Γενικά > Επιστημονικά Θέματα

Αλγόριθμος για σούπερ μόντελ!

<< < (2/4) > >>

bugman:
Θα μπορούσαν τα μαθηματικά να περιλαμβάνουν ασκήσεις με αλγόριθμους, υπάρχει ολόκληρος τομέας, τα Εφαρμοσμένα μαθηματικά. Είναι καθαρά θέμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Αυτό που είναι θέμα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ είναι η εφαρμογή...Αναφέρθηκα στις εφαρμογές γραφείου. Θα μαθαίνουν τα παιδιά αυτά που αύριο τους ζητάει το κράτος για να τους προσλάβει και τα θεωρεί απαραίτητα. Αφού είναι απαραίτητα γιατί δεν τα διδάσκονται τα παιδιά; Ή δεν διδάσκονται για προστασία των φροντιστών. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει αφού και τα αγγλικά παραδίδονται στο σχολείο και όλα τα παιδιά πάνε φροντιστήριο έξω...
Αν μιλάμε για λειτουργικά συστήματα, γλώσσες, ρυθμίσεις και τύπους αρχείων ασφαλώς είναι θέμα Πληροφορικού. Μιλάμε για εφαρμογή. Τα άλλα περί αλγορίθμων είναι θεωρητικά του μαθηματικού. Το πολύ να κάνουν ΜATLAB μια γλώσσα ιδανική για μαθηματικά.
Δεν είναι δικό μου θέμα το πρόγραμμα εκπαίδευσης. Δικό μου θέμα είναι να το κρίνω, να το κατακρίνω ή να του αποδώσω τιμές (αν ποτέ αποδείξει ότι αξίζει). Και είναι θέμα του καθένα που αφενός έχει την εμπειρία του εκπαιδευόμενου και την εμπειρία για την αστοχία της.
Τέλος πάντων, όλα στην Ελλάδα έχουν τις περιόδους τους. Κάποια στιγμή...θα περάσει η περίοδος προγραμματισμού και θα έρθει η περίοδος των εφαρμογών. Είναι θέμα ηλικίας. Οι πρό του 65 γεννηθείς θέλουν τον προγραμματισμό αφού έτσι ξεκίνησαν, μόλις θα έρθει η γενιά των '70 σε θέσεις ισχύος θα ξεπεράσουμε τον προγραμματισμό!
Και όπως λέει ο ether, αφού τα λέω εγώ έτσι θα είναι!
 :angel:

ether:

--- Παράθεση από: bugman στις 10 Σεπ 2015, 02:48:31 πμ ---Θα μπορούσαν τα μαθηματικά να περιλαμβάνουν ασκήσεις με αλγόριθμους, υπάρχει ολόκληρος τομέας, τα Εφαρμοσμένα μαθηματικά. Είναι καθαρά θέμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Αυτό που είναι θέμα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ είναι η εφαρμογή...Αναφέρθηκα στις εφαρμογές γραφείου. Θα μαθαίνουν τα παιδιά αυτά που αύριο τους ζητάει το κράτος για να τους προσλάβει και τα θεωρεί απαραίτητα. Αφού είναι απαραίτητα γιατί δεν τα διδάσκονται τα παιδιά; Ή δεν διδάσκονται για προστασία των φροντιστών. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει αφού και τα αγγλικά παραδίδονται στο σχολείο και όλα τα παιδιά πάνε φροντιστήριο έξω...
Αν μιλάμε για λειτουργικά συστήματα, γλώσσες, ρυθμίσεις και τύπους αρχείων ασφαλώς είναι θέμα Πληροφορικού. Μιλάμε για εφαρμογή. Τα άλλα περί αλγορίθμων είναι θεωρητικά του μαθηματικού. Το πολύ να κάνουν ΜATLAB μια γλώσσα ιδανική για μαθηματικά.
:angel:

--- Τέλος παράθεσης ---
Εκτός πραγματικότητας... Χαμπάρι...

Νίκος Αδαμόπουλος:

--- Παράθεση από: bugman στις 10 Σεπ 2015, 02:48:31 πμ ---Θα μπορούσαν τα μαθηματικά να περιλαμβάνουν ασκήσεις με αλγόριθμους, υπάρχει ολόκληρος τομέας, τα Εφαρμοσμένα μαθηματικά. Είναι καθαρά θέμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Αυτό που είναι θέμα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ είναι η εφαρμογή...Αναφέρθηκα στις εφαρμογές γραφείου. Θα μαθαίνουν τα παιδιά αυτά που αύριο τους ζητάει το κράτος για να τους προσλάβει και τα θεωρεί απαραίτητα. Αφού είναι απαραίτητα γιατί δεν τα διδάσκονται τα παιδιά; Ή δεν διδάσκονται για προστασία των φροντιστών. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει αφού και τα αγγλικά παραδίδονται στο σχολείο και όλα τα παιδιά πάνε φροντιστήριο έξω...
Αν μιλάμε για λειτουργικά συστήματα, γλώσσες, ρυθμίσεις και τύπους αρχείων ασφαλώς είναι θέμα Πληροφορικού. Μιλάμε για εφαρμογή. Τα άλλα περί αλγορίθμων είναι θεωρητικά του μαθηματικού. Το πολύ να κάνουν ΜATLAB μια γλώσσα ιδανική για μαθηματικά.
Δεν είναι δικό μου θέμα το πρόγραμμα εκπαίδευσης. Δικό μου θέμα είναι να το κρίνω, να το κατακρίνω ή να του αποδώσω τιμές (αν ποτέ αποδείξει ότι αξίζει). Και είναι θέμα του καθένα που αφενός έχει την εμπειρία του εκπαιδευόμενου και την εμπειρία για την αστοχία της.
Τέλος πάντων, όλα στην Ελλάδα έχουν τις περιόδους τους. Κάποια στιγμή...θα περάσει η περίοδος προγραμματισμού και θα έρθει η περίοδος των εφαρμογών. Είναι θέμα ηλικίας. Οι πρό του 65 γεννηθείς θέλουν τον προγραμματισμό αφού έτσι ξεκίνησαν, μόλις θα έρθει η γενιά των '70 σε θέσεις ισχύος θα ξεπεράσουμε τον προγραμματισμό!
Και όπως λέει ο ether, αφού τα λέω εγώ έτσι θα είναι!
 :angel:

--- Τέλος παράθεσης ---

Μου αρέσει πως ενώ δεν είσαι καν πληροφορικός πρέπει με το ζόρι να συμφωνήσουμε με τον δικό σου ορισμό για το τι είναι η πληροφορική. Εκτός από τα 1-2 μαθήματα "πληροφορικής" (δηλαδή μάλλον χρήση υπολογιστή για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι) που έχεις διδαχθεί στη σχολή που τελείωσες, υπάρχει κάτι άλλο που να τεκμηριώνει ότι οι απόψεις σου έχουν κάποιο υπόβαθρο, οπότε και να καθίσουμε να στοχαστούμε πάνω σε αυτές;

bugman:
Την εποχή τη δική μου είχαμέ δύο εξάμηνα υπολογιστές, το πρώτο Fortran και το δεύτερο  Pascal. Καθηγητές μαθηματικών...δεν είχαν ιδέα από υπολογιστές. Δεν γίνονταν μάθημα πάνω σε αλγόριθμους. Αλλά πρέπει Αδαμόπουλε να καταλάβεις ότι άλλο πράγμα η ακαδημαϊκή μόρφωση και άλλο η ενασχόληση που σε οδηγεί σε εξειδίκευση. Εγώ μέσα από τη σχολή εξειδικεύτικα στο αντικείμενο και παρουσίασα εργασία με πρόγραμμα που κατασκεύασα σε BBC BASIC τον επεξεργαστή στοιχείων. Παράλληλα δούλευα στη σχολή, για εξάμηνη πρακτική φτιάχνοντας πρόγραμμα γραμμικής ανάλυσης. Άρα δεν έκανα απλά δύο εξάμηνα. Καθηγητής επιβλέπων ήταν ο Θεόδωρος Αλεβίζος (αν σου λέει τίποτα). Από τότε και μέχρι και σήμερα ασχολούμε ενεργά, έχω διατελέσει γραμματέας της Λέσχης πληροφορικής Πρέβεζας, και έχω συγγράψει μαζί με τον Δρ.Γκούβα την Ιστορία της Πληροφορικής, εκδόσεις Λιβάνη. Τα μεγαλύτερα προγράμματα που έχω φτιάξει είναι το FOTODIGITALLAB 5 και η Μ2000 γλώσσα προγραμματισμού, αισίως στην 8η έκδοση. Ασχολούμε εδώ και ένα χρόνο με την εκπαίδευση σε φροντιστήριο για εφαρμογές και προγραμματισμό (όχι του σχολείου). Σημείωσε λοιπόν ότι η ενασχόλησή μου ξεκίνησε το 1983...είχα αγοράσει μέχρι και βιβλία για τα τσιπάκια, TTL, τη σειρά επεξεργαστών 68XX, Assembly 6502, Z80...8086 68000....πάρα πολλά βιβλία γιατί δεν υπήρχε διαδίκτυο, και τα περιοδικά μετά το 87 σταμάτησαν να βάζουν προγράμματα και θέματα πληροφορικής...και διαφήμιζαν εφαρμογές. Είναι αυτό που υποστηρίζω ότι η γενιά μετά το 70 δεν έμαθε προγραμματισμό...και όταν θα έρθει στα πράγματα...θα τον βγάλει από το σχολείο...

Rathaniel:
άντε πάλι αυτή η Μ2000.

Το βιβλίο του ΑΕΠΠ,των εφαρμογών Πληροφορικής, του γυμνασίου, του μαθήματος ΑΕΠΥ το έχεις ανοίξει?
Εδώ είναι εκπαιδευτικό φόρουμ.
Ειλικρινά όπου γράφεις και επεμβαίνεις, αλλάζει η κουβέντα.
Μήπως δεν σε προσέχανε μικρό και έχεις ανάγκη από προσοχή?

Και επιτέλους κύριοι συντονιστές, θα επιληφθείτε του θέματος?

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση