευλαβικά τις τυποποιήσεις που τους έχουν μάθει, όποτε no worries
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

methenitis

Στο Γ4 δεν θα έπρεπε να αναφέρει οτι θέλει τις δυο καλύτερες επιδόσεις απο αυτους που περάσαν?
Γιατι έτσι  μπορει κάποιος να κάνει την διαδικασία μέσα στην εσωτερική επαναληψη και να ειναι το ίδιο ατομο  με τις δυο μεγιστες...
ηθελε καλυτερη εκφώνηση..

bageo

Μα αφού πέρασαν τουλάχιστον δύο όπου κ να βάλεις το max1 max2 το ίδιο είναι 

gpapargi

Εμφωλευμένες εντολές επανάληψης χωρίς "Για", χωρίς πίνακα για τους αθλητές λόγω άγνωστου πλήθους (είναι σε ΓΛΩΣΣΑ), με εύρεση 2 μεγαλύτερων χωρίς δυνατότητα ταξινόμησης αφού δεν είναι σε πίνακα. Καλό θέμα. Μπράβο τους.

Για μένα το παιχνίδι θα παιχτεί στο πόσοι βαθμοί θα κοπούν στη χρήση πίνακα. Γιατί τότε η άσκηση αλλάζει. Αν γίνει δεκτή η χρήση πίνακα (πχ με μικρό κόστος) τότε αδικείται κατάφορα κάποιος που πήγε να λύσει την άσκηση τίμια. Αλλιώς μπορούμε πάντα να λέμε "Έστω πίνακαν 8 δις όσο ο πληθυσμός της γης" και να τα βάζουμε όλα μέσα εκφυλίζοντας κάθε άσκηση.

Πιστεύω ότι το πόσοι βαθμοί θα κοπούν στη χρήση πίνακα είναι πολύ σοβαρό σημείο που θα καθορίσει το μάθημα για τα επόμενα χρόνια.
Γιώργος Παπαργύρης

evry

εεεε τώρα που το ξαναβλέπω
σίγουρα κάποιοι θα πάρουν πίνακες, αλλιώς θα πρέπει να υλοποιήσουν μια απλοποιημένη εκδοχή της insertion sort όπου κρατάς του 2 καλύτερους μαζί με το πλήθος των προσπαθειών τους και με κλειδί την τελευταία προσπάθεια.
Αυτό είναι και το έξυπνο. Δεν χρειάζεται να πάρεις max γιατί η τελευταία προσπάθεια θα είναι σίγουρα η μεγαλύτερη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

methenitis

Παράθεση από: bageo στις 04 Ιουν 2025, 11:10:13 ΠΜΜα αφού πέρασαν τουλάχιστον δύο όπου κ να βάλεις το max1 max2 το ίδιο είναι
Σωστά. Σταματάει και δεν κάνει αλλη προσπάθεια.
Αρα όπου και να το βάλουν σωστά ειναι.

tsak

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 10:58:53 ΠΜΔεν είναι το ίδιο με του 2010. Εδώ έχει τιμή φρουρό και όχι αριθμό σε runtime.
Εκτός αν κάποιος δώσει λύση στην οποία αναφέρει ότι οι αθλητές δεν μπορούν να είναι πάνω από 100 (δεν ξέρω ποιο είναι το όριο συμμετοχών σε έναν αγώνα).
Εκεί θα είχε ενδιαφέρον
ξανα δες το...ίδια περίπτωση είναι που κάποιοι θα παρουν πινακα αγνώστου μεγέθους...

evry

Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 11:20:02 ΠΜξανα δες το...ίδια περίπτωση είναι που κάποιοι θα παρουν πινακα αγνώστου μεγέθους...
Επαναλαμβάνω καμία σχέση γιατί τότε ήξεραν σε runtime το μέγεθος ενώ τώρα έχει τιμή φρουρό
και τα δυο φυσικά είναι λάθος αλλά δεν είναι το ίδιο γιατί όταν ο μαθητής βλέπει Για πάει το μυαλό του σε πίνακα, ενώ με Όσο και τιμή φρουρό απλά θα είναι η υπέρτατη κίνηση απελπισίας από το να μην κάνει τίποτα.
Επίσης στα σημερινά θέματα διευκολύνει τους μαθητές ένας πίνακας δυο διαστάσεων Νx6. Νομίζω αυτό θα το δούμε αρκετά και εκεί να δω πόσο θα κόψει ο καθένας
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr