Εδώ μιλάμε για το θέμα Γ
Λίγο καλύτερη εκφώνηση θα ήθελα.
Αρκετά καλύτερη εκφώνηση θα έλεγα χρειάζεται στο γ2, συμφωνώ, μαζεμένες οι 2 επαναλήψεις ειναιβλιγο θέμα νομίζω
να δω πόσοι θα βαλουν σε πινακα (και με τι μεγεθος?) τους προκριθέντες και θα κανουν ταξινομηση και πάλι (2010 αν θυμαμαι καλα) θα λεμε αν ειναι δεκτο...
Το μαξ αν κατάλαβα καλά είναι αρκετά πονηρό; Γιατί πρέπει να κρατήσεις το μαξ ενός μαθητή και μετά να κάνεις μαξ πάνω στο μαξ;
λάθος, οκ!
Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 10:54:27 ΠΜνα δω πόσοι θα βαλουν σε πινακα (και με τι μεγεθος?) τους προκριθέντες και θα κανουν ταξινομηση και πάλι (2010 αν θυμαμαι καλα) θα λεμε αν ειναι δεκτο...
Δεν είναι το ίδιο με του 2010. Εδώ έχει τιμή φρουρό και όχι αριθμό σε runtime.
Εκτός αν κάποιος δώσει λύση στην οποία αναφέρει ότι οι αθλητές δεν μπορούν να είναι πάνω από 100 (δεν ξέρω ποιο είναι το όριο συμμετοχών σε έναν αγώνα).
Εκεί θα είχε ενδιαφέρον
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 10:58:53 ΠΜΔεν είναι το ίδιο με του 2010. Εδώ έχει τιμή φρουρό και όχι αριθμό σε runtime.
Εκτός αν κάποιος δώσει λύση στην οποία αναφέρει ότι οι αθλητές δεν μπορούν να είναι πάνω από 100 (δεν ξέρω ποιο είναι το όριο συμμετοχών σε έναν αγώνα).
Εκεί θα είχε ενδιαφέρον
Ωχ, λες να αρχίσουμε τα ίδια; Πληθυσμός γης κλπ;
Παράθεση από: merlin στις 04 Ιουν 2025, 11:03:30 ΠΜΩχ, λες να αρχίσουμε τα ίδια; Πληθυσμός γης κλπ;
όχι γιατί τα παιδιά θα εφαρμόσουν ευλαβικά τις τυποποιήσεις που τους έχουν μάθει, όποτε no worries
Στο Γ4 δεν θα έπρεπε να αναφέρει οτι θέλει τις δυο καλύτερες επιδόσεις απο αυτους που περάσαν?
Γιατι έτσι μπορει κάποιος να κάνει την διαδικασία μέσα στην εσωτερική επαναληψη και να ειναι το ίδιο ατομο με τις δυο μεγιστες...
ηθελε καλυτερη εκφώνηση..
Μα αφού πέρασαν τουλάχιστον δύο όπου κ να βάλεις το max1 max2 το ίδιο είναι
Εμφωλευμένες εντολές επανάληψης χωρίς "Για", χωρίς πίνακα για τους αθλητές λόγω άγνωστου πλήθους (είναι σε ΓΛΩΣΣΑ), με εύρεση 2 μεγαλύτερων χωρίς δυνατότητα ταξινόμησης αφού δεν είναι σε πίνακα. Καλό θέμα. Μπράβο τους.
Για μένα το παιχνίδι θα παιχτεί στο πόσοι βαθμοί θα κοπούν στη χρήση πίνακα. Γιατί τότε η άσκηση αλλάζει. Αν γίνει δεκτή η χρήση πίνακα (πχ με μικρό κόστος) τότε αδικείται κατάφορα κάποιος που πήγε να λύσει την άσκηση τίμια. Αλλιώς μπορούμε πάντα να λέμε "Έστω πίνακαν 8 δις όσο ο πληθυσμός της γης" και να τα βάζουμε όλα μέσα εκφυλίζοντας κάθε άσκηση.
Πιστεύω ότι το πόσοι βαθμοί θα κοπούν στη χρήση πίνακα είναι πολύ σοβαρό σημείο που θα καθορίσει το μάθημα για τα επόμενα χρόνια.
εεεε τώρα που το ξαναβλέπω
σίγουρα κάποιοι θα πάρουν πίνακες, αλλιώς θα πρέπει να υλοποιήσουν μια απλοποιημένη εκδοχή της insertion sort όπου κρατάς του 2 καλύτερους μαζί με το πλήθος των προσπαθειών τους και με κλειδί την τελευταία προσπάθεια.
Αυτό είναι και το έξυπνο. Δεν χρειάζεται να πάρεις max γιατί η τελευταία προσπάθεια θα είναι σίγουρα η μεγαλύτερη.
Παράθεση από: bageo στις 04 Ιουν 2025, 11:10:13 ΠΜΜα αφού πέρασαν τουλάχιστον δύο όπου κ να βάλεις το max1 max2 το ίδιο είναι
Σωστά. Σταματάει και δεν κάνει αλλη προσπάθεια.
Αρα όπου και να το βάλουν σωστά ειναι.
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 10:58:53 ΠΜΔεν είναι το ίδιο με του 2010. Εδώ έχει τιμή φρουρό και όχι αριθμό σε runtime.
Εκτός αν κάποιος δώσει λύση στην οποία αναφέρει ότι οι αθλητές δεν μπορούν να είναι πάνω από 100 (δεν ξέρω ποιο είναι το όριο συμμετοχών σε έναν αγώνα).
Εκεί θα είχε ενδιαφέρον
ξανα δες το...ίδια περίπτωση είναι που κάποιοι θα παρουν πινακα αγνώστου μεγέθους...
Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 11:20:02 ΠΜξανα δες το...ίδια περίπτωση είναι που κάποιοι θα παρουν πινακα αγνώστου μεγέθους...
Επαναλαμβάνω καμία σχέση γιατί τότε ήξεραν σε runtime το μέγεθος ενώ τώρα έχει τιμή φρουρό
και τα δυο φυσικά είναι λάθος αλλά δεν είναι το ίδιο γιατί όταν ο μαθητής βλέπει Για πάει το μυαλό του σε πίνακα, ενώ με Όσο και τιμή φρουρό απλά θα είναι η υπέρτατη κίνηση απελπισίας από το να μην κάνει τίποτα.
Επίσης στα σημερινά θέματα διευκολύνει τους μαθητές ένας πίνακας δυο διαστάσεων Νx6. Νομίζω αυτό θα το δούμε αρκετά και εκεί να δω πόσο θα κόψει ο καθένας
Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 11:20:02 ΠΜξανα δες το...ίδια περίπτωση είναι που κάποιοι θα παρουν πινακα αγνώστου μεγέθους...
Δηλαδή στη δήλωση μεταβλητών να βάλουν Ν εννοείς; Αυτό είναι ξεκάθαρα λάθος. Το άλλο με τα 10 δις στοιχεία που μπορεί να βάλει κάποιος (γιατί είμαστε και large και δίνουμε καβάτζα λίγους ακόμα) πώς το βαθμολογείς;
Παιδιά ερώτηση (παρακαλώ μόνο όσοι/ες είστε σίγουροι)
στο Γ ζητάει όλες τις επιδόσεις των δυο καλύτερων έτσι? όχι μόνο τις τελικες
Φαντάζομαι ότι εννοεί τις τελικές επιδόσεις, αν εννοεί κάτι άλλο θα είναι τρομερά πιο δύσκολο και η ασάφεια πολύ μεγάλη
Αφού λέει στην ίδια πρόταση: "τις επιδόσεις... με τις 2 καλύτερες επιδόσεις" εννοεί τις τελικές
Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 11:39:55 ΠΜΦαντάζομαι ότι εννοεί τις τελικές επιδόσεις, αν εννοεί κάτι άλλο θα είναι τρομερά πιο δύσκολο και η ασάφεια πολύ μεγάλη
Αφού λέει στην ίδια πρόταση: "τις επιδόσεις... με τις 2 καλύτερες επιδόσεις" εννοεί τις τελικές
Πέτρο όλα τα άλματα έχουν μια επίδοση. Δεν λέει κάτι για άκυρα
Έγω καταλαβαίνω όλες και πιστεύω το ίδιο θα καταλάβουν και αρκετοί μαθητές.
Έπρεπε να έλεγε ότι αναφέρεται στις καλύτερες τους ή τις τελικές.
Νομίζω πως εφόσον υποθέτουμε πως προκρίνονται τουλάχιστον 2 , τότε είναι το ίδιο...αν δεν προκρίνεται κάποιος αναγκαστικά, τότε νομίζω θέλει από όλες, όχι την τελική
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 04 Ιουν 2025, 11:44:22 ΠΜΝομίζω πως εφόσον υποθέτουμε πως προκρίνονται τουλάχιστον 2 , τότε είναι το ίδιο...αν δεν προκρίνεται κάποιος αναγκαστικά, τότε νομίζω θέλει από όλες, όχι την τελική
δεν μιλάμε με υποθέσεις.
όταν λέει τις επιδόσεις των μαθητών και χρησιμοποιεί πληθυντικό υπάρχει θέμα.
Δεν λέει τα ονόματα και την καλύτερη επίδοση
Το ότι η απάντηση αν θεωρήσουμε αυτό που λες είναι η εύκολη και λογική δε λέει κάτι.
Πιστεύω ότι αρκετοί καλοί μαθητές θα την πατήσουν και θα πάνε να τα φυλάξουν όλα σε έναν πίνακα 2x6 ή σε δυο μονοδιάστατους.
ίσως να κάνω και λάθος αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ κακή διατύπωση.
δεν καταλαιβάινω γιατί τόσος ντόρος για ένα θέμα αυτονόητο. αν καποιος έχει περάσει το 10.30 αμέσως σταματά άρα αποκλείεται να έχει καλύτερη επίδοση από αυτή. 2ον κάποιος όμως που δεν το πέρασε μπορέι όντως η 1η του προσπάθεια να είναι καλύτερη από τισ επόμενες. εφόσον λέει η εκφώνηση ότι προκρίθηκαν τουλάχιστον 2 σίγουρα το μαχ1 μαχ2 θα είναι πάνω από 10.30..... επομένως δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε
τέλοσ θεωρώ απαράδεκτο 15 χρόνια μετά το 2010 να λέμε ή να δικαιολογούμε την χρήση πινάκων 1000000000 θέσεων
με αυτή την λογική όλεσ να τισ λύνουμε με πίνακες και τέλοσ. τεράστια αδικία για αυτούς που ξέρουν προγραμματισμό
Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 11:39:55 ΠΜΦαντάζομαι ότι εννοεί τις τελικές επιδόσεις, αν εννοεί κάτι άλλο θα είναι τρομερά πιο δύσκολο και η ασάφεια πολύ μεγάλη
Αφού λέει στην ίδια πρόταση: "τις επιδόσεις... με τις 2 καλύτερες επιδόσεις" εννοεί τις τελικές
Λέει
τις επιδόσεις των μαθητών με τις δυο καλύτερες επιδόσεις.
Το καλύτερες επιδόσεις πάει στους μαθητές.
δηλαδή :
τις επιδόσεις (των μαθητών με τις δυο καλύτερες επιδόσεις)
για να γίνω πιο σαφής
Ευριπίδη, λέει στην παρςτηρηση να θεωρήσουμε πως περνάνε 2 μαθητές....άρα οι τελικές 2 τουλάχιστον μαθητών είναι αυτές που χρειάζονται, αν δεν κάμω λάθος....μετά από 15 χρόνια θεωρώ πως όχι, δεν μιλάω με υποθέσεις...αν ρωτάς κάτι άλλο μα το ξαναδώ, δνε έκανα εγώ την υπόθεση, στις παρατηρήσεις στο θέμα γ το λεει
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 04 Ιουν 2025, 11:49:18 ΠΜΕυριπίδη, λέει στην παρςτγργσγνα θεωρήσουμε πως περνάνε 2 μαθητές....άρα οι τελικές 2 τουλάχιστον μαθητών είναι αυτές που χρειάζονται, αν δεν κάμω λάθος....μετά από 15 χρόνια θεωρώ πως όχι, δεν μιλάω με υποθέσεις...αν ρωτάς κάτι άλλο μα το ξαναδώ, δνε έκανα εγώ την υπόθεση, στις παρατηρήσεις στο θέμα γωτο λεει
Δες αυτό που έγραψα παραπάνω.
Δε λέει τις τελικές , το τελικές πάει στους μαθητές
Ναι αλλά εφόσον προκρίθηκαν 2 οι τελικές είναι αυτές που μας ενδιαφέρουν πρακτικά, αν δεν κάνω κάποιο λάθος, αυτό λεω
Θεωρώ ότι είναι φοβερά τραβηγμένο να ζητάει αυτό που λες Ευρυπίδη σε επίπεδο πολυπλοκότητας λύσης
Θα είναι το πιο δύσκολο ερώτημα Γ θέματος ever
Θα έπρεπε να το διατυπώσουν καλύτερα
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:34:40 ΠΜΠαιδιά ερώτηση (παρακαλώ μόνο όσοι/ες είστε σίγουροι)
στο Γ ζητάει όλες τις επιδόσεις των δυο καλύτερων έτσι? όχι μόνο τις τελικες
Γ4. Να εμφανίζει τα ονόματα και τις επιδόσεις των μαθητών με τις δύο (2) καλύτερες επιδόσεις.
-----------------
Νομίζω πως δεν το προσέξαμε στην αρχή! Ε ναι, αυτό ζητάει! Παιδιά μάλλον τους ξέφυγε!!!
Τώρα άλλο τι μας φαίνεται λογικό και άλλο τι ζητάει... Εντάξει θα έπρεπε να τα προσέχουν αυτά! Κι εμείς βγάζαμε επαναληπτικά διαγωνίσματα στο Στέκι και τα χτενίζαμε 100 φορές! Πόσο μάλλον σε πανελλήνιες!!! Ένας άριστος μαθητής θα πρέπει να παιδευτεί για να κάνει κάτι που ούτε το είχαν στο μυαλό τους! Να δούμε τι θα έχουν οι ενδεικτικές από τα βαθμολογικά...
Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 11:51:57 ΠΜΘεωρώ ότι είναι φοβερά τραβηγμένο να ζητάει αυτό που λες Ευρυπίδη σε επίπεδο πολυπλοκότητας λύσης
Θα είναι το πιο δύσκολο ερώτημα Γ θέματος ever
Θα έπρεπε να το διατυπώσουν καλύτερα
Πέτρο συμφωνώ είναι τραβηγμένο , είναι πολύ δύσκολο ναι
αλλά η απόδοση αυτή είναι.
Τώρα αν τους ξέφυγε τι να πω
Γενικά είναι πολύ δύσκολο να διαχωρίσεις αυτό που περιμένεις να ζητήσουν από αυτό που ήθελαν να ζητήσουν και από αυτό που τελικά ζήτησαν
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 04 Ιουν 2025, 11:52:13 ΠΜΓ4. Να εμφανίζει τα ονόματα και τις επιδόσεις των μαθητών με τις δύο (2) καλύτερες επιδόσεις.
-----------------
Νομίζω πως δεν το προσέξαμε στην αρχή! Ε ναι, αυτό ζητάει! Παιδιά μάλλον τους ξέφυγε!!!
Λογικά τους ξέφυγε και να δω τώρα πως θα το μαζέψουν.
Η γνώμη μου είναι ότι θα την πατήσουν οι πολύ καλοί μαθητές και όσοι έχουν γράψει λίγο κώδικα.
Ας δούμε όμως και τις ενδεικτικές λύσεις που έστειλαν από την ΚΕΕ και τα λέμε.
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:34:40 ΠΜΠαιδιά ερώτηση (παρακαλώ μόνο όσοι/ες είστε σίγουροι)
στο Γ ζητάει όλες τις επιδόσεις των δυο καλύτερων έτσι? όχι μόνο τις τελικες
Αφού σταματάει τις προσπάθειες αν προκριθεί τότε η επίδοσή του κάθε μαθητή είναι η τελευταία.
Επίσης στο Γ3 στην εκφώνηση αναφέρει "να εμφανίζει την επίδοσή του" και όχι "τις επιδόσεις του".
Οπότε θεωρώ ότι θα εμφανίσει μία επίδοση για τον καλύτερο και άλλη μία για τον 2ο.
Λογικά στις λύσεις θα είναι αυτό που λέτε, δηλαδή τις δυο καλύτερες και όχι όλες , έλα όμως που έτσι που το έχουν διατυπώσει δε ζητάνε αυτό. :D
Ας δούμε τι έκαναν τα παιδιά
Παράθεση από: giannakos στις 04 Ιουν 2025, 11:59:51 ΠΜΑφού σταματάει τις προσπάθειες αν προκριθεί τότε η επίδοσή του κάθε μαθητή είναι η τελευταία.
Επίσης στο Γ3 στην εκφώνηση αναφέρει "να εμφανίζει την επίδοσή του" και όχι "τις επιδόσεις του".
Οπότε θεωρώ ότι θα εμφανίσει μία επίδοση για τον καλύτερο και άλλη μία για τον 2ο.
Στο Γ3 λέει την επίδοση
Στο Γ4 λέει τις επιδόσεις και όχι την επίδοση, άρα αυτό θα μπερδέψει τους μαθητές.
ok
Τώρα μπήκα και μου φαίνεται απίστευτο ότι δεν δόθηκε διευκρίνηση για το Γ4.
Παράθεση από: giannakos στις 04 Ιουν 2025, 11:59:51 ΠΜΑφού σταματάει τις προσπάθειες αν προκριθεί τότε η επίδοσή του κάθε μαθητή είναι η τελευταία.
Επίσης στο Γ3 στην εκφώνηση αναφέρει "να εμφανίζει την επίδοσή του" και όχι "τις επιδόσεις του".
Οπότε θεωρώ ότι θα εμφανίσει μία επίδοση για τον καλύτερο και άλλη μία για τον 2ο.
Συνάδελφοι τα θέματα πρέπει να είναι ξεκάθαρα και σωστά διατυπωμένα! Όχι να πρέπει να κάνουμε διαλογισμό για να συμπεράνουμε τα ζητούμενα! Δυστυχώς υπάρχουν σε πολλά σημεία αστοχίες στη διατύπωση των θεμάτων...
Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 12:05:03 ΜΜNx5
υποννοείς ότι έκανα λάθος?
απλά έβαλα ένα περισσότερο για σιγουριά :D :D :D :D
Παράθεση από: o_Antonis στις 04 Ιουν 2025, 12:05:33 ΜΜΤώρα μπήκα και μου φαίνεται απίστευτο ότι δεν δόθηκε διευκρίνηση για το Γ4.
Και μένα μου κάνει εντύπωση. Είναι δυνατόν να μη ρώτησε κανένας;
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 12:07:15 ΜΜυποννοείς ότι έκανα λάθος?
απλά έβαλα ένα περισσότερο για σιγουριά :D :D :D :D
Έχει φοβηθεί το μάτι μου εδώ μέσα. "Άλλα λέει η θειά μ , άλλα ακόυν τ'αυτιά μ". λέω τι κάνει τώρα , βάζει τη μεγαλύτερη τιμή του στην 6η θέση; Μπορεί; :D
Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 12:10:02 ΜΜΈχει φοβηθεί το μάτι μου εδώ μέσα. "Άλλα λέει η θειά μ , άλλα ακόυν τ'αυτιά μ". λέω τι κάνει τώρα , βάζει τη μεγαλύτερη τιμή του στην 6η θέση; Μπορεί; :D
ΌΧΙ. στην 6η θέση μπαίνει το πλήθος των προσπαθειών χαχα
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:46:38 ΠΜδεν μιλάμε με υποθέσεις.
όταν λέει τις επιδόσεις των μαθητών και χρησιμοποιεί πληθυντικό υπάρχει θέμα.
Δεν λέει τα ονόματα και την καλύτερη επίδοση
Το ότι η απάντηση αν θεωρήσουμε αυτό που λες είναι η εύκολη και λογική δε λέει κάτι.
Πιστεύω ότι αρκετοί καλοί μαθητές θα την πατήσουν και θα πάνε να τα φυλάξουν όλα σε έναν πίνακα 2x6 ή σε δυο μονοδιάστατους.
ίσως να κάνω και λάθος αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ κακή διατύπωση.
Ευριπίδη η "επίθεση " στο πρόσωπο μου καλά κρατεί από τα παλιά τα χρόνια που λέμε και εδώ στα μέρη μου ( θυμάμαι αυτο το ωραιο για στους "σουπερ καθηγητές των φροντιστηρίων), γράφεις δημόσια πως μιλάω με υποθέσεις??? Σοβαρά τώρα??? Να σε διαβάσει και κάποιος ??? Την υπόθεση που έβαλαν στο θέμα Γ λέω προφανώς...λιγο προσοχη προς τους συναδέλφους δεν βλάπτει ιδιαίτερα, μέρα που είναι
https://www.youtube.com/watch?v=SkelaSk1G5g&list=PLQgMKB9FJMVDF89r5kby1_n38NwZZg6FM&index=17&ab_channel=DimopoulosInformaticsTutorials
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 04 Ιουν 2025, 12:14:22 ΜΜΕυριπίδη η "επίθεση " στο πρόσωπο μου καλά κρατεί από τα παλιά τα χρόνια που λέμε και εδώ στα μέρη μου ( θυμάμαι αυτο το ωραιο για στους "σουπερ καθηγητές των φροντιστηρίων), γράφεις δημόσια πως μιλάω με υποθέσεις??? Σοβαρά τώρα??? Να σε διαβάσει και κάποιος ??? Την υπόθεση που έβαλαν στο θέμα Γ λέω προφανώς...λιγο προσοχη προς τους συναδέλφους δεν βλάπτει ιδιαίτερα, μέρα που είναι
Μανώλη σε ποια επίθεση αναφέρεσαι? Είπα ότι δεν μπορούμε να μιλάμε με υποθέσεις πάνω σε μια εκφώνηση. Δεν σου έκανα καμία επίθεση.
Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ το μήνυμά μου και αν θεωρείς ότι σε προσβάλλει το αλλάζω.
Γνώμη μου: στη σφαίρα όταν λέμε επίδοση εννοούμε την καλύτερη, άρα οι επιδόσεις των αθλητών σημαίνει οι καλύτερές τους. Βέβαια αντιλαμβάνομαι ότι αν ήθελε να πει "όλες τις επιδόσεις" πάλι έτσι θα το έλεγε. Μπορεί δηλαδή να ερμηνευτεί και διαφορετικά. Υπάρχει ασάφεια και πιθανόν κάποιοι να πάνε να λύσουν το δύσκολο. Λογικά θα γίνουν δεκτά όλα.
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 12:29:21 ΜΜΜανώλη σε ποια επίθεση αναφέρεσαι? Είπα ότι δεν μπορούμε να μιλάμε με υποθέσεις πάνω σε μια εκφώνηση. Δεν σου έκανα καμία επίθεση.
Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ το μήνυμά μου και αν θεωρείς ότι σε προσβάλλει το
Ναι και απαντάς σε εμένα, που ΔΕΝ έκανα υπόθεση , αλλά ανέφερα την υπόθεση του θέματος γ ξαναλέω
Στις πανελλήνιες να τα προσέχουμε αυτά σωστά??? Στον καθημερινό διάλογο όχι???
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:22:04 ΠΜΕπαναλαμβάνω καμία σχέση γιατί τότε ήξεραν σε runtime το μέγεθος ενώ τώρα έχει τιμή φρουρό
και τα δυο φυσικά είναι λάθος αλλά δεν είναι το ίδιο γιατί όταν ο μαθητής βλέπει Για πάει το μυαλό του σε πίνακα, ενώ με Όσο και τιμή φρουρό απλά θα είναι η υπέρτατη κίνηση απελπισίας από το να μην κάνει τίποτα.
Επίσης στα σημερινά θέματα διευκολύνει τους μαθητές ένας πίνακας δυο διαστάσεων Νx6. Νομίζω αυτό θα το δούμε αρκετά και εκεί να δω πόσο θα κόψει ο καθένας
κι εγω επαναλαμβάνω ότι είναι ίδια περίπτωση με το 2010 ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ το ότι και τότε κάποιοι πήραν πίνακα και φέτος καποιοι πήραν πίνακα...οι 2 μας έχουμε μάλλον σοβαρό θέμα επικοινωνίας και από παλιά θυμάμαι οπότε ας το αφήσουμε ;D
Επίσης κανένας από τους μαθητές μου δεν ανέφερε ότι μπερδεύτηκε με την ή τις επιδόσεις που αναφέρετε στο Γ θέμα. Από πού προκύπτει η ασάφεια? Όλοι κατάλαβαν ότι έπρεπε να βρουν max1, max2 και τα ονόματα.
Γ4:
"τα ονόματα" : πληθυντικός αριθμός
Προφανώς εννοεί 2 ονόματα.
" τις επιδόσεις" : πληθυντικός αριθμός
Προφανώς και εδώ εννοεί τις 2 αντίστοιχες με τα ονόματα επιδόσεις (μια για κάθε όνομα).
ΜΙΑ είναι η επίδοση εν τέλει για όσους προκρίνονται: προκύπτει από το Γ3.
Παράθεση από: Σάκης Δημόπουλος στις 04 Ιουν 2025, 12:16:10 ΜΜhttps://www.youtube.com/watch?v=SkelaSk1G5g&list=PLQgMKB9FJMVDF89r5kby1_n38NwZZg6FM&index=17&ab_channel=DimopoulosInformaticsTutorials
Καλησπέρα, θεωρώ οτι θέλουν αρχικοποίηση οι μεταβλητές ΟΝΜΑΧ1 και ΟΝΜΑΧ2 ( η ΟΝΜΑΧ1 τουλάχιστον)
Ορθή διατύπωση
Γ4: Να εμφανίζει τα ονόματα και τις καλύτερες επιδόσεις των μαθητών με τις δύο (2) καλύτερες επιδόσεις
ή και
Γ4: Για τους μαθητές με τις δύο (2) καλύτερες επιδόσεις να εμφανίζει τα ονόματά τους και την καλύτερη επίδοση του καθενός.
Παρότι δεν πήγε στο μυαλό των περισσότερων παιδιών κάτι διαφορετικό, δεν ήταν σωστά διατυπωμένο
Η μεταβλητή με το όνομα του μαθητή με την καλύτερη επίδοση, νομίζω πως μόνη απολύτως ορθή τιμή για την αρχικοποίηση είναι το 'ΤΕΛΟΣ'.
Παράθεση από: SuperTz στις 04 Ιουν 2025, 01:31:47 ΜΜΗ μεταβλητή με το όνομα του μαθητή με την καλύτερη επίδοση, νομίζω πως μόνη απολύτως ορθή τιμή για την αρχικοποίηση είναι το 'ΤΕΛΟΣ'.
όχι μωρέ, ο,τιδήποτε εντος εισαγωγικών είναι οκ, αφού είναι σίγουρο ότι 2 θα προκριθούν
Παράθεση από: SuperTz στις 04 Ιουν 2025, 01:31:47 ΜΜΗ μεταβλητή με το όνομα του μαθητή με την καλύτερη επίδοση, νομίζω πως μόνη απολύτως ορθή τιμή για την αρχικοποίηση είναι το 'ΤΕΛΟΣ'.
Το κενό;
Μια λύση που έκανα με βάση την δική μου κατανόηση της εκφώνησης ότι ζητάει όλες τις επιδόσεις
Αν βρείτε κανένα λάθος μου λέτε
Παράθεση από: epsilonXi στις 04 Ιουν 2025, 01:37:38 ΜΜόχι μωρέ, ο,τιδήποτε εντος εισαγωγικών είναι οκ, αφού είναι σίγουρο ότι 2 θα προκριθούν
Σωστά!
άρα και το κενό @PetrosP13
Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 01:11:16 ΜΜΕπίσης κανένας από τους μαθητές μου δεν ανέφερε ότι μπερδεύτηκε με την ή τις επιδόσεις που αναφέρετε στο Γ θέμα. Από πού προκύπτει η ασάφεια? Όλοι κατάλαβαν ότι έπρεπε να βρουν max1, max2 και τα ονόματα.
Κάθε μαθητής έχει τόσες επιδόσεις όσα και οι ρίψεις που έκανε. Και έχει μία καλύτερη επίδοση, η πρώτη που περνά το όριο.
Αφού στο Γ2 χρησιμοποιεί τον όρο επίδοση με αυτόν τον τρόπο και όχι ως την μεγαλύτερη επίδοση. Το ακούω λοιπόν να μπερδέψει κάποιον, -α.
Παράθεση από: SuperTz στις 04 Ιουν 2025, 01:53:10 ΜΜΚάθε μαθητής έχει τόσες επιδόσεις όσα και οι ρίψεις που έκανε. Και έχει μία καλύτερη επίδοση, η πρώτη που περνά το όριο.
Αφού στο Γ2 χρησιμοποιεί τον όρο επίδοση με αυτόν τον τρόπο και όχι ως την μεγαλύτερη επίδοση. Το ακούω λοιπόν να μπερδέψει κάποιον, -α.
Ακριβώς πολύ σωστά.
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 01:40:18 ΜΜΜια λύση που έκανα με βάση την δική μου κατανόηση της εκφώνησης ότι ζητάει όλες τις επιδόσεις
Αν βρείτε κανένα λάθος μου λέτε
Το Maxoν[1] θέλει αρχικοποίηση
Παράθεση από: ikariofil στις 04 Ιουν 2025, 01:56:58 ΜΜΤο Maxoν[1] θέλει αρχικοποίηση
Νομίζω όχι αφού δεν συγκρίνεται με κάποιον. Απλά εκχωρείται και ξέρουμε ότι υπάρχουν τουλάχιστον δυο.Θα το ξαναδώ όμως γιατί το έκανα βιαστικά
Έχεις δίκιο, πολύ καλή παρατήρηση
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 02:02:59 ΜΜΝομίζω όχι αφού δεν συγκρίνεται με κάποιον. Απλά εκχωρείται και ξέρουμε ότι υπάρχουν τουλάχιστον δυο.
Θα το ξαναδώ όμως γιατί το έκανα βιαστικά
Στον πρώτο που προκρίνεται, πάει στο maxOν2 το maxOn1. Οπότε πρέπει να έχει τιμή ;)
Παράθεση από: SuperTz στις 04 Ιουν 2025, 02:05:13 ΜΜΣτον πρώτο που προκρίνεται, πάει στο maxOν2 το maxOn1. Οπότε πρέπει να έχει τιμή ;)
Α αυτό εννοείς, ναι σωστά
Λογικά οι θεματοθέτες ήθελαν τις καλύτερες δύο επιδόσεις, μία για κάθε μαθητή και τους δύο μαθητές.
Τώρα ότι η διατύπωση ήταν λιγάκι Ballerina Cappuccina είναι άλλο θέμα. Όπως έχει διατυπωθεί ανοίγει τους ασκούς του αιόλου.
Ας ελπίσουμε πως τα παιδάκια το έπιασαν κι οι διορθωτές δε θα συναντήσουν κατακλυσμό κώδικα με πίνακες κλπ...
Γνωρίζει κανείς πόσο θα κοπεί για χρήση πίνακα; Τι οδηγία δόθηκε στους φυσικώς αδυνάτους;
Παράθεση από: gpapargi στις 04 Ιουν 2025, 03:07:29 ΜΜΓνωρίζει κανείς πόσο θα κοπεί για χρήση πίνακα; Τι οδηγία δόθηκε στους φυσικώς αδυνάτους;
Δεν δόθηκε καμία οδηγία και δεν συνάντησα καμία λύση με πίνακα στους μαθητές που βαθμολογησα. Προσωπικά θεωρώ σωστό να κοπεί η μισή άσκηση γιατί με χρήση πίνακα γίνεται σημαντικά πιο εύκολη.
Θα δούμε αύριο.
Πολύ θετικό το ότι δεν είδες λύση με πίνακα Παναγιώτη. Σημαίνει ότι δε διδάσκεται πια έτσι. Ελπίζω να μην υπάρχουν τέτοιες λύσεις και το θέμα να λήξει εκεί. Θα πρέπει να κοπούν πολλοί πόντοι. Αν πχ κοβόντουσαν 2-3 μόρια, τότε θα δίδασκαν όλοι στο μέλλον τη χρήση πίνακα πάντα με ολέθριες συνέπειες για το μάθημα. Η άσκηση αλλάζει τελείως. Θα πρέπει να κοπούν και πάνω από τους μισούς... αν μη τι άλλο για την προστασία του μαθήματος
Καλησπέρα σήμερα έγραφα πληροφορική και έχω 2 απορίες . Αρχικά διαβάζοντας την εκφώνηση αρκετές φορές κατάλαβα ότι η τιμή 10.30 οδηγεί στην πρόκριση του μαθητή, δηλαδή είναι δεκτή αφού αποτελεί το "όριο". Επίσης εγώ παρότι ήξερα πως σε άγνωστο πλήθος επαναλήψεων δεν χρησιμοποιείται πίνακας, χρησιμοποίησα έναν Α[5] ώστε να αποθηκεύονται οι επιδόσεις του μαθητή,οι οποίες είναι το πολύ 5. Άλλωστε γιατί να σου δίνει το μέγιστο πλήθος προσπαθειών που μπορεί να κάνει ένας διαγωνιζόμενος. Στην διόρθωση αυτές μου οι επιλογές θα κοστίσουν μόρια; Ευχαριστώ πολύ.
Παράθεση από: Θοδωρής Κ. στις 04 Ιουν 2025, 05:18:39 ΜΜΚαλησπέρα σήμερα έγραφα πληροφορική και έχω 2 απορίες . Αρχικά διαβάζοντας την εκφώνηση αρκετές φορές κατάλαβα ότι η τιμή 10.30 οδηγεί στην πρόκριση του μαθητή, δηλαδή είναι δεκτή αφού αποτελεί το "όριο". Επίσης εγώ παρότι ήξερα πως σε άγνωστο πλήθος επαναλήψεων δεν χρησιμοποιείται πίνακας, χρησιμοποίησα έναν Α[5] ώστε να αποθηκεύονται οι επιδόσεις του μαθητή,οι οποίες είναι το πολύ 5. Άλλωστε γιατί να σου δίνει το μέγιστο πλήθος προσπαθειών που μπορεί να κάνει ένας διαγωνιζόμενος. Στην διόρθωση αυτές μου οι επιλογές θα κοστίσουν μόρια; Ευχαριστώ πολύ.
ο πίνακας Α[5] είναι σωστός δεν έχει θέμα, απλά κάθε φορά έχει τις προσπάθειες του επόμενου μαθητή.
Για το = τώρα το λέει ξεκάθαρα η εκφώνηση.
Επειδή όμως και η ΚΕΕ έκανε το ίδιο λάθος, ξέρω γω μπορεί να στο χαρίσουν. Για μισή μονάδα μιλάμε έτσι;
Παράθεση από: pgrontas στις 04 Ιουν 2025, 03:34:53 ΜΜΔεν δόθηκε καμία οδηγία και δεν συνάντησα καμία λύση με πίνακα στους μαθητές που βαθμολογησα. Προσωπικά θεωρώ σωστό να κοπεί η μισή άσκηση γιατί με χρήση πίνακα γίνεται σημαντικά πιο εύκολη.
Θα δούμε αύριο.
Μισή άσκηση??? Και τεχνική ποινή λέω εγώ😄. Ένα ερώτημα είναι που πιάνει 6 μονάδες, δεν μπορεί να χάσει μισή άσκηση.
Παράθεση από: pgrontas στις 04 Ιουν 2025, 03:34:53 ΜΜΔεν δόθηκε καμία οδηγία και δεν συνάντησα καμία λύση με πίνακα στους μαθητές που βαθμολογησα. Προσωπικά θεωρώ σωστό να κοπεί η μισή άσκηση γιατί με χρήση πίνακα γίνεται σημαντικά πιο εύκολη.
Θα δούμε αύριο.
Γνωρίζει κάποιος αν ο εξεταζόμενος έφτασε στο Γ4, διάβασε/κατάλαβε ότι χρειάζεται όλες τις επιδόσεις και λέτε ότι έγινε ευκολότερη η άσκηση;
Σε θέμα στο οποίο είναι καταφανές ότι χρειάζεται διευκρίνηση -η οποία δεν δόθηκε- αφού δεν ορίζεται με μοναδικό τρόπο η διατύπωση.
Να κάνουμε συντακτική ανάλυση;
Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 06:47:25 ΜΜΜισή άσκηση??? Και τεχνική ποινή λέω εγώ😄. Ένα ερώτημα είναι που πιάνει 6 μονάδες, δεν μπορεί να χάσει μισή άσκηση.
Πέρα από το Γ4... και από το Γ2 πρέπει να χάσει γιατί έβαλε σε πίνακα άγνωστο πλήθος στοιχείων. Γενικά είναι ένα ζήτημα σοβαρό γιατί αν χάσει συνολικά πχ 3 βαθμούς, θα μπορούν στο μέλλον κάποιοι να διδάσκουν να μπαίνουν όλα σε πίνακα, ακόμα και ασκήσεις με τιμή φρουρό.
Εγώ θα έλεγα να χαθούν τα μισά μόρια που λύνονται διαφορετικά με πίνακα
Πχ να μην κοπεί σχεδόν τίποτα από το ερώτημα για το ποσοστό
Ίσως μια καλύτερη διατύπωση θα ήταν «Αν κάποιος μαθητής ξεπεράσει το όριο, προκρίνεται,
σταματά τις προσπάθειές του και καταμετράται μόνο η τελευταία επίδοσή του.»
Νομίζω, βέβαια, ότι είναι σαφές πως ο πληθυντικός στις επιδόσεις στο Γ4 χρησιμοποιείται λόγω του ότι αναφέρεται σε 2 διαφορετικούς μαθητές, εξού και ο πληθυντικός στα ονόματα.
Άλλωστε, το ότι ο κάθε μαθητής έχει τελικά μία επίδοση φαίνεται και από το Γ3: «την επίδοσή του» και από τη σημείωση: «... δεν υπάρχουν μαθητές με την ίδια επίδοση.»
Παράθεση από: gpapargi στις 04 Ιουν 2025, 03:07:29 ΜΜΓνωρίζει κανείς πόσο θα κοπεί για χρήση πίνακα; Τι οδηγία δόθηκε στους φυσικώς αδυνάτους;
Αν εννοείς μονοδιάστατο 5 θέσεων, τον οποίο διαχειρίζεται σωστά ο μαθητής (τον γεμίζει μέχρι εκεί που χρειάζεται κτλ..) δεν υπάρχει κανένας λόγος να κοπούν μονάδες. Αν εννοείς δισδιάστατο, είναι πράγματι θέμα το τι κόβουμε...
Μέχρι τώρα δε βρήκα κανέναν υποψήφιο που να έχει λύσει την άσκηση με πίνακα ή να έχει καταλάβει ότι πρέπει να εμφανίσει όλες τις επιδόσεις των δύο καλύτερων αθλητών. Ούτε στο κέντρο φυσικώς αδυνάτων, ούτε στο σχολείο μου, ούτε και στα παιδιά γνωστών και φίλων.
Δε νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα.
Παράθεση από: gpapargi στις 04 Ιουν 2025, 08:28:33 ΜΜΠέρα από το Γ4... και από το Γ2 πρέπει να χάσει γιατί έβαλε σε πίνακα άγνωστο πλήθος στοιχείων. Γενικά είναι ένα ζήτημα σοβαρό γιατί αν χάσει συνολικά πχ 3 βαθμούς, θα μπορούν στο μέλλον κάποιοι να διδάσκουν να μπαίνουν όλα σε πίνακα, ακόμα και ασκήσεις με τιμή φρουρό.
Το Γ2 μπορεί να μην το έκανε με πίνακα κάποιος αλλά να έβαλε μόνο την τελική επίδοση (>10.3) αυτών που προκρίθηκαν σε πίνακα και εκεί να βρήκε τα 2 μεγαλύτερα, γι'αυτό λέω ότι εμπλέκεται μόνο το Γ4 ερώτημα σε πίνακα.
Φυσικά επειδή κι εγώ όλη τη χρονιά έλεγα στα παιδιά ότι πρέπει να αποφύγουν αν όχι απαγορεύεται να χρησιμοποιηθεί στατικός πίνακας με άγνωστο πλήθος επαναλήψεων, δεν συνηγορώ στο να πάρουν όλες τις μονάδες στο γ4 όσοι πήραν πίνακα.
Τωρα βέβαια αν μάθουν τα παιδιά ότι υπάρχουν και οι λίστες τύπου python που με μια εντολή append λύνεις τους προβληματισμούς σου με τη στατικότητα κλπ, θα μας δειρουν 😄
Παράθεση από: tsak στις 05 Ιουν 2025, 10:56:55 ΜΜΤο Γ2 μπορεί να μην το έκανε με πίνακα κάποιος αλλά να έβαλε μόνο την τελική επίδοση (>10.3) αυτών που προκρίθηκαν σε πίνακα και εκεί να βρήκε τα 2 μεγαλύτερα, γι'αυτό λέω ότι εμπλέκεται μόνο το Γ4 ερώτημα σε πίνακα.
Ναι αλλά τι μέγεθος θα έχει αυτός ο πίνακας; Δεν είναι μόνο η αλγοριθμική διευκόλυνση του Γ4 που πρέπει να αποφέρει απώλεια βαθμών. Είναι και το ότι έβαλε άγνωστο πλήθος στοιχείων χωρίς άνω όριο στη στατική δομή. Πρέπει και αυτό να φέρει απώλεια βαθμών. Το Γ2 έχει σα βασικά θέματα εξέτασης τη μη χρήση πίνακα, το φρουρό και το στήσιμο της εμφώλευσης. Από αυτά πρέπει να χάσει για τη χρήση πίνακα. Θα έλεγα 4 βαθμούς. Άντε 3. Και όλο το Γ4. Σύνολο δηλαδή 9-10 βαθμούς. Δεν πρέπει να πέσει στα μαλακά αυτό όπως έγινε το 2010. Διαφορετικά θα αναπτυχθεί στρατηγική "βάλτε τα όλα σε πίνακα" που θα υποβαθμίσει επικίνδυνα το ήδη υποβαθμισμένο μάθημα. Και εμείς θα πρέπει να μπορούμε να διδάξουμε ότι η χρήση πίνακα σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να επιφέρει ως και ολική απώλεια βαθμών αν πχ χάρη στον πίνακα μπορείς να λύσεις εύκολα όλα τα επόμενα ερωτήματα.
Το ευχάριστο είναι ότι μέχρι στιγμής δε φαίνεται να έχουν δοθεί λύσεις με πίνακα κι έτσι αυτό το ζήτημα ίσως το λύσει η ζωή. Αν είναι έτσι το θέμα του 2010 φαίνεται ως έκανε τη δουλειά του έστω και αν τότε δεν υπήρξαν βαθμολογικές απώλειες.
Παράθεση από: gpapargi στις 06 Ιουν 2025, 10:14:10 ΠΜΝαι αλλά τι μέγεθος θα έχει αυτός ο πίνακας; Δεν είναι μόνο η αλγοριθμική διευκόλυνση του Γ4 που πρέπει να αποφέρει απώλεια βαθμών.
το ίδιο λέμε...
δεν έπρεπε να πάρουν πίνακα και κακώς όποιος πήρε...
Πόσο πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κοπεί; Εγώ έγραψα ένα επιχείρημα για 9-10 μόρια.
Καλησπέρα σας, έδωσα προχθές πληροφορική και για κάποιο λόγο στο ερώτημα Γ2 δεν κατάλαβα ότι πρέπει να σταματάω την επανάληψη όταν διαβάσει 5 προσπάθειες ή όταν ξεπεράσει το όριο. Οπότε εγώ διάβασα μια επίδοση μέσα στην οσο και μετά έκανα όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα σωστά, και max1,max2 και ποσοστό. Λόγω αυτού θα χάσω και τις 8 μονάδες του ερωτήματος πιστεύετε;
Όχι.
Παράθεση από: Kost_kp στις 06 Ιουν 2025, 07:24:57 ΜΜΚαλησπέρα σας, έδωσα προχθές πληροφορική και για κάποιο λόγο στο ερώτημα Γ2 δεν κατάλαβα ότι πρέπει να σταματάω την επανάληψη όταν διαβάσει 5 προσπάθειες ή όταν ξεπεράσει το όριο. Οπότε εγώ διάβασα μια επίδοση μέσα στην οσο και μετά έκανα όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα σωστά, και max1,max2 και ποσοστό. Λόγω αυτού θα χάσω και τις 8 μονάδες του ερωτήματος πιστεύετε;
Υπολογίζω 4 μονάδες.
Παράθεση από: tsak στις 06 Ιουν 2025, 02:43:01 ΜΜτο ίδιο λέμε...
δεν έπρεπε να πάρουν πίνακα και κακώς όποιος πήρε...
Παράθεση από: gpapargi στις 06 Ιουν 2025, 04:25:41 ΜΜΠόσο πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κοπεί; Εγώ έγραψα ένα επιχείρημα για 9-10 μόρια.
Αν πήρε κάποιος πίνακα μόνο στο Γ4 (στο οποίο εστίασα εγώ) πρέπει να χάσει κάτ' εμέ τουλάχιστον το μισό ερώτημα. Τώρα αν πήρε πινακα και στο Γ2, θα συμφωνήσω, κάπου εκεί είναι το δίκαιο ναι.