Γενικά > Επιστημονικά Θέματα

Αλγόριθμος για σούπερ μόντελ!

(1/4) > >>

dski:
  Καλή σχολική χρονιά!

  Δείτε ένα άρθρο-απάντηση σε όσους εξακολουθούν να πιστεύουν ότι οι αλγόριθμοι είναι εξειδικευμένο αντικείμενο. Αφού έχουν εφαρμογή παντού, ακόμη και στα σούπερ μόντελ!  :)

http://www.nooz.gr/lifestyle/ginete-soiper--montel-me-ma8imatiko-algori8mo

  Δείτε και το σχετικό άρθρο στη σελίδα του IUB (Indiana University Bloomington):

http://news.indiana.edu/releases/iu/2015/09/fashion-week-instagram-study.shtml

ΥΓ Δε βρήκα πιο κατάλληλο πίνακα για την ανάρτηση. Σκέφτηκα όμως ότι αφορά επιστημονική έρευνα :)

nikolasmer:
Έναν τέτοιο για Super Υπουργούς θα ήθελα παρακαλώ!!! ;)

bugman:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται ο αλγόριθμος η βάση της πληροφορικής! Ναι είναι ο αλγόριθμος μέρος της πληροφορικής αλλά δεν ταυτίζεται με την έννοιες σχέδιο και μέθοδος. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι ο αλγόριθμος επεξηγεί μια διαδικασία, έχει προϋποθέσεις, έχει μια μαθηματική ανάλυση της απόδοσης. Σήμερα στην πληροφορική ο χρήστης δεν επιλέγει αλγόριθμους αλλά προγράμματα. Του φθάνει η δήλωση...για το τάδε λειτουργικό και σε ότι αφορά την απόδοση, του φθάνει η αποδοχή από τους ειδικούς, ακόμα και τους κολλητούς. Μάλιστα η αναφορά στους εσωτερικούς αλγόριθμους δεν είναι επιθυμητή στα εμπορικά προϊόντα και η έκθεσή τους εγείρει οικονομικές και ποινικές αξιώσεις.
Άρα αν κάποιος επενδύσει στην αλγοριθμική σημαίνει ότι δεν το κάνει για να γίνει σοβαρός χρήστης αλλά για να μπει στον κρυφό κόσμο της τεχνολογίας προγραμματισμού. Προφανώς το σχολείο θέλει να δώσει μια ιδέα στο νέο και όχι ειδικές γνώσεις. Η ΓΛΩΣΣΑ δεν έχει καμία σχέση με ειδικές γνώσεις. Πολύ μπλα μπλα και ουσία ελάχιστη. Μαθηματικά κολπάκια με πίνακες. Εντελώς απίθανο να γίνει κανείς προγραμματιστής ή λύτης προβλημάτων με το αντικείμενο αυτό.
Οπότε μην περιμένετε η πληροφορική - προγραμματισμός να κάτσει για πολύ καιρό στο Λύκειο. Αυτό που πρέπει να μείνει είναι η πληροφορική-εφαρμογές και εκεί μέσα να υπάρχει ο προγραμματισμός...ως αυτοματισμός επί υπαρκτών αντικειμένων, όπως το έγγραφο του Word. Να βγαίνει ο νέος γνώστης των βασικών εφαρμογών. Να μαθαίνουν τα παιδιά πράγματα που θα έχουν άμεση ωφέλεια, αφού θα τα χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους.

ether:

--- Παράθεση από: bugman στις 09 Σεπ 2015, 05:34:57 μμ ---Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται ο αλγόριθμος η βάση της πληροφορικής! Ναι είναι ο αλγόριθμος μέρος της πληροφορικής αλλά δεν ταυτίζεται με την έννοιες σχέδιο και μέθοδος. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι ο αλγόριθμος επεξηγεί μια διαδικασία, έχει προϋποθέσεις, έχει μια μαθηματική ανάλυση της απόδοσης. Σήμερα στην πληροφορική ο χρήστης δεν επιλέγει αλγόριθμους αλλά προγράμματα. Του φθάνει η δήλωση...για το τάδε λειτουργικό και σε ότι αφορά την απόδοση, του φθάνει η αποδοχή από τους ειδικούς, ακόμα και τους κολλητούς. Μάλιστα η αναφορά στους εσωτερικούς αλγόριθμους δεν είναι επιθυμητή στα εμπορικά προϊόντα και η έκθεσή τους εγείρει οικονομικές και ποινικές αξιώσεις.
Άρα αν κάποιος επενδύσει στην αλγοριθμική σημαίνει ότι δεν το κάνει για να γίνει σοβαρός χρήστης αλλά για να μπει στον κρυφό κόσμο της τεχνολογίας προγραμματισμού. Προφανώς το σχολείο θέλει να δώσει μια ιδέα στο νέο και όχι ειδικές γνώσεις. Η ΓΛΩΣΣΑ δεν έχει καμία σχέση με ειδικές γνώσεις. Πολύ μπλα μπλα και ουσία ελάχιστη. Μαθηματικά κολπάκια με πίνακες. Εντελώς απίθανο να γίνει κανείς προγραμματιστής ή λύτης προβλημάτων με το αντικείμενο αυτό.
Οπότε μην περιμένετε η πληροφορική - προγραμματισμός να κάτσει για πολύ καιρό στο Λύκειο. Αυτό που πρέπει να μείνει είναι η πληροφορική-εφαρμογές και εκεί μέσα να υπάρχει ο προγραμματισμός...ως αυτοματισμός επί υπαρκτών αντικειμένων, όπως το έγγραφο του Word. Να βγαίνει ο νέος γνώστης των βασικών εφαρμογών. Να μαθαίνουν τα παιδιά πράγματα που θα έχουν άμεση ωφέλεια, αφού θα τα χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους.

--- Τέλος παράθεσης ---
Αφού τα λες εσύ, έτσι θα είναι

itt:

--- Παράθεση από: bugman στις 09 Σεπ 2015, 05:34:57 μμ ---Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται ο αλγόριθμος η βάση της πληροφορικής! Ναι είναι ο αλγόριθμος μέρος της πληροφορικής αλλά δεν ταυτίζεται με την έννοιες σχέδιο και μέθοδος. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι ο αλγόριθμος επεξηγεί μια διαδικασία, έχει προϋποθέσεις, έχει μια μαθηματική ανάλυση της απόδοσης. Σήμερα στην πληροφορική ο χρήστης δεν επιλέγει αλγόριθμους αλλά προγράμματα. Του φθάνει η δήλωση...για το τάδε λειτουργικό και σε ότι αφορά την απόδοση, του φθάνει η αποδοχή από τους ειδικούς, ακόμα και τους κολλητούς. Μάλιστα η αναφορά στους εσωτερικούς αλγόριθμους δεν είναι επιθυμητή στα εμπορικά προϊόντα και η έκθεσή τους εγείρει οικονομικές και ποινικές αξιώσεις.
Άρα αν κάποιος επενδύσει στην αλγοριθμική σημαίνει ότι δεν το κάνει για να γίνει σοβαρός χρήστης αλλά για να μπει στον κρυφό κόσμο της τεχνολογίας προγραμματισμού. Προφανώς το σχολείο θέλει να δώσει μια ιδέα στο νέο και όχι ειδικές γνώσεις. Η ΓΛΩΣΣΑ δεν έχει καμία σχέση με ειδικές γνώσεις. Πολύ μπλα μπλα και ουσία ελάχιστη. Μαθηματικά κολπάκια με πίνακες. Εντελώς απίθανο να γίνει κανείς προγραμματιστής ή λύτης προβλημάτων με το αντικείμενο αυτό.
Οπότε μην περιμένετε η πληροφορική - προγραμματισμός να κάτσει για πολύ καιρό στο Λύκειο. Αυτό που πρέπει να μείνει είναι η πληροφορική-εφαρμογές και εκεί μέσα να υπάρχει ο προγραμματισμός...ως αυτοματισμός επί υπαρκτών αντικειμένων, όπως το έγγραφο του Word. Να βγαίνει ο νέος γνώστης των βασικών εφαρμογών. Να μαθαίνουν τα παιδιά πράγματα που θα έχουν άμεση ωφέλεια, αφού θα τα χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους.

--- Τέλος παράθεσης ---

Οπότε η θέση σου είναι να μην ασχοληθούμε το μαθηματικό υπόβαθρο που έχει το comp.sci και να επικεντρωθούμε στο πώς θα κάνουμε Office automation. Σοβαρά τώρα;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση