Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

Το έχω αναρτήσει και αλλού, το κάνω και εδώ επειδή νομίζω ότι αξίζει ειδικά αυτές τις μέρες να διαθέσει κάποιος 9.30' λεπτά για να το δει:

http://www.youtube.com/watch?v=lMZam_2Oazw

Είναι ο Εντουάρντο Γκαλεάνο είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς και "πολιτικούς" συγγραφείς της Λατινικής Αμερικής (Ουρουγουανός)
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Keep Growing

Θλίβομαι να ακούω, τον πρωθυπουργό της χώρας μου, να μιλάει στα αγγλικά απευθυνόμενος στους Έλληνες.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

efi.g

Αν θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα από μια ομάδα 2000 περίπου συναδέλφων στο facebook επισκεφθείτε την ομάδα:

http://www.facebook.com/groups/288279667867544/?id=291259560902888&notif_t=group_activity

Η ομάδα αυτή φτιάχτηκε μόλις ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση το "ενιαίο" μισθολόγιο. Οι καθηγητές και οι δάσκαλοι θεωρούμε ότι προσβάλλεται βάναυσα η αξιοπρέπειά μας και οδηγούμαστε στην εξαθλίωση. Πρέπει να αγωνιστούμε όλοι ενωμένοι ώστε να ανατρέψουμε αυτόν τον άδικο νόμο και τις στρατηγικές που μας θέλουν υποτελείς σε ένα σύστημα μη-παιδείας.

Vangelis

Πρόταση απο την ομάδα που αναφέρει η efi.g

● Προετοιμάζουμε γενική πολιτική απεργία διαρκείας , όλοι οι κλάδοι μαζί, μέχρι να φύγουν κυβέρνηση και τρόικα , το αργότερο για την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου.

Προφανώς το πρόβλημα της Ελλάδος είναι η Κυβερνηση και η Τρόικα αν φύγουν δεν έχουμε κανένα πρόβλημα, θα τρώμε όλοι με χρυσά κουτάλια!.

Είναι προφανές γιατί  δεν λύνονται τα προβλήματα στην Ελλάδα κάθε φορά προσπαθουμε να λύσουμε το λάθος πρόβλημα με λάθος μέθοδο.

Λευτέρης Δουκέρης

Αγαπητέ βαγγέλη... οι περισσότεροι λέμε να φύγουν ... μας ληστεύουν , είναι χούντα που δεν τελείωσε το 73 , ότι πρέπει να παλέψουμε
για την αξιοπρέπεια μας . Θα ήθελα να ξέρω , εσύ τι λες και τι προτείνεις. Μπορείς να μας πεις?
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Vangelis

Συνάδελφε Λευτέρη όλες αυτές οι εκφράσεις που ανέφερες είναι πολύ χρήσιμες για να εκτονώσουν το μένος και την συναισθηματική φόρτιση των ανθρώπων αλλα καθόλου δεν ωφελούν στη λύση του προβλήματος.  Το αποτέλεσμα τους είναι να συσκοτίζουν το πρόβλημα να το συνδέουν με χίλια δύο άλλα προβλήματα (που πρέπει να λυθούν πρώτα) κ.λπ.

Ένας ορθολογικός τρόπος επίλυσης ενός προβλήματος ακολουθεί τέσσερα στάδια

1. Το πρώτο στάδιο (και ίσως το κυριότερο) είναι ο ορισμός  του προβλήματος.  Θα πρέπει να ορίσουμε ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα. Να αναζητήσουμε τις αιτίες που το δημιούργησαν, να βρούμε τους περιορισμούς που υπάρχουν και να ξεκαθαρίσουμε τους στόχους μας.

2.  Το δεύτερο στάδιο είναι η συγκέντρωση εναλλακτικών λύσεων.  Στο στάδιο αυτό συγκεντρώνεις τις εναλλακτικές λύσεις (ακόμα και τις πιο τρελές) χωρίς αξιολόγησή τους

3.  Στο τρίτο στάδιο γίνεται η αξιολόγηση των εναλλακτικών λύσεων.

4.  Τέταρτο στάδιο είναι η επιλογή της βέλτιστης λύσης και η πραγματοποίησή της χωρίς  πισωγυρίσματα.

Τι κάνουμε στην Ελλάδα σήμερα;  Δεν έχουμε ορίσει το πρόβλημα (υπάρχουν  και μερικοί που υποστηρίζουν ότι δεν έχουμε πρόβλημα αλλά όλα αυτά αποτελούν συνωμοσία).  Το πρόβλημά μας είναι η ανάλγητη Κυβέρνηση, η Χούντα που μας κυβερνά; Είναι η Τρόικα; Είναι η Μέρκελ με τον Σαρκοζί, ειναι το χρέος, οι αγορές ποιο είναι τέλος πάντων το πρόβλημα.  Αφού αποφασίσουμε ποιο είναι το πρόβλημα θα πρέπει να δούμε τι αιτίες του.  Φταίνε οι κλέφτες πολιτικοί, φταίνε οι άρπαγες πλουτοκράτες, φταίει η σπατάλη του κράτους, φταίνε οι μίζες, φταίνε τα επιδόματα, φταίει ο καπιταλισμός, φταίει  η λέσχη Μπίλτεβεργκ, οι σοφοί της Σιών κ.λπ.
Μετά να δούμε τους περιορισμούς του προβλήματος.  Έχουμε αυτή την κυβέρνηση, αυτό το λαό, αυτή τη γεωγραφική θέση, αυτά τα έσοδα  κ.λπ
Ακόμα να ορίσουμε το στόχο μας τί θέλουμε να πετύχουμε.  Για πράδειγμα θέλουμε όλοι να παίρνουν απο 2000 ευρώ  το μήνα αφορολόγητα να έχουμε μια  posche (ήλπιζα να παρω μια με το εφάπαξ να πάω βόλτα τον Παναγιώτη με τις ροκιές του, αλλα που!)  τι θέλουμε τέλος πάντων.

Στη συνέχεια να μαζέψουμε εναλλακτικές λύσεις.  Για παράδειγμα να κηρύξουμε πτώχευση, να βγάλουμε το χρέος παράνομο και να μην το πληρώσουμε, να κάψουμε τη βουλή και τα Υπουργεία, να κάνουμε απεργία διαρκείας, να εκτελέσουμε τους πολιτικούς, να εγκαταστήσουμε κομμουνιστικό σύστημα, να διαπραγματευτούμε τα χρέη μας, να κάνουμε αναδιάρθρωση, να αλλάξουμε τις παραγωγικές δομές του κράτους κ.λπ

Τέλος να επιλέξουμε ποια λύση ή ποιος συνδυασμός προσφέρει τα αποτελέσματα που είναι πλησιέστερα στο στόχο μας.

Δεν αναλύω περισσότερο γιατί δεν έχει νόημα να το κάνω εδώ. Ακολούθησε αυτή τη διαδικασία και τα αποτελέσματα θα είναι πολύ καλύτερα είτε πρόκειται για την κρίση της Ελλάδας είτε για τη διαχείριση των σκουπιδιών.

Αν θέλεις  μπορείς να γράψει ποιο θεωρείς ότι είναι  το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα σήμερα  (εργασία για το σπίτι!.)

Λευτέρης Δουκέρης

αγαπητέ Βαγγέλη.Για άλλη μια φορά δεν απάντησες ΤΠΤ. Γενικολογίες. Τους στηρίζεις? Είναι σεβαστό. Αλλο ένα 14%
αγαπά το πασοκικό νεοφιλελευθερισμό και ρίχνει το φταίξιμο στον λαουτζίκο.
Απο την Ανάπτυξη Εφαρμογών ξέρω καλα "ποιά είναι τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος". Ξέρω επίσης και τη "δομή" και
την "ανάλυση" αυτού του δύσκολου προβλήματος. "Αδόμητου" και "ανοικτού" . Το ποιό βασικό στάδια πάντως είναι ο καθένας
να μην κρύβει τα πιστεύω του , αν και αυτά φαίνονται από τα λεγόμενά του.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Vangelis

Συνάδελφε Λευτέρη πάλι δεν κατάλαβες (λόγω ιδεολογικών εμμονών ίσως).

Δεν στηρίζω κανένα που δεν σκέπτεται ορθολογικά και οι σημερινοί κυβερνώντες κάθε άλλο παρά ορθολογικά συμπεριφέρονται.

Από εκεί και πέρα οι εκφράσεις "μας ληστεύουν ", και είναι "Χούντα" δείχνουν άγνοια της σημασίας αυτών των λέξεων και απόλυτο ανορθολογισμό (τέλος πάντων άνοιξε ένα λεξικό)

Συμφωνώ βέβαια απόλυτα ότι πρέπει να παλεύουμε για την αξιοπρέπεια μας.

Δεν απάντησες όμως ποιό θεωρείς ότι είναι σήμερα το πρόβλημα της Ελλάδας (αν θέλεις περιορισέ το στα οικονομικά).  Ο εντοπισμός του προβλήματος θεωρώ ότι είναι εύκολος τα αίτια και η λύση του είναι δύσκολες υποθέσεις. 

Λευτέρης Δουκέρης

ΑΓΑΠΗΤΕ ΒΑΓΓΕΛΗ!!!!!!!!!! Αφού περιμένεις απο έναν "κοινό θνητό" όπως είμαι εγώ να σου προσδιορίσω ποιό είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ (μιας και εναγωνίως
θες να ακούσεις απο το στόμα ενός ιδεολογικά κολλημένου ....) θα το προσπαθήσω ... Πρόσεχε όμως !!!!!!!! επειδή στην πορεία θα βγούν πολλά περισότερα ....... μην τρέξεις...
να νομίσεις ότι .... τα παρακάτω θα κλείσουν το θέμα .... θα εχει πολύ... συνέχεια το θέμα.


ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να ξυπνάς από το χάραμα, να δουλεύεις 10 με 12 ώρες για 700 ευρώ και να μην τολμάς να πεις κουβέντα γιατί ξέρεις ότι 100 βιογραφικά περιμένουν στο γραφείο του αφεντικού σου»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να είσαι άνεργος, να ψάχνεις ένα χρόνο για δουλειά και να μην σε προσλαμβάνει κανείς γιατί είσαι πάνω από τα σαράντα»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να λες στα παιδιά σου ότι δεν τα πας στην θάλασσα γιατί η βενζίνη άγγιξε το 1.75 και πρέπει να κάνεις περικοπές»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι κλείνεις ραντεβού στο ΙΚΑ για μετά από δύο μήνες και όταν πηγαίνεις ο γιατρός να είναι απών»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να μην τολμάς να γυρίσεις μόνος στο σπίτι μετά τις 9»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να είσαι 18 χρονών, να έχεις υποστεί του κόσμου τις μεταρρυθμίσεις, να έχεις φτύσει αίμα για να μπεις σε μια σχολή και να βγαίνεις και άνεργος και αμόρφωτος»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να παρακολουθείς τα σκάνδαλα να περνούν από μπροστά σου σαν παραμύθι, να κουκουλώνονται από όλους, να μην μπαίνει κανείς φυλακή και να τελειώνουν με ένα ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να πληρώνεις 1.40 ενώ περιμένεις μια ώρα ένα λεωφορείο που όταν φτάνει χωράς μόνο στα πόδια του οδηγού»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να σε παίρνουν 20 τηλέφωνα την μέρα από εισπρακτικές εταιρίες επειδή καθυστέρησες την δόση του στεγαστικού»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να κόβεις τα παιδιά από το φροντιστήριο γιατί δεν φτάνουν τα λεφτά ενώ έχεις ήδη πληρώσει για δωρεάν παιδεία»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να βλέπεις τους πολιτικούς σου να τσακώνονται με μόνο γνώμονα τα ποσοστά του κόμματος τους ενώ εσύ αγωνιάς για το μέλλον των παιδιών σου»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι  ενώ σου ζητούν να πληρώσεις επίδομα αλληλεγγύης να διαβάζεις ότι οι εφορίες έχουν να κάνουν ελέγχους και να εισπράξουν από το 1995»

ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να είσαι 45 χρονών, να δουλεύεις και να πληρώνεις μια ζωή και να καταντήσεις να ζεις από την σύνταξη των γονιών»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι το παραμύθιασμα από τα μέσα ενημέρωσης που συγκαλύπτουν ή αποκαλύπτουν ανάλογα με τα deal που γίνονται κάτω από το τραπέζι και τις επιχορηγήσεις»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να σε ληστεύουν για τρίτη φορά και το όργανο της τάξεως να σου λέει μην ελπίζεται πολλά, αφού δεν ήσασταν μέσα πάλι καλά να λέτε»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να σου στερούν το δικαίωμα της διαμαρτυρίας, να τρως τόνους τα χημικά και να σε αναγκάζουν σε σιωπή παρακρατικοί, αντιεξουσιαστές, χρυσαυγίτες , πληρωμένοι ή προστατευόμενοι από όπου και αν προέρχονται»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να πληρώνεις 3 ευρώ διόδια για να διανύσεις μια απόσταση 100 χιλ και ταυτόχρονα να κάνεις τάμα στον Άγιο  να φθάσεις ζωντανός»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να βλέπεις όσους εμπλέκονται σε σκάνδαλα πάσης φύσεως να κυκλοφορούν ελεύθεροι, να παρουσιάζονται στην δικαιοσύνη όποτε θέλουν και αν τελικά παραπεμφθούν να συνεχίζουν το έργο τους μέσα από την φυλακή»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να ακούς τον Πρωθυπουργό και τους βουλευτές  να ανησυχούν  για την ΠΡΟΒΛΗΜΑ μόνο όταν αγγίζει το δικό τους σπίτι και να ανακοινώνει επιτροπές στις οποίες ο κάθε βουλευτής θα πληρώνεται με 245 ευρώ για να παραβρεθεί στην συζήτηση»

«ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι να ζεις την κάθε μέρα σαν τελευταία. Όχι για να την ζήσεις στο έπακρο αλλά επειδή απλά δεν ξέρεις τι θα υπάρχει αύριο και δεν έχεις λεφτά για μεθαύριο
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Vangelis

Μάλιστα σωστά τα περισσότερα αν και αυτά δεν είναι τα αρχικά προβλήματα αλλα επιπτώσεις (ή υποπεριπτώσεις) άλλων προβλημάτων
αλλα ορθολογικά είπαμε
άρα τώρα περιμένω εναλλακτικές λύσεις για τα προβλήματα που παρουσίασες (αν θέλεις πάρε 2-3)

Λευτέρης Δουκέρης

Μου θυμίζεις ένα ... κακό καθηγητή που είχα!!!!!!! είχε βαλθεί σώνη και καλα .. να με
εξετάζει κάθε μέρα..... Επειδή όμως ήμουν καλό παιδί ... του απαντούσα τις ... περισσότερες φορές!!!!!!!!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

fof

Παράθεση από: Vangelis στις 15 Οκτ 2011, 04:43:37 ΜΜ

Ένας ορθολογικός τρόπος επίλυσης ενός προβλήματος ακολουθεί τέσσερα στάδια

1. Το πρώτο στάδιο (και ίσως το κυριότερο) είναι ο ορισμός  του προβλήματος.  Θα πρέπει να ορίσουμε ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα. Να αναζητήσουμε τις αιτίες που το δημιούργησαν, να βρούμε τους περιορισμούς που υπάρχουν και να ξεκαθαρίσουμε τους στόχους μας.

2.  Το δεύτερο στάδιο είναι η συγκέντρωση εναλλακτικών λύσεων.  Στο στάδιο αυτό συγκεντρώνεις τις εναλλακτικές λύσεις (ακόμα και τις πιο τρελές) χωρίς αξιολόγησή τους

3.  Στο τρίτο στάδιο γίνεται η αξιολόγηση των εναλλακτικών λύσεων.

4.  Τέταρτο στάδιο είναι η επιλογή της βέλτιστης λύσης και η πραγματοποίησή της χωρίς  πισωγυρίσματα.


....

Τέλος να επιλέξουμε ποια λύση ή ποιος συνδυασμός προσφέρει τα αποτελέσματα που είναι πλησιέστερα στο στόχο μας.


σελ. 17/18 από Τεχνολογία Επικοινωνιών
Β' Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση

;D ;D ;D

Vangelis

Βρε Φωτεινή σοβαρά υπάρχει εκεί και ακριβώς έτσι!.  Δεν το θυμόμουν   :'(
Δεν το πήρα απο εκεί πάντως! αυτό το μάθημα δεν το έχω διδάξει ποτέ!. Δεν το άντεχα.

Πάντως παρέλειψα ένα στάδιο, κανονικά το πρώτο είναι "Ο εντοπισμός του  προβλήματος"  (οι απαντήσεις του Λευτέρη είναι σε αυτό το στάδιο, δεν έχει εντοπιστεί ακόμα το πρόβλημα)

Λευτέρη εγώ είμαι καλός ...καθηγητής  :) ...προσπαθώ να σε μάθω να σκέπτεσαι ορθολογικά (αλγοριθμικά αν θέλεις) και όχι με βάση το συναίσθημα (ή την ιδεολογία όποια και αν είναι αυτή)


Άμα είσαι καλό παιδί θα τα βρούμε... έχω μεγάλη υπομονή. 

Λευτέρης Δουκέρης

Εκτός απο τον κακό καθηγητή που μου την ... έσπαγε όταν ήμουν πιτσιρίκος .... γιατι ...επέμενε να με κάνει άνθρωπο ... ενώ εγώ αρνιόμουν πεισματικά ....
και με έπρηζε με την ιερά εξέταση και τον καθωσπρεπισμό του ... είχα και την ... φρικτή εμπειρία ένος παράξενου .. γέροντα που τριγύρναγε την γειτονία που ...
έπαιζα σαν παιδί .... κάπου εδώ στην Κερατέα... Πολύ σπαστικός ... σώνη και καλά ήθελε να σταματήσουμε οτιδήποτε κάναμε... οτιδήποτε σκεφτόμασταν (εμεις εδώ σκεφτόμαστε
φωναχτά) ... γιατί ήθελε να την πέφτει συνεχώς για ύπνο... Το κακό των "μεγάλων ανθρώπων" κ. Βαγγέλη είναι μην τυχών και τους διακόψεις την "αταραξία" τους , τον ύπνο τους δλδ!!!!!!!!!
Θα συνεχίσουμε περι προσδιορισμού του προβλήματος μετά την απεργία!!!!!!!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Vangelis

Αν δεν έγινες ...άνθρωπος  τι έγινες τελικά?

Δεν ήξερα ότι στην Κερατέα και η σκέψη γίνεται με φωνές ... ενδιαφέρον (εξηγεί και ορισμένα φαινόμενα δυσκολίας .....)

Άντε καλή απεργία σε όλους (μπας και μαζέψει μερικά λεφτά ο Βενιζέλος και δεν βάλει άλλους φόρους)