Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 29 Μαΐου 2013, 10:20:08 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpitsa01

Υπάρχει στην ύλη του σχολικού βιβλίου ταξινόμηση δισδιάστατου πίνακα? Και αν ναι σε ποιό σημείο?

gpitsa01

Αναφέρομαι για το Γ4 Θέμα

andreas_p

Το σκεπτικό του Γ4 :

Μία στήλη σε έναν δισδιάστατο, είναι ένας μονοδιάστατος !

Υ.Γ.  Η 1η στήλη του ΜΟ[30,2] είναι σε παραλληλία  με τη 2η αλλά και με τον ΚΩΔ[30].

Α

ολγα

Παράθεση από: amanou στις 29 Μαΐου 2013, 02:33:07 ΜΜ
Θεωρώντας βέβαια ότι λέγοντας μεγαλύτερη περιοχή τιμών εννοούμε την πιο επιβλαβή για το άτομο περιοχή, κάτι που έπρεπε να διατυπωθεί καλύτερα
Συμφωνώ απόλυτα.
Διδάσκω το μάθημα πάνω από 10 χρόνια. Θεωρώ την εκφώνιση "μεγαλύτερη περιοχή τιμών" απαράδεκτη. Με την πρώτη ματιά κατάλαβα ότι εννοούσαν την περιοχή με το μεγαλύτερο εύρος.Προσωπικά κατάλαβα τι ήθελαν να πουν οι θεματοδότες μετά από αρκετή ώρα. Το παράδειγμα που δόθηκε μάλλον μπέρδευε παρά διαφώτιζε τους μαθητές. Δυο από τους καλύτερους μαθητές του σχολείου μου (από τα πιο λαμπρά μυαλά που έχω συναντήσει) κατάλαβαν ότι υπερίσχυε ο μεγαλύτερος μέσος όρος.
Η ΚΕΕ όταν έδωσε το θέμα δεν κατάλαβε το ατόπημά της. Δεν μπόρεσε να το καταλάβει ούτε όταν ζητήθηκε διευκρίνιση; Γιατί θα πρέπει να χαθούν μονάδες εξαιτίας μιας λανθασμένης διατύπωσης; Μήπως θα έπρεπε να απολογηθούν γι΄αυτό οι κύριοι της ΚΕΕ;

ολγα

... σε συνέχεια του προηγούμενου
Η ΠΕΚΑΠ τι κάνει; Ανακοινώνει ότι τα θέματα είναι "ορθά διατυπωμένα";
Μήπως εκθέτουν τους εαυτούς τους;

evry

Η εκφώνηση πράγματι είναι πολυ κακή. Ωστόσο δεν διαμαρτύθηκαν και τόσοι πολλοί μαθητές. Δεν είναι περίεργο?
Επειδή το θέμα με προβλημάτισε πολύ χθες στην ενημέρωση των βαθμολογητών κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:

Όσοι διάβασαν βιαστικά το θέμα και είδαν τον πίνακα και ήταν προπονημένοι σε τέτοιες άσκησεις ήξεραν τι να κάνουν. Δηλαδή αυτοί που διάβασαν περίπου την εκφώνηση και κατάλαβαν περίπου τι ζητείται απάντησαν σωστά και γρήγορα.

Όσοι όμως ήταν πιο προσεκτικοί μπερδεύτηκαν γιατί διάβασαν προσεκτικά την εκφώνηση και δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι εννοεί. Εμείς καταλαβαίνουμε τι θέλει να πει επειδή έχουμε στο μυαλό μας την άσκηση με τους ρύπους από το Τετράδιο μαθητή. Αν όμως δεν είχαμε δει τέτοια άσκηση πως θα το αντιμετωπίζαμε?

Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα αυτής της κακής εκφώνησης ήταν ότι πολλοί καλοί μαθητές που την διάβασαν προσεκτικά έχασαν πολύτιμο χρόνο προσπαθώντας να την ερμηνεύσουν. Νομίζω όμως ότι στο τέλος το έκαναν σωστά.

Από εκεί και πέρα αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να γίνει κάτι. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι οι βαθμολογητές έχοντας υπόψην τους αυτή την ασάφεια να είναι πιο επιεικείς σε περίεργες λάθος λύσεις που όμως έχουν μια σωστή λογική. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και πέρυσι με το θέμα Δ?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

klitos

Παράθεση από: janag79 στις 30 Μαΐου 2013, 12:43:46 ΜΜ
Μία χαρά δουλεύει

για κεφαλή 1.9 και άκρα=2, θα μπει στο πρώτο αλλιως_αν και θα εμφανίσει  κοντά στα όρια
ομοίως και για τις άλλες τιμές

Η φιλοσοφία εδώ είναι ότι είτε ξεκινάς από τις μεγαλύτερες τιμές και ελέγχεις με διάζευξη αν έχει ξεπεραστεί κάποιο απο τα 2 όρια, ή ξεκινάς από τα κάτω όρια και ελέγχεις με σύζευξη να μην έχει ξεπεραστεί κάποιο από τα 2 όρια..
OK εχεις δίκιο , δουλεύει ...
κλητος χατζηγεωργιου

igeorgi

Λύση που έδωσε μαθητής μου στο Γ3 και την είδα και σε γραπτό που διόρθωνα προχθες. Εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι τα μηνύματα βρίσκονται σε αντίστροφη αλφαβητική σειρά:

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
   ΑΝ ΜΟ[Ι,1] <= 1,8 ΤΟΤΕ
      ΜΗΝΥΜΑ1 <- 'ΧΑΜΗΛΟΣ SAR'
   ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,1] <=2 ΤΟΤΕ
      ΜΗΝΥΜΑ1 <- 'ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ'
   ΑΛΛΙΩΣ
      ΜΗΝΥΜΑ1 <- 'ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ'
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
   ΑΝ ΜΟ[Ι,2] <= 3,6 ΤΟΤΕ
      ΜΗΝΥΜΑ2 <- 'ΧΑΜΗΛΟΣ SAR'
   ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,2] <=4 ΤΟΤΕ
      ΜΗΝΥΜΑ2 <- 'ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ'
   ΑΛΛΙΩΣ
      ΜΗΝΥΜΑ2 <- 'ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ'
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
   ΑΝ ΜΗΝΥΜΑ1 > ΜΗΝΥΜΑ2 ΤΟΤΕ
      ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι], ΜΗΝΥΜΑ2
   ΑΛΛΙΩΣ
      ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι], ΜΗΝΥΜΑ1
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

evry

Αυτή τη λύση την πρότεινε συνάδελφος στο βαθμολογικό που είμαι και όλοι είπαν ότι αποκλείεται μαθητής να τη σκεφτεί, ωστόσο να που κάποιος το είδε. Φοβερό

Πάντως το Γ3 είναι το πιο δύσκολο ερώτημα στη βαθμολόγηση μαζί με το Β2. Όλες οι διαφορές μεταξύ των βαθμολογητών από εκεί βγαίνουν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

igeorgi

Παράθεση από: Βασίλης Παπαχρήστος στις 29 Μαΐου 2013, 02:46:53 ΜΜ
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι εννοείς. Δοκίμασα τις τιμές που προτείνεις και μια χαρά δουλεύει ο κώδικας.
Αν ΜΟ[i,1] <= 1.8 και ΜΟ[i,2] <= 3.6 τότε
    Εμφάνισε "Χαμηλός SAR"
  Αλλιώς_αν ΜΟ[i,1] <= 2 και ΜΟ[i,2] <= 4 τότε
    Εμφάνισε "Κοντά στα όρια"
  Αλλιώς
    Εμφάνισε "Εκτός ορίων"
  Τέλος_αν

Αυτό θα έβγαζε λάθος αν (πράγμα που έχουν κάνει αρκετοί μαθητές στα γραπτά που βλέπω) περιορίζαμε την δεύτερη συνθήκη ως εξής:

Αλλιώς_αν (ΜΟ[i,1] > 1,8] ΚΑΙ ΜΟ[i,1] <= 2) και (ΜΟ[i,2] > 3,6 ΚΑΙ ΜΟ[i,2] <= 4) τότε

Στην περίπτωση αυτή ο αλγόριθμος θα ήθελε και τις 2 τιμές "Κοντά στα όρια" για να εμφανίσει το αντίστοιχο αποτέλεσμα, ενώ με μία τιμή "Κοντά στα όρια" και μια τιμή "Χαμηλός SAR" θα εμφάνιζε "Εκτός ορίων" (θα ενέπιπτε στην περίπτωση ΑΛΛΙΩΣ).

igeorgi

Παράθεση από: evry στις 05 Ιουν 2013, 02:05:45 ΜΜ
Αυτή τη λύση την πρότεινε συνάδελφος στο βαθμολογικό που είμαι και όλοι είπαν ότι αποκλείεται μαθητής να τη σκεφτεί, ωστόσο να που κάποιος το είδε. Φοβερό

Πάντως το Γ3 είναι το πιο δύσκολο ερώτημα στη βαθμολόγηση μαζί με το Β2. Όλες οι διαφορές μεταξύ των βαθμολογητών από εκεί βγαίνουν

Ομολογώ ότι κι εμένα όταν μου την είπε ο μαθητής μου με εξέπληξε πολύ θετικά. Δεν το είχα σκεφτεί μέχρι εκείνη την στιγμή και ούτε περίμενα να την δω σε γραπτό. Εκείνος μου είπε ότι ήταν το πρώτο που του ήρθε στο μυαλό. Κάποιοι το έχουν υλοποιήσει και με αριθμητικές τιμές (Μήνυμα_Κεφ <- 1 κ.ο.κ.)
Διαφορές προκύπτουν και από το Δ2 γιατί κάποιοι έχουν πάρει 10 διαφορετικές περιπτώσεις για να προσθέσουν στην κατάλληλη θέση του πίνακα +1 και κάποιοι συνάδελφοι κόβουν όλες τις μονάδες του ερωτήματος. Είμαι εκτός θέματος, αλλά επειδή αναφέρθηκαν οι διαφορές στην βαθμολόγηση το επεσήμανα..

evry

#56
Ας παραμείνουμε εκτός θέματος  :police:

και να πω ότι στο Δ2 υπάρχουν ακόμα 2 λύσεις
1 μια που λες με τα 10 (5 + 5) Αν τότε
και μια 2η που μαζεύει τα 5 Αν σε μια επανάληψη

και τις 2 τις παίρνουμε σωστές, τις έχουμε και στις ενδεικτικές λύσεις των συνονιστών, και δεν υπήρχε αντίδραση από κανέναν.

Φαντάζομαι ότι αν η ΚΕΕ δεν ήθελε πολλά Αν θα έβαζε όχι 5 αλλά 100 οπότε εκεί δεν θα έβγαινε έτσι. Στην περίπτωση αυτή θα δούλευε φυσικά η λύση που λέω με επανάληψη όπως φαίνεται παρακάτω (την έχουμε δει σε γραπτά)

Διάβασε απ
Για ι από 1 μέχρι 5
  Αν ι = απ Τότε     EL[ι] <- EL[ι] + 1
TE

Παράθεση από: igeorgi στις 05 Ιουν 2013, 02:12:15 ΜΜ
Διαφορές προκύπτουν και από το Δ2 γιατί κάποιοι έχουν πάρει 10 διαφορετικές περιπτώσεις για να προσθέσουν στην κατάλληλη θέση του πίνακα +1 και κάποιοι συνάδελφοι κόβουν όλες τις μονάδες του ερωτήματος. Είμαι εκτός θέματος, αλλά επειδή αναφέρθηκαν οι διαφορές στην βαθμολόγηση το επεσήμανα..

Συνάδελφε igeorgi σε ποιο βαθμολογικό συμβαίνει αυτό? Διότι ειλικρινά δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παράθεση από: igeorgi στις 05 Ιουν 2013, 02:12:15 ΜΜ
Διαφορές προκύπτουν και από το Δ2 γιατί κάποιοι έχουν πάρει 10 διαφορετικές περιπτώσεις για να προσθέσουν στην κατάλληλη θέση του πίνακα +1 και κάποιοι συνάδελφοι κόβουν όλες τις μονάδες του ερωτήματος.

Αυτό ισχύει πραγματικά;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gthal

Παράθεση από: igeorgi στις 05 Ιουν 2013, 02:12:15 ΜΜ
Διαφορές προκύπτουν και από το Δ2 γιατί κάποιοι έχουν πάρει 10 διαφορετικές περιπτώσεις για να προσθέσουν στην κατάλληλη θέση του πίνακα +1 και κάποιοι συνάδελφοι κόβουν όλες τις μονάδες του ερωτήματος.
Αυτό είναι απαράδεκτο! Καμία δε θα έπρεπε να κόβεται.
Αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω πώς χωράει τόση υποκειμενικότητα στη βαθμολόγηση. Σε τέτοια λεπτά σημεία νομίζω ότι θα έπρεπε να δίνονται σαφείς οδηγίες προς τους βαθμολογητές.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gpapargi

Παράθεση από: igeorgi στις 05 Ιουν 2013, 02:12:15 ΜΜ
Διαφορές προκύπτουν και από το Δ2 γιατί κάποιοι έχουν πάρει 10 διαφορετικές περιπτώσεις για να προσθέσουν στην κατάλληλη θέση του πίνακα +1 και κάποιοι συνάδελφοι κόβουν όλες τις μονάδες του ερωτήματος. Είμαι εκτός θέματος, αλλά επειδή αναφέρθηκαν οι διαφορές στην βαθμολόγηση το επεσήμανα..

Αν καταλαβαίνω καλά μέσα λες ότι μέσα στο ίδιο εξεταστικό κέντρο κάποιοι βαθμολογούν την ίδια λύση με 0 και κάποιοι άλλοι με άριστα. Το γεγονός αυτό το εντόπισες εσύ, άρα το ξέρει και ο συντονιστής και παρόλα αυτά δεν γίνεται κάτι... αλλά συνεχίσουν εν γνώση τους να βαθμολογούν διαφορετικά. Κατάλαβα καλά τι λες;