Αν σου πει ο Διευθυντής "το Fax μασάει το χαρτί", πες του εσύ (με 0-10 διδακτικές ώρες στο πρόγραμμα ας πούμε) ότι δεν ασχολείσαι...
Αν κάποιος έχει 0-10 ώρες να πάει σε άλλο σχολείο να συμπληρώσει τις 21 και 11 ώρες που του λείπουν. Αν δεν πάει, τότε τι; Θα κάθεται και θα πίνει καφέ στο προαύλιο; Θα πηγαίνει σπίτι του; Τι προτείνεις kammenos;
Εκτός αν θεωρείς ότι βάζοντας ανοιχτό λογισμικό (μάλλον λέγοντας ότι πρέπει να βάλουμε γιατί τι θα κάνει κάθε συνάδελφος είναι άλλο θέμα)
Τι θα πει "γιατί τι θα κάνει κάθε συνάδελφος είναι άλλο θέμα"; Όλοι θα πρέπει εγκαταστήσουν ελεύθερο λογισμικό. Όσοι δεν γνωρίζουν να μάθουν. Γιατί πρέπει να είμαστε όμηροι μερικών ανενημέρωτων, ημιμαθών και κρατικοδίαιτων καθηγητών πληροφορικής; Θα δοθεί πιστοποιητικό λέει το Υπουργείο. Σε τι λογισμικό; Ελεύθερο ή της Microsoft; Δεν υπάρχει άλλη επιλογή..
θα κάνουμε αντίσταση στα σχέδια του Υπουργείου για υποβάθμισης της Πληροφορικής στο Λύκειο ή θα απαντήσουμε στο ΓΓ για την τεχνική στήριξη.
Δεν θα κάνουμε αντίσταση. Αλλά θα αρχίσουμε να χτίζουμε πολύ γερά θεμέλια. Με τεχνική υποστήριξη και ελεύθερο λογισμικό θα διασφαλίσουμε τις θέσεις μας σε δημοτικό, γυμνάσιο(αφού σε κανένα άλλο δεν θα είναι εύκολο να τα εφαρμόσει και να τα διδάξει). Γιατί αυτή τη στιγμή δεν είμαστε αίολοι μόνο στα λύκεια αλλά και σε δημοτικά (δεν έχουμε οργανικές) γυμνάσια (γαλλικό μοντέλο).
Επίσης δεν καταλαβαίνω τη στάση ορισμένων στην πρότασή μου να προκηρύξει θέσεις για γραμματειακή υποστήριξη (μάλιστα μου ζητάνε να καθορίσω ώρες! Και αν θα έχουν διακοπές!!). Άμα τις προκηρύξει θα αναφέρονται οι συνθήκες εργασίας και θα κάνουν αίτηση όσοι ενδιαφέρονται. Γιατί θεωρούμε ότι οι συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων είναι "χαζοί" και δεν θα καταλάβουν το συμφέρον τους;. Πριν λίγα χρόνια προκήρυξαν θέσεις για υπευθύνους σχολικών βιβλιοθηκών. Τι ωράριο έχουν αυτοί; Δεν βρέθηκαν συνάδελφοι να τις καλύψουν; Ένας φιλόλογος που έκανε 4 χρόνια στη σχολική βιβλιοθήκη δεν μπορεί να ξαναγυρίσει στην τάξη;
Ποιος θα πάει βρε Βαγγέλη σε αυτές τις θέσεις; Συγχωνευτήκαν 2.000 σχολεία. Σφαγή θα γίνεται για μια οργανική. Και αυτός που την έχει θα την "αφήσει" για γραμματείες και βιβλιοθήκες; Ήδη 300 της Ολυμπιακής μπήκαν στο Υπουργείο Παιδείας. Περιμένουν άλλους τόσους από ΟΣΕ και άλλες ΔΕΚΟ. Κάνεις δεν θα πάει να είσαι σίγουρος. Τα χρόνια που καθένας πήγαινε σαν τουρίστας όπου ήθελε πέρασαν.....
Πάντως βλέπω τον ΓΓ του ΥΠΕΠΘ αν του τα "μασά" ο εκπρόσωπος μας για την τεχνική υποστήριξη , να του λέει -Ουδείς αναντικατάστατος. Και μετά να παίρνει την Ένωση Φυσικών, Μαθηματικών και να ρωτά αν ενδιαφέρονται. Πάρτι θα έκαναν τα μέλη τους. Πολλοί κλάδοι θα έβαζαν "νερό στο κρασί τους" για να μην χάσουν οργανικές θέσεις. Και εμείς ουσιαστικά αρνούμαστε να βάλουμε "κρασί στο κρασί"!!!
Επειδή μάλλον κούρασα, θεωρώ ότι η πληροφορική στο Λύκειο στη παρούσα συγκυρία έχει πιθανότητα να μείνει (όπως την εννοούμε εμείς) μόνο αν ακολουθηθούν λύσεις όπως αυτές που προτείνει o Keep Growing. Το πρόβλημα είναι ότι σαν κλάδος δεν έχουμε πολλούς Keep Growing για να τις εφαρμόσουν. Βασικά δεν έχουμε ούτε κόσμο να διαθέσει ένα λεπτό να υπογράψει μια ψηφιακή διαμαρτυρία. Γι’αυτό επιμένω σε ελεύθερο λογισμικό.. Τεχνική υποστήριξη.. Site.. Και μέχρι να βρεθούν αρκετοί σαν τον παραπάνω συνάδελφο δεν έχω κάτι άλλο να προτείνω...