Βαθμολόγηση Γραπτών σε Βαθμολογικά Κέντρα

Ξεκίνησε από manpap, 29 Μαΐου 2010, 03:41:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gthal

Μόλις τώρα είδα και τα συμπεράσματα του Ευριπίδη.
Τα στατιστικά που βγαίνουν ήταν μάλλον τα αναμενόμενα.
Η βαθμολογική γραμμή που ακολουθείτε νομίζω είναι η πιο συνετή που θα μπορούσε.
Είμαι απόλυτα σύμφωνος με κάθε λεπτομέρεια του σκεπτικού σας.   :)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

lsourtzo

Παράθεση από: sdoukakis στις 02 Ιουν 2010, 12:46:40 ΠΜ
Από την άλλη μου γεννάται η απορία γιατί έχεις στείλει παντού το μνμ με το ερωτημά σου. Πού στοχεύεις;
είναι τόσες πολλές οι σελίδες που έχουν γραφτεί ...
που δεν ήξερα που μπορεί να έχει απαντηθεί και που θα μπορούσε να το διαβάσει κάποιος που να μπορεί να μου απαντήσει ...
παράλογο ?

alpapanto

Α1 :μανταρα
Α2: σχεδον ολοι σωστο
Α3: σχεδον ολοι(αντιγραφη;;;) σωστο
Α4: μανταρα
Α5: μανταρα
Β: σωστοι(με ελαχιστες εξαιρεσεις)
Γ: μονο με πινακα, 1,2,3: σωστα, 4:ετσι και ετσι, 5: ελαχιστοι
Δ:1,2:σωστα, 3:οι πιο πολλοι σωστα , αλλα εμφανιζουν πληθος και οχι κατηγορια, 4:μανταρα

freedomst


Προσωπικά όταν είδα τα θέματα πίστεψα ότι μόνο οι μονάδες του Α5(ταξινόμηση) θα ήταν "δύσκολες"
αλλά παρατηρώ ένα γενικότερο πρόβλημα κατανόησης σε θέματα που αγγίζουν τη θεωρία.

Τελικά μάλλον θα εξελιχθεί σε Βατερλώ το Θέμα Α.
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

merlin

Αν το Β θέμα ήταν στοιχειωδώς πιο δύσκολο και το Γ θέμα (με κάποιο άλλο τρόπο από το διάβασε αθλητές, έστω) ανάγκαζε τους μαθητές να το λύσουν χωρίς πίνακα, νομίζω ότι θα είχαμε τα πιο "δύσκολα" θέματα όλων των εποχών.

Προσωπικά, η "γενική γραμμή" των θεμάτων μου άρεσε πολύ, με μερικές διορθώσεις ακόμη, τα επόμενα έτη θα φτάσουμε να έχουμε το επίπεδο που επιθυμώ.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

freedomst

Παράθεση από: merlin στις 02 Ιουν 2010, 03:06:43 ΜΜ
Αν το Β θέμα ήταν στοιχειωδώς πιο δύσκολο και το Γ θέμα (με κάποιο άλλο τρόπο από το διάβασε αθλητές, έστω) ανάγκαζε τους μαθητές να το λύσουν χωρίς πίνακα, νομίζω ότι θα είχαμε τα πιο "δύσκολα" θέματα όλων των εποχών.

Προσωπικά, η "γενική γραμμή" των θεμάτων μου άρεσε πολύ, με μερικές διορθώσεις ακόμη, τα επόμενα έτη θα φτάσουμε να έχουμε το επίπεδο που επιθυμώ.


Σαν "ιδέα" ήταν καλή η γραμμή των θεμάτων αλλά πιστεύω ότι στην εκτέλεση απέτυχε παταγωδώς.
Επιπλέον, με τα συγκεκριμένα θέματα αν ήταν λίγο δυσκολότερο το Θέμα Β πιστεύω με ευκολία θα βλέπαμε ένα 70%
των μαθητών να γράφουν κάτω από τη βάση...
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

merlin

Δεν πειράζει, ευτυχώς που έχουμε καλή "συνταγή"!
Την εκτέλεση θα τη βρούμε στην πορεία. Δυστυχώς μπορεί να κάψουμε και το φαγητό, αλλά που θα πάει, θα το πετύχουμε!
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

bagelis

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι καλό να έχουμε ένα 70% κάτω από τη βάση...

εγώ έχω την εντύπωση ότι όταν βάζουμε π.χ. ένα διαγώνισμα στη τάξη και παίρνουμε τέτοιες επιδόσεις οφείλουμε να προβληματιζόμαστε εμείς για τη δουλειά μας και το τι μεταδίδουμε ή τι διαγώνισμα φτιάξαμε...

Έστω λοιπόν ότι φτιάχνουμε ένα πανελλήνιο διαγώνισμα χωρίς καμμία παρερμηνεία και χωρίς κανένα πρόβλημα και τα στατιστικά του είναι:
70% κάτω από τη βάση
20% 10 - 15
7% 15 - 18
3% 18 - 20

αυτό είναι καλό διαγώνισμα?

Και μία δεύτερη ερώτηση: ποιές προτείνετε να είναι οι αναλογίες αν δεν σας αρέσει το παραπάνω?

freedomst

Ποιος είπε ότι είναι καλό?!?
Μια παρατήρηση-πρόβλεψη ήταν το 70% κάτω από τη βάση!

Ίσα ίσα που πιστεύω ότι το τα πολύ δύσκολα θέματα αδικούν τους μαθητές (συνολική εικόνα)
και δεν ικανοποιούν τους στόχους του μαθήματος!
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

merlin

Παράθεση από: bagelis στις 02 Ιουν 2010, 04:12:20 ΜΜ
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι καλό να έχουμε ένα 70% κάτω από τη βάση...

εγώ έχω την εντύπωση ότι όταν βάζουμε π.χ. ένα διαγώνισμα στη τάξη και παίρνουμε τέτοιες επιδόσεις οφείλουμε να προβληματιζόμαστε εμείς για τη δουλειά μας και το τι μεταδίδουμε ή τι διαγώνισμα φτιάξαμε...

Έστω λοιπόν ότι φτιάχνουμε ένα πανελλήνιο διαγώνισμα χωρίς καμμία παρερμηνεία και χωρίς κανένα πρόβλημα και τα στατιστικά του είναι:
70% κάτω από τη βάση
20% 10 - 15
7% 15 - 18
3% 18 - 20

αυτό είναι καλό διαγώνισμα?

Και μία δεύτερη ερώτηση: ποιές προτείνετε να είναι οι αναλογίες αν δεν σας αρέσει το παραπάνω?

Να είναι τέτοιες ώστε να μην κλαίνε που θα χάσουν 2 μόρια στα 100 και θα τους στοιχίσει την σχολή τους.
Δεν μου αρέσει να βλέπω παιδιά να κλαίνε.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

bagelis

Παράθεση από: freedomst στις 02 Ιουν 2010, 04:16:31 ΜΜ
Ποιος είπε ότι είναι καλό?!?

Συγνώμη, κατάλαβα λάθος...
Πάντως θα ήταν ενδιαφέρον να ειπωθούν απόψεις από συναδέλφους πάνω σε αυτό...

freedomst


;) :) ;D Ουπς, μήπως κόλλησα από την ΚΕΕ "ασάφεια διατύπωσης"  ;) :D :laugh: ;D

Λέτε αυτή να είναι η επόμενη πανδημία?!?!?  :P :D ;)
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

petrosp13

Μαζικές επαναβαθμολογήσεις στην Έκθεση λόγω λάθους στις αρχικές οδηγίες προς τους βαθμολογητές

Σημαντικές αποκλίσεις παρατηρούνται μεταξύ των δύο βαθμολογητών στο μάθημα της Εκθεσης, στο οποίο οι υποψήφιοι των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων διαγωνίστηκαν κατά την πρώτη ημέρα της διαδικασίας.Οι πληροφορίες από τα βαθμολογικά κέντρα της χώρας...


αναφέρουν ότι οι αποκλίσεις φέτος σε κάποιες περιπτώσεις είναι πολύ πιο συχνές σε σύγκριση με πέρυσι, ειδικά στο ζήτημα που αφορούσε στην περίληψη του κειμένου που δόθηκε και στην παραγωγή λόγου.
Σύμφωνα με εκπαιδευτικούς κύκλους, το πρόβλημα οφείλεται στο ότι η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ουδέποτε έστειλε συγκεκριμένες οδηγίες για τη βαθμολόγηση, ειδικά σε ένα μάθημα όπως η Εκθεση, που «κρατά τα σκήπτρα» στις αναβαθμολογήσεις εδώ και χρόνια, αφού σε ένα δοκίμιο γραπτού λόγου δεν υπάρχει «προκαθορισμένη συνταγή επιτυχίας».
Από την πρώτη μέρα κιόλας των πανελλαδικών εξετάσεων, οι καθηγητές που βαθμολογούσαν την Εκθεση διαπίστωσαν ότι οι βαθμολογίες μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου βαθμολογητή παρουσίαζαν σημαντικές αποκλίσεις, μεγαλύτερες των προβλεπόμενων 12 μορίων, με αποτέλεσμα πολλά γραπτά να πρέπει να οδηγηθούν στον τρίτο βαθμολογητή, δηλαδή στη διαδικασία της αναβαθμολόγησης.
Θα πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι σε κάποια βαθμολογικά κέντρα της χώρας έγιναν αλλεπάλληλες συσκέψεις μεταξύ των βαθμολογητών και των συντονιστών τους, ώστε να διαμορφωθούν -στο μέτρο του δυνατού- κοινά κριτήρια για την αξιολόγηση των δοκιμίων των υποψηφίων.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ανάλογη περίπτωση υπήρξε και στο βαθμολογικό κέντρο του Ηρακλείου, όπου βαθμολογούνται γραπτά από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής, με αποτέλεσμα το ποσοστό αναβαθμολογήσεων να χαρακτηρίζεται μειωμένο σε σύγκριση με πέρυσι.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο σύστημα βαθμολόγησης είναι περισσότερο ευνοϊκό για τον υποψήφιο, αφού η τελική βαθμολογία προκύπτει από το μέσο όρο του βαθμού του τρίτου βαθμολογητή και του μεγαλύτερου βαθμού που συγκέντρωσε το γραπτό από τις δύο πρώτες βαθμολογήσεις οι οποίες και παρουσιάζουν την απόκλιση.
Φέτος, επίσης, σε υψηλό ποσοστό αναβαθμολογήσεων κινείται και το μάθημα της Ιστορίας της θεωρητικής κατεύθυνσης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.
Θα πρέπει ακόμη να σημειωθεί ότι οι αλλαγές που έγιναν στο σύστημα της βαθμολόγησης έγιναν στο πλαίσιο της μεταρρύθμισης «Γιαννάκου», με αποκλειστικό στόχο να αποτραπούν οι αναβαθμολογήσεις.

http://www.tolmi.gr/index.php/%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%A3%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%94%CE%91/paneladikesmazikes-epanabathmologiseis-sthn-ekthesi-logo-lathous-stis-arxikes-odhgies-pros-tous-bathmologites.html
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Laertis

Εδώ και 4 μέρες πηγαινοέρχομαι στο βαθμολογικό σκεπτόμενος (με περισσότερη ηρεμία πλέον) τα όσα συνέβησαν τις προηγούμενες μέρες και ποιό το "ηθικό" δίδαγμα απο όλο αυτό το σούσουρο. Αυτό θα το αναπτύξω σε άλλο θέμα. Γαι τη βαθμολόγηση και το τι γίνεται μέχρι τώρα απο την προσωπική μου εμπειρία :
Α1 : Χαμός στο ίσωμα, ακόμα και καλά γραπτά έχουν λάθη, ελάχιστοι παίρνουν το 8
Α2 : Η μοναδική θεωρία, εύκολη
Α3 : Και οι τυφλοί είδαν το φως τους ... Ακόμα και γραπτά που δεν έχουν γράψει τίποτα αυτό το έχουν σωστό. Το φουλ της αντιγραφής
Α4: Δυσκόλεψε πολύ κόσμο, λίγοι το έχουν όλο σωστό
Α5 : Έξυπνο θεματάκι και φυσικά δύσκολο για όλους. Ελάχιστα γραπτά το έχουν σωστό.
Β : Και οι τυφλοί ξαναείδαν το φως τους... Ουδέν σχόλιον ...
Γ : Η συντριπτική πλειοψηφία (97% στα γραπτά που διόρθωσα μεχρι τώρα) χρησιμοποιεί πίνακες. Οι περισσότεροι βαθμολογητές δεν αφαιρούν κανένα μόριο για τη χρήση πινάκων αλλά το αξιοπερίεργο είναι ότι υπάρχουν πολλά λάθη στα ερωτήματα Γ4 και Γ5. Π.χ κλασικό λάθος στο Γ5, αύξουσα ταξινόμηση στον πίνακα των επιδόσεων και εύρεση της θέσης του πρωταθλητή. Όποιος βαθμολογεί γρήγορα αντιλεμβάνεται ότι υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα σε άλλα θέματα παρά στη χρήση ή όχι πινάκων.
Δ: Η χαρά του αυτονομημένου (μουτζαχεντίν) μαθητή. Υπάρχουν 4-5 διαφορετικές λύσεις με μεγαλύτερη συγκέντρωση στις 4 ταξινομήσεις, οι οποίες συνήθως είναι και λάθος. Φθίνουσα ταξινόμηση και εύρεση των τριών πρώτων σε αγώνες ; Η φαινομενική "ευκολία" - σε όλο της το μεγαλείο - πολλές φορές τιμωρεί ....
Μα ...  5 μονάδες για τον υπολογισμό ενός τύπου με διαίρεση και πολλαπλασιασμό ;  :o

Αυτά μέχρι στιγμής. Η εντύπωση που αποκόμισα φετος είναι αλγινή. Ομολογώ ότι τώρα αρχίζω και ηρεμώ απο όλα αυτά που ακούστηκαν και συνέβησαν το προηγούμενο 5ήμερο. Υπάρχει πρόβλημα ......
αλλά αυτό θα το αναλύσω σε άλλο post
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

clevercitizen

Παράθεση από: evry στις 02 Ιουν 2010, 01:42:46 ΠΜ

Σημείωση: Ο ένας από τους τρεις που έδωσε σωστή λύση χωρίς πίνακες στο Γ5 έγραφε αλγόριθμο σε ελεύθερο κείμενο!!!!!


Η λύση σε ελέυθερο κείμενο μπορεί να θεωρηθεί 100% σωστή και να πιάσει όλα τα μόρια?
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ