Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 16/3/2011

Ξεκίνησε από skoud, 03 Μαρ 2011, 08:38:04 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jfk1976

Συμφωνώ με τον Δημήτρη! Πρώτα κατοχύρωση των ωρών στο νέο σχολείο και ύστερα διαπραγμάτευση για την τεχνική υποστήριξη όπως ακριβώς γίνεται για τον υπεύθυνο εργαστηρίου.
Εδώ θα πρέπει να θέσω ένα ζήτημα. Στο ψηφιακό σχολείο δε ξέρουμε πόσες ώρες πιθανόν να χρειάζεται για "τεχνική" στήριξη. Μπορεί να είναι 5 ώρες την εβδομάδα, μπορεί και 25.
Επίσης όταν μπουν οι διαδραστικοί πίνακες θα πρέπει να απαιτήσουμε όσοι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων τους χρησιμοποιούν να ξερουν καλά να τους χειρίζονται. Γιατί μετά προβλέπω για το πάτημα ενός κουμπιού ή για το κλείσιμο του διαδραστικού να φωνάζουν τον Πληροφορικό...

Ας ρωτήσουμε να μάθουμε τι γίνεται στην Αγγλία όπου έχουν μπει χιλιάδες διαδραστικοί. Οι πληροφορίες που έχω είναι ότι δεν κάνουν τεχνική υποστήριξη οι καθηγητές πληροφορικής...

Παράθεση από: dski στις 11 Μαρ 2011, 04:08:22 ΜΜ
Μιας και το thread έχει το σκοπό της συλλογής απόψεων εν όψει της ΓΣ να καταθέσω κι εγώ τη δική μου.

Συμφωνώ με τον Παναγιώτη (Γροντά) ότι το βασικό θέμα είναι τι θα γίνει με τα μαθήματα πληροφορικής στο νέο λύκειο (και το γυμνάσιο). Η ΠΕΚΑΠ αυτό θα πρέπει να συζητήσει και να διαπραγματευτεί. Ακόμη και αν θεωρούμε ότι τελικά θα αναγκαστούμε να συζητήσουμε για γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη είναι εντελώς λάθος διαπραγματευτικά να βάλουμε εμείς το θέμα στη συζήτηση. Είναι σαν να κάνουμε πρώτοι ένα βήμα πίσω. Όχι, εμείς, ως εκπαιδευτικοί, ενδιαφερόμαστε για το μάθημα της πληροφορικής και αυτό συζητάμε. Και φυσικά εκεί πρέπει να πιέσουμε για ένα υποχρεωτικό μάθημα στην Α λυκείου (τουλάχιστον) και για τις επόμενες τάξεις να υπάρχουν μαθήματα έστω και σαν επιλογή. Και φυσικά όχι μόνο ένα μάθημα με αλγοριθμικό περιεχόμενο αλλά θα μπορούσε να υπάρχει και άλλο π.χ. για τηλεπικοινωνίες, δίκτυα, διαδίκτυο κτλ. πέρα, φυσικά, από τα μαθήματα χρήσης του Η/Υ (όχι μόνο σε επίπεδο Word/Excel/ΙΕ  αλλά και πως ο Η/Υ χρησιμοποιείται ως ένα εργαλείο εύρεσης και αξιοποίησης πληροφοριών).

Τώρα για τη γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη:

Το θέμα της γραμματειακής υποστήριξης ούτε καν πρέπει να το συζητήσουμε ως κλάδος. Ξεκινώντας από το απλό ότι είναι εντελώς υποτιμητικό ένα πανεπιστημιακό πτυχίο να υποβιβάζεται στο αντίστοιχο επιπέδου Didacta. Επειδή δηλ. το εργαλείο της δουλειάς μας είναι ο Η/Υ θα πρέπει να αναλάβουμε κάθε δουλειά που γίνεται με αυτόν? Είναι σαν να παίρνεις ένα γιατρό να σου κάνει ενέσεις ή να σου βάζει επιδέσμους ή έναν απόφοιτο της ΑΣΚΤ να σου μπογιαντίσει το σπίτι... Κατόπιν είναι το πρακτικό θέμα ότι ο πληροφορικός θα καταντήσει το παιδί για όλες τις δουλειές του σχολείου. Και αν τώρα μπορεί να εισπράττει και κανένα ευχαριστώ από φιλότιμο, όταν ο ρόλος θα είναι θεσμοθετημένος ούτε αυτό δε θα ακούει. Το θέμα της γραμματειακής υποστήριξης θα πρέπει να το συζητήσει η ΟΛΜΕ για όλους τους εκπαιδευτικούς συνολικά. Προσωπικά μου ακούγεται καλή η λύση της σύστασης οργανικών θέσεων γραμματειακής υποστήριξης. Όσοι συνάδελφοι "δεν την παλεύουν" στην τάξη ή έχουν άλλο λόγο ας αλλάξουν αντικείμενο (κάτι τέτοιο ουσιαστικά συμβαίνει με αρκετούς που είναι επί πολλά χρόνια αποσπασμένοι στα γραφεία και τις διάφορες υπηρεσίες γραφείου)

Για την τεχνική υποστήριξη το βλέπω λίγο διαφορετικά: Η τεχνική υποστήριξη είναι κάτι σαφώς πιο εξειδικευμένο και είναι κάτι που ήδη πολλοί συνάδελφοι πληροφορικοί το κάνουν θεσμοθετημένα ως υπεύθυνοι εργαστηρίων (για το εργαστήριό τους εννοώ, όχι τη δουλειά για το υπόλοιπο σχολείο). Ο όγκος δουλειάς σε σχέση με τη γραμματειακή υποστήριξη είναι σαφώς λιγότερος και επειδή το αντικείμενο είναι κάπως εξειδικευμένο ο ειδικός (ή "ειδικός"  αν προτιμάτε  :)) αντιμετωπίζεται με μεγαλύτερο σεβασμό (τουλάχιστον αυτό λέει η προσωπική μου εμπειρία). Φυσικά αν το θέμα τελικά μπει σε διαπραγμάτευση (ξαναλέω ότι θεωρώ λάθος να το βάλουμε εμείς στην κουβέντα, ίσως όμως "συρθούμε" εκεί) νομίζω ότι η γραμμή μας θα πρέπει να είναι ότι, όπως υπάρχει ο υπεύθυνος εργαστηρίου με συγκεκριμένα καθήκοντα και αρμοδιότητες που αφορούν τον εξοπλισμό του εργαστηρίου, να υπάρξει και ανά σχολείο ένας πληροφορικός ως υπεύθυνος τεχνική στήριξης για όλο τον υπόλοιπο εξοπλισμό πληροφορικής εκτός εργαστηρίου με τα ίδια καθήκοντα και αρμοδιότητες και φυσικά με μια αντίστοιχη μείωση ωραρίου. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να "περάσει" πιο εύκολα γιατί "πατάει" πάνω σε κάτι που ήδη ισχύει και εφαρμόζεται ενώ συζητήσεις για το ποια ακριβώς θα είναι τα καθήκοντα, πόσο "κοστολογείται" σε χρόνο το κάθε ένα κτλ δε νομίζω ότι είναι ρεαλιστικά σε μια διαπραγμάτευση με τους αντιπροσώπους του υπουργείο. Συνήθως αυτές οι συζητήσεις είναι πιο "high level" και η πρόταση λύσης που θα βασίζεται σε κάτι που  ήδη υπάρχει έχει περισσότερες πιθανότητες αποδοχής.

Ξαναλέω όμως, εμείς θα πρέπει να πάμε να διαπραγματευτούμε κατ' αρχήν για το μάθημα! Και φυσικά, πέρα από το λύκειο μη ξεχνάμε και το γυμνάσιο! Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για πιστοποίηση στους Η/Υ στο τέλος του γυμνασίου με 25 (κι αν) διδακτικές ώρες το χρόνο... (ΟΚ, τυπικά είναι παραπάνω, βγάλε εκδρομές, αργίες, απεργίες, καταλήψεις, διαγωνίσματα, χιόνια κτλ ίσως και οι 25 να είναι πολλές που λέω) Το μάθημα θα πρέπει να γίνει (τουλάχιστον) δίωρο σε όλες τις τάξεις.

Δημήτρης Σκυριανόγλου


kammenos

Παράθεση από: Stefania στις 06 Μαρ 2011, 11:55:06 ΠΜ
Είναι το word και το excel δηλαδή;

Χωρίς παρεξήγηση αλλά νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα προσωπικότητας του καθενός. Δεν φταίει η τεχνική υποστήριξη για το αν καταλήξει κάποιος να βγάζει φωτοτυπίες στη φιλόλογο.
Λοιπόν: Λίγο έλειψα και γέμισε ο τόπος αναρτήσεις... :-)
Τελικώς φαίνεται πως συμφωνούμε!  :)
Προφανώς και κανενός είδους "Χρήση Η/Υ" (Word, Excel, Photoshop κλπ.)  ΔΕΝ είναι το αντικείμενο των σπουδών μας. Πολύ φοβάμαι όμως (το ξαναλέω), ότι όσο εμείς συζητάμε για Τεχνική Υποστήριξη κλπ. οι του Υπουργείου φαντασιώνονται τη μετατροπή μας σε -sophisticated έστω- δακτυλογράφους. Και μετά πες μας για την "προσωπικότητα του καθενός". Αν σου πει ο Διευθυντής "το Fax μασάει το χαρτί", πες του εσύ (με 0-10 διδακτικές ώρες στο πρόγραμμα ας πούμε) ότι δεν ασχολείσαι...  :(
"Το παιχνίδι είναι στημμένο και στα μέτρα τους" λέει νομίζω το τραγούδι.

pgrontas

Παραθέτω από το δελτίου τύπου:
Παράθεση
Ο κ. Κουλαϊδής ανέφερε ότι το μάθημα της Πληροφορικής θα διδάσκεται υποχρεωτικά στην θετική κατεύθυνση αλλά μόνο στους μαθητές εκείνους που θα επιθυμούν την εισαγωγή τους σε ανώτερες ή ανώτατες σχολές όπου η Πληροφορική θα είναι αναπόσπαστο μέρος των σπουδών τους και όχι απλώς ένα εργαλείο της επιστήμης που θα ακολουθήσουν. Δεν διευκρίνισε αν αυτό σημαίνει ότι θα διδάσκεται στη Β' Λυκείου ή στη Γ' Λυκείου ή και στις δύο τάξεις.
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι αν προσπαθήσουμε να διαβάσουμε πίσω από τις παραπάνω φράσεις, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι το μάθημα πληροφορικής θα αφορά μόνο τη Γ' Λυκείου, κάτι πολύ αρνητικό.
Παράθεση
Σε σχέση με την υποστήριξη του σχολείου ο κ. Κουλαϊδής διευκρίνισε ότι λέγοντας υποστήριξη δεν εννοεί την ανάληψη από τους καθηγητές Πληροφορικής όλων των εργασιών που απαιτούν εισαγωγή δεδομένων (data entry), αλλά των εργασιών εκείνων που απαιτούν επιστημονικές γνώσεις που έχουν μόνο οι καθηγητές Πληροφορικής όπως η επιστημονική και τεχνική στήριξη των σχολείων για την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών.
Αυτό φαίνεται επικίνδυνα ανοικτό. Ίσως πρέπει να εκμεταλλευτούμε το γεγονός ότι δείχνουν να μας χρειάζονται για την τεχνική υποστήριξη.  Συμφωνώ και εγώ, δηλαδή με την πρόταση του Δημήτρη, ότι οποιαδήποτε διαπραγμάτευση για την τεχνική υποστήριξη πρέπει να γίνει αφού εξασφαλισθεί ότι η πληροφορική θα διδάσκεται σε όλους τους μαθητές του Νέου Λυκείου (έστω αν συμβιβαστούμε σε μία τάξη) και σε όσους θέλουν να εισαχθούν σε θετικές σχολές, σε συνδυασμό με δίωρη διδασκαλία στο γυμνασιο (για τους μαθητές - για τους καθηγητές ισχύει ήδη) με το υφιστάμενο σπάσιμο των τμημάτων (μια λεπτομέρεια που μου επισήμανε σωστά ο evry).
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Keep Growing

Συζητάμε για την τεχνική υποστήριξη, σαν Γερμανοί πολίτες.
Στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Εδώ αν δε δουλεύει ο ανεμιστήρας του διευθυντή τον Ιούνιο, θα κληθεί ο "τεχνικός" του σχολείου να επιμεληθεί.
...
Το δίλημμα δεν είναι αν θα  παλεύουμε ή όχι, για το αυτονόητο με τους διευθυντάδες και τους συναδέλφους, ανακαλύπτωντας κάθε μέρα την "Αμερική".
Το δίλημμα  είναι, πως με αυτές τις συνθήκες της απαξίωσης του εκπαιδευτικού μας ρόλου, αν θα συνεχίζουμε να παλεύουμε για την πληροφορική εκπαίδευση μέσα στις τάξεις, ή αν θα τρέχουμε με το "βαλιτσάκι" του "γιατρού" από τάξη σε τάξη.   
Πρέπει να καταλάβετε οι υποστηρικτές της τεχνικής υποστήριξης ότι είναι δυο εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους και ασύμβατοι ρόλοι.   
Ένας εκπαιδευτικός πληροφορικός, πρέπει κατά την άποψή μου, να ενδιαφέρεται μόνο για το πως θα κοινωνήσει την Πληροφορική στους μαθητές του.
Τώρα, αν τεχνική υποστήριξη σημαίνει, ποια εργαλεία θα χρησιμοποιήσει και πως θα τα κάνει να δουλέψουν αποτελεσματικότερα, για τον παραπάνω εκπαιδευτικό σκοπό, τότε ναι, συμφωνώ σε αυτή την τεχνική υποστήριξη.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

fgmarg


geokra

Το 'Τεχνική υποστήριξη' σημαίνει την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον Πληροφορικό του σχολείου;
Τώρα όσο για την Επιστημονική υποστήριξη, εντάξει ψάρωσα: από επιστολογράφοι του Διευθυντή μέχρι διαχειριστές ηλ. αλληλογραφίας και πολυ θα μας είναι!

fof

Παράθεση από: dski στις 11 Μαρ 2011, 04:08:22 ΜΜ

.......Συμφωνώ με τον Παναγιώτη (Γροντά) ότι το βασικό θέμα είναι τι θα γίνει με τα μαθήματα πληροφορικής στο νέο λύκειο (και το γυμνάσιο). Η ΠΕΚΑΠ αυτό θα πρέπει να συζητήσει και να διαπραγματευτεί. Ακόμη και αν θεωρούμε ότι τελικά θα αναγκαστούμε να συζητήσουμε για γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη είναι εντελώς λάθος διαπραγματευτικά να βάλουμε εμείς το θέμα στη συζήτηση. Είναι σαν να κάνουμε πρώτοι ένα βήμα πίσω. Όχι, εμείς, ως εκπαιδευτικοί, ενδιαφερόμαστε για το μάθημα της πληροφορικής και αυτό συζητάμε.....

Δημήτρης Σκυριανόγλου


Συμφωνώ κι εγώ με την άποψη του Δημήτρη Σκυριανόγλου

Επίσης θα ήθελα να υπενθυμίσω το θέμα της Γενικής Συνέλευσης της Π.Ε.ΚΑ.Π:

Ανατροπή της διαφαινόμενης υποβάθμισης και περιθωριοποίησης της διδασκαλίας της Πληροφορικής στην εκπαίδευση.


??? ??? γι αυτό; τι θα πούμε και τι λέτε να κάνουμε;

odysseas

Στο πρόσφατο δελτίο τύπου αναφέρεται:

Παράθεση
Στη συνάντηση επαναδιατυπώθηκαν από την αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. οι θέσεις μας για το Νέο Λύκειο και κατατέθηκε συγκεκριμένη πρόταση για το περιεχόμενο του μαθήματος της Πληροφορικής σε αυτό.

Αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση γιατί δε γνώριζα οτι η ΠΕΚΑΠ (ή οποιαδήποτε άλλη ένωση, για να μην παρεξηγούμαι) διαθέτει συγκεκριμένη πρόταση για το περιεχόμενο του μαθήματος. Θα ήθελα πάρα πολύ να τη διαβάσω και, αν μη τι άλλο, νομίζω οτι οφείλουμε να γνωρίζουμε ποιες προτάσεις καταθέτει η ΠΕΚΑΠ σε αυτές τις συναντήσεις με παράγοντες του υπουργείου.

Βέβαια, μου κάνει επίσης εντύπωση πως μια ένωση μπορεί να παράγει τέτοιου είδους προτάσεις χωρίς να προηγηθεί διάλογος (ή διαβούλευση αν προτιμάτε, που είναι και της μόδας) με τους ίδιους τους καθηγητές που εκπροσωπεί. Προσωπικά πιστεύω οτι μια πρόταση επί του περιεχομένου του προγράμματος σπουδών από μια επιστημονική ένωση είναι ό,τι σημαντικότερο μπορεί να προκύψει από αυτή. Δεν πρέπει και δεν μπορεί να είναι κάτι που προκύπτει εκ του προχείρου (λόγω συγκυρίας) ή χωρίς κατάθεση απόψεων από τα ίδια τα μέλη της ένωσης.

Keep Growing

Νομίζω, ότι, ό,τι είχαμε να πούμε όλοι μας από ιδέες το είπαμε.
Οι αντιδράσεις μας πλέον, θα πρέπει να ξεφύγουν, από την απλή ανταλλαγή φράσεων με τους καθ,ύλη υπεύθυνους  για την κατάντια της Πληροφορικής στην εκπαίδευση (όπως διαφαίνεται ...). Είναι μια διαδικασία που δεν θα οδηγήσει στην ποθούμενη, αρχικά τοποθέτηση του μαθήματος (και των μαθημάτων) στην θέση που ήταν πριν ξεσπάσει η λαίλαπα και στη συνέχεια στην αναβάθμιση του ρόλου της πληροφορικής εκπαίδευσης στο δημόσιο Ελληνικό σχολείο.
Οι αντιδράσεις μας θα πρέπει να είναι περισσότερο ακτιβιστικές (sic). Δείτε για παράδειγμα πως πέτυχαν αυτά που πέτυχαν οι μετανάστες.
Δε λέω να ξεκινήσουμε με απεργία πείνας, αλλά έστω να ξεκουνήσουμε από το μόνο διάλογος με τον "τοίχο". "Τοίχος" είναι, ό,τι και να ακούσει  δεν πρόκειται να αντιδράσει.
Ας κινητοποιηθούν οι φοιτητές μας, αλλά μάλλον έχουν φάει την προπαγάνδα και θα συνεχίσουν να κοιμούνται στον ύπνο της φοβίας και της ανασφάλειας.
Ας κινητοποιηθούν οι καθηγητές τους, αλλά μπα, αυτοί αν δεν είναι κυνηγοί θέσεων και συνεδρίων, θα ζουν απλά στον μικρόκοσμο του πανεπιστημίου τους.
Ας κινητοποιηθούν οι υποψήφιοι νέοι συνάδελφοι, αλλά μπα, και αυτοί το μόνο που θέλουν σε αυτό το μπάχαλο που κατάντησαν την Ελλάδα μας, είναι απλά να έχουν ένα κομμάτι ψωμί οι άνθρωποι.
Ας κινητοποιηθεί ο κύριος όγκος των διορισμένων συναδέλφων, αλλά μπα, ο μεγαλύτερος όγκος αυτών, προσπαθεί απλά να είναι "καλό παιδί", διότι πολύ απλά φοβάται (τρώγοντας και αυτός την προπαγάνδα του αδιεξόδου) μη χάσει τη σιγουριά της θέσης του.
Και τι μας μένει συνάδελφοι; Αυτό που μένει είναι τόσο μικρό, που ο μόνος τρόπος που του μένει για να ακουστεί, είναι ο ακτιβισμός!

ps. μπορεί σε κάποιους να ακούγονται ακραία τα γραφόμενά μου, αλλά ας κοιτάξουν καλύτερα και γύρω τους και θα διαπιστώσουν περισσότερα ακραία πράγματα όπως οι θάνατοι αστέγων στα παγκάκια ...     
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dkonetas

#99
Παράθεση από: odysseas στις 12 Μαρ 2011, 11:31:11 ΜΜ
Στο πρόσφατο δελτίο τύπου αναφέρεται:

Αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση γιατί δε γνώριζα οτι η ΠΕΚΑΠ (ή οποιαδήποτε άλλη ένωση, για να μην παρεξηγούμαι)
...
Θα ήθελα πάρα πολύ να τη διαβάσω και, αν μη τι άλλο, νομίζω οτι οφείλουμε να γνωρίζουμε ποιες προτάσεις καταθέτει η ΠΕΚΑΠ σε αυτές τις συναντήσεις με παράγοντες του υπουργείου.

Βέβαια, μου κάνει επίσης εντύπωση πως μια ένωση μπορεί να παράγει τέτοιου είδους προτάσεις χωρίς να προηγηθεί διάλογος (ή διαβούλευση αν προτιμάτε, που είναι και της μόδας) με τους ίδιους τους καθηγητές που εκπροσωπεί. Προσωπικά πιστεύω οτι μια πρόταση επί του περιεχομένου του προγράμματος σπουδών από μια επιστημονική ένωση είναι ό,τι σημαντικότερο μπορεί να προκύψει από αυτή. Δεν πρέπει και δεν μπορεί να είναι κάτι που προκύπτει εκ του προχείρου (λόγω συγκυρίας) ή χωρίς κατάθεση απόψεων από τα ίδια τα μέλη της ένωσης.
Μάλλον είσαι άδικος: http://www.epe.org.gr/various/Ypomnhma_YPEPTH_2010_10_10_PLIROFORIKH_PAIDEIA.pdf 
να υπενθυμίσω ότι αυτό προέκυψε μετά από διαβούλευση μηνών και πρίν ξεσπάσει σε πλήρη διάσταση το θέμα της διδασκαλίας της πληροφορικής στο Λύκειο...
Προφανώς υπάρχει και πρόταση που αφορά αποκλειστικά στην ΑΕΠΠ απλά το θέμα δεν πρέπει να το βλέποιυμε αποσπασματικά. Να ενημερώσω δε ότι η παρούσα πρόταση η οποία έχει φθάσει ανεξαιρέτως και στους 300 βο(υ)λευτές είναι υπό διαρκή επεξεργασία για την βελτίωσή της και αναμένεται άμεσα η νέα έκδοσή της ...

p.s. Καλό θα είναι δε , για να εναρμονιστώ απόλυτα και με τον τίτλο του θέματος, να αποφευχθεί η παραπλανητική κατά την άποψή μου τακτική της συνέχειας της συζήτησης που αφορά στην τεχνική υποστήριξη...

odysseas

Παράθεση από: dkonetas στις 13 Μαρ 2011, 07:45:48 ΜΜ
Μάλλον είσαι άδικος: http://www.epe.org.gr/various/Ypomnhma_YPEPTH_2010_10_10_PLIROFORIKH_PAIDEIA.pdf   

Γνωρίζω το κείμενο που αναφέρεις αλλά δε θεωρώ ότι αποτελεί πρόταση για το περιεχόμενο του μαθήματος γι' αυτό κι εμμένω σε αυτά που έγραψα προηγουμένως. Επειδή θεωρώ το θέμα κρισιμότατο, καλώ και άλλους συναδέλφους να το διαβάσουν: κάνει μια επισκόπηση της κατάστασης, μια μακροσκελέστατη ιστορική αναδρομή, διαπιστώσεις επί διαφόρων ζητημάτων αλλά οι "προτάσεις" που περιέχει είναι γενικότατες και παραπέμπουν σε ευχολόγιο. Ως προς το περιεχόμενο του μαθήματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπόρεσα να εντοπίσω μια παράγραφο όπου περιγράφεται η επιθυμητή θεματολογία...

Επιμένω λοιπόν οτι συγκεκριμένη πρόταση δεν έχουμε δει μέχρι στιγμής. Κι επιμένω οτι πρόκειται για ήσσονος σημασίας ζήτημα γιατί, όπως έχουν γράψει και άλλοι συνάδελφοι, βασικό είναι και τι διδάσκουμε, πολύ περισσότερο από το πλήθος των ωρών διδασκαλίας. Η πρόταση που κομίζουμε για το περιεχόμενο του μαθήματος είναι το όραμά μας για την πληροφορική στο σχολείο. Πρέπει να έχουμε μια...

Να ξαναρωτήσω λοιπόν: ποια είναι η πρόταση που κατέθεσε η ΠΕΚΑΠ στη συνάντηση με τον κ. Κουλαϊδη;

fof


Vangelis

Stefania όσο και αν σου φανεί περίεργο συμφωνώ μαζί σου για το ανοιχτό λογισμικό.  Συμφωνώ ακόμα ότι βάζοντας Linux και τα αντίστοιχα προγράμματα εξασφαλίζουμε την τεχνική υποστήριξη αλλά το θέμα της Γενικής Συνέλευσης δεν είναι αυτό.  Εκτός αν θεωρείς  ότι βάζοντας ανοιχτό λογισμικό  (μάλλον λέγοντας ότι πρέπει να βάλουμε γιατί τι θα κάνει κάθε συνάδελφος είναι άλλο θέμα) θα κάνουμε αντίσταση στα σχέδια του Υπουργείου για υποβάθμισης της Πληροφορικής στο Λύκειο ή θα απαντήσουμε στο ΓΓ για την τεχνική στήριξη.   

Επίσης δεν καταλαβαίνω τη στάση ορισμένων στην πρότασή μου να προκηρύξει θέσεις για γραμματειακή υποστήριξη (μάλιστα μου ζητάνε να καθορίσω ώρες! Και αν θα έχουν διακοπές!!).   Άμα τις προκηρύξει θα αναφέρονται οι συνθήκες εργασίας και θα κάνουν αίτηση όσοι ενδιαφέρονται.  Γιατί θεωρούμε ότι οι συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων είναι "χαζοί" και δεν θα καταλάβουν το συμφέρον τους;.  Πριν λίγα χρόνια προκήρυξαν θέσεις για υπευθύνους  σχολικών βιβλιοθηκών.  Τι ωράριο έχουν αυτοί; Δεν βρέθηκαν συνάδελφοι να τις καλύψουν;  Ένας φιλόλογος που έκανε 4 χρόνια στη σχολική βιβλιοθήκη δεν μπορεί να ξαναγυρίσει στην τάξη;

Καλή και η πρόταση  να "πεισμώσουμε" και να πούμε δεν συζητάμε για τεχνική στήριξη αν δεν έχουμε αρκετά μαθήματα στο Λύκειο.  Αν υποθέσουμε ότι ακολουθούμε αυτή την τακτική και  ότι είσαστε εσείς ο  ΓΓ του Υπουργείου τι θα κάνετε:
Α) Τρομοκρατημένος θα έβαζα περισσότερα μαθήματα στο Λύκειο
Β) Θα καθόριζα ένα ελάχιστο ωρών (2-5) για τεχνική στήριξη και θα ήμουν σίγουρος ότι θα έτρεχαν να το πάρουν όσοι δεν θα συμπλήρωναν ωράριο για να μην μετακινηθούν.
Γ) Θα ενσωμάτωνα την τεχνική στήριξη στο 3-ώρο του υπευθύνου εργαστηρίου και θα έκανα παράλληλα επιμόρφωση καθηγητών Πληροφορικής σε τεχνικά θέματα.

Εμείς προφανώς, υποστηρίζουμε  ότι θα γίνει το Α σκεφτήκατε όμως ότι μπορεί να γίνει το Γ;.

jfk1976

Vangeli αν εγώ είμουν ο Γ.Γ του υπουργείου δεν θα έβγαζα την Πληροφορική από το Λύκειο!:)
Να σου αντιστρέψω το ερώτημα?
Αν δεχθούμε και αρχίσουμε να μιλάμε για την τεχνική υποστήριξη τι πιστεύεται ότι θα κάνει ο Γ.Γ
α) θα δεχθεί τις θέσεις μας για διατήρηση της Πληροφορικής στο Λύκειο .
β) θα προχωρήσει προς την υλοποίηση του σχεδίου για την μείωση των ωρών της Πληροφορικής στο Λύκειο (ή μάλλον την εξαφάνισή της) και την υλοποίηση του σχεδίου για την μετατροπή των καθηγητών Πληροφορικής όπως αυτή περιγράφεται στην πρόσκληση http://esos.gr/index2.php?option=com_k2&view=item&task=download&id=366
που δημοσιεύθηκε στο essos τον Νοέμβριο ;

Παράθεση από: Vangelis στις 14 Μαρ 2011, 01:04:07 ΠΜ
Καλή και η πρόταση  να "πεισμώσουμε" και να πούμε δεν συζητάμε για τεχνική στήριξη αν δεν έχουμε αρκετά μαθήματα στο Λύκειο.  Αν υποθέσουμε ότι ακολουθούμε αυτή την τακτική και  ότι είσαστε εσείς ο  ΓΓ του Υπουργείου τι θα κάνετε:
Α) Τρομοκρατημένος θα έβαζα περισσότερα μαθήματα στο Λύκειο
Β) Θα καθόριζα ένα ελάχιστο ωρών (2-5) για τεχνική στήριξη και θα ήμουν σίγουρος ότι θα έτρεχαν να το πάρουν όσοι δεν θα συμπλήρωναν ωράριο για να μην μετακινηθούν.
Γ) Θα ενσωμάτωνα την τεχνική στήριξη στο 3-ώρο του υπευθύνου εργαστηρίου και θα έκανα παράλληλα επιμόρφωση καθηγητών Πληροφορικής σε τεχνικά θέματα.

Εμείς προφανώς, υποστηρίζουμε  ότι θα γίνει το Α σκεφτήκατε όμως ότι μπορεί να γίνει το Γ;.

Παράθεση από: geokra στις 12 Μαρ 2011, 06:16:34 ΜΜ
Το 'Τεχνική υποστήριξη' σημαίνει την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον Πληροφορικό του σχολείου;
Τώρα όσο για την Επιστημονική υποστήριξη, εντάξει ψάρωσα: από επιστολογράφοι του Διευθυντή μέχρι διαχειριστές ηλ. αλληλογραφίας και πολυ θα μας είναι!

skoud

Συνάδελφοι, υπάρχουν σίγουρα πολλές ερωτήσεις που έχουν προκύψει από τα δελτία τύπου της Π.Ε.ΚΑ.Π. μετά τις τελευταίες συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία. Όπως έχω εξηγήσει είναι αδύνατο σε ένα κείμενο 1-2 σελίδων να αναφερθούν όλα. Αναγκαστικά και με αποκλειστικό κριτήριο την ενημέρωση των συναδέλφων, γίνεται πάντα μια επιλογή με τα ουσιαστικά σημεία από αυτά που ειπώθηκαν, κύρια από τους/τον συνομιλητή μας. Στην ΓΣ της Τετάρτης 16/3 θα υπάρξει χρόνος για να διατυπωθούν όλες αυτές οι ερωτήσεις και όσες πιθανό υπάρχουν και δεν έχουν κατατεθεί εδώ και θα απαντηθούν όλες!

Διευκρινίζω ότι στη ΓΣ μπορεί να παραβρεθεί οποιοσδήποτε συνάδελφος επιθυμεί, ανεξάρτητα αν είναι ή όχι μέλος της Π.Ε.ΚΑ.Π. και ενημερώνω ότι θα υπάρξει και απευθείας μετάδοση της Γενικής Συνέλευσης στο: http://www.ustream.tv/channel/pekapone όπου και θα παραμείνει στη συνέχεια διαθέσιμη.

Απαντάω σύντομα μόνο σε 2 βασικές ερωτήσεις που έχουν διατυπωθεί εδώ:

Για την Α' Λυκείου έγινε πολύ μεγάλη συζήτηση αλλά ο ΓΓ ήταν κάθετα αρνητικός ακόμα και για μάθημα επιλογής. Εμείς αναφέραμε μια σειρά από επιχειρήματα και εναλλακτικές λύσεις (θα τα αναφέρουμε στη ΓΣ), χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Η πρόταση σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος που καταθέσαμε και προφανώς θα την δημοσιοποιήσουμε άμεσα, έγινε μετά από διαβούλευση μεταξύ των μελών του Δ.Σ., των παραρτημάτων της Π.Ε.ΚΑ.Π., αλλά και πολλών συναδέλφων και σχολικών συμβούλων για περίπου 3 μήνες. Περιλαμβάνει συγκεκριμένη ύλη για το μάθημα γενικής παιδείας  που διεκδικούμε και στις 3 τάξεις του Λυκείου. Η κατάθεση της πρότασης επισπεύτηκε μιας και η μόνιμη επωδός των συνομιλητών μας ήταν «...και τι θέλετε να διδάσκεται στο Λύκειο, αφού τα παιδιά θα έχουν πιστοποιηθεί στο Γυμνάσιο». Προφανώς η πρόταση θα είναι πάντα ανοικτή για κάθε συμπλήρωση, τροποποίηση, βελτίωση. Το θέμα όμως είναι να υπάρξει το μάθημα που διεκδικούμε και αυτό είναι κύριο και το δύσκολο...

Θα συμφωνήσω και εγώ με τους συναδέλφους που λένε ότι το θέμα της ΓΣ δεν είναι το ΑΝ και ποιά πρόταση θα καταθέσουμε για την υποστήριξη των σχολείων, αλλά με τι τρόπο θα αντιμετωπίσουμε την επερχόμενη υποβάθμιση και περιθωριοποίηση του μαθήματος της Πληροφορικής στην εκπαίδευση.  Η αλήθεια είναι ότι η συζήτηση εδώ πολύ λίγα προσέφερε σε αυτό το θέμα. Δυο- τρεις συνάδελφοι μόνο κατάθεσαν προτάσεις για αυτό. Ελπίζω στη ΓΣ να υπάρξει περισσότερη φαντασία...

Σας περιμένουμε ΟΛΟΥΣ στη ΓΣ !!! (τουλάχιστον τους Αθηναίους και πέριξ)

ΥΣ: σε σχέση με την επιλογή της ημέρας (Τετάρτη και όχι Σάββατο) θέλω να πω ότι πήραμε υπόψη μας την προσέλευση που υπήρξε στην "ημέρα διαλόγου" το Σάββατο 15/12/2010 και είπαμε να δοκιμάσουμε και μια άλλη ημέρα. Θα δούμε εκ του αποτελέσματος αν είναι καλύτερα ή όχι. Μη ξεχνάτε ότι τέτοιες διαδικασίες είναι πρωτόγνωρες για τον κλάδο μας και όλοι αποκτάμε πείρα, εκτός των άλλων και από τα λάθη και τις παραλείψεις μας.

Επιτρέψτε μου επίσης κάτι επί προσωπικού (αποφεύγω επιμελώς εδώ και πολύ καιρό να απαντήσω, αλλά κάποτε "ο κόμπος φτάνει στο χτένι"):
Όποιος θέλει να του αποστείλω μέρος ή και το όλον των «ωφελημάτων» που έχω ως «διαπραγματευτής-εκπρόσωπος» να μου αποστείλει διεύθυνση και τραπεζικό λογαριασμό για να του κάνω τη σχετική κατάθεση.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...