Η τελική εξεταστέα ύλη

Ξεκίνησε από tdrivas, 09 Απρ 2020, 09:28:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Κατά 99% είναι η εξής (αφαιρούνται):
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

nikosx

Δηλαδή λίστες, δένδρα, γράφοι, αντικειμενοστραφής και μαύρο κουτί εκτός (κρίμα για την 1.3, για το 4 συμφωνώ, θα μπορούσαν να βγάλουν και άλλα μικρά κομματάκια που δεν έχουν νόημα, βλέπε Επίλεξε)
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

tdrivas

Μεγάλο κρίμα για τις δυναμικές, συμφωνώ, αλλά όπως είπε και ένας φίλος "Η ζωή και ο θάνατος τα σαρώνουν όλα".
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

Προφανώς αφαιρούνται από την ύλη αυτά που δεν διδάχτηκαν στο τέλος της χρονιάς, όχι αυτά που διδάχτηκαν τον Οκτώβρη.
Κρίμα για την μεγάλη προσπάθεια όλων να ετοιμάσουν υλικό/βίντεο και να διδάξουν.

ΥΓ: τουλάχιστον έμειναν οι καλογραμμένες στοίβα και ουρά...

tdrivas

Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 09 Απρ 2020, 09:55:05 ΠΜ
Προφανώς αφαιρούνται από την ύλη αυτά που δεν διδάχτηκαν στο τέλος της χρονιάς, όχι αυτά που διδάχτηκαν τον Οκτώβρη.
Κρίμα για την μεγάλη προσπάθεια όλων να ετοιμάσουν υλικό/βίντεο και να διδάξουν.

ΥΓ: τουλάχιστον έμειναν οι καλογραμμένες στοίβα και ουρά...

Δυστυχώς, ένας ιός θερίζει ανθρώπους, βυθίζει στη φτώχεια περισσότερους και καταρρακώνει εύθραυστες οικονομίες.
Ευτυχώς, ένας ιός κάνει μερικούς να μάθουν τη λέξη αλληλεγγύη, να απογαλακτιστούν από θρησκείες και υπερ-ήρωες και γιατί όχι να γραφτούν με οργάνωση, επιστημονική βάση και ορθότητα νέα βιβλία Πληροφορικής.

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

Παράθεση από: tdrivas στις 09 Απρ 2020, 10:05:56 ΠΜ
.... και γιατί όχι να γραφτούν με οργάνωση, επιστημονική βάση και ορθότητα νέα βιβλία Πληροφορικής.

webex  με  proctorexam  και τα μυαλά στα κάγκελαμ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αν και πρέπει να περιμένουμε να βγει επίσημα η τελικη εξεταστέα ύλη, η λογική λέει ότι κάπως έτσι θα διαμορφθεί σύμφωνα με αυτά που έχουν διδαχθεί στα δημόσια σχολεία .

tdrivas

Τουλάχιστον το ΙΕΠ εξακολουθεί και πράττει σωστά ως προς την ομαδοποίηση των μαθημάτων σε κλάδους:

1. Μονάδα Κοινωνικών Επιστημών (Κοινωνιολογία, Ιστορία Οικονομία)
2. Μονάδα Θετικών Επιστημών (...,Πληροφορική)
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ApoAntonis

Κλασικά, το ΕΠΑΛ δεν είναι σχολείο μάλλον.

pgrontas

https://www.esos.gr/arthra/67003/entos-tis-imeras-i-exetastea-uli-ton-panelladikon-exetaseon

Παράθεση
Διατάχθηκε ΕΔΕ

Ένορκη Διοικητική Εξέταση διέταξε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως για να διαπιστωθεί πως διέρρευσε η εισήγηση του ΙΕΠ για τη μείωση της Εξεταστέας Ύλη, με το σκεπτικό ότι  πρόκειται για ένα ευαίσθητο θέμα που προκαλεί αναστάτωση στους υποψηφίους και τις οικογένειές τους.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

και πολύ καλά έκανε και διέταξε ΕΔΕ. Επιτέλους.
Θα πρέπει να σταματήσει αυτή η ξεφτίλα με τα δήθεν "αποκλειστικά" έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων που δημοσιεύουν εσωτερικά έγγραφα του Υπουργείου.
Λες και μόνο οι αναγνώστες μιας συγκεκριμένης εφημερίδας πρέπει να έχουν πρόσβαση στην ύλη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Η ύλη πρέπει να ανακοινώνεται με εντολή Κεραμέως, μετά από 10 προαναγγελίες και με τη συνοδεία Infographics,
για να μην είναι κανείς ριγμένος...

angrits

Δεν ξέρω για εσάς συνάδελφοι, αλλά εγώ (βλέποντας το πλάνο του ΙΕΠ) έπεσα μέσα στο τι θα κοπεί  :P :P :P. Πάμε γερά μόνο επανάληψη!!!!

petrosp13

#13
Αν το δημοσίευμα επιβεβαιωθεί, τα ΓΙΑΤΙ είναι ατελείωτα
Η διασπορά της ύλης δεν μειώθηκε ΚΑΘΟΛΟΥ
Αφαιρέθηκε (και καλώς έγινε) ένα μόνο ολοκληρωμένο κεφάλαιο (Αντικειμενοστραφής)
Από εκεί και πέρα, μιλάμε για το απόλυτο χάος
Χάος για εμάς, πόσο μάλλον για τα παιδιά
Αφήνουμε μέσα τις δομές δεδομένων, αλλά βγάζουμε τις μισές
Αφήνουμε μέσα την Εκσφαλμάτωση, αλλά βγάζουμε το μαύρο κουτί
Αφήνουμε το 4ο κεφάλαιο που είναι 3-4 σελίδες
Μιλάμε για 12-13 κεφάλαια, διεσπαρμένα σε 4 βιβλία
ΓΙΑΤΙ;;;;
Ήταν τόσο δύσκολο να αποφασιστεί μια περισσότερη συγκέντρωση της ύλης;
Βγάλε εντελώς το κεφάλαιο της Εκσφαλμάτωσης και άσε τις Δομές εντός
Βγάλε εντελώς τις Δομές και άσε ολόκληρο το κεφάλαιο της Εκσφαλμάτωσης

Εκτός του Αντικειμενοστραφούς που (λογικά) όλοι διδάσκουν τελευταίο, με ποια λογική αφαιρέθηκαν τα υπόλοιπα κομμάτια;
Κάποιος έκανε ακριβώς πριν τις Δομές και κάποιος άλλος την Εκσφαλμάτωση, οπότε αφαιρούμε τα τελευταία τους κομμάτια;

Και άντε να δώσεις οδηγίες στα παιδιά τι έμεινε τελικά στην ύλη τους
Σβήστε αυτό, αλλά κρατήστε αυτό, σβήστε και εκείνο, αλλά έμεινε αυτό...

ΥΓ. Η μείωση της ύλης μου μοιάζει μικρή σε σχέση με άλλα μαθήματα.. Στο ΑΟΘ βγαίνουν όλα τα νέα κεφάλαια, στα Μαθηματικά αρκετά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

bagelis

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Απρ 2020, 04:02:41 ΜΜ
ΥΓ. Η μείωση της ύλης μου μοιάζει μικρή σε σχέση με άλλα μαθήματα.. Στο ΑΟΘ βγαίνουν όλα τα νέα κεφάλαια, στα Μαθηματικά αρκετά
+1000

ΑΟΘ: βγήκε όλη η νέα ύλη
ΜΑΘ: δεν είχε προστεθεί ύλη και αφαιρέθηκε όλο το κεφάλαιο των ολοκληρωμάτων και μερικά ακόμα

εμείς είμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως μου φαίνεται...

άλλες ερωτήσεις:
Η παράγραφος του αντικειμενοστραφούς στο κεφάλαιο 6 είναι μέσα ακόμα ή όχι;
Η έννοια των σεναρίων ελέγχου αναφέρεται σε πινακάκια στην ενότητα 5 και πριν το "μαύρο κουτι", άρα πρέπει να ξέρουμε να τα φτιάχνουμε απλά δεν χρειάζεται η μεθοδολογία που αναφέρεται στο τελευταίο τμήμα;