Συμφωνώ ότι τα θέματα είναι σαφώς πιο δύσκολα από πέρυσι. Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα περσινά θεωρήθηκαν "πολύ δύσκολα".
- Πιο δύσκολο θέμα Α και Β από πέρυσι, που επιπρόσθετα σημαίνει ότι έμεινε λιγότερος χρόνος για τα υπόλοιπα
- Θέμα Γ, δεν το λες δύσκολο, αρκεί βέβαια να καταφέρει κάποιος να φτιάξει τις αρχικές λούπες. Μετά πήγαινε μόνο του, αν και εξακολουθούσε να θέλει προσοχή. Πιστεύω πολλοί θα έχουν μπερδευτεί στις αρχικές λούπες.
- Θέμα Δ, δύσκολο θέμα, κυρίως στην κατανόηση. Σαφώς πιο δύσκολο από το Δ το περσινό ("είχε 3 υποπρογράμματα" λέγατε κάποιοι.. και τι έγινε; σε πήγαινε χέρι-χέρι αγκαζέ η εκφώνηση!)
Γενικά, θα συμφωνήσω με το
- έμφαση σε βασικές επεξεργασίες και στη στρατηγική λήψης απόφασης για την επίλυση προβλήματος, με απαίτηση καλής κατανόησης
Οι εκφωνήσεις μπορούσαν να είναι πιο σαφείς. Πχ, δεν λέμε "να εμφανίζει αλφαβητικά", λέμε "να εμφανίζει με αλφαβητική σειρά". Επίσημες εξετάσεις είναι, δεν γράφουμε στο περίπου. Υποτίθεται.
Τέλοσπάντων, πλην του Β2, τα υπόλοιπα μου φάνηκαν μια χαρά θέματα. Είμαι από τους καθηγητές που επιμένουν πολύ στην εκμάθηση προσεκτικής "αποκωδικοποίησης" της εκφώνησης. Πιστεύω αυτό είναι πολύ σημαντικό μέρος του μαθήματος.