Σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:32:02 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ κάνουμε γενικό σχολιασμό των θεμάτων
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Σάκης Δημόπουλος

Γιατί 10:30 ; Υπήρξε κάτι απρόοπτο;

pvs

Τι εννοείς 10.30? Οτι θα βγούνε τα θέματα?

Σάκης Δημόπουλος



methenitis

Σε σχέση με πέρσι η θέμα Α πιο απαιτητικό. Είχε κάποια βατά , αλλά καμια σχέση με τα περσινά , που βγάινανε σε 20 λεπτά. Το θέμα Β το Α οκ, το Β πολλοί θα χάσουν.

Οι ασκήσεις πιο εύκολες απο πέρσι. Ενας προσεκτικός μαθητής δεν θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα.

Πιστεύω τα ίδια με πέρσι. Οτι δώσανε πέρσι θεωρία , το δώσανε φέτος σε ασκήσεις.

Λαμπράκης Μανώλης

τι γνώμη έχετε για το διάγραμμα ροής ??? νομίζω όσο θέλει ... είχε μπει και παλιότερα

GiannisGL

Τα θεματα τα χαρακτηριζω βατα χωρις καποια πρωτοτυπια σε στυλ ασκησης ή θεματος α3/α4/α5...το διαγραμμα ροης οσο λογικα

methenitis

Οσο το ειδα εγώ με αντιστροφή συνθηκης και τραβηγμα της εντολής έξω.

andreas_p


Καρκαμάνης Γεώργιος

Τα θέματα είναι για πολύ προσεκτικούς μαθητές.
Ο καλός μαθητής φτάνει εύκολα στο 17 αλλα για να αγγίξει το 20 πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στην κατανόηση των θεμάτων.

themata

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 13 Ιουν 2018, 11:48:04 ΠΜ
Τα θέματα είναι για πολύ προσεκτικούς μαθητές.
Ο καλός μαθητής φτάνει εύκολα στο 17 αλλα για να αγγίξει το 20 πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στην κατανόηση των θεμάτων.
συμφωνώ απόλυτα

P.Tsiotakis

Υπάρχουν σημεία στα Α3(3), Α4(4), Β2 και βεβαίως στα Γ1, Γ5 και στα Δ3 και Δ5
που απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή και έλεγχο του κώδικα.

Τα θέματα κινούνται στη λογική των τελευταίων 2 ετών:
- κάλυψη μεγάλης έκταση της ύλης
- προσεκτική διατύπωση και απουσία ασαφειών
- διασκορπισμένες μπανανόφλουδες σε όλα τα θέματα
- διασκορπισμένα εύκολα και βατά ερωτήματα
- έμφαση σε βασικές επεξεργασίες και στη στρατηγική λήψης απόφασης για την επίλυση προβλήματος, με απαίτηση καλής κατανόησης
- κλιμάκωση βαθμολογίας
- άλλα σχόλια και παρατηρήσεις, όχι δημόσια αναρτημένες

Καλή συνέχεια σε όλους.

ολγα

Μάλλον αδιάφορα χωρίς πρωτοτυπία.

petrosp13

Δική μου αποψη ότι είναι αρκετά πιο δύσκολα για τον μέσο μαθητή σε σχέση με περσι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

mikezante

Με μια μικρή δειγματοληψία, οι μαθητές έχουν μπερδευτεί άσχημα στο Θεμα Γ
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

soc_h

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Ιουν 2018, 01:15:44 ΜΜ
Δική μου αποψη ότι είναι αρκετά πιο δύσκολα για τον μέσο μαθητή σε σχέση με περσι

Και γω συμφωνώ, είναι πιο δύσκολα από πέρσι για να γράψεις πολύ καλά έως άριστα.
Σωκράτης

Crazy_Waters

Θεωρώ τα θέματα αρκετά πιο δύσκολα από πέρισυ. Προσωπικά βρήκα πολλές αστοχες επιλογές και λίγα καλά σημεία. Ειδικά το παρακάτω

"Το δείγμα νερού αναλύεται και ανιχνεύονται οι ρύποι. Η επικινδυνότητα ενός ρύπου εκφράζεται με έναν ακέραιο αριθμό από το 1 έως και το 10. Στην κλίμακα αυτή η μεγαλύτερη τιμή αντιστοιχεί σε υψηλότερη επικινδυνότητα. Ένας δείκτης της επικινδυνότητας των υδάτων είναι η επικινδυνότητα εκείνου του ρύπου που έχει τη μέγιστη τιμή"

το θεωρώ επίτηδες δυσνόητο και απαράδεκτο για Γενικές Εξετάσεις. Περιμένω και αύριο να δω τις οδηγίες, ειδικά για τον τρόπο βαθμολόγησης του Β2, όπου προσωπικά θα έδινα όλες τις μονάδες στο Μέχρις_ότου.


petrosp13

Εγώ θα έλεγα και για να πιάσεις την βάση
Η θεωρία πέρσι ήταν 3 ερωτήσεις από μια σειρά
Φέτος είναι πάνω από 10 σειρές και ο αδύναμος μαθητής δεν θα μπόρεσε να την καλύψει, ειδικά την δεύτερη
Πέρσι είχαμε ένα απλό πίνακα τιμών και μια απλούστατη μετατροπή, ενώ φέτος 2 ασκήσεις συμπλήρωσης κενού που είχαν παγίδες και σκέψη
Το τρίτο θέμα φέτος έχει εύκολη λύση μεν, αλλά σαν πρόβλημα είναι δεδομένο ότι θα δυσκολέψει πολύ τον αδύναμο μαθητή, γιατί δεν θα καταλαβαίνει αρκετά από αυτά που διαβάζει
Το μόνο καλύτερο (αλλά πολύ παράξενο) είναι ότι έδωσαν πάρα πολλές μονάδες σε ένα υποπρόγραμμα που μόνο δύσκολο δεν είναι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

akalest0s

Συμφωνώ ότι τα θέματα είναι σαφώς πιο δύσκολα από πέρυσι. Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα περσινά θεωρήθηκαν "πολύ δύσκολα".
- Πιο δύσκολο θέμα Α και Β από πέρυσι, που επιπρόσθετα σημαίνει ότι έμεινε λιγότερος χρόνος για τα υπόλοιπα
- Θέμα Γ, δεν το λες δύσκολο, αρκεί βέβαια να καταφέρει κάποιος να φτιάξει τις αρχικές λούπες. Μετά πήγαινε μόνο του, αν και εξακολουθούσε να θέλει προσοχή. Πιστεύω πολλοί θα έχουν μπερδευτεί στις αρχικές λούπες.
- Θέμα Δ, δύσκολο θέμα, κυρίως στην κατανόηση. Σαφώς πιο δύσκολο από το Δ το περσινό ("είχε 3 υποπρογράμματα" λέγατε κάποιοι.. και τι έγινε; σε πήγαινε χέρι-χέρι αγκαζέ η εκφώνηση!)

Γενικά, θα συμφωνήσω με το
Παράθεση- έμφαση σε βασικές επεξεργασίες και στη στρατηγική λήψης απόφασης για την επίλυση προβλήματος, με απαίτηση καλής κατανόησης
Οι εκφωνήσεις μπορούσαν να είναι πιο σαφείς. Πχ, δεν λέμε "να εμφανίζει αλφαβητικά", λέμε "να εμφανίζει με αλφαβητική σειρά". Επίσημες εξετάσεις είναι, δεν γράφουμε στο περίπου. Υποτίθεται.
Τέλοσπάντων, πλην του Β2, τα υπόλοιπα μου φάνηκαν μια χαρά θέματα. Είμαι από τους καθηγητές που επιμένουν πολύ στην εκμάθηση προσεκτικής "αποκωδικοποίησης" της εκφώνησης. Πιστεύω αυτό είναι πολύ σημαντικό μέρος του μαθήματος.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

epsilonXi


εγώ πάλι έχω την αίσθηση ότι φέτος θα χαθεί η μεσαία βαθμολογία

πιστεύω ότι θα έχουμε περισσότερα γραπτά κάτω από τη βάση (γιατί η μεγάλη μάζα θα κλάψει Α4,Β,Γ,Δ), περισσότερα πάνω απ'το 17 (γιατί τα βρίσκω γενικά ευκολότερα από προηγούμενες χρονιές), και οι ενδιάμεσες βαθμολογίες θα πάρουν χαμηλά ποσοστά


πολλές μονάδες στη συμπλήρωση κενού,
πολλές μονάδες στο διάγραμμα,
πολλές μονάδες στο υποπρόγραμμα,
λίγες μονάδες στο μοναδικό ερώτημα που ήθελε ανάλυση

pvs

Τα θέματα θεωρώ ότι πρέπει να τα σχολιάζουμε πάντα με βάση σε ποιούς απευθύνονται. Οκ χαίρω πολύ για εμάς εύκολα είναι αλλά για τη συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών που μας επιλέγει τους είναι δύσκολα. Πέρυσι τουλάχιστον περνούσαν εύκολα τη βάση ενώ φέτος μακάρι να βγω ψεύτης θα έχουμε τεράστιο θέμα ακόμα και για αυτό.
Δεν πειράζει ας στείλουν και άλλο κόσμο "απέναντι". Οι φυσικοί μια χαρά το παίζουν το παιχνίδι. Εμείς είμαστε οι έξυπνοι.

ολγα

Πολύς έλεγχος εγκυρότητας δεδομένων!
Θέμα Α3: 2+2+6 μονάδες
Θέμα Γ1β: 3 μονάδες
Θέμα Δ2: 1 μονάδα
Σύνολο: 14 μονάδες, δηλαδή περίπου 3 μονάδες στις 20!

Σάκης Δημόπουλος


tsabatman

Μάλλον η επιτροπή που βάζει τα θέματα θα πρέπει να αναθεωρήσει τις απόψεις τις σε κάποια σημεία. Δεν μπορεί να πιάνει κάποιος το 8 με συμπλήρωση κενών και ΣΩΣΤΌ ΛΆΘΟΣ .Δηλαδή αν τα άκουγε η τα αντέγραφε πολύ εύκολα ;

akalest0s

Παράθεση από: pvs στις 13 Ιουν 2018, 05:02:05 ΜΜ
Τα θέματα θεωρώ ότι πρέπει να τα σχολιάζουμε πάντα με βάση σε ποιούς απευθύνονται. Οκ χαίρω πολύ για εμάς εύκολα
Φαντάζομαι αυτό είναι προφανές. Όταν λέει κάποιος ότι τα θέματα είναι εύκολα, δε νομίζω να εννοεί ότι ο ίδιος τα έλυσε εύκολα.

Για την κατανομή μονάδων συμφωνώ απόλυτα ότι θέλει βελτίωση.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Obelix

  Σε σχέση με πέρυσι:
  -- Πιο δύσκολα έφτανε κάποιος στο 10.
  -- Σαφώς πιο εύκολο  θέμα Γ από πέρυσι κατ'εμένα.
  -- θέμα Δ με χειρότερη διατύπωση και ίδιου επιπέδου πάνω - κάτω.
  -- Συνολικά, δεν θα τα χαρακτήριζα δυσκολότερα.

Σχετικά με τη διαβάθμιση, δεν μου φάνηκε άσχημη. Ακόμη και στη συμπλήρωση, υπήρχαν κενά που τα βρήκαν σχεδόν όλοι και κενά που πολλοί έχασαν μόρια.
Πιστεύω πως ήταν θέματα για να ξεχωρίσει ο μαθητής του 14 από αυτόν του 16 , ο μαθητής του 16 από τον μαθητή του 18 και αυτός του 18 από τον αλάνθαστο.

Αρκετά σημαντικό και θετικό είναι το εξής στοιχείο τα τελευταία 2 χρόνια:
Για να γράψει ένας μαθητής πάνω από 90, έπρεπε να έχει κατανοήσει σε βάθος το σύνολο της ύλης, να έχει "μπει στο κλίμα" του μαθήματος, να είναι εύστροφος
και να διαθέτει την απαιτούμενη ικανότητα αποκωδικοποίησης των εκφωνήσεων. Παιδιά με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι προφανώς λίγα, αλλά ανταμείβονται
θεωρώ περισσότερο από παλαιότερα έτη. Με άλλα λόγια, όσο και να διάβαζε κάποιος με "τυφλοσούρτηδες" δεν έγραφε....
Δεν ξέρω αν διαφωνεί κάποιος στο τελευταίο, αλλά νομίζω πως αποτυπώνεται και στις βαθμολογίες.




pvs

Παράθεση από: akalest0s στις 13 Ιουν 2018, 10:10:57 ΜΜ
Φαντάζομαι αυτό είναι προφανές. Όταν λέει κάποιος ότι τα θέματα είναι εύκολα, δε νομίζω να εννοεί ότι ο ίδιος τα έλυσε εύκολα.

Για την κατανομή μονάδων συμφωνώ απόλυτα ότι θέλει βελτίωση.
Χωρίς καμία πρόθεση "τσακωμού" εσύ πιστεύεις ότι η πλειοψηφία των μαθητών που επιλέγει την κατεύθυνσή μας μπορεί να φτάσει έστω και το 14 με αυτά τα θέματα?Δεν θέλω θέματα για το "σωρό" αλλά θέλω θέματα που να μπορεί κάποιος από το Α Β να φτάσει το 10 και μετά ας παλέψει τα Γ Δ και ότι καταφέρει. Στα περσινά θέματα αυτό το είχαν καταφέρει στα φετινά εδώ είμαστε και θα το δεις το ποσοστό που έγραψε κάτω από τη βάση θα αυξηθεί και θα υπάρξει συσσώρευση βαθμολογίας μεταξύ 12-13. Οι δε αριστούχοι θα είναι πολλοί λιγότεροι.   

Καρκαμάνης Γεώργιος

Κάνοντας μια εκτίμηση στα θέματα θα έλεγα τα εξής:
- Κάλυπταν μεγάλη έκταση της εξεταστέας ύλης.
- Ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας.
- Υπήρχαν ερωτήματα, που για να τα απαντήσουν οι υποψήφιοι έπρεπε να τα κατανοήσουν σωστά.
- Αφορούσαν τους καλά προετοιμασμένους μαθητές.
- Ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής εύκολα έπιανε τις 80-85 μονάδες. Από εκεί και πέρα για να αγγίξει κάποιος υποψήφιος τις 100 μονάδες, έπρεπε, να ήταν πολύ συγκεντρωμένος, χρειάζονταν να κάνει σωστή ερμηνεία και σαφή κατανόηση ορισμένων ερωτημάτων.
-Υπήρχε λανθασμένη κατανομή μονάδων σε ορισμένα ερωτήματα πχ το ερώτημα Δ4 του οποίου η λύση αποδίδονταν σε 20 σειρές μοριοδοτούνταν με 4 μονάδες και το ερώτημα Δ5 του οποίου η λύση ήταν 7 σειρές μοριοδοτούνταν με 8 μονάδες.
- Επίσης δόθηκαν πολλές μονάδες (σύνολο 30) σε ασκήσεις συμπλήρωσης κενών.

akalest0s

#29
Παράθεση από: pvs στις 13 Ιουν 2018, 10:52:15 ΜΜ
Χωρίς καμία πρόθεση "τσακωμού" εσύ πιστεύεις ότι η πλειοψηφία των μαθητών που επιλέγει την κατεύθυνσή μας μπορεί να φτάσει έστω και το 14 με αυτά τα θέματα?Δεν θέλω θέματα για το "σωρό" αλλά θέλω θέματα που να μπορεί κάποιος από το Α Β να φτάσει το 10 και μετά ας παλέψει τα Γ Δ και ότι καταφέρει.
Δεν διδάσκω πολλά χρόνια, για να έχω πιο πλήρη εικόνα. Αυτά που αναφέρεις όμως δεν μου φαίνονται (τα αποκλειστικά) κριτήρια θεμάτων. Ας κάνουμε την δουλειά μας καλύτερα και εμείς, ξέροντας ότι περιμένουμε αυξημένη δυσκολία στο τέλος.

ΠαράθεσηΣτα περσινά θέματα αυτό το είχαν καταφέρει στα φετινά εδώ είμαστε και θα το δεις το ποσοστό που έγραψε κάτω από τη βάση θα αυξηθεί και θα υπάρξει συσσώρευση βαθμολογίας μεταξύ 12-13. Οι δε αριστούχοι θα είναι πολλοί λιγότεροι.
Συμφωνώ. Όπως είπα, φέτος ήταν πιο δύσκολα, και μάλιστα ατυχώς, στα θέματα Α και Β.

... και για να εξηγηθώ λίγο καλύτερα. Εμένα δεν με πειράζει ο φετινός αυξημένος βαθμός δυσκολίας. Με ενοχλεί όμως ασκήσεις που πάνε να κάνουν μια εξυπνάδα και τα κάνουν θάλασσα (Β2), να μην υπάρχει κλιμάκωση δυσκολίας (έστω στο περίπου), να μπαίνουν ασαφή θέματα ή παπαγαλίστικα (το πιο πικραμένο κομμάτι είναι τα έρμα τα Σ-Λ.. ). Συγκεκριμένα, στα Γ και Δ, θεωρώ αποτυχία τα τυποποιημένα θέματα με λύσεις "μανιέρα". Εκφωνήσεις 10 γραμμών απλά για να εφαρμόσεις έναν bubblesort ή να βρεις έναν πίνακα Μ.Ο., χωρίς κανέναν προβληματισμό και χωρίς σκέψεις "ανάλυσης προβλήματος"; No, thank you.. ας το λύσει όλος ο ντουνιάς, ποιο το όφελος; Να έρθουν πολλά παιδιά στην κατεύθυνσή μας γιατί είμαστε "εύκολοι"; Τέσπα, μάλλον βγαίνουμε offtopic.

Παράθεση από: ObelixΑρκετά σημαντικό και θετικό είναι το εξής στοιχείο τα τελευταία 2 χρόνια:
Για να γράψει ένας μαθητής πάνω από 90, έπρεπε να έχει κατανοήσει σε βάθος το σύνολο της ύλης, να έχει "μπει στο κλίμα" του μαθήματος, να είναι εύστροφος
και να διαθέτει την απαιτούμενη ικανότητα αποκωδικοποίησης των εκφωνήσεων. Παιδιά με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι προφανώς λίγα, αλλά ανταμείβονται
θεωρώ περισσότερο από παλαιότερα έτη. Με άλλα λόγια, όσο και να διάβαζε κάποιος με "τυφλοσούρτηδες" δεν έγραφε....
Δεν ξέρω αν διαφωνεί κάποιος στο τελευταίο, αλλά νομίζω πως αποτυπώνεται και στις βαθμολογίες.
Συμφωνώ απολύτως.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

pvs

Παράθεση από: akalest0s στις 14 Ιουν 2018, 12:31:12 ΠΜ
Δεν διδάσκω πολλά χρόνια, για να έχω πιο πλήρη εικόνα. Αυτά που αναφέρεις όμως δεν μου φαίνονται (τα αποκλειστικά) κριτήρια θεμάτων. Ας κάνουμε την δουλειά μας καλύτερα και εμείς, ξέροντας ότι περιμένουμε αυξημένη δυσκολία στο τέλος.
Συμφωνώ. Όπως είπα, φέτος ήταν πιο δύσκολα, και μάλιστα ατυχώς, στα θέματα Α και Β.
Εγώ δεν διαφωνώ ότι πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας σε αυτή τη βάση το θέμα - "πρόβλημα" είναι το υλικό που υπάρχει. Πάνω σε αυτό έχω την ένσταση. Η κάνουλα της παλιάς τεχνολογικής που είχαμε και καλό υλικό έχει κλείσει. Τα τωρινά δεδομένα είναι εντελώς διαφορετικά. Εκτός και αν είμαι εγώ υπερβολικός (παίζει και αυτό) ως προς το επίπεδο των μαθητών. Τεσπα είναι μεγάλη η κουβέντα και θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να κουράζουμε τους συμφουρίτες.   

evry

Η πλειοψηφία των μαθητών στην κατεύθυνσή μας ότι θέματα και να πέσουν θα γράψει κάτω από τη βάση! Δείτε το ποσοστό που έχει κάτω από τη βάση στα μαθηματικά που το ένα θέμα 25% είναι θεωρία και το 2ο μια μελέτη συνάρτησης!
Με το να βάζουμε εύκολα θέματα δεν πετυχαίνουμε κάτι ιδιαίτερο. Απλά υποβαθμίζεται το μάθημα. Μήπως να θυμίσω που βρίσκονται κάτι ευκολάκια του στυλ Βιοχημεία, Ηλεκτρολογία ή ακόμα και το ΑΟΔΕ?
Συνάδελφοι δεν είναι αυτή η λύση. Η λύση είναι μόνο μια. Πρόσβαση στα πολυτεχνεία από όσους δίνουν ΑΕΠΠ. Οτιδήποτε άλλο είναι πρόσκαιρη λύση όπως ήταν οι ώρες του Project που νόμιζαν κάποιοι ότι βολεύτηκαν και δεν τους ένοιαζε η αναβάθμιση του μαθήματος!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

P.Tsiotakis


evry

Δε μου στέλνεις κανένα template Kal-El?

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 14 Ιουν 2018, 12:40:34 ΜΜ
Ετοίμασε την παρουσίασή σου τώρα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Όσοι βαθμολογήσετε γραπτά, κρατήστε αν θέλετε ένα πρόχειρο στατιστικό
Σε πόσους μαθητές βάλατε 10/10 στο Β2 και 20/20 σε Γ και Δ θέμα
Γιατί αν υπάρχουν μαθητές που έλυσαν ολόσωστα τα θέματα παραγωγής κώδικα και έχασαν μονάδες στο Β2, νομίζω ότι είναι προφανές το συμπέρασμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsabatman

Άραγε πως θα μάθουμε τις οδηγίες από την ΚΕΕ  για την μοριοδοτηση στα "καυτα" ερωτήματα.

evry

H ΚΕΕ σπάνια στέλνει οδηγίες, μόνο αν υπάρχει πρόβλημα και αν το ζητήσουν τα βαθμολογικά.

Σήμερα γίνεται στα βαθμολογικά η εισήγηση των συντονιστών και συμφωνούν οι βαθμολογητές ποια γραμμή θα ακολουθήσουν.
Οπότε το βράδυ ίσως να ξέρουμε τι αποφάσισαν για όλα αυτά τα ζητήματα

Παράθεση από: tsabatman στις 14 Ιουν 2018, 05:23:49 ΜΜ
Άραγε πως θα μάθουμε τις οδηγίες από την ΚΕΕ  για την μοριοδοτηση στα "καυτα" ερωτήματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tasospap

 Τελευταίες ςξελίξεις απο τα βαθμολογικά για το θέμα Β2.

Και οι 3 λύσεις (όσο, αρχη_επαναληψης, αρχη_επάναληψης+εντολή Αν) θα πάρουν 10/10.

Στην χειρότερη περίπτωση 9/10 οι λύσεις με το αρχή_επανάληψης (με βάση την κρίση του βαθμολογητή).

gbougioukas

Παράθεση από: tasospap στις 14 Ιουν 2018, 10:20:19 ΜΜ
Τελευταίες ςξελίξεις απο τα βαθμολογικά για το θέμα Β2.

Και οι 3 λύσεις (όσο, αρχη_επαναληψης, αρχη_επάναληψης+εντολή Αν) θα πάρουν 10/10.

Στην χειρότερη περίπτωση 9/10 οι λύσεις με το αρχή_επανάληψης (με βάση την κρίση του βαθμολογητή).

Βγήκε οδηγία;
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

tasospap

Επίσημη όχι. Αυτη η γραμμή θα ακολουθηθεί όμως.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Το πρόβλημα είναι ότι το κάθε βαθμολογικό κέντρο θα κρατήσει διαφορετική στάση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα Β2 με αποτέλεσμα και διαφορετική αντιμετώπιση στην απονομή μονάδων για κάθε λύση.....

pvs

Δηλαδή υπάρχει περίπτωση στο Χ βαθμολογικό κέντρο να αποφασίσουν σωστές λύσεις είτε με όσο, είτε με μέχρις_ότου 10/10 και στο Υ όσο 10/10, μέχρις_ότου 5/10 ή και λιγότερο? Εδώ δεν μιλάμε για μικρή διαφορά (0.5 ή 1 μονάδα) αλλά για τουλάχιστον 5. Δεν ξέρω όταν έχει γίνει τόσο μεγάλο μπέρδεμα με το συγκεκριμένο θέμα θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει μία γενική οδηγία σε όλα τα βαθμολογικά.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 14 Ιουν 2018, 05:34:28 ΜΜ
H ΚΕΕ σπάνια στέλνει οδηγίες, μόνο αν υπάρχει πρόβλημα και αν το ζητήσουν τα βαθμολογικά.

Πάντως οι Κύπριοι, ανακοινώνουν τις λύσεις, μαζί με τα θέματα...
http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/themata_exams2018.html

Φέτος έχει και ανανεωμένο το μάθημα της Πληροφορικής (προφανώς είναι η χρονιά της ανανέωσης)
Το "Τύπωσε" στο Δάγραμμα Ροής είναι το "Εκτύπωσε";

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 15 Ιουν 2018, 10:02:01 ΠΜ
Πάντως οι Κύπριοι, ανακοινώνουν τις λύσεις, μαζί με τα θέματα...

Πολύ καλό αυτό με τις λύσεις...
Το σκεφτόμουν κι εγώ ότι είναι το καλύτερο να γίνεται , και μάλιστα να βάζουν όσο το δυνατόν περισσότερους διαφορετικούς τρόπους μαζεμένους για κάθε ερώτημα που υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι επίλυσης.

Τι μπορούμε να κάνουμε για να το ζητήσουμε και να γίνει αυτό;
Και γενικά σε όλα τα μαθήματα.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

petrosp13

Να αναφέρετε δύο περιπτώσεις στις οποίες συνιστάται η χρήση σειριακής αναζήτησης σε ταξινομημένο πίνακα. (μονάδες 4)

Επαναληπτικές 2018...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Laertis

Deja vu!!!  ;D

Νησιά, αποστάσεις, προσπέλαση άνω της κύριας διαγωνίου, Απρίλιος 2009, Θέμα Δ, Στέκι.
Σα να μου θυμίζει κάτι  :police:
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

Καλά ρε παιδιά μη σκοτώνεστε στα σχόλια, και αυτά θέματα εξετάσεων είναι!

Μερικές σύντομες παρατηρήσεις

Μια προσπάθεια επίλυσης του Α4:
Κώδικας: Python
Αλγόριθμος Αντιγραφή
Δεδομένα // Α, Μ, Ν //
  χ <- 2018
  Για κ από 1 μέχρι Ν
     Για λ από 1 μέχρι Μ
         χ <- 1821
         Β[λ,κ] <- Α[ (κ-1)*Μ+λ ] 
     Τέλος_Για
  Τέλος_Για
Τέλος


Να σημειώσω ότι στο Α2)3 χρησιμοποιούν το κόμμα ',' ως υποδιαστολή, οπότε αφού ζητάνε ΓΛΩΣΣΑ θα πρέπει ο μαθητής να είναι προσεκτικός και να βάλει τελεία αντί για κόμμα.

Το Γ5 έχει πέσει πάλι σε επαναληπτικές. (μέγιστο πλήθος διαδοχικών εμφανίσεων του ίδιου αριθμού).

Στο Β1)β) χρησιμοποιείται η έκφραση "ισοδύναμο τμήμα αλγορίθμου". :o

Και μια ερώτηση κρίσεως: Γιατί η έκφραση "κύρια διαγώνιος" έχει πέσει μόνο σε επαναληπτικές και ποτέ σε κανονικές εξετάσεις?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr