Γενικό Λύκειο > Γενικά

Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

<< < (3/310) > >>

chtzim:
Το σχέδιο ήταν κοινό μυστικό τουλάχιστον από το καλοκαίρι και πολύ φοβάμαι πως μόνο τυχαίος δεν είναι ο αποκλεισμός της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο.

Δυστυχώς πάλι πιαστήκαμε στον ύπνο ως κλάδος. Μακάρι τουλάχιστον, όπως είπε και ο συνάδελφος πιο πάνω, αυτή τη φορά να αντιδράσουμε μαζικά και ενιαία γιατί όπως φαίνεται δεν μας υπολογίζει κανένας στο Υπουργείο.

Γιάννης Αναγνωστάκης:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100016_02/10/2010_417249

Κάπου στην μέση αναφέρει ότι η ένωση χημικών έχει ήδη οργανώσει ημερίδα

Εμείς που είμαστε? Τι κάνουμε ??

Γιάννης Αναγνωστάκης:
http://www.ecd.uoa.gr/prosopikes_selides/dragona/dragona.htm

Διαβάστε το βιογραφικό της......

Έτσι εξηγούνται πολλά πράγματα

pthomop:
Εδω και δυο χρονια φωναζω οτι η Πληροφορικη φευγει απο το Λυκειο αλλα κανεις δεν εδωσε σημασια. Το σχεδιο το υπουργειου ειναι τα παιδια να μαθαινουν χρηση υπολογιστων απο το δημοτικο και στο γυμνασιο να αποκτουν καποιο πιστοποιητικο γνωσεων(κατι σαν ECDL). Συνεπως οι πιστοποιημενοι μαθητες δεν θα εχουν αναγκη το μαθημα στο Λυκειο.
Κακα τα ψεμματα φταιμε εμεις που τοσα χρονια αφησαμε το μαθημα να ειναι επιλογης και δεν καναμε προσπαθειες να το κανουμε τουλαχιστον να υπολογιζεται ο βαθμος στον σχολικο μεσο ορο.
Οσο για την Δραγωνα, θα προτιμουσα τον γ.γ. του υπουργειου παιδειας της Τουρκιας να ηταν στη θεση της παρα αυτην.

Keep Growing:
Έχω την εντύπωση ότι είμαι ήδη βάτραχος που σιγοβράζω στην κατσαρόλα, και ενώ θέλω να αντιδράσω έντονα για να σωθώ, είναι τόσο "γλυκό" το κάψιμο που παραιτούμαι από την προσπάθεια.
...απ' ότι φαίνεται μπαίνει σε εφαρμογή το σχέδιο της ψηφιακής οριζοντιοποίησής μας,
....

" αυτή τη φορά να αντιδράσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΝΩΤΙΚΑ και ΕΝΙΑΙΑ ...."

Χμμμ, ...χλωμό το βλέπω Σταύρο.

Το παραπάνω πρόβλημα, μάλλον ανήκει στην κατηγορία των προβλημάτων που αποδεδειγμένα δεν έχουν λύση, όπως για παράδειγμα ο τετραγωνισμός του κύκλου με κανόνα και διαβήτη.
....
Πόσοι είναι οι συνάδελφοι που είναι μέλη της ΠΕΚΑΠ και ποιος ο συνολικός αριθμός των συναδέλφων καθηγητών πληροφορικής;
Πόσοι από τους συναδέλφους ενδιαφέρονται να γίνουν μέλη της ΠΕΚΑΠ για να προστατέψουν και ενισχύσουν τον ίδιο τους τον κλάδο;
Ποιος είναι ο ρυθμός αύξησης των εγγραφών στην ΠΕΚΑΠ, από την στιγμή που άρχισε να γίνεται ξεκάθαρη η απαξίωση του εκπαιδευτικού μας ρόλου από την πολιτεία;

Οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα θα είναι αποστομωτικές.

Για να μη συνεχίσω και με ...κάποιες συντεχνιακές αντιλήψεις που είναι το καρκίνωμα του κλάδου μας(εννοώ του κλάδου των καθηγητών Πληροφορικής και μόνο και όχι των λοιπών επιστημονικών ενώσεων )...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση