Γενικό Λύκειο > Γενικά

Τι πρέπει να γίνει με τα μαθήματα μας στο ΛΥΚΕΙΟ???

(1/4) > >>

gpapargi:

--- Παράθεση από: p-p στις 04 Ιουλ 2008, 11:54:50 πμ ---Για να επιτευχθεί αυτό επαναλαμβάνω πρέπει να αναβαθμιστεί το μάθημα στο σχολείο και όχι οι εξετάσεις, των οποίων η αναβάθμιση, δεν μπορεί παρά να είναι αποτέλεσμα της αναβάθμισης του μαθήματος και όχι το αντίστροφο.

--- Τέλος παράθεσης ---

Θεωρητικά έχει δίκιο αλλά δυστυχώς το πράγμα δε δουλεύει έτσι. Κοίτα τι εννοώ:

Έχουμε ένα διδιακτικό πακέτο που έχει μέσα πολύ καλές ασκήσεις (πχ 2 και 3 αστέρων). Το πρόβλημα είναι ότι δεν τις διδάσκει σχεδόν κανείς. Ο λόγος είναι ότι αυτές οι ασκήσεις δεν πέφτουν ποτέ. Ακόμα και από την πρώτη λυκείου να διδάσκόταν το μάθημα πάλι οι ΣΟΣΑΚΗΔΕΣ καθηγητές (που είναι η πλειοψηφία... ειδικά στα φροντιστήρια) δεν πρόκειται να διδάξουν αυτά που έχει μέσα το τετράδιο μαθητή γιατί δεν πέφτουν.

Ο καθηγητής έχει κίνητρο να διδάξει κονσερβοποιημένες ασκήσεις γιατί μπορεί με λίγο κόπο να βγάλει μεγάλους βαθμούς στη μεγάλη μάζα μαθητών. Αντίθετα δεν έχει κίνητρο να διδάξει αληθινές ασκήσεις κατανόησης γιατί όλα δείχνουν ότι δε θα πέσουν στις εξετάσεις. Έτσι μόνο μια μειοψηφία ρομαντικών κάνει σοβαρό μάθημα αφού η σκοπιμότητα σε ωθεί στο αντίθετο.

Αν όμως πέσουν μια φορά σοβαρά θεματάκια... θα δεις μετά πως θα τα διδάσκουν όλοι. Και τότε θα δεις και πως θα αναβαθμιστεί το μάθημα στην τάξη.

Αν μιλήσεις με μαθηματικούς και φυσικούς, θα σου πουν ότι τα θέματα των εξετάσεών τους είναι δυσκολότερα από αυτά που έχει το βιβλίο τους. Και όλοι διδάσκουν αυτά που πέφτουν (δηλαδή δυσκολότερα από αυτά του βιβλίου). Κανείς δεν ασχολείται με το αν είναι δυνατό στη Γ λυκείου να μάθουν μιγαδικούς, όρια, παραγώγους και ολοκληρώματα μια που τα βλέπουν για πρώτη φορά.

Αυτό δείχνει ότι το κλειδί για το επίπεδο του μαθήματος στην τάξη είναι το τι πέφτει στις εξετάσεις. Όσα χρόνια και αν κάνεις το μάθημα και όσο προχωρημένο βιβλίο κι αν έχεις, κανείς δε θα διδάξει δύσκολα θέματα αν ξέρει ότι δεν πρόκειται να πέσουν στις εξετάσεις.

Για να προβλέψεις το τι θα κάνει ο μέσος καθηγητής... είναι απλή θεωρία παιγνίων όπου ο "παίκτης" καθορίζει τη στρατηγική του ανάλογα με το τι είναι αυτό που μεγιστοποιεί το αναμενόμενο κέρδος του. Μόνο αν συμφέρει το μέσο καθηγητή να διδάξει μη τυποποιημένες ασκήσεις θα το κάνει. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα το κάνουν μόνο οι λίγοι ρομαντικοί... και αυτοί θα έχουν σοβαρές αμφιβολίες για το αν πράττουν καλά ή είναι κορόιδα.  Έτσι μας έκανε να αισθανόμαστε η φετινή επιτροπή θεμάτων: ΚΟΡΟΙΔΑ.

Να ήξερες πόσες φορές την ώρα που κάνω μάθημα λέω μέσα μου "Μα τι κάθομαι και κάνω τώρα;" Να ήξερες πόσες φορές είμαι έτοιμος να τα βροντήξω και να κάνω ότι κάνουν οι πολλοί...

p-p:
Μάλλον δεν διατύπωσα με σαφήνεια την γνώμη μου και δεν έγινε αντιληπτό τί ακριβώς εννοώ...

Για τα περί διδασκαλίας του μαθήματος συμφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά που λές gpapargi, ωστόσο δεν είναι εκεί το σημαντικότερο πρόβλημα για μένα. Ίσως βέβαια εκεί βρίσκεται το πιο άμεσα αντιμετωπίσημο πρόβλημα για το οποίο όμως θα αναφερθώ σε ένα επόμενο post.

Όταν λέω να αναβαθμιστεί το μάθημα στο σχολείο, αναφέρομαι κυρίως στην εμφάνιση του μαθήματος ξαφνικά στην Γ΄Λυκείου χωρίς καμία συνέχεια απο τις προηγούμενες τάξεις. Διαμαρτυρόμαστε πως τα θέματα απαξιώνουν την επιστήμη μας, όταν έχουμε πρωτίστως απαξιωθεί στο σχολείο παίρνωντας ενα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, μιας μόνο κατεύθυνσης, στην Γ΄Λυκείου με 2 ωρίτσες την εβδομάδα.

Απορώ πραγματικά που  την μόνη διαφορά που βρίσκουμε ανάμεσα π.χ. στα Μαθηματικά και την Πληροφορική είναι τα θέματα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Απο την μια έχουμε ενα μάθημα που χτίζεται με πολύ προσοχή και άπειρες ώρες σε όλες τις τάξεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και καταλήγει με καθημερινή ενασχόληση στην Γ΄ Λυκείου(5 ώρες κατεύθυνση και 3 ώρες Γενικής Παιδείας)και απο την άλλη ενα μάθημα που στην ουσία εμφανίζεται στην Γ΄Λυκείου με 2 ωρίτσες, στην ίδια μοίρα με την ΑΟΔΕ, όταν στην ΑΟΔΕ έχεις να μάθεις 70 σελίδες απέξω ενώ σε αυτό να χτίσεις αλγοριθμική σκέψη και να μάθεις μια τεχνητή γλώσσα, περαν όλων των άλλων θεωρητικών γνώσεων.

Όταν σε σχολεία της ευρώπης η πληροφορική αποτελεί κεντρικό πυλώνα των θετικών επιστημών , ισάξιο με τα μαθηματικά και την φυσική, εμάς μας έχουνε πετάξει στην Γ' Λυκείου ενα μάθημα για να έχουμε να παίζουμε 2 σαραντάλεπτα την εβδομάδα και να θυμόμαστε ότι σπουδάσαμε πληροφορική. Είναι δυνατόν η πληροφορική να είναι η επιστήμη με τα περισσότερα πολυτεχνεία, πανεπιστήμια και τεχνολογικά ιδρύματα στην Ελλάδα(Αν αθροίσουμε τις σχολές πληροφορικής είναι όσες και οι μαθηματικών, φυσικών και χημικών μαζί) και στο σχολείο να εμφανίζεται στην Γ' Λυκείου σαν ενα 2ωρο εύκολο και επιφανειακό μαθηματάκι;

Εκεί συνάδελφοι βρίσκεται η ρίζα του κακού και απο εκεί πηγάζουν και τα εύκολα θέματα στις πανελλήνιες, σύμφωνα πάντα με την προσωπική μου άποψη. Διότι όταν φέτος για μια ακόμα χρονιά το μάθημα της Ανάπτυξης ήταν το 4ο μάθημα σε γραπτά κάτω απο την βάση(~50%) αντε να διαμαρτυρηθείς γιατί δεν μπαίνουν πιο δύσκολα θέματα στις πανελλήνιες που απαιτούν μεγαλύτερη κριτική σκέψη. Μεταξύ μας καταλαβαινόμαστε συνάδελφοι, αλλά πρέπει να αποτινάξουμε την γυάλινη σφαίρα που βρισκόμαστε και να γίνουμε κατανοητοί και στους άλλους.

Για μένα είναι λάθος να έχουμε σημαία μας την διεκδίκηση δυσκολότερον θεμάτων(είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου που όλοι βλέπουμε). Σημαία μας πρέπει να είναι να μπεί η Ανάπτυξη Εφαρμογών και στην Β΄Λυκείου. Σημαία μας πρέπει να είναι να γίνει 3 ώρες την εβδομάδα η Ανάπτυξη στην Γ Λυκείου. Αυτά πρέπει να διατυμπανίζουμε όπου στεκόμαστε με την δύναμη που έχει ο καθένας μας, όποια και αν είναι αυτή.Ο καθένας απο μας εκπροσωπεί και όλους τους άλλους, γιατί είναι ενας αγώνας που πρέπει να τον κερδίσουμε όλοι μαζί.

 Και τότε θα λυθούνε τα χέρια σε αυτούς που βάζουν τα θέματα και θα τα δυσκολέψουνε γιατί οι περισσότερες ώρες σημαίνουν μεγαλύτερη εμβάθυνση και μεγαλύτερες απαιτήσεις απο τους εξεταστές. Εϊμαι βέβαιος πως και οι θεματοδότες πονάνε το αντικείμενο της Πληροφορικής. Διότι, το ότι βάζουνε καλύτερα θέματα στις επαναληπτικές κάθε χρόνο δείχνει σαν να μας λένε πως μπορούν να βάλουν σωστά θέματα αλλά δεν τους αφήνουν. Διότι αν βάλουν τα θέματα έτσι όπως θα έπρεπε θα πάνε σπίτι τους και την επόμενη χρονιά θα πάρουνε αυτούς που θα βάλουνε τα θέματα έτσι όπως ζητείται απο το ΥΠΕΠΘ. Και δεν θα κερδίσουμε τίποτα συνάδελφοι αν τα καλύτερα θέματα θα είναι μια απλή εξαίρεση στον κανόνα. Εξαίρεση πρέπει να είναι τα εύκολα!

Σταματάω εδώ προς το παρόν, και συγγνώμη αν έγινα κουραστικός, αλλά νομίζω έγινα πιο σαφής.

p-p
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών (Α.Π.Θ.)

Eri:
Θα συμφωνήσω σε ολα με τον προλαλήσαντα..

Απαξίωση πλήρως του μαθήματος... που απορέει φυσιολογικά κυρίως από το πρόγραμμα σπουδών και όχι τόσο πολύ από τα θέματα των εξετάσεων! Κρίμα είναι τα παιδιά που επιλέγουν Τεχνολογική 2 να μην έχουν ιδέα για το τι θα αντιμετωπίσουν στο μάθημα... και να νομίζουν μάλιστα ότι η ΑΕΠΠ θα είναι ..κάτι.. περίπου .. παρεμφερές με το ανόητο μάθημα της Τεχνολογίας επικοινωνιών..

Σίγουρα παιδιά πρέπει κάτι να γίνει.. έστω εκείνο το 2ωρο της Τεχνολογίας των επικοινωνίων, που όλοι ξέρουμε πως γίνεται, να μετατραπεί σε μάθημα με αντικείμενο τις βασικές αρχές του προγραμματισμού...θα ήταν μια καλή αρχη τουλάχιστο!

gpapargi:
Όλοι συμφωνούμε ότι το μάθημα πρέπει να ξεκινήσει νωρίτερα. Πιστεύω πως και στην Α λυκείου να ξεκινούσε θα ήταν ακόμα πιο καλά.
Θέλω ο μαθητής να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει στη Γ και να κάνει τη σωστή επιλογή. Πχ κάποια παπαγαλάκια έρχονται στους αλγορίθμους νομίζοντας ότι είναι μάθημα τύπου ΑΟΔΕ. Άλλοι που ασχολούνται με ηλεκτρονικά παιχνίδια νομίζουν ότι θα παίξουμε με το PC. Ενώ πολλά γνήσια θετικά μυαλά πάνε θετική κατεύθυνση γιατί δεν έχουν εκτιμήσει ότι ο αλγόριθμος είναι μαθηματικά. Από το πρώτο κιόλας μάθημα βάζω τα πράγματα στη θέση τους με ιστορική αναδρομή και αναφέροντας τους παλαιότερους καταγεγραμμένους αλγορίθμους από την αρχαιότητα (ΜΚΔ Ευκλείδη ΜΚΔ και κόσκινο Ερατοσθένη.

Προφανώς είναι ντροπή αυτό που κάνουν στην πληροφορική τη στιγμή που οι σχετικές σχολές είναι οι πιο υψηλόβαθμες.
Αλήθεια γιατί η κατεύθυνσή μας λέγεται «Τεχνολογική»; Που την είδαν την τεχνολογία;
Οι αλγόριθμοι είναι τεχνολογικό μάθημα και όχι θετικό; Η χημεία είναι πιο θετικό μάθημα;
Τι δουλειά έχει το γνήσιο θετικό μυαλό που θέλει να κάνει αλγορίθμους να ασχολείται με διοίκηση επιχειρήσεων (ΑΟΔΕ) και γιατί αυτή η συγχώνευση/συνδιδασκαλία με τα παιδιά που πάνε οικονομικά;
Γιατί δεν είναι υποχρεωτικά μάθημα και βαρύτητας η ΑΕΠΠ για αυτούς που πάνε για σχολές πληροφορικής ενώ η ΑΟΘ είναι για αυτούς που πάνε σε οικονομικές σχολές;
Γιατί επιτρέπεται να διδάξει κανείς ΑΕΠΠ ανεξάρτητα από το τι έχει σπουδάσει αρκεί να έχει κάνει σεμινάρια ενώ για να διδάξει κανείς μαθηματικά πρέπει να είναι μαθηματικός;

Να μερικά συναφή ερωτήματα που δείχνουν το πόσο υποτιμημένη είναι η πληροφορική στο ελληνικό σχολείο.

Είμαι βέβαιος στο ότι όλοι θα συμφωνήσουν στα παραπάνω. Δεν τολμώ να σκεφτώ ότι υπάρχει κάποιος που θα διαφωνήσει.

Ωστόσο δεν μπορούμε να βρίσκουμε όλα αυτά σα δικαιολογία για να βάζουμε αστεία θέματα στις πανελλήνιες. Είναι δυνατόν να βάζουμε θέματα φτηνής παπαγαλίας και μηδενικής δυσκολίας με πρόφαση το ότι το μάθημα διδάσκεται για πρώτη χρονιά; Αυτό θα βοηθήσει το μάθημα; Τα στατιστικά των προηγούμενων ετών δείχνουν καθαρά ότι παρά το γεγονός ότι το μάθημα διδάσκεται για πρώτη χρονιά, πιο πολλοί γράφουν από 18-20 από ότι 16-18. Αυτό δείχνει ότι τα θέματα πρέπει να γίνουν πιο σοβαρά άμεσα. Και δεν εννοώ δύσκολα ή εξωγήινα. Εννοώ να μην είναι παπαγαλίας. Πχ το τέταρτο θέμα στις επαναληπτικές ήταν μια χαρά. Ας πέφτουν τέτοια. Δεν τολμώ να σκεφτώ ότι υπάρχει έστω κι ένας συνάδελφος που θέλει οι μαθητές να γράφουν χωρίς καθόλου σκέψη. Είναι αναγκαίο σε κάθε θέμα να πρέπει τα παιδιά να σκεφτούν   στοιχειωδώς και να μην προσπαθούν απλά να θυμηθούν.



--- Παράθεση από: p-p στις 09 Ιουλ 2008, 04:54:41 μμ ---Διότι, το ότι βάζουνε καλύτερα θέματα στις επαναληπτικές κάθε χρόνο δείχνει σαν να μας λένε πως μπορούν να βάλουν σωστά θέματα αλλά δεν τους αφήνουν. Διότι αν βάλουν τα θέματα έτσι όπως θα έπρεπε θα πάνε σπίτι τους και την επόμενη χρονιά θα πάρουνε αυτούς που θα βάλουνε τα θέματα έτσι όπως ζητείται απο το ΥΠΕΠΘ.

--- Τέλος παράθεσης ---

Τι πάει να πει «μπορούν να βάλουν σωστά θέματα αλλά δεν τους αφήνουν»; Τι πάει να πει «θα πάνε σπίτι τους»;
Δε θα τους απολύσει κανένας ούτε θα τους κόψουν το ψωμί. Αν δεχτούμε ότι οι «εκλέκτορες» των θεματοδοτών είναι η χειρότερη δυνατή περίπτωση και θέλουν θέματα παπαγαλίας, το πολύ πολύ να μην τους ξανακαλέσουν να βάλουν θέματα. Ε και τι έγινε; Όποιος πάει να βάλει θέματα εξακολουθεί είναι υπηρέτης του μαθήματος. Δεν πήρε κάποιο αξίωμα που θέλει να το διατηρήσει. Του έγινε η τιμή να υπηρετήσει το μάθημα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Εγώ πάντως αν ήμουν θεματοδότης και πήγαιναν να μου επιβάλουν τίποτα περίεργες γραμμές για θέματα παπαγαλίας ("βατά" τα αποκαλούν γιατί ακούγεται πιο ωραία)… στην καλύτερη περίπτωση θα τους έλεγα να τα βάλουν αυτοί και θα έφευγα. Το πιο πιθανό πάντως είναι να τους χριστοπανάγιαζα μια που θα ήταν και αργά το βράδυ και θα με κρατούσαν ξύπνιο για να μου πουν μ@λ@κ1ες. (Σόρρυ ʼλκη)

Πάλι καλά που υπάρχει και το forum και αυτοί που βάζουν τα θέματα δεν ακούν μόνο τη γνώμη των «πολιτικών». Είναι αναγκασμένοι πλέον να ακούν και τη γνώμη των συναδέλφων τους. Ας διαλέξουν με ποιους θέλουν τα έχουν καλά και ποια γνώμη βαραίνει περισσότερο. Του δάσκαλου/επιστήμονα ή του πολιτικού; Και μια που το αναφέραμε… ας προβληματιστούν και για το ποια είναι η αληθινή άποψη του πολιτικού για αυτόν που τελικά ενδίδει στις πιέσεις του. Δε νομίζω να του δώσει κάποιο χαρακτηρισμό διαφορετικό από αυτόν του «υποτακτικού».

p-p:

--- Παράθεση από: gpapargi στις 10 Ιουλ 2008, 09:24:08 πμ ---Όλοι συμφωνούμε ότι το μάθημα πρέπει να ξεκινήσει νωρίτερα. Πιστεύω πως και στην Α λυκείου να ξεκινούσε θα ήταν ακόμα πιο καλά.

--- Τέλος παράθεσης ---

Ο πιο εφικτός στόχοι πιστεύω πως είναι να αντικατασταθεί η τεχνολογία επικοινωνιών, όπως είπε και η eri, με ενα μάθημα προγραμματισμού. Θα μπορούσαν μάλιστα να γίνονται τα πρώτα 4 κεφάλαια του υπάρχοντος διδακτικού πακέτου και στην Γ' να διδάσκονται όλα τα υπόλοιπα κεφάλαια του βιβλίου.

Κατά δεύτερο να γίνει 3ωρο το μάθημα Ανάπτυξης στην Γ. Είναι δυνατόν οι μαθητές θετικής και τεχνολογικής να κάνουνε 2 ώρες αρχαία στην Γ', έτσι για γενική μόρφωση(μεταξύ μας για να φορτώσουν ώρες φιλολόγων και να γίνονται διορισμοί φιλολόγων), και να γίνεται 2 ώρες το μάθημα της πληροφορικής,που και τις σχολές πληροφορικής να μην βάλουμε, υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών όλων των σχολών θετικών επιστημών.

Γιαυτό λέω συνάδελφοι, η μάχη πρέπει να δοθεί στα σημεία λήψης αποφάσεων. Μεταξύ μας καλά τα λέμε και συμφωνούμε. Πρέπει να πείσουμε και άλλους(κυρίως αυτούς που παίρνουν αποφάσεις) για την αξία της επιστήμης μας και να μην δεχόμαστε τις αμετροέπειες άλλων επιστημών(π.χ. ότι πρέπει αρχαία να κάνουν 2ώρες στην Γ όλοι - ας κάνουν μία ή καθόλου - αλλά οι φιλόλογοι μπόρεσαν και επιχειρηματολόγησαν υπερ της αξίας αρχαίων στην Γ και το πέρασαν. Κάτι αντίστοιχο πρέπει να κάνουμε και εμείς.)



--- Παράθεση από: gpapargi στις 10 Ιουλ 2008, 09:24:08 πμ --- Ενώ πολλά γνήσια θετικά μυαλά πάνε θετική κατεύθυνση γιατί δεν έχουν εκτιμήσει ότι ο αλγόριθμος είναι μαθηματικά.
Προφανώς είναι ντροπή αυτό που κάνουν στην πληροφορική τη στιγμή που οι σχετικές σχολές είναι οι πιο υψηλόβαθμες.
Αλήθεια γιατί η κατεύθυνσή μας λέγεται «Τεχνολογική»; Που την είδαν την τεχνολογία;
Οι αλγόριθμοι είναι τεχνολογικό μάθημα και όχι θετικό; Η χημεία είναι πιο θετικό μάθημα;

--- Τέλος παράθεσης ---

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πρέπει να διεκδικήσουμε η ΑΕΠ να είναι μάθημα βασικό και στην τεχνολογική και στην θετική κατεύθυνση. Έχουν μπερδέψει και την διαφορά της επιστήμης της πληροφορικής με την απλή χρήση και επισκευή υπολογιστών. Να θυμίσω την φράση του Edsger Dijkstra:
"Η επιστήμη των υπολογιστών έχει τόση σχέση με τους υπολογιστές, όση έχει η Αστρονομία με το Τηλεσκόπιο"


--- Παράθεση από: gpapargi στις 10 Ιουλ 2008, 09:24:08 πμ ---
Τα στατιστικά των προηγούμενων ετών δείχνουν καθαρά ότι παρά το γεγονός ότι το μάθημα διδάσκεται για πρώτη χρονιά, πιο πολλοί γράφουν από 18-20 από ότι 16-18.


--- Τέλος παράθεσης ---

Φέτος όμως αν το δεί κάποιος εξωτερικός παρατηρητής, βλέπει 12.75% 18-20 και 18,39% στο 15-17,9 που είναι μια χαρά ποσοστά γκαουσιανά....

 
--- Παράθεση από: gpapargi στις 10 Ιουλ 2008, 09:24:08 πμ ---

Τι πάει να πει «μπορούν να βάλουν σωστά θέματα αλλά δεν τους αφήνουν»; Τι πάει να πει «θα πάνε σπίτι τους»;
Δε θα τους απολύσει κανένας ούτε θα τους κόψουν το ψωμί. Αν δεχτούμε ότι οι «εκλέκτορες» των θεματοδοτών είναι η χειρότερη δυνατή περίπτωση και θέλουν θέματα παπαγαλίας, το πολύ πολύ να μην τους ξανακαλέσουν να βάλουν θέματα. Ε και τι έγινε;


--- Τέλος παράθεσης ---


Η συμφωνία για την φύση των θεμάτων γίνεται πριν την επιλογή των θεματοδοτών. Προφανώς δεν επιλέγουν άτομα που θα τους πάνε κόντρα και θα εφαρμόσουν την προσωπική τους φιλοσοφία. . Έτσι λειτουργεί η κοινωνία δυστυχώς. Πρώτα δέχεσαι τους όρους και μετά μπαίνεις στο παιχνίδι.


--- Παράθεση από: gpapargi στις 10 Ιουλ 2008, 09:24:08 πμ ---
Εγώ πάντως αν ήμουν θεματοδότης και πήγαιναν να μου επιβάλουν τίποτα περίεργες γραμμές για θέματα παπαγαλίας ("βατά" τα αποκαλούν γιατί ακούγεται πιο ωραία)… στην καλύτερη περίπτωση θα τους έλεγα να τα βάλουν αυτοί και θα έφευγα.

--- Τέλος παράθεσης ---

Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι που φεύγουν. Πάντα μένουν κάποιοι όμως...



--- Παράθεση από: gpapargi στις 10 Ιουλ 2008, 09:24:08 πμ ---
Πάλι καλά που υπάρχει και το forum και αυτοί που βάζουν τα θέματα δεν ακούν μόνο τη γνώμη των «πολιτικών». Είναι αναγκασμένοι πλέον να ακούν και τη γνώμη των συναδέλφων τους. Ας διαλέξουν με ποιους θέλουν τα έχουν καλά και ποια γνώμη βαραίνει περισσότερο. Του δάσκαλου/επιστήμονα ή του πολιτικού;


--- Τέλος παράθεσης ---

Εννοείται ευτυχώς που υπάρχει ενα forum σαν αυτό. Απο την άλλη νομίζω πως εδώ ζούμε στο γυάλινο κλουβί μας. Βγάζουμε θέματα έτσι όπως τα ονειρευόμαστε και τα λύνουνε μόνο οι μαθητές μας. Δεν είναι κακό αυτό, είναι πάρα πολύ καλό και για μας και για τους μαθητές μας.

Ωστόσο αν θέλουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο της πληροφορικής πανελλαδικά, όπως είναι χρέος μας διότι δώσαμε όρκο να υπηρετούμε την επιστήμη μας, πρέπει να προσπαθήσουμε, ο καθένας με τις δικές του δυνάμεις, να αλλάξει ο χάρτης της διδασκαλίας της πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αν το foroum αυτό μας αφυπνίσει τότε θα έχει επιτελέσει έναν ανώτερο σκοπό και απο αυτόν που σωστά ανέφερες.

Αλλιώς θα έχουμε απλά κάνει μια ωραία ζωγραφία στην άμμο...

p-p
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών (Α.Π.Θ.)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση