Θέμα Β

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:32:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Καρκαμάνης Γεώργιος

Μια ερώτηση σε ολους μας:
Στο διάγραμμα ροής, ο έλεγχος της συνθήκης εξόδου από την επανάληψη είναι στην αρχή ή στο τέλος του βρόχου;

gpapargi

Παράθεση από: Sergio στις 13 Ιουν 2018, 01:06:57 ΜΜ
Επαναληψη με ελεγχο στη μεση του βροχου εχω να δω απο την ... Algol68. Αδομητο ομως δεν θα το'λεγα Γιωργο


Γεια σου Σέργιο...   :)   χαθήκαμε...

Αδόμητο το λέω υπό την έννοια ότι η συνθήκη δεν είναι ούτε στην αρχή ούτε στο τέλος του βρόχου. Αν πας κατά να κάνεις μεταφορά σε κώδικα γραμμή προς γραμμή θα χρειαστείς goto. Από εκεί προκύπτει το "αδόμητο" που είπα. Απαντώ και στο Γιώργο που μίλησε αμέσως πριν
Γιώργος Παπαργύρης

odysseas

Εμένα το Β2 μου θυμίζει υπερβολικά το Α5 από εδώ: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3826.msg40092#msg40092, όπου το διάγραμμα ροής προκύπτει από αλγόριθμο με GOTO.

Κι εγώ θεωρώ το θέμα άστοχο. Όποια κι αν είναι η σχέση ενός μαθητή με τα διαγράμματα ροής, είναι βέβαιο ότι ποτέ δεν θα έχει σχεδιάσει ο ίδιος ένα τέτοιο διάγραμμα, αφού δεν μπορεί να προκύψει από τους αλγορίθμους που γράφουμε σε αυτό το μάθημα.

gthal

Πρέπει κανείς να καταλάβει (ακολουθώντας τη ροή) ότι το "μοτίβο" που επαναλαμβάνεται είναι το
Σ <- Σ+Α
Διάβασε Α
και απλά γίνεται μια Διάβασε Α πριν ξεκινήσει το μοτίβο
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

3 σελίδες ήδη και θα γίνουν 13 μέχρι αύριο
Αν δεν βγάλουμε εμείς άκρη, περιμένουμε από παιδιά που ασχολούνται μερικούς μήνες να βγάλουν;
Να ληφθούν σωστές όσες λύσεις υλοποιούν την ίδια διαδικασία σαν αποτέλεσμα
Είτε με Όσο, είτε με Μέχρις_ότου, με Αν, χωρίς Αν κτλ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

xara_pap

παιδιά ξέρουμε οδηγίες από τα εξεταστικά κέντρα Φ.Α? θα δωσουν μονάδες σε σωστο ισοδύναμο μεχρις_οτου;

akalest0s

Το συγκεκριμένο θέμα ήταν ατυχής επιλογή.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

dg69

3 σελίδες ήδη και θα γίνουν 13 μέχρι αύριο
Αν δεν βγάλουμε εμείς άκρη, περιμένουμε από παιδιά που ασχολούνται μερικούς μήνες να βγάλουν;
Να ληφθούν σωστές όσες λύσεις υλοποιούν την ίδια διαδικασία σαν αποτέλεσμα
Είτε με Όσο, είτε με Μέχρις_ότου, με Αν, χωρίς Αν κτλ

Πόσο δίκιο έχεις!!! Συμφωνώ απόλυτα!

andreas_p

Χάθηκαν τα όμορφα Δ.Ρ. ;
Και έβαλαν ένα ... goto like ?

petrosp13

Αν ήθελαν κάτι τσιμπημένο, ας έβαζαν εμφωλευμένη επανάληψη ή ανεστραμμένα Α-Ψ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

#40
Στο β1, το έγραψε και ποιο πάνω, θέλει προσοχή η  διόρθωση της συνθήκης στο μέχρις ότου. i-οποιδήποτε θετικό ακέραιο >N πρέπει να λυφθεί ως σωστή.

Όσο για το διάγραμμα πρέπει να θεωρηθεί σωστή οποιαδήποτε απάντηση βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα με το διάγραμμα. Πρέπει να ακολουθήσουμε την ίδια λογική με τις μετατροπές από μία επανάληψη σε άλλη.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

akalest0s

Παράθεση από: ntzios kostas στις 13 Ιουν 2018, 03:35:28 ΜΜ
Όσο για το διάγραμμα πρέπει να θεωρηθεί σωστή οποιαδήποτε απάντηση βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα με το διάγραμμα. Πρέπει να ακολουθήσουμε την ίδια λογική με τις μετατροπές από μία επανάληψη σε άλλη.
Αυτό που λες, παρότι προφανές, το "σκοτώνει" η ίδια η άσκηση, με την υποσημείωσή της.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Βασίλης Παπαχρήστος

Παράθεση από: ntzios kostas στις 13 Ιουν 2018, 03:35:28 ΜΜ
Στο β1, το έγραψε και ποιο πάνω, θέλει προσοχή η  διόρθωση της συνθήκης στο μέχρις ότου. i+οποιδήποτε θετικό >N πρέπει να λυφθεί ως σωστή.

Πώς προκύπτει αυτό;

ntzios kostas

#43
Η συνθήκη i > N δεν χρειάζεται, αφού όταν το ι θα ξεπεράσει το Ν και γίνει Ν+1 η επανάληψη για j από Ν μέχρι Ν+1 με_βήμα -1 τερματίζει αμέσως , οπότε το στοπ μένει αληθής και βγαίνει από την μέχρις_ότου. Έτσι και να βάλεις ι-100>Ν η επανάληψη θα τερματίσει όταν το ι θα γίνει Ν+1
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Βασίλης Παπαχρήστος

Παράθεση από: ntzios kostas στις 13 Ιουν 2018, 03:55:13 ΜΜ
Η συνθήκη i > N δεν χρειάζεται, αφού όταν το ι θα ξεπεράσει το Ν και γίνει Ν+1 η επανάληψη για j από Ν μέχρι Ν+1 με_βήμα -1 τερματίζει αμέσως , οπότε το στοπ μένει αληθής και βγαίνει από την μέχρις_ότου. Έτσι και να βάλεις ι+100>Ν η επανάληψη θα τερματίσει όταν τι ι θα γίνει Ν+1

Αν υποθέσουμε ότι Ν=100 και γράψουμε στη συνθήκη της Μέχρις_οτου i + 100 > N, τότε η επανάληψη θα τερματίσει δίχως να γνωρίζουμε αν ο πίνακας έχει ήδη ταξινομηθεί.