Παράθεση από: Sergio στις 05 Ιουν 2025, 08:17:11 ΠΜΊσως τα καλύτερα θέματα που έχω δει τα τελευταία χρόνια.Συμφωνώ απόλυτα
Θα μπορούσε να υπάρχει περισσότερη προσοχή στη διατύπωση σε κάποια σημεία όμως οι όποιες ασάφειες θεωρώ πως περισσότερο απασχόλησαν τους διδάσκοντες παρά τους μαθητές.
Μπράβο στους συναδέλφους..!
Παράθεση από: Kost_kp στις 06 Ιουν 2025, 07:24:57 ΜΜΚαλησπέρα σας, έδωσα προχθές πληροφορική και για κάποιο λόγο στο ερώτημα Γ2 δεν κατάλαβα ότι πρέπει να σταματάω την επανάληψη όταν διαβάσει 5 προσπάθειες ή όταν ξεπεράσει το όριο. Οπότε εγώ διάβασα μια επίδοση μέσα στην οσο και μετά έκανα όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα σωστά, και max1,max2 και ποσοστό. Λόγω αυτού θα χάσω και τις 8 μονάδες του ερωτήματος πιστεύετε;Υπολογίζω 4 μονάδες.
Παράθεση από: mcpillager στις 05 Ιουν 2025, 09:27:13 ΜΜΓια το θέμα Β2. Μεγάλο θέμα διύλισης αν πρέπει να κοπεί μονάδα όταν η απάντηση του/της μαθητή/τριας δεν περιλαμβάνει την αντιστοίχιση της έλλειψης "Αρχή" και της έλλειψης "Τέλος", δηλαδή αν η απάντηση δεν ξεκινάει με τη λέξη "Αλγόριθμος" συνοδευόμενη με το όνομα του αλγορίθμου και δεν τελειώνει με τη λέξη "Τέλος" συνοδευόμενη επίσης με το όνομα του αλγορίθμου. Το σχολικό βιβλίο στη σελ. 37 είναι απολύτως σαφές: "Ένας αλγόριθμος διατυπωμένος σε ψευδογλώσσα αρχίζει πάντα με τη λέξη Αλγόριθμος συνοδευόμενη με το όνομα του αλγορίθμου και τελειώνει με τη λέξη Τέλος συνοδευόμενη επίσης με το όνομα του αλγορίθμου". Αν, λοιπόν, πάμε με βάση το βιβλίο, πρέπει να κοπεί μονάδα αν δεν υπάρχουν οι λέξεις "Αλγόριθμος" και "Τέλος" (μια μονάδα συνολικά, όχι παραπάνω).Συμφωνώ ότι έτσι πρέπει να το διδάξουμε. Πάντως το διδακτικό πακέτο έχει φοβερές ασυνέπειες σε τέτοια θέματα και για αυτό ίσως χωράει ελαστικότητα σε αυτό το σημείο.
ΠαράθεσηΓια το θέμα Β1. Η εκφώνηση είναι σαφής και (...) δίνει έτοιμες τις κλάσεις αντικειμένων (φραστικά και με υπογράμμιση) και γι' αυτό δεν ζητάει να τις βρει ο/η μαθητής/τρια.Ποτέ στην εκφώνηση δεν εξηγεί τι είναι τα υπογραμμισμένα. Μόνοι μας συμπεραίνουμε ότι "δίνει έτοιμες τις κλάσεις με υπογράμμιση". Όχι ότι είχε υποχρέωση να το εξηγήσει, αλλά μου φάνηκε περίεργο που υπογραμμίζει κάτι και δεν εξηγεί το γιατί. Κρυμμένο hint για τους μαθητές;!
Παράθεση από: pgrontas στις 04 Ιουν 2025, 03:58:26 ΜΜΕπίσης στο θέμα Γ, ενώ γράφει η εκφώνηση ξεκάθαρα ότι πρέπει να ξεπερνάει το όριο για να προκριθεί, ο έλεγχος της ΚΕΕ λέει >=.Αυτό είναι ντροπιαστικό. Όχι μόνο είναι σαφές ότι η εκφώνηση σε αυτό το σημείο μιλάει για >, δεν είναι και καθόλου υποχρεωμένος ο μαθητής να ξέρει τον "αθλητικό" τρόπο, όπως αναφέρθηκε.
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Ιουν 2025, 05:34:46 ΜΜΥ.Γ: Η κατανόηση κειμένου είναι μια δεξιότητα που φθίνει κάθε χρονιά στα Ελληνόπουλα...>>Ισχύει. Και περνώντας τα χρόνια, πλέον έχουν φτάσει οι θεματοδότες και εμείς οι καθηγητές να μην ξέρουμε καλά ελληνικά.
Παράθεση από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 04 Ιουν 2025, 04:22:23 ΜΜνομίζω ότι τα θέματα α και β κινούνται στην ίδια δυσκολία με τα περσινά.>>Συμφωνώ με αυτό. Ελαφρώς (και όχι πολύ που λένε μερικοί) πιο δύσκολα θέματα από τα περσινά, κυρίως στο Γ και Δ. Εξακολουθώ να πιστεύω πως λείπει ένα αληθινά δύσκολο ερώτημα από το Δ θέμα.
Στα θέματα γ και δ υπάρχει μία αύξηση της δυσκολίας σε σχέση με πέρσι. Οπότε στο σύνολο τους, τα θέματα είναι κάπως δυσκολότερα.
Γενικά πιστεύω ότι κάπου εκεί πρέπει να είναι η δυσκολία των θεμάτων, νομίζω όμως ότι φέτος υπάρχουν αστοχίες στις εκφωνήσεις και αυτό είναι κάτι, που δυσκόλεψε περισσότερο κάποιους εξεταζόμενους.
Τα θέματα α2, β1, καθώς και κάποιες λεπτομέρειες στο θέμα 3 και 4 έπρεπε να είναι πιο προσεγμένα στη διατυπωσή τους.
Παράθεση από: gpapargi στις 06 Ιουν 2025, 10:14:10 ΠΜΝαι αλλά τι μέγεθος θα έχει αυτός ο πίνακας; Δεν είναι μόνο η αλγοριθμική διευκόλυνση του Γ4 που πρέπει να αποφέρει απώλεια βαθμών.το ίδιο λέμε...
Παράθεση από: tsak στις 05 Ιουν 2025, 10:56:55 ΜΜΤο Γ2 μπορεί να μην το έκανε με πίνακα κάποιος αλλά να έβαλε μόνο την τελική επίδοση (>10.3) αυτών που προκρίθηκαν σε πίνακα και εκεί να βρήκε τα 2 μεγαλύτερα, γι'αυτό λέω ότι εμπλέκεται μόνο το Γ4 ερώτημα σε πίνακα.