webinarspe1920
Εφαρμογές Πληροφορικής Α ΓΕΛ: ΠΣ – Φιλοσοφία – Σκοπός - Εκπαιδευτικό Υλικό – Προτάσεις Διδασκαλίας
https://www.youtube.com/watch?v=i41380G761s
Ενδιαφέρον, αλλά η απορία που έχει αρκετός κόσμος (απορία που ισχύει για όλα σχεδόν τα μαθήματά μας) παραμένει:
Αφού αυτό το μάθημα, τα μαθήματα του γυμνασίου και το καινούργιο της Β'λυκείου, θωρητικώς τουλάχιστον πρέπει να γίνονται στο εργαστήριο, γιατί δίνονται όλα αυτά τα βιβλία;
Από τη στιγμή που ζητείται το μάθημα να γίνεται μέσω "ενδεικτικών δραστηριοτήτων" στο εργαστήριο γιατί δεν δίνεται εξ'αρχής μια συλλογή τέτοιων δραστηριοτήτων και project, διαβαθμισμένης δυσκολίας για κάθε τύπου σχολείου και μαθητικού δυναμικού, έστω στο βιβλίο καθηγητή; (εαν πρέπει οπωσδήποτε να δοθεί κάποιο βιβλίο μαθητή)
Πρέπει να είμαστε ίσως ο μόνος κλάδος που κάθε εκπαιδευτικός πρέπει να φτιάχνει όλο το υλικό της παράδοσής του εκ του μηδενός, με ό,τι επιπτώσεις αυτό έχει στην ομοιογενή παρουσία του μαθήματος σε πανελλαδικό επίπεδο και φυσικά στον απαιτούμενο εξωσχολικό χρόνο προετοιμασίας μας που πρέπει να είναι από τους μεγαλύτερους εαν όχι ο μεγαλύτερος από όλες τις ειδικότητες (τουλάχιστον για όσους από μας θέλουμε να κάνουμε ευσυνείδητα τη δουλεία μας).