Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2006-2007

1ο θέμα Όσο<-->Για

(1/5) > >>

evry:

   Παιδιά μετά από διόρθωση αρκετών γραπτών έχω κατάληξει στο συμπέρασμα. Στο ερώτημα που λέει αν μπορεί να υλοποιηθεί μια δομή επανάληψης Όσο από Για, υπάρχει καταφατική απάντηση σε πολλά γραπτά. Για να είμαι πιο συγκεκριμένος το 70% των ΝΑΙ είναι από γραπτά του 18 και πάνω. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι??
   Επίσης μυστηριωδώς μαθητές που έχουν λάθος τα θέματα 2,3,4 έχουν σωστά όλα τα πολλαπλών επιλογών του 1.

Muldy:
για το τελευταίο που είπες:τα πολλαπλης επιλογής "φωναζονται" στην αίθουσα, στην δική μου τάξη τουλάχιστον το θεμα πρώτο με τον αλγόριθμο, τα σ,λ, τα αβγ και π1π2π3 ήταν προιόν διακινησης. Βέβαια αυτό δεν ήταν τίποτα μπροστά σε άλλα που γίνονται με τα περι τουλέτας αλλά αυτά είναι άλλου παππά ευαγγέλιο..

pgrontas:
Εγώ έχω εκφράσει την άποψη μου, ότι πρέπει να διδάσκουμε ότι όλες οι δομές επανάληψης είναι ισοδύναμες (ΜΠΟΡΕΙ=Σωστό) και να επισημαίνουμε ποια είναι η σωστή χρήση της κάθε μιας (ΠΡΕΠΕΙ = λάθος).

Με την λογική κάποιων εδώ στο FORUM θα έπρεπε αν η ερώτηση ρώταγε αν μπορεί να μετατραπεί η ΟΣΟ σε ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ να απαντήσουμε ΟΧΙ, καθώς η ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ συνίσταται αν θέλουμε να εκτελεστεί η επανάληψη τουλάχιστον μία φορά, ενώ η ΟΣΟ αν συνίσταται αν θέλουμε να είναι δυνατόν η επανάληψη να  μην εκτελεστεί.

Τώρα για τις απαντήσεις των μαθητών, σίγουρα κάποιοι απάντησαν ΣΩΣΤΟ στην τύχη, αλλά είμαι σίγουρος ότι υπήρξαν και κάποιοι αποστασιοποιημένοι από σχολεία και φροντιστήρια που σκέφτηκαν μία είναι η έννοια  της επανάληψης γιατί να υπάρχει διαφορά με ποια εντολή θα την εκφράσεις - υπενθυμίζω ότι ρώταγε αν ΜΠΟΡΕΙ να γίνει μετατροπή

Ίσως όσοι συνάδελφοι είναι σε ΒΚ και είναι πεπεισμένοι για το παραπάνω να έπρεπε να ζητήσουν διευκρίνηση.

andreas_p:
Είναι ξεκάθαρο ΔΕ θέλει διευκρίνιση.

Κάθε  ΓΙΑ  μετατρέπεται  σε ΟΣΟ  ή  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ. 

Το αντίστροφο ΔΕΝ ισχύει πάντα.

Συνεπώς  :    Θ1. Α5  η ορθή απάντηση  είναι   Λάθος.

Τώρα    οι  προτάσεις :

            1)  Κάθε ΟΣΟ  μπορεί να μετατραπεί  σε  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ

            2)  Κάθε  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ  μπορεί να μετατραπεί  σε  ΟΣΟ

είναι    ΣΩΣΤΕΣ,

αρκεί  βέβαια 

για την  Πρ.   1)   να προβλέψεις να εισάγεις τη σχετική  ΑΝ  μέσα στο βρόχο της  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ

και

για τη  Πρ.  2)  να εξασφαλίσεις την ισοδυναμία.  Πώς  ;    Ανάλογα ...


Ανδρέας


gpapargi:
Ευριπίδη το συγκεκριμένο θέμα δε μου φαίνεται και τόσο περίεργο. Πριν από λίγες μέρες είχα κάνει κάποιες τοποθετήσεις που για μένα είναι η εξήγηση του φαινομένου. Κάνω copy paste 2 αποσπάσματα:

Απόσπασμα 1:

"Να προσθέσω κάτι ακόμα.
Οι ασκήσεις που ρωτάνε αν γίνεται ή όχι κάτι και περιμένουν σαν απάντηση το «Όχι, δεν γίνεται με τίποτα» είναι πολύ επικίνδυνες. Μπορεί να νομίζουμε ότι δεν γίνεται κάτι και να βρεθεί κάποιος που να το κάνει και μετά να μας το τρίψει στη μούρη και να μην ξέρουμε τι να κάνουμε. Ολόκληρος ο κλάδος των ψυχαγωγικών μαθηματικών στηρίζεται ακριβώς πάνω σε αυτό. Επειδή εμένα είναι το χόμπυ μου κάθε φορά που ακούω ότι δεν γίνεται κάτι προσπαθώ να το κάνω. Impossible is nothing. Θέλεις απόδειξη για να είσαι πραγματικά σίγουρος ότι δε γίνεται κάτι.

Πχ λέμε εύκολα ότι η «Όσο» δεν μετατρέπεται σε «Για» σε κάθε περίπτωση. Λέμε επίσης ότι δε μετράει το να τερματίσουμε το βρόχο πρόωρα με αλλαγή του μετρητή γιατί αυτό απαγορεύεται. Με χρήση της goto όμως;"

Εδώ ουσιαστικά λέω ότι η "Για" αν περιέχει goto τερματίζει όποτε θέλουμε νόμιμα.

Απόσπασμα 2:

«Κανόνας 2
Αυτός που βάζει το θέμα θα πρέπει να ξέρει ότι άλλο πράγμα είναι αυτό που θέλει να ρωτήσει και άλλο πράγμα αυτό που τελικά ρώτησε. Ο εξεταζόμενος δεν είναι υποχρεωμένος να καταλάβει τι εννοεί ο εξεταστής. Είναι υποχρεωμένος να καταλάβει τι ρώτησε τελικά.»

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση