Αποστολέας Θέμα: Σχολιασμός θεμάτων  (Αναγνώστηκε 5530 φορές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3534
  • to Iterate is human to Recurse divine
Σχολιασμός θεμάτων
« στις: 12 Ιουν 2018, 10:32:02 μμ »
Εδώ κάνουμε γενικό σχολιασμό των θεμάτων
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Σάκης Δημόπουλος

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 100
  • Dimopoulos Informatics Tutorials
    • Dimopoulos Informatics Tutorials
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #1 στις: 13 Ιουν 2018, 10:03:26 πμ »
Γιατί 10:30 ; Υπήρξε κάτι απρόοπτο;

pvs

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 127
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #2 στις: 13 Ιουν 2018, 10:07:40 πμ »
Τι εννοείς 10.30? Οτι θα βγούνε τα θέματα?

Σάκης Δημόπουλος

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 100
  • Dimopoulos Informatics Tutorials
    • Dimopoulos Informatics Tutorials
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #3 στις: 13 Ιουν 2018, 10:27:16 πμ »
ναι

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 78

methenitis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 46
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #5 στις: 13 Ιουν 2018, 11:05:26 πμ »
Σε σχέση με πέρσι η θέμα Α πιο απαιτητικό. Είχε κάποια βατά , αλλά καμια σχέση με τα περσινά , που βγάινανε σε 20 λεπτά. Το θέμα Β το Α οκ, το Β πολλοί θα χάσουν.

Οι ασκήσεις πιο εύκολες απο πέρσι. Ενας προσεκτικός μαθητής δεν θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα.

Πιστεύω τα ίδια με πέρσι. Οτι δώσανε πέρσι θεωρία , το δώσανε φέτος σε ασκήσεις.

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 837
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #6 στις: 13 Ιουν 2018, 11:07:14 πμ »
τι γνώμη έχετε για το διάγραμμα ροής ??? νομίζω όσο θέλει ... είχε μπει και παλιότερα

GiannisGL

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #7 στις: 13 Ιουν 2018, 11:09:53 πμ »
Τα θεματα τα χαρακτηριζω βατα χωρις καποια πρωτοτυπια σε στυλ ασκησης ή θεματος α3/α4/α5...το διαγραμμα ροης οσο λογικα

methenitis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 46
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #8 στις: 13 Ιουν 2018, 11:10:45 πμ »
Οσο το ειδα εγώ με αντιστροφή συνθηκης και τραβηγμα της εντολής έξω.

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1060
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #9 στις: 13 Ιουν 2018, 11:19:34 πμ »
ΟΣΟ  Α <> 0
  ...

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1133
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #10 στις: 13 Ιουν 2018, 11:48:04 πμ »
Τα θέματα είναι για πολύ προσεκτικούς μαθητές.
Ο καλός μαθητής φτάνει εύκολα στο 17 αλλα για να αγγίξει το 20 πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στην κατανόηση των θεμάτων.

themata

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #11 στις: 13 Ιουν 2018, 12:33:01 μμ »
Τα θέματα είναι για πολύ προσεκτικούς μαθητές.
Ο καλός μαθητής φτάνει εύκολα στο 17 αλλα για να αγγίξει το 20 πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στην κατανόηση των θεμάτων.
συμφωνώ απόλυτα

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3309
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #12 στις: 13 Ιουν 2018, 12:35:51 μμ »
Υπάρχουν σημεία στα Α3(3), Α4(4), Β2 και βεβαίως στα Γ1, Γ5 και στα Δ3 και Δ5
που απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή και έλεγχο του κώδικα.

Τα θέματα κινούνται στη λογική των τελευταίων 2 ετών:
- κάλυψη μεγάλης έκταση της ύλης
- προσεκτική διατύπωση και απουσία ασαφειών
- διασκορπισμένες μπανανόφλουδες σε όλα τα θέματα
- διασκορπισμένα εύκολα και βατά ερωτήματα
- έμφαση σε βασικές επεξεργασίες και στη στρατηγική λήψης απόφασης για την επίλυση προβλήματος, με απαίτηση καλής κατανόησης
- κλιμάκωση βαθμολογίας
- άλλα σχόλια και παρατηρήσεις, όχι δημόσια αναρτημένες

Καλή συνέχεια σε όλους.

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 86
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #13 στις: 13 Ιουν 2018, 12:48:18 μμ »
Μάλλον αδιάφορα χωρίς πρωτοτυπία.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2319
Απ: Σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #14 στις: 13 Ιουν 2018, 01:15:44 μμ »
Δική μου αποψη ότι είναι αρκετά πιο δύσκολα για τον μέσο μαθητή σε σχέση με περσι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής