Εφαρμογές Πληροφορικής Α ΓΕΛ - ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 14 Σεπ 2014, 07:08:30 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Επειδή το στέκι πρέπει να γυρίσει στις ρίζες του, το σημείο συνεύρεσης, επικοινωνίας και συνεργασίας των εκπαιδευτικών του γνωστικού αντικειμένου της πληροφορικής, ξεκινώ αυτό το νέο θέμαπου είναι σημαντικό και συνάμα χρηστικό για όλους.

Σχετικά με το νέο μάθημα/βιβλίο της Α ΓΕΛ, όλοι θα το σχεδιάσουμε από την αρχή. Συνεπώς, έχει μεγάλη αξία και σημασία να ανταλλάξουμε υλικό, απόψεις κ.λπ.

Παρότι το μάθημα δε συμμετέχει στην τράπεζα θεμάτων, παραμένει σημαντικό, επιτρέπει την ευελιξία και την αυτενέργεια και είναι μια μοναδική ευκαιρία να θεμελιώσουμε τις βάσεις για τα core μαθήματα που έρχονται στις επόμενες 2 τάξεις.

ΠΣ: συνημμένο αρχείο

Σχολικό βιβλίο: http://www.iep.edu.gr/files/vivlia/EFARMOGES_PLIROFORIKIS.pdf

Π.Τ.


ΥΓ: Μπορούμε να κρίνουμε το σχολικό βιβλίο, με σεβασμό στη δουλειά των συναδέλφων μας και γνωρίζοντας ότι έπρεπε σε 150 σελίδες, να καλύψουν όλο το πρόγραμμα σπουδών σε 2 μήνες.

P.Tsiotakis

Σχόλιο: Ένας εκπαιδευτικός διδάσκει το Πρόγραμμα Σπουδών και (προσπαθεί να) εκπληρώνει τους στόχους του. Το σχολικό βιβλίό δεν είναι παρά ένα (σημαντικό) εργαλείο που μπορεί να αξιοποιήσει μαζί με όποιο άλλο χρήσιμο υλικό κρίνει...

P.Tsiotakis

Στο μάθημα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και υλικό από το φωτόδενδρο (αν υπάρχει κατάλληλο) μέσα από κατάλληλα εκπαιδευτικά συνάρια

Φωτόδενδρο (http://photodentro.edu.gr), μία συλλογή από μαθησιακά αντικείμενα: αυτόνομες και επαναχρησιμοποιήσιμες μονάδες ψηφιακού υλικού που μπορούν να αξιοποιηθούν για τη διδασκαλία και τη μάθηση. Πρόκειται για πειράματα, διαδραστικές προσομοιώσεις, διερευνήσεις, εικόνες, εκπαιδευτικά παιχνίδια, 3D χάρτες, ασκήσεις κ.α.

Επίσης, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ιστοεξερευνήσεις κ.λπ.

tasospap


Καλημέρα συνάδελφοι.

Έχει ορισθεί διδακτέα ύλη για το καινούριο βιβλίο; Η΄το παραδίδουμε ολόκληρο;

ozorgnax

Στη σελίδα 10 του βιβλίου στο σχήμα 1.2 τι είναι ο "Συσσωρευτής" που υπάρχει μέσα στην ALU; Μήπως εννοεί τους καταχωρητές (registers);
.
.
.
.

[Άκυρο, εννοεί τον accumulator το λέει παρακάτω]

merlin

Παράθεση από: ozorgnax στις 15 Σεπ 2014, 09:12:27 ΜΜ
Στη σελίδα 10 του βιβλίου στο σχήμα 1.2 τι είναι ο "Συσσωρευτής" που υπάρχει μέσα στην ALU; Μήπως εννοεί τους καταχωρητές (registers);

Δεν έχω δει το βιβλίο, αλλά ο συσσωρευτής είναι όντως καταχωρητής (register), απλά είναι ειδικού σκοπού, λέγεται accumulator.

Στην assembly, σε όλους τους επεξεργαστές που θυμάμαι να έχω κάνει, υπάρχουν ειδικές εντολές (πρόσθεση για παράδειγμα) με τον accumulator.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

alex1alex

νομιζω οτι υπαρχει ενα μπερδεμα με την υλη
δεν συμφωνουν οι αριθμοι ενοτητων με τους τιτλους στο ΦΕΚ

ntzios kostas

Μπορεί να ανεβάσει κάποιος το νέο σχολικό βιβλίο γιατί υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σύνδεσμο:

http://www.iep.edu.gr/files/vivlia/EFARMOGES_PLIROFORIKIS.pdf 

Ευχαριστώ.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: ntzios kostas στις 16 Σεπ 2014, 12:11:20 ΜΜ
Μπορεί να ανεβάσει κάποιος το νέο σχολικό βιβλίο γιατί υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σύνδεσμο:
http://www.iep.edu.gr/files/vivlia/EFARMOGES_PLIROFORIKIS.pdf 

Στην περίπτωση που ξαναπέσει η σελίδα https://docs.google.com/file/d/0ByPsHY-auwLpRkFIVWlqNThMVFU/edit?pli=1

Γιάννης Σ.

Είμαι πρώτη φορά φέτος σε μουσικό σχολείο και διδάσκεται στην Α΄ λυκείου το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής αλλά είναι μονόωρο. Γνωρίζει κανείς την ύλη του συγκεκριμένου μαθήματος;
;)

badim

Παράθεση από: alex1alex στις 15 Σεπ 2014, 10:19:22 ΜΜ
νομιζω οτι υπαρχει ενα μπερδεμα με την υλη
δεν συμφωνουν οι αριθμοι ενοτητων με τους τιτλους στο ΦΕΚ
Το 1.1.2 αντιστοιχεί στο 1.1.4. Το 1.1.2 και το 1.1.3 το διδάσκετε ή όχι?Εγω νομίζω ότι πρέπει να το κάνουμε κανονικά ,απλά έχουν μπερδευτεί στο ΦΕΚ

fan

Καλησπέρα.
Σχετικά με το βιβλίο, που υπάρχει σε ψηφιακή μορφή, υπάρχει σχετική ενημέρωση πότε θα το έχουμε στα σχολεία; Το διάβασμα των μαθητών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το βιβλίο που έχουν στα χεριά τους και όχι από ένα pdf αρχείο. Ήδη το 1 κεφάλαιο θέλει αρκετή μελέτη με τους όρους που έχει και αν εγώ έχω εκτυπώσει κάποιες σελίδες δεν νομίζω ότι οι οικογένειες των μαθητών θα κάνουν το ίδιο μέσα στα γενικότερα οικονομικά προβλήματα που έχουν. :-\

Gnirut

Για το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής Α' Λυκείου πήγαν σε κανένα σχολείο τα καινούργια βιβλία;


gimnasio

#13
Στο alfavita βγήκε η εξεταστέα - διδακτέα ύλη για τα υπόλοιπα μαθήματα. Αργότερα το δικό μας

Γιάννης Σ.

Βγήκε η εξεταστέα ύλη και για τις εφαρμογές και είναι κλάψτα χαράλαμπε μιας και είναι σχεδόν όλα μέσα εκτός από τα 3 τελευταία κεφάλαια (13 από τα 16 περίπου δηλαδή).

http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/exetasteayli-a-lykeioy.pdf
(Σελ. 31)

amisail

Ένα μικρό επαναληπτικό online τεστάκι - επανάληψη στο
Εφαρμογές Πληροφορικής - Α΄ Λυκείου || Θεματική Ενότητα 1: Υλικό-Λογισμικό και Εφαρμογές


http://amisail.a-m.gr/EFPL_kef1/


Laertis

Παράθεση από: elena_75 στις 11 Οκτ 2014, 03:55:03 ΜΜ
Ποιο βιβλίο θα διδάξουμε τελικά;;;;  :o
http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/exetasteayli-a-lykeioy.pdf

:o    :o     :o
Μιλάς σοβαρά συναδέρφισσα ; Ακόμη ψάχνεις ποιό βιβλιο θα διδάξεις ;
Εδώ έχει γίνει κοσμογονία με τα νέα βιβλία Πληροφορικής του Λυκείου κι εσύ δεν άκουσες ακόμα τίποτα ;
Νέο Βιβλίο 'Α Λυκείου :
http://meleagros.iep.edu.gr/uploaded_files/EFARMOGES_PLIROFORIKIS.pdf

Υ.Γ. Ελπίζω να μην έχεις την ίδια απορία αν διδάσκεις στη Β' Λυκείου ...

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Γιάννης Σ.

Παράθεση από: amisail στις 11 Οκτ 2014, 02:05:51 ΜΜ
Ένα μικρό επαναληπτικό online τεστάκι - επανάληψη στο
Εφαρμογές Πληροφορικής - Α΄ Λυκείου || Θεματική Ενότητα 1: Υλικό-Λογισμικό και Εφαρμογές


http://amisail.a-m.gr/EFPL_kef1/

Πολύ καλό, μπράβο!
;)

justelene23

Εχει ετοιμασει κανενας συναδελφος καμια παρουσιαση ενοτητων που θα μπορουσε να τις μοιραστει μαζι μας? Ευχαριστω εκ των προτερων

thaaanos

Το βιβλίο περνάει σαν αεροπλάνο πάνω από όλη την πληροφορική...

1. Θα προτιμούσα να μην ξανα-ασχοληθούμε με το υλικό και να δώσει περισσότερη βάση στον προγραμματισμό
2. 3D περιβάλλοντά is a no go στα περισσότερα εργαστήρια
3. Από ότι θυμάμαι το AppInventor θέλει gmail?
4. Θα πρότεινα μετά το scratch/byob να περάσουμε σε event-driven / OO προγραμματισμό
     (με επιφύλαξη θα πρότεινα javacript τους παρακάτω λόγους
      α. δεν είναι κάποια φανταστική γλώσσα με περιορισμούς πχ γλωσσα/scatch
      β. Τρέχει παντού
      γ. Online-interactive editors
      δ. Δένει με το web/html που υπάρχει παρακάτω
5.Περισσότερες δραστηριότητες και πιο ολοκληρωμένα hands on labs
just my 2c


Atenes

Scratch 2.0 βεβαίως, αλλά γιατί όχι ψευδογλώσσα; Τι παραβιάζει η πρόταση αυτή από το Πρόγραμμα Σπουδών ;

thaaanos

Δεν είναι τι παραβιάζει απλά τι θα ήθελα από ένα βιβλίο Α' λυκείου...
Οσο για την ψευδογλώσσα / γλώσσα άν το μάθημα της Γ' πάει περίπατο δεν βλέπω άλλο λόγο ύπαρξης...


Γιάννης Σ.

Παράθεση από: thaaanos στις 16 Οκτ 2014, 11:17:03 ΠΜ
Δεν είναι τι παραβιάζει απλά τι θα ήθελα από ένα βιβλίο Α' λυκείου...
Οσο για την ψευδογλώσσα / γλώσσα άν το μάθημα της Γ' πάει περίπατο δεν βλέπω άλλο λόγο ύπαρξης...


Μα το μάθημα της Β΄ έχει ψευδογλώσα σε ολόκληρο το Α΄ μέρος. Από αυτό ξεκινώντας, το θεωρώ σίγουρο ότι το μάθημα στο οποίο θα εξετάζονται πανελλαδικά στη Γ΄ θα είναι ψευδογλώσσα, μια χαρά είναι. ;)

Nikosn

Παράθεση από: amisail στις 11 Οκτ 2014, 02:05:51 ΜΜ
Ένα μικρό επαναληπτικό online τεστάκι - επανάληψη στο
Εφαρμογές Πληροφορικής - Α΄ Λυκείου || Θεματική Ενότητα 1: Υλικό-Λογισμικό και Εφαρμογές


http://amisail.a-m.gr/EFPL_kef1/
Πολύ καλό, Μπράβο! 
Πως το έφτιαξες αυτό το τεστ, θα ήθελα και εγώ να φτιάξω τέτοια online τεστ για τους μαθητές μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

amisail

Παράθεση από: Nikosn στις 19 Οκτ 2014, 12:13:49 ΜΜ
Πολύ καλό, Μπράβο! 
Πως το έφτιαξες αυτό το τεστ, θα ήθελα και εγώ να φτιάξω τέτοια online τεστ για τους μαθητές μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Articulate Quizmaker '09
καλή επιτυχία

Γιάννης Σ.

Συνάδερφοι,
στο β' κεφάλαιο (λογισμικό) πόσα μαθήματα κάνατε; Αναφέρατε απλά office, επεξεργασία εικόνας κτλ ή κάνατε ασκήσεις κιόλας; :)

dkonetas

Γνωρίζει κάποιος υπεύθυνα να ενημερώσει αν η περυσινή εγκύκλιος η οποία απάλλασε τα μαθήματα επιλογής από την τράπεζα θεμάτων θα ισχύσει και φέτος;

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: dkonetas στις 25 Οκτ 2014, 10:16:41 ΠΜ
Γνωρίζει κάποιος υπεύθυνα να ενημερώσει αν η περυσινή εγκύκλιος η οποία απάλλασε τα μαθήματα επιλογής από την τράπεζα θεμάτων θα ισχύσει και φέτος;
Βρήκα την παρακάτω υπουργική απόφαση που ορίζει ότι όλα τα θέματα των μαθημάτων επιλογής της Α' Λυκείου τα βάζει ο διδάσκοντας του σχολείου (παράγραφος 2). Δεν αναφέρει κάπου ότι είναι προσωρινή απόφαση.
Νομίζω ότι μας καλύπτει (Εκτός αν βγει τίποτα καινούργιο!).

papalouk

1. Υλικό για το Κεφ. 2 (Λογισμικό): http://prezi.com/i5mjsisiqx-3/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share
2. Ερώτηση: Υπάρχουν οδηγίες διδασκαλίας και οδηγίες αξιολόγησης για το μάθημα, οι οποίες να αναφέρονται στο σχολικό έτος 2014-2015; Οι τελευταίες που έχω υπόψη μου είναι αυτές που αναφέρονται στο 39610/Γ2/01.10.2013 και 30631/Γ2/04.03.2014
Τελικά πως αξιολογώ στο Διαγώνισμα Α' Τετραμήνου (πόσα θέματα, στο χαρτί ή και στον Η/Υ κ.λπ.;)
Ευχαριστώ

fan

Συνοψίζοντας η διδακτέα – εξεταστέα ύλη  του μαθήματος είναι: 8)

amichail

Να βάλω εδώ και τις οδηγίες για τα ΕΠΑΛ (που βγήκαν επιτέλους) και όποιος θέλει συνεχίζει στο αντίστοιχο θέμα.
Συνοπτικά:
Νέο Βιβλίο, ίδιο πρόγραμμα σπουδών με το επιλογής ΓΕΛ.
-Ίδια ύλη με το ΓΕΛ για το 2ωρο μάθημα
-Όλο το βιβλίο για το 4ωρο μάθημα
δεύτερος εκπαιδευτικός πάνω από 15 μαθητές (διαβασα καλά; τώρα βέβαια που έχουν πάει όλοι πλεονάζοντες στην Πρωτοβάθμια)
εξετάσεις με 2 θέματα θεωρίας, 2 ασκήσεις
περισσότερα εδώ: http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/odhgies_mathimata_prosanatolismou_epal14_15.pdf

Και συνέχεια για το Εφαρμογές Πληροφορικής Α ΕΠΑΛ εδώ:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5907.0
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

fan

Τελικά βγαλατε ακρη με την ύλη του μαθηματος;;; 8)

P.Tsiotakis

webinarspe1920

Εφαρμογές Πληροφορικής Α ΓΕΛ: ΠΣ – Φιλοσοφία – Σκοπός - Εκπαιδευτικό Υλικό – Προτάσεις Διδασκαλίας

https://www.youtube.com/watch?v=i41380G761s

Gnirut

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 03 Νοε 2014, 09:27:52 ΠΜ
webinarspe1920

Εφαρμογές Πληροφορικής Α ΓΕΛ: ΠΣ – Φιλοσοφία – Σκοπός - Εκπαιδευτικό Υλικό – Προτάσεις Διδασκαλίας

https://www.youtube.com/watch?v=i41380G761s

Ενδιαφέρον, αλλά η απορία που έχει αρκετός κόσμος (απορία που ισχύει για όλα σχεδόν τα μαθήματά μας) παραμένει:

Αφού αυτό το μάθημα, τα μαθήματα του γυμνασίου και το καινούργιο της Β'λυκείου, θωρητικώς τουλάχιστον πρέπει να γίνονται στο εργαστήριο, γιατί δίνονται όλα αυτά τα βιβλία;

Από τη στιγμή που ζητείται το μάθημα να γίνεται μέσω "ενδεικτικών δραστηριοτήτων" στο εργαστήριο γιατί δεν δίνεται εξ'αρχής μια συλλογή τέτοιων δραστηριοτήτων και project, διαβαθμισμένης δυσκολίας για κάθε τύπου σχολείου και μαθητικού δυναμικού, έστω στο βιβλίο καθηγητή; (εαν πρέπει οπωσδήποτε να δοθεί κάποιο βιβλίο μαθητή)

Πρέπει να είμαστε ίσως ο μόνος κλάδος που κάθε εκπαιδευτικός πρέπει να φτιάχνει όλο το υλικό της παράδοσής του εκ του μηδενός, με ό,τι επιπτώσεις αυτό έχει στην ομοιογενή παρουσία του μαθήματος σε πανελλαδικό επίπεδο και φυσικά στον απαιτούμενο εξωσχολικό χρόνο προετοιμασίας μας που πρέπει να είναι από τους μεγαλύτερους εαν όχι ο μεγαλύτερος από όλες τις ειδικότητες (τουλάχιστον για όσους από μας θέλουμε να κάνουμε ευσυνείδητα τη δουλεία μας).

Gnirut

Και ένα δεύτερο σχόλιο:
Και το μάθημα της φυσικής και της χημείας υπό το πρίσμα της λογικής των δικών μας μαθημάτων θα μπορούσαν να γίνονται και αυτά μόνον στο εργαστήριο, κάτι φυσικά που δεν γίνεται...

Πρέπει τα μαθήματά μας (όλα) σιγά-σιγά να "ξεκολλήσουν" από το εργαστήριο. Δεν γίνεται αναβάθμιση των μαθημάτων μας χωρίς ένα μέρος του μαθήματος τουλάχιστον να περιλαμβάνει το τρίπτυχο "θεωρία-πίνακας-ασκήσεις". Δεν γίνεται. Εαν δεν το αντιληφθούμε αυτό σύντομα θα είμαστε εσαεί κάτι μεταξύ γυμναστικής και τεχνικής υποστήριξης, μέχρι φυσικά να πάρουμε όλοι την άγουσα προς την μετάταξη ή τα σπίτια μας.

sstergou

Εγώ για χρόνια δίδασκα την ΑΕΠΠ αποκλειστικά στο εργαστήριο το οποίο βέβαια διαθέτει και πίνακα.

Το εργαστήριο το είχα στήσει από την αρχή ο ίδιος και όλοι οι μαθητές κοιτούσαν όχι προς τον τοίχο αλλά προς την μεριά μου και αυτή του πίνακα. Οι οθόνες κλειδωμένες στην αρχή και αργότερα αυστηρά προγραμματισμός.

Δεν είναι το εργαστήριο το πρόβλημά μας, ίσως ο εξοπλισμός του αλλά όχι το ίδιο σαν ιδέα. Το πρόβλημά μας είναι τα προγράμματα σπουδών τα οποία παραμένουν σε κακά επίπεδα (κατ' επέκταση και τα βιβλία). Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (εξαιρέσεις) δυσφημούν τον κλάδο με τρόπους που όλοι ξέρουμε.

Ντρέπομαι που το λέω αλλά είναι πεποιήθησή μου ότι αυτοί που ασχολούνται με την συγγραφή των αναλυτικών προγραμμάτων είναι δεινόσαυροι που  έχουν κατά πλειοψηφία μαύρα μεσάνυχτα και αναμασούν τα ίδια και τα ίδια ανούσια πράγματα για να καλύψουν την άγνοιά τους.

Περαστικά μας. Αν δεν αλλάξουν αυτοί η κατάσταση θα είναι η ίδια. Θα μπαίνουμε μέσα στην τάξη και θα διδάσκουμε κάτι σαν το ΑΟΔΕ μαζί με προγραμματιστικές ασκήσεις με πινακάκια, έλεγχο εισόδου, ποσοστά και κλιμακωτές χρεώσεις.

Thanasis Daskaloudis

Συνάδελφοι δεδομένου ότι δύο από τα  τέσσερα θέματα πρέπει να είναι κατηγορίας ασκήσεων και εφόσον η τελική εξέταση γίνεται στο χαρτί σε αντίθεση με την διδασκαλία που γίνεται με χρήση υπολογιστών, τι σκέφτεστε να βάλετε ως θέματα ασκήσεων στο τέλος της χρονιάς; Διότι appinventor, scratch κλπ δεν προσφέρονται αφού το γραφικό τους περιβάλλον δύσκολα μεταφέρεται στο χαρτί. 

Laertis

Εγώ έβαλα 2 θέματα Scratch στις εξετάσεις πέρυσι τον Ιούνιο. Μια χαρά βολεύει. Τους δίνεις τις εντολές σκόρπιες να τις βάλουν σε σειρά ή έτοιμο κώδικα προς συμπλήρωση ή συμπλήρωση κενών κλπ.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Γιάννης Σ.

Να ρωτήσω και γω αν θα γράψετε διαγώνισμα; ::)

yb

Παράθεση από: Γιάννης Σ. στις 16 Νοε 2014, 11:58:22 ΠΜ
Να ρωτήσω και γω αν θα γράψετε διαγώνισμα; ::)


επίσης τι διαγώνισμα σκέφτεστε να βάλετε στο πρώτο τετράμηνο; έχει γράψει κάποιος συνάδελφος διαγώνισμα; να μοιραστούμε ιδέες.....

Γιάννης Σ.

Σήμερα ήρθαν στα σχολεία οδηγίες του ινστιτούτου για Εφαρμογές και Αρχές της Β΄. Καλούτσικες τις βρήκα, αναλυτικές.

http://1drv.ms/1yNe3by

fan

Επαναφέρω το θέμα για το γραπτό διαγώνισμα πρώτου τετραμήνου. Έχει κάποιος συναδελφος πληροφόριση για το τι τύπου θεματα θα περιέχει;
Αν είναι όπως περσι,(λογικά) σε τι ασκήσεις φέτος θα βαθμολογηθούν οι μαθητές; Λογω τον φετινών δυσκολιών, κυριως λόγω μη υπαρξης σχολικού βιβλίου, στην ύλη που εχετε διδαξει στην τάξη εχετε προλαβει να κανετε εργαστηριακές ασκήσεις;
Ευχαριστώ.

dkonetas

Παράθεση από: amisail στις 11 Οκτ 2014, 02:05:51 ΜΜ
Ένα μικρό επαναληπτικό online τεστάκι - επανάληψη στο
Εφαρμογές Πληροφορικής - Α΄ Λυκείου || Θεματική Ενότητα 1: Υλικό-Λογισμικό και Εφαρμογές
http://amisail.a-m.gr/EFPL_kef1/
υπάρχει συνέχεια και σε επόμενα κεφάλαια της εξαιρετικής σας προσπάθειας;;;

nikospits

Παράθεση από: fan στις 07 Δεκ 2014, 02:03:30 ΜΜ
Επαναφέρω το θέμα για το γραπτό διαγώνισμα πρώτου τετραμήνου. Έχει κάποιος συναδελφος πληροφόριση για το τι τύπου θεματα θα περιέχει;
Αν είναι όπως περσι,(λογικά) σε τι ασκήσεις φέτος θα βαθμολογηθούν οι μαθητές; Λογω τον φετινών δυσκολιών, κυριως λόγω μη υπαρξης σχολικού βιβλίου, στην ύλη που εχετε διδαξει στην τάξη εχετε προλαβει να κανετε εργαστηριακές ασκήσεις;
Ευχαριστώ.

κι εγώ έχω την ίδια απορία. Θα μπορούσε να απαντήσει κάποιος αν μπορούμε να γράψουμε ωριαίο εν μέρει σε χαρτί και εν μέρει σε υπολογιστή;

dtzimas

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αξιολόγηση.

amisail

Παράθεση από: dkonetas στις 14 Ιαν 2015, 07:02:37 ΠΜ
υπάρχει συνέχεια και σε επόμενα κεφάλαια της εξαιρετικής σας προσπάθειας;;;

Δυστυχώς ο χρόνος που χρειάζεται για να γίνει είναι πολύς και δε θα μπορέσω να κάνω νέο.
Αν κάποιος συνάδελφος έχει κάτι για τα επόμενα κεφάλαια ας μας πει.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

fan

Σχετικα με την μορφη που θα εχουν τα θεματα στην τελικη εξεταση τους, εχουμε καποιο επίσημο έγγραφο που να δίνει πληροφοριες; Αν δεν κανω λάθος την περασμενη χρονια υπηρχε ενα για το παλιο ομως βιβλίο.
Ευχαριστώ

dtzimas


Σάκης Δημόπουλος


Λάμπρος Μπουκουβάλας

#50
Εγώ κινούμαι κάθε χρονιά με διαφορετικό τρόπο, ανάλογα αν έχω ή όχι εργαστήριο με λειτουργικούς υπολογιστές και internet. Έτσι, πολλές φορές κάναμε διαγώνισμα σε χαρτί, άλλες φορές το διαγώνισμα ήταν μια άσκηση στο scratch, άλλες φορές ήταν μια απλή html είτε σε χαρτί είτε σε υπολογιστές. Τα εργαστήρια που έχουμε στο σχολείο μου δύσκολα υποστηρίζουν android emulator και πολύ-πολύ συχνά δεν έχουμε ιντερνετ λόγω κακοτεχνίας, επομένως η δημιουργία ενός blog, που θα την ήθελα, ήταν πρακτικά εκτός πραγματικότητας. Επομένως ψάχνω μια λύση πιο ευέλικτη.

Φέτος θα χρησιμοποιήσω και βοήθεια από το πακέτο που έχει εδώ: http://www.digitalproject.gr/lessons/html/index.html
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

hitech444

Συνάδελφοι, τον Ιούνη το γράφουνε το μάθημα;