Εγώ πάντως αν με έβαζαν να γράψω πανελλήνιες και μου έδιναν θέμα σχετικό με προτεραιότητα ΚΑΙ και Η, θα απαντούσα:
"Δεν έχει οριστεί η προτεραιότητά τους στο σχολικό βιβλίο. Άλλες γλώσσες ορίζουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στο ΚΑΙ, άλλες την ίδια με το Η. Οποιοσδήποτε ορισμός θα ήταν αποδεκτός, αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει, δεν θα έπρεπε να είχατε βάλει αυτό το ερώτημα.
Αυθαίρετα λοιπόν ορίζω ότι το ΚΑΙ έχει (εδώ θα έγραφα είτε μεγαλύτερη είτε ίση) προτεραιότητα με το Η και απαντώ:
..."
Και δεν πιστεύω ότι θα υπήρχε βαθμολογητής που θα μου το έπιανε λάθος!

Μήπως να το προτείναμε στους μαθητές;
