Γενικό Λύκειο > Γ΄ Λυκείου

Ποια γλώσσα θέλετε για την Γ΄ Λυκείου;

<< < (3/24) > >>

evry:
Μα δεν ήταν καλύτερα στο Γενικής παιδείας να κάνουν HTML5/Javascript. Με αυτό τον τρόπο και Αλγοριθμική σκέψη μπορείς να διδάξεις χρησιμοποιώντας ένα υποσύνολο της javascript που δεν θα διαφέρει καθόλου από τη ΓΛΩΣΣΑ, μάλιστα εκφραστικά με τα συναρτησιακά που έχει θα είναι ακόμα πιο ισχυρό αλλά από την άλλη τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να υλοποιήσουν και πρακτικές εφαρμογές όπως αυτές που χρησιμοποιούν κάθε μέρα και έτσι να καταλάβουν τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά που βλέπουν καθημερινά.
Είμαστε το μοναδικό μάθημα που μπορεί να δώσει άμεση και πειστική απάντηση στο ερώτημα των μαθητών "Γιατί τα κάνουμε όλα αυτά? Που θα μου χρησιμεύσουν?" και με τη εμμονή στην ΓΛΩΣΣΑ πετάμε αυτό το μεγάλο πλεονέκτημα στα σκουπίδια.
Μιλάω για γενική παιδεία και όχι για κατεύθυνση.


--- Παράθεση από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 20 Μαρ 2021, 07:35:01 μμ ---1, μου αρέσει η υπαρξη ενος εργαλειου στα Ελληνικά για τον μαθητη του ελληνικού σχολείου. 22 χρόνια που την διδάσκω, ειδα πολλά παιδια να ξεκινουν απο αυτη και να ενθουσιάζονται με αυτο που λεγεται προγραμματισμός και να προχωράνε ευκολα στα επόμενα. επίσης είναι καλό για γενική παιδεία στα παιδια του σχολειου να παίρνουν μια εικονα με ενα ευκολο εργαλείο

--- Τέλος παράθεσης ---

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ:

--- Παράθεση από: evry στις 20 Μαρ 2021, 08:55:02 μμ ---Μα δεν ήταν καλύτερα στο Γενικής παιδείας να κάνουν HTML5/Javascript. Με αυτό τον τρόπο και Αλγοριθμική σκέψη μπορείς να διδάξεις χρησιμοποιώντας ένα υποσύνολο της javascript που δεν θα διαφέρει καθόλου από τη ΓΛΩΣΣΑ, μάλιστα εκφραστικά με τα συναρτησιακά που έχει θα είναι ακόμα πιο ισχυρό αλλά από την άλλη τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να υλοποιήσουν και πρακτικές εφαρμογές όπως αυτές που χρησιμοποιούν κάθε μέρα και έτσι να καταλάβουν τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά που βλέπουν καθημερινά.

--- Τέλος παράθεσης ---

evry, αλήθεια δεν διαφωνω καθόλου.  και οπως είδες δεν αναφερομαι στο καινουριο αλλά σε αυτό που πρέπει γρήγορα να συμβει. δηλαδη η βελτιωση της ειναι το πιο κοντινο... η εισαγωγή ενος νεου εργαλειου απαιτει και την σχετική επιμόρφωση των καθηγητών. και σιγουρα θα ενθουσιαστουν τα παιδια με το να βλέπουν τι μπορουν να φτιάξουν όταν ξερουν οι καθηγητες να τα δειξουν όπως πρέπει.
 ειμαι υπερ της εισαγωγης μιας νεας γλώσσας όπως αυτες, που θα ενθουσιάσουν τους μαθητες - χρήστες. μεχρι να οργανωθεί αυτό όπως πρέπει όμως, καλό θα είναι να βελτιωθεί το υπάρχον , (και για τα παιδια που πάνε για θετικες επιστημες ή πολυτεχνεία).

evry:
Retiring Python as a Programming Language

dpa2006:
The NEW Match-Case Statement in Python 3.10

https://youtu.be/2qJavL-VX9Y

Switch-Case Statements Are Coming to Python
The newest release shows the new logic

https://towardsdatascience.com/switch-case-statements-are-coming-to-python-d0caf7b2bfd3


Ας μου επιτραπεί να τονίσω πως η ύπαρξη των Ελληνικών στη Γλώσσα(και Γλωσσομάθεια του Σπύρου Νικολαΐδη) είναι μια μεγάλη βοήθεια σε παιδιά που δεν γνωρίζουν καλά Αγγλικά.
Είναι λίγα πλέον αλλά υπάρχουν ακόμη..

ps: Η αναφορά στην Python έγινε με το σκεπτικό ότι θα χρησιμοποιηθεί ως Editor το Thonny(το χρησιμοποιώ ήδη και το debugging του είναι πραγματικά εκπληκτικό...!)

https://thonny.org/
Το IDLE σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να βοηθήσει.
Μόνο για πολύ απλά προγράμματα.
Το Thonny έχει ενσωματωμένη Python αλλά μπορεί να συνεργαστεί και με εξωτερική (και νεώτερη) εγκατάσταση στη Python και η προσθαφαίρεση πακέτων και βιβλιοθηκών μέσα από το μενού του είναι εξαιρετικά εύκολη
Συν το γεγονός ότι έχει εξελληνισμένο περιβάλλον.
Επίσης έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει το περιβάλλον του κάποιος σε τρια επίπεδα,απλό(begginer) μεσαίο(intermediate) και προχωρημένου χρήστη(advanced) άρα καλύπτει πολλαπλές ανάγκες.
Επίσης υποστηρίζει πολλαπλές καρτέλες κάτι που είναι πλέον χρήσιμο(πιστεύω...)

Και κάτι ακόμη,
η δυνατότητα να ενσωματώνουμε κώδικα σε ιστοσελίδα π.χ με Replit η άλλη online υπηρεσία π.χ.
https://www.onlinegdb.com/online_python_compiler

είναι επίσης ισχυρός λόγος (και) για online εκπαίδευση.

bugman:
1. @evry
Διάβασα το άρθρο και εκτός για τη πρόταση περί της Erlang, που είναι ένα άλλο ζήτημα, ως προς την python έχω την ίδια άποψη και την έχω εκφράσει εδώ παλαιότερα.
Εδώ θα δώσω μια άποψη για συζήτηση: Μια γλώσσα σαν την python μπορεί να έχει καλές εφαρμογές σε μικρά προγράμματα, τύπου κονσόλας, αλλά από και πέρα υπάρχει θέμα. Ποιοι γράφουν τις έξτρα βιβλιοθήκες; Κάποιοι φοιτητές, με περιορισμένο χρόνο, και με ποιότητα αμφίβολη. Δηλαδή δεν έχουμε επαγγελματίες και αυτό δημιουργεί ανταγωνιστικά πακέτα με πολλά προβλήματα.  Αν υπήρχε οργάνωση, από μια μικρή ομάδα επαγγελματιών σήμερα θα μπορούσαμε να λέμε για το μοναδικό παραθυρικό περιβάλλον της python.

2. Γενικά για την ποιότητα μιας γλώσσας:

Κάθε γλώσσα και κάθε βιβλιοθήκη χρειάζονται σωστές οδηγίες χρήσης, με πολλά προγράμματα. Δυστυχώς ο όγκος και η ποιότητα των προγραμμάτων αναφοράς είναι κακός στις περισσότερες γλώσσες. Για το λόγο αυτό πουλάνε και ξεχωριστά βιβλία. Άρα στη συζήτηση εκτός από το περιβάλλον προγραμματισμού πρέπει να μπει και ότι έχει να κάνει με ποιότητα παραδειγμάτων.

3. Για τη Μ2000 προσπάθησα πάρα πολύ να την φέρω στη τρέχουσα έκδοση με πολλές αναθεωρήσεις καθώς και για αποσφαλμάτωση και βελτιστοποίηση. Ένα άτομο μπορεί να κάνει πολλά πράγματα αν δώσει χρόνο και δεν βιάζεται να παραδώσει βάσει υποχρέωσης. Με το καιρό έγραψα πολλά παραδείγματα, και εγχειρίδια, και βιβλία για να υπάρχουν όλα. Πιστεύω ότι και στα δυο θέματα παραπάνω (1 και 2) η Μ2000 μπορεί να ανταποκριθεί. Επιπλέον η χρήση της Μ2000 από τους μαθητές όσο και στραβά να την πάρουν δεν θα τους χαλάσει μαθαίνοντας στο πανεπιστήμιο άλλες γλώσσες. Αντίθετα αν κάτι πάρουν στραβά σε μια γλώσσα παραγωγής, στο Λύκειο, θα έχουν προβλήματα μετέπειτα.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση