Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 213898 φορές)

perelman

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #555 στις: 12 Νοέ 2010, 03:22:20 μμ »
Επειδή αρχίσαμε τα επιχειρήματα, να υπενθυμίσω και το επιχείρημα της πλευράς της αποχής.
Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι η άποψη σου την οποία δεν μπορείς καν να στηρίξεις , πόσο μάλλον να επιβάλλεις.
Αλήθεια ποιον συμφέρει η αποχή? μήπως του κυβερνώντες? άρα ποιοι είναι αυτοί που τάσσονται υπέρ της αποχής? μήπως αυτοί που δουλεύουν για αυτούς?

Μου προξενεί ενδιαφέρον που τώρα μιλάς για αποχή ενώ πριν από λίγο πρότεινες μια γελοία πρόταση για ψήφισμα του συλλόγου καθηγητών

Παράθεση
Στην αρχαία ελλάδα, αυτός που δεν είχε δικαίωμα ψήφου ονομαζόταν δούλος.
Αυτό που λες είναι απόλυτα ανιστόρητο. Και το παρουσιάζεις σαν ορισμό επειδή σε συμφέρει!! Υπήρχαν και άλλες κατηγορίες πολιτών που δεν είχαν δικαίωμα ψήφου στην Αρχαία Ελλάδα επειδή τους είχε αφαιρεθεί. Για ψάξτο λίγο γιατί μπορεί να ανήκεις σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες

Παράθεση
Όσοι συμμετέχουν στις κοινοβουλευτικές-δημοτικές εκλογές παραχωρούν το δικαίωμα ψήφου τους σε κάποιο αντιπροσώπο, υποχωρούν και αφήνουν κάποιον
Δεν έχεις ιδέα από δημοκρατία. Αυτό προφανώς κάνεις εσύ. Λειτουργείς σαν πρόβατο. Δικαίωμά σου, αλλά δεν είναι όλοι σαν και σένα

Παράθεση
Τέσσερα χρόνια Δούλος ή Ιδιώτης (idiot), τι να διαλέξω;  :-\
Σου είπα τι να διαλέξεις, ψάξτο γιατί προφανώς ανήκεις σε κάποια από τις άλλες κατηγορίες πολιτών στην Αρχαία Ελλάδα που τους είχε αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου

longdet2

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #556 στις: 12 Νοέ 2010, 03:51:04 μμ »
Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι η άποψη σου την οποία δεν μπορείς καν να στηρίξεις , πόσο μάλλον να επιβάλλεις.
Αλήθεια ποιον συμφέρει η αποχή? μήπως του κυβερνώντες? άρα ποιοι είναι αυτοί που τάσσονται υπέρ της αποχής? μήπως αυτοί που δουλεύουν για αυτούς?

Μου προξενεί ενδιαφέρον που τώρα μιλάς για αποχή ενώ πριν από λίγο πρότεινες μια γελοία πρόταση για ψήφισμα του συλλόγου καθηγητών
Αυτό που λες είναι απόλυτα ανιστόρητο. Και το παρουσιάζεις σαν ορισμό επειδή σε συμφέρει!! Υπήρχαν και άλλες κατηγορίες πολιτών που δεν είχαν δικαίωμα ψήφου στην Αρχαία Ελλάδα επειδή τους είχε αφαιρεθεί. Για ψάξτο λίγο γιατί μπορεί να ανήκεις σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες
Δεν έχεις ιδέα από δημοκρατία. Αυτό προφανώς κάνεις εσύ. Λειτουργείς σαν πρόβατο. Δικαίωμά σου, αλλά δεν είναι όλοι σαν και σένα
Σου είπα τι να διαλέξεις, ψάξτο γιατί προφανώς ανήκεις σε κάποια από τις άλλες κατηγορίες πολιτών στην Αρχαία Ελλάδα που τους είχε αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου

 ;D ;D ;D

καιρό είχα να ακούσω τόσο παράλογους συλλογισμούς!

Φυσικά και η αποχή απο τις κοινοβουλευτικές-δημοτικές εκλογές έχει πολύ σοβαρά επιχειρήματα, και σέβομαι απόλυτα όσους απέχουν. Είναι απόλυτο δημοκρατικό δικαίωμα να μην θέλει κάποιος να υπογράψει με την "ψήφο" του τετράχρονο συμβόλαιο δουλείας (για όσους θέλουν ακρίβεια με βάση την αρχαία έννοια, στην πραγματικότητα δεν είναι συμβόλαιο δουλείας,  αλλά συμβόλαιο αν-ελευθερίας.)

Γιατί αυτό που ρίχνουμε στις εκλογές ούτε κάν ψήφος δεν είναι. Η ψήφος έχει να κάνει με ενα πετραδάκι, άσπρο ή μαύρο που σημαίνει ναι ή όχι όσον αφορά κάποια απόφαση. Δεν είναι ψήφος να αποφασίζουμε ποιός θα αποφασίζει για μας τα επόμενα χρόνια, αυτό είναι αντι-ψήφος, είναι εκχώρηση των δημοκρατικών μας δικαιωμάτων.

Η "γελοία" πρόταση μου να ρωτήσουμε και να μάθουμε την γνώμη που έχουν για την πληροφορική στο Λυκειο οι συνάδελφοι των άλλων ειδικότητων, και να μην είμαστε μόνοι μας, στον κόσμο μας και στην συντεχνιακή άποψη που έχουμε για το θέμα, σε αυτή την λογική και σε αυτό τον ορισμό της ψήφου που εξηγώ παραπάνω κινήται. Και είναι απολύτως συμβατή με τα λεγόμενά μου.

Και μια λογική πρόταση σε όλο τον παραπάνω παραλογισμό.
Αλήθεια ποιον συμφέρει η αποχή? μήπως του κυβερνώντες?
Η αποχή συμφέρει την κυβερνώσα μειοψηφία. Η συμμετοχή πάλι την κυβερνώσα μειοψηφία συμφέρει, πρώτον γιατί νομιμοποιεί όσους υποστηρίζουν το καθεστός της 4ετούς ανελευθερίας και δεύτερον γιατί είναι πανεύκολο για το σύστημα να επηρεάσει και να αφομοιώσει  οποιονδήποτε αντιπρόσωπο. Το παιχνίδι είναι στημένο, και στις δύο περιπτώσεις.  Η κυβερνώσα μειοψηφία δεν φοβάται ούτε την αποχή, ούτε την συμμετοχή. Την ανυπακοή φοβάται.

Εγώ πάντως ανήκω και στα δύο στρατόπεδα. Άλλες φορές γίνομαι ιδιώτης απέχοντας, άλλες φορές με βαριά καρδιά υπογράφω το συμβόλαιο της 4ετούς δουλείας μου.

Ούτως ή άλλως δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Είναι δώρον άδωρο, την ίδια στιγμή που το 87% του λαού αντέδρασε στις εκλογές και έδειξε ότι δεν εγκρίνει την κυβερνητική μειοψηφία, την ίδια στιγμή οι περισσότεροι να παραμένουν υπάκουοι στη μειοψηφία που κυβερνά.  Αν θελήσει κάποιος να γίνει ανυπακουος στην κυβερνώσα μειοψηφία και υπάκουος όχι στο κόμμα ή στον αντιπρόσωπο αλλά υπάκουος στις αποφάσεις των ψηφοφοριών (σαν και αυτή που πρότεινα παραπάνω για την πληροφορική στα λύκεια) τότε αυτή του η στάση, όσο και αν με στεναχωρεί αυτό, είναι για την ώρα μειοψηφική. Αλλά για πόσο ακόμα;
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Νοέ 2010, 01:36:39 πμ από longdet2 »

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1315
  • There are always possibilities...
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #557 στις: 12 Νοέ 2010, 05:02:00 μμ »
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει σκοπό την συζήτηση σχετικά με την θέση την πληροφορικής στο σχέδιο προγράμματος για το νέο λύκειο.

Στα τελευταία μηνύματα παρατηρούνται ανούσιες διαμάχες που αποπροσανατολίζουν την συζήτηση και αποθαρρύνουν νέους αναγνώστες από το να διαβάσουν τα προηγούμενα σχόλια.

Παρακαλούμε τα μηνύματα να κρατηθούν εντός θέματος και να αποφευγονται προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.

Από την ομάδα διαχείρισης
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

geokra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #558 στις: 12 Νοέ 2010, 08:36:27 μμ »
Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι η άποψη σου την οποία δεν μπορείς καν να στηρίξεις , πόσο μάλλον να επιβάλλεις.
Αλήθεια ποιον συμφέρει η αποχή? μήπως του κυβερνώντες? άρα ποιοι είναι αυτοί που τάσσονται υπέρ της αποχής? μήπως αυτοί που δουλεύουν για αυτούς?

Μου προξενεί ενδιαφέρον που τώρα μιλάς για αποχή ενώ πριν από λίγο πρότεινες μια γελοία πρόταση για ψήφισμα του συλλόγου καθηγητών
Αυτό που λες είναι απόλυτα ανιστόρητο. Και το παρουσιάζεις σαν ορισμό επειδή σε συμφέρει!! Υπήρχαν και άλλες κατηγορίες πολιτών που δεν είχαν δικαίωμα ψήφου στην Αρχαία Ελλάδα επειδή τους είχε αφαιρεθεί. Για ψάξτο λίγο γιατί μπορεί να ανήκεις σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες
Δεν έχεις ιδέα από δημοκρατία. Αυτό προφανώς κάνεις εσύ. Λειτουργείς σαν πρόβατο. Δικαίωμά σου, αλλά δεν είναι όλοι σαν και σένα
Σου είπα τι να διαλέξεις, ψάξτο γιατί προφανώς ανήκεις σε κάποια από τις άλλες κατηγορίες πολιτών στην Αρχαία Ελλάδα που τους είχε αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου
Είναι εύκολο να καταλάβεις κανείς γιατί δεν απάντησα και γω...

dtsilog

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 395
    • DTsilog
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #559 στις: 13 Νοέ 2010, 02:54:36 πμ »
Θα βγω κι εγώ λίγο offtopic, για να πω κάτι..

Τελικά είναι όλα προγραμματισμένα. Όταν η Ελλάδα πριν μερικούς μήνες έμπαινε στο ΔΝΤ όλοι βγαίναν και έλεγαν καλώς μπαίνει διότι είχε κάποιους πολιτικούς που έφαγαν τα λεφτά, οπότε τώρα πρέπει να μπει μία τάξη, ο ελληνικός λαός να κάνει θυσίες, τα εργασιακά δικαιώματα να πάνε 50 χρόνια πίσω ... και όλα αυτά για να γίνει το ελληνικό κράτος αυτοδύναμο, ανεξάρτητο και επιτέλους ισχυρό οικονομικά. Και ρωτάω εγώ ... είναι δυνατόν οι εταίροι να αφήσουν την Ελλάδα να γίνει ποτέ έτσι, να σταθεί στα πόδια της; Αφού όλα όσα έγιναν από την πτώση της δικατορίας (και πριν) μέχρι και σήμερα, στόχευαν ακριβώς στην σημερινή κατάσταση, τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα. Μια προετοιμασία 35 ολόκληρων χρόνων!

Με το που μπήκε η Ελλάδα στο ΔΝΤ, πάρθηκαν πρωτοφανή και απάνθρωπα μέτρα, αποκλειστικά για τον απλό Έλληνα πολίτη. Όλοι λέγαν και συνεχίζουν να λένε στενοχωριόμαστε που τα παίρνουμε αλλά είναι αναγκαία για να εξυγιάνουμε την ελληνική οικονομία. Παρόλα αυτά εγώ πάντα έλεγα πως τα μέτρα αυτά ήταν σχεδιασμένα να παρθούν και είχαν ως σκοπό να λειτουργήσει η Ελλάδα ώς ένα πειραματόζωο ή καλύτερα ώς πρόδρομος για την ίδια καταιγίδα μέτρων που θα σάρωνε ολόκληρη την Ευρώπη. Και δυστυχώς αυτό έγινε. Βλέπε ακόμα και την ισχυρή Αγγλία που η προσπάθεια τους να απαξιώσουν τα πανεπιστήμια οδήγησε χιλιάδες φοιτητές σε πραγματική έκρηξη.

http://www.youtube.com/watch?v=MmudJafnQh0

Ανάλογη προσπάθεια ξεκινά σύντομα μετά τις εκλογές και η ελληνική κυβέρνηση. Αφού είδε πως στη Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν κουνιέται φύλλο είναι ώρα να προχωρήσουν και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Τι θέλω να πω με όλα αυτά; Όπως πάντα έτσι και τώρα κάθε κυβέρνηση έχει συγκεκριμένους στόχους και αυστηρό προγραμματισμό για το τι θέλει να κάνει. Και αυτό που θέλει  είναι η σταδιακή κατάργηση της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας, μιας και κοστίζει πολύ όπως λένε. Τα μεγαλύτερα κοινωνικά αγαθά που πρέπει να έχει κάθε πολίτης δωρεάν σε μια Δημοκρατική κοινωνία, θα πρέπει να μετατραπούν σε εμπορεύσιμο είδος γιατί κάποιοι σκέφτηκαν ότι έτσι συμφέρει καλύτερα (όχι τους πολίτες βέβαια αλλά κάποιους άλλους).

Το μόνο που δεν είναι προγραμματισμένο βέβαια είναι η αντίδραση μας και αυτό είναι που τους φοβίζει και τους κάνει να έχουν δεύτερες σκέψεις όταν ενεργούν. Το θέμα είναι πως πλέον, ακόμα και για το δικό μας θέμα των καθηγητών Πληροφορικής, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το τι ακριβώς θέλουν να κάνουν. Πλήρης απαξίωση του αντικειμένου μας, μετατροπή του σε παιχνίδι στις τάξεις του Δημοτικού αφού υπάρχει μηδενική προτειμασία και έγνοια μόνο για την απορρόφηση των πακέτων του ΕΣΠΑ, μετατροπή των καθηγητών Πληροφορικής στο Γυμνάσιο σε συνεργάτες της Microsoft, κατάργηση της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο και μετατροπή του σε σχολείο Γενικής Παιδείας, και όσον αφορά το νέο Τεχνολογικό Λύκειο δε θα εκπλαγώ καθόλου αν δω να μπαίνουν μέσα ευρωπαίοι συνεργάτες και οικονομικοί επενδυτές.

Όλα τα ερεθίσματα για να αντιδράσουμε τα είχαμε εδώ και καιρό, τα έχουμε και σήμερα. Ήρθε λοιπόν η ώρα, έστω και απρογραμμάτιστα, να αρχίσουμε να αντιδρούμε, να αρχίσουμε να δείχνουμε ότι διαφωνούμε. Να φωνάξουμε ότι δεν υπάρχει καμία διαπραγμάτευση, καμία διαβούλευση και το υπουργείο έχει προγραμματίσει εδώ και καιρό αυτά που θέλει να κάνει. Επιτέλους σήμερα είναι η ώρα να βγούμε από το βόλεμα και να υπερασπιστούμε όλους τους συναδέλφους μας, να υπερασπιστούμε την ίδια την παιδεία. Το να είμαστε απλοί παρατηρητές το έχουμε δοκιμάσει, ξέρουμε πως είναι, βλέπουμε τα αποτελέσματα του σήμερα σε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Καιρός να δοκιμάσουμε και κάτι διαφορετικό!
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

longdet2

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #560 στις: 13 Νοέ 2010, 11:08:26 πμ »
Ήρθε λοιπόν η ώρα, έστω και απρογραμμάτιστα, να αρχίσουμε να αντιδρούμε, να αρχίσουμε να δείχνουμε ότι διαφωνούμε.

συμφωνώ με τα λεγόμενά σου . Σε ένα διαφωνώ μόνο, με το "απρογραμμάτιστα". Αν είμαστε απρογραμμάτιστοι, αν είμαστε γενικώς ανυπάκουοι σε όλα, αν γενικώς διαφωνούμε χωρίς να καταφέρουμε να συμφωνήσουμε σε κάτι, τότε κανένα θετικό αποτέλεσμα δεν θα υπάρξει.

Πρέπει προγραμματισμένα να αποκαλύψουμε την βούληση της πλειοψηφίας, μέσω των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων. Πρέπει εμείς οι πληροφορικοί να παίξουμε τον ρόλο των αγγελιοφόρων των αποφάσεων των συλλόγων των διδασκόντων των σχολείων, να κινητοποιήσουμε τους συναδέλφους να πάρουν αποφάσεις και να συγκεντρώσουμε όλες αυτές τις αποφάσεις κάπου στο διαδίκτυο, έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν το τελικό αποτέλεσμα των αποφάσεων. Και πρέπει να είμαστε όλοι συντονισμένοι σε αυτές τις αποφάσεις, να τις αποδεχτούμε και να τις εφαρμόσουμε κατά γράμμα άσχετα αν μας αρέσουν ή όχι, αλλά ταυτόχρονα και να μην κάνουμε πίσω, οποιαδήποτε εντολή και αν δώσουν. Νομίζω αυτός είναι ο μόνος δρόμος αντίδρασης που θα έχει επιτυχία. Οτιδήποτε άλλο απρογραμμάτιστο ή γενικώς ανυπάκουο είναι καταδικασμένο. Ο σύλλογος των διδασκόντων έχει ακόμα δύναμη, και ουσιαστική δύναμη αλλά και δύναμη που πηγάζει από τους νόμους τους. Ας την χρησιμοποιήσουμε πριν προλάβουν με νομικά κατασκευάσματα να τον απαξιώσουν και αυτόν (ναι είναι και αυτό στα σχέδιά τους).
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Νοέ 2010, 03:40:46 μμ από longdet2 »

alex1alex

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 80
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #561 στις: 14 Νοέ 2010, 01:11:45 μμ »
Τι Εγινε παιδια; πολυ αδρανεια βλεπω...Απο τις εκλογες δεν γινεται τιποτα
Η Πεκαπ τι κανει; Μηπως μοιρολατρικα βαλαμε το κεφαλι κατω;
Βλεπω συναδελφους να μαζευουν Υλικο για το Δημοτικο.
Εγω οταν αλλαξα επαγγελμα (μετα απο 12 χρονια σε εταιρειες) διοριστικα στη δευτεροβαθμια οχι στην πρωτο βαθμια. Αν δεν υπηρχε η αναπτυξη εφαρμογων δεν θα το ειχα σκεφτει καν

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #562 στις: 14 Νοέ 2010, 02:43:55 μμ »
Τι Εγινε παιδια; πολυ αδρανεια βλεπω...Απο τις εκλογες δεν γινεται τιποτα
Η Πεκαπ τι κανει; Μηπως μοιρολατρικα βαλαμε το κεφαλι κατω;

Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ εννοείς συνάδελφε -όχι γενικά η ΠΕΚΑΠ-, εκτός του ότι είναι άνθρωποι και αυτοί, την Τρίτη μετά τις εκλογές ήταν σε συνάντηση με συμβούλους της Υφυπουργού -δες το σχετικό δελτίο τύπου από τις 10/11 σε προηγούμενη σελίδα εδώ και στο blog+site της-, αύριο Δευτέρα στις 6μμ έχει έκτακτο ΔΣ -πάντα ανοικτό σε όποιον θέλει να παρευρεθεί- και μέσα στην εβδομάδα θα συναντηθεί με άλλο σύμβουλο του υπουργείου (υπόσχεση έχουμε - πολιτικοί είναι). Προετοιμάζουμε και ημερίδα-συγκέντρωση για το θέμα, στις αρχές Δεκέμβρη (το λέμε και στο δελτίο τύπου).
Αν έχεις κάτι άλλο να προτείνεις που να μπορούμε να το κάνουμε, δεκτό εκ των προτέρων.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

fof

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #563 στις: 14 Νοέ 2010, 03:09:35 μμ »
Εχω να προτείνω εγώ.
Ας σκεφτούμε σοβαρά να να στείλουμε αναφορά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το θέμα που μας αφορά

Παραθέτω την Απάντηση που έλαβα από την Europe Direct:

Αξιότιμη κυρία Τ ,

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα σας σχετικά με το προσχέδιο νόμου για τη διδασκαλία του μαθήματος της Κοινωνίας της Πληροφορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Θα θέλαμε κατ'αρχήν να τονίσουμε ότι έχετε επικοινωνήσει με την Europe Direct υπηρεσία γενικής πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Εάν ενδιαφέρεστε να ενημερωθείτε για τη διδασκαλία του μαθήματος της Κοινωνίας της Πληροφορίας στο σύστημα εκπαίδευσης των άλλων κρατών μελών της ΕΕ σας συστήνουμε να επικοινωνήσετε απευθείας με τα αρμόδια Υπουργεία Εκπαίδευσης των εν λόγω κρατών. Η ακόλουθη ιστοσελίδα η οποία σας παρέχει πρόσβαση στους επίσημους κυβερνητικούς δικτυακούς τόπους των κρατών μελών της ΕΕ καθώς και άλλων ευρωπαϊκών κρατών, μπορεί να σας φανεί χρήσιμη:
http://europa.eu/abc/european_countries/index_el.htm
Κάντε κλικ στο χάρτη προκειμένου να επιλέξετε την χώρα και μεταβείτε στο τέλος της ιστοσελίδας για να βρείτε τους ζητούμενους συνδέσμους.
Τέλος, εάν επιθυμείτε να υποβάλετε αναφορά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μπορείτε να βρείτε ενημέρωση σχετικά με τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην ακόλουθη ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:
http://www.europarl.europa.eu/parliament/public/staticDisplay.do?language=EL&id=49
Ελπίζουμε οι ανωτέρω πληροφορίες να σας φανούν χρήσιμες.
Με εκτίμηση,
Κέντρο Επικοινωνίας EUROPEDIRECT
http://europa.eu/ - ο σύνδεσμος άμεσης πρόσβασης στην ΕΕ!

longdet2

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #564 στις: 14 Νοέ 2010, 06:49:15 μμ »
Αν έχεις κάτι άλλο να προτείνεις που να μπορούμε να το κάνουμε, δεκτό εκ των προτέρων.

Με όλο το σεβασμό που πρέπει να έχει ένας ανώνυμος όταν απευθύνεται σε κάποιον επώνυμο, και εγώ έχω να προτείνω κάποια πράγματα να κάνετε, και κάποια να μην κάνετε.

Τι να μην κάνετε:
Να σταματήσετε να βλέπετε τους συμβούλους, υποψιάζομαι ότι σας κοροιδεύουν και ότι τίποτα καλό δεν θα βγει με τις συναντήσεις σας με αυτούς. Επίσης, μην προσπαθείτε να δημιουργήσετε λομπυ πληροφορικών στο υπουργείο, μην προσπαθείτε να γίνετε σύμβουλοι στην θέση των συμβούλων, βεζίρηδες στην θέση του βεζίρη. Με το που θα το κάνετε αυτό το σύστημα σας ήδη έχει καταπιεί.

Τι να κάνετε:
Χρειάζεται στροφή 180 μοιρών, πρέπει από αντι-πρόσωποι να γίνεται εκ-πρόσωποι, ή ακόμα καλύτερα αγγελιοφόροι των συναδέλφων πληροφορικής. Φτιάχτε μια λίστα με προτάσεις που δέχεστε εδώ στο φόρουμ, αλλά και αλλού. Βάλετε τα μέλη της ΠΕΚΑΠ να ψηφίσουν τις προτάσεις αυτές, με θετική αλλά και αρνητική ψήφο. Να ψηφίσουν ασύγχρονα, με επιστολική ψήφο. Και μην κάνετε τίποτα απολύτως, μην παίρνετε καμία πρωτοβουλία, παρά μονάχα να προσπαθείτε ως στρατιώτες να φέρετε εις πέρας κάποιες από τις προτάσεις που βγήκαν πρώτες σε ψήφους.


Χ.Μοτσενίγος

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #565 στις: 14 Νοέ 2010, 08:39:39 μμ »
Για μένα το μεγάλο ζήτημα, τόσο όσον αφορά στο θέμα του συγκεκριμένου thread όσο και γενικότερα, είναι άλλο:

Η αδιαφορία και η μη συμμετοχή έστω και στοιχειωδώς, στα ζητήματα που μας αφορούν όλους, της μεγάλης πλειοψηφίας των συναδέλφων.

Πόσοι από μας προσπαθούν να δράσουν μέσω των τοπικών τους ΕΛΜΕ; (Δεν γνωρίζω αλλά θα ήθελα να το μάθω)

Πόσοι από μας είναι μέλη στο κλαδικό μας όργανο, την ΠΕΚΑΠ; (Πολύ λίγοι υποψιάζομαι - ακριβή στοιχεία μπορεί να μας δώσει κάποιος από το ΔΣ πάντως.)

Πόσοι από μας εκαναν τον κόπο να υπογράψουν τη διαμαρτυρία για το σχέδιο στο νέο Λύκειο; (Μη μου πείτε 1500+ γιατί  πολλές ψήφοι ήταν ανώνυμες - άρα δε μετράνε. Άσε δηλαδή που και 1500 να υπέγραφαν πάλι τραγικά λίγοι είναι. Δηλαδή οι υπόλοιποι θέλουν να καταργηθεί η Πληροφορική στο Λύκειο ή απλά δεν τους νοιάζει;)

Πόσοι από μας ασχολούνται με το να συζητάνε τα θέματα που μας απασχολούν, έστω εδώ στο στέκι; (Ελαχιστότατοι)

Να προσθέσω και τα εξής:

Ποιες ακριβώς είναι οι δυναμικές αντιδράσεις του συνδικαλιστικού μας οργάνου, της ΟΛΜΕ, στη λαίλαπα των μέτρων που μας πλήττουν σαν Δημόσιους υπαλληλους, σαν Εκπαιδευτικούς και σαν Πληροφορικούς; Από αναιμικές έως και ανύπαρκτες θα έλεγα.

Ποια η αντίδραση των Πανεπιστημιακών καθηγητών στα όσα συμβαίνουν ή φαίνεται ότι θα συμβούν στο νέο Λύκειο; Καμμια απολύτως απ' ότι ξέρω. Μάλλον η Τριτοβάθμια θεωρεί εαυτόν εντελώς αποκομμένο από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Τι μπορεί να κάνει η ΠΕΚΑΠ;  Κάποια πράγματα μπορεί να τα κάνει. Κάποια πράγματα τα έχει ήδη κάνει και αν και δε συμφωνώ με όλους τους χειρισμούς, αναγνωρίζω την προσπάθεια τον κόπο και το ενδιαφέρον που δείχνουν τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ. Μην ξεχνάμε πάντως ότι η ΠΕΚΑΠ είναι κλαδική και όχι συνδικαλιστική οργάνωση με ότι συνεπάγεται αυτό.

Είναι θεμιτό να χρησιμοποιήσουμε το "λόμπυ" μας ή τους ημέτερους συμβούλους μας ή γενικότερα τα "κονέ" μας; Με τη δεδομένη κατάσταση ότι έχεις το χρησιμοποιείς, αυτή είναι η άποψή μου. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε τίποτε απολύτως σε αυτό τον τομέα, ούτε "λόμπυ" ούτε ημέτερους ούτε τίποτε! Αν υπήρχε κάτι από αυτά δε θα φτάναμε εδώ που φτάσαμε και δε θα ακούγαμε αυτά που έχουμε ακούσει.

Με δεδομένα τα παραπάνω το μέλλον είναι δυσοίωνο. Αν αλλάξουν κάποια από τα παραπάνω ίσως κάτι μπορεί να γίνει. Προς το παρόν από τη στιγμή που ούτε κι εμείς οι ίδιοι σαν κλάδος δε φαίνεται να ενδιαφερόμαστε για το τι συμβαίνει θα μου επιτρέψετε να παραμείνω σταθερά απαισιόδοξος.
 

longdet2

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #566 στις: 14 Νοέ 2010, 10:04:38 μμ »
Για μένα το μεγάλο ζήτημα, τόσο όσον αφορά στο θέμα του συγκεκριμένου thread όσο και γενικότερα, είναι άλλο:

Η αδιαφορία και η μη συμμετοχή έστω και στοιχειωδώς, στα ζητήματα που μας αφορούν όλους, της μεγάλης πλειοψηφίας των συναδέλφων.
Η αδιαφορία και η μη συμμετοχή έστω και στοιχειωδώς, στα ζητήματα που μας αφορούν όλους, της μεγάλης πλειοψηφίας των συναδέλφων.

Πόσοι από μας προσπαθούν να δράσουν μέσω των τοπικών τους ΕΛΜΕ; (Δεν γνωρίζω αλλά θα ήθελα να το μάθω)

Πόσοι από μας είναι μέλη στο κλαδικό μας όργανο, την ΠΕΚΑΠ; (Πολύ λίγοι υποψιάζομαι - ακριβή στοιχεία μπορεί να μας δώσει κάποιος από το ΔΣ πάντως.)

Πόσοι από μας εκαναν τον κόπο να υπογράψουν τη διαμαρτυρία για το σχέδιο στο νέο Λύκειο; (Μη μου πείτε 1500+ γιατί  πολλές ψήφοι ήταν ανώνυμες - άρα δε μετράνε. Άσε δηλαδή που και 1500 να υπέγραφαν πάλι τραγικά λίγοι είναι. Δηλαδή οι υπόλοιποι θέλουν να καταργηθεί η Πληροφορική στο Λύκειο ή απλά δεν τους νοιάζει;)

Πόσοι από μας ασχολούνται με το να συζητάνε τα θέματα που μας απασχολούν, έστω εδώ στο στέκι; (Ελαχιστότατοι)


Με όλο το σεβασμό ενός ανώνυμου που απευθύνεται σε επώνυμο θα πω το εξής.

Τόσος κόσμος που αδιαφορεί, ξέρει πολύ καλά γιατί αδιαφορεί.  Εσύ ακόμα να το καταλάβεις;

Η αδιαφορία έχει να κάνει με το γεγονός ότι όλα τα παραπάνω παραδείγματα συμμετοχής που έθεσες είναι αλλά λόγια να αγαπιώμαστε. Δομές χωρίς ουσιαστική εκτελεστική εξουσία, ελμε, ολμε, κλαδικές, φλυαρίες σε φόρουμ και υπογραφές με μόνο στατιστική αξία,  όλα αυτά εχουν καταλήξει να είναι δεκανίκια του συστήματος.

Ας φτιαχτεί μια δομή με πραγματική εκτελεστική εξουσία, με αποφάσεις κατευθείαν από τον κόσμο που θα εφαρμόζονται άμεσα, και τότε θα δείτε συμμετοχή. Όσο δεν φτιάχνεται μια τέτοια δομή, ή όσο οι διοικούντες απαγορεύουν και μπουκοτάρουν την δημιουργία μιας τέτοιας δομής, τόσο η αποχή και η αδιαφορία θα μεγαλώνει. Και τόσο περισσότερο θα κρύβονται οι διοικούντες, πίσω από τα κάστρα τους, με ένοπλους φρουρούς να τους φυλάνε.
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Νοέ 2010, 10:23:33 μμ από longdet2 »

Χ.Μοτσενίγος

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #567 στις: 14 Νοέ 2010, 10:20:19 μμ »
Καλά τόσος κόσμος καταλαβαίνει γιατί αδιαφορεί, και εσύ ακόμα να το καταλάβεις;

Τι να κάνω συνάδελφε, αν είσαι συνάδελφος, μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό μου. Τα υπόλοιπα τα αφήνω σε σένα που αφού τα έχεις καταλάβεις καταπώς φαίνεται όλα θα βρεις τις λύσεις που πρέπει να βρεθούν.

"Αν φτιαχτεί δομή..." τότε απ' ότι κατάλαβα θα υπάρξουν αυτές οι λύσεις. Για να το λες έτσι θα είναι. Δεν θέλω να σε αμφισβητήσω σε κάτι που απ΄ότι φαίνεται το πιστεύεις τόσο έντονα και μπορώ να σου πω ότι και σε μένα με το φτωχό μυαλό που έχω, δε φαίνεται να είναι λάθος.

Μακάρι να φτιαχτεί λοιπόν αυτή η "δομή" να δούμε κι μεις μια άσπρη μέρα. Φαντάζομαι ότι για να το λες έχεις ήδη κάτι πολύ συγκεκριμένο στο μυαλό σου. Αν είναι έτσι θα σε υποστηρίξω με όποιον τρόπο μπορώ και ελπίζω να βρεθούν κι άλλοι πολλοί που θα κάνουν το ίδιο.

Σε αναμονή των εξελίξεων λοιπόν....

perelman

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #568 στις: 14 Νοέ 2010, 10:26:19 μμ »
Οι εξουσίες διαχωρίζονται στη δημοκρατία για προφανείς λόγους. Σε ποια άραγε πολιτεύματα οι τρεις εξουσίες δεν διαχωρίζονται? Ποιοι είναι αυτοί που θέλεουν άμεση εκτελεστική εξουσία για να εκτελούν και να καταδικάζουν όποιον τους συμφέρει με συνοπτικές διαδικασίες? Αν κοιτάξουμε λίγο την ιστορία θα δούμε πολλά τέτοιες περιπτώσεις, όπως φασιστικά καθεστώτα, βασιλεία, ολιγαρχία κλπ.
   Προφανώς κάποιοι προτιμούν αυτά. Δεν τους αρέσει ότι το κράτος δίνει σε όλους δικαίωμα ψήφου. Δικαίωμα για το όποιο κάποιοι συνάνθρωποί μας έδωσαν και τη ζωή τους κάποτε. Χύθηκε αίμα για το δικαίωμα στην ψήφο. Για να μπορούμε εμείς σήμερα να κάνουμε αποχή και να θεωρούμε ότι είναι σημαντικότερο να πίνουμε τον φραπέ μας στην καφετέρια από το να πάμε να ψηφίσουμε.
   Έχουμε χρέος σαν δημοκρατικοί πολίτες και σαν άνθρωποι να βάλουμε στις άκρες όλες τις ακραίες φωνές οι οποίες είτε λόγω ιλιθιότητας είτε λόγω σκοπιμότητας προσπαθούν να μας αλλάξουν πολίτευμα επειδή η δημοκρατία δεν τους συμφέρει.
   Παρακολουθώ πολύ καιρό το φόρουμ και έχω ωφεληθεί πολύ από αυτό, ειδικά από τα διαγωνίσματα και το υλικό που διατίθεται δωρεάν. Δυστυχώς δεν είχα το χρόνο να προσφέρω και εγώ κάτι. Αλλά δεν θα αφήσω ακραίες φωνές να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την κρίση που έρχεται.

αλήθεια longdet γιατί δεν ξεκινάς μια τέτοια κίνηση? έχεις χρόνο να προετοιμαστείς μέχρι τις βουλευτικές εκλογές. Φυσικά εσύ ίσως να σκέφτεσαι να βρεθείς στην εξουσία χωρίς εκλογές, έτσι δεν είναι?

Ας φτιαχτεί μια δομή με πραγματική εκτελεστική εξουσία, με αποφάσεις κατευθείαν από τον κόσμο που θα εφαρμόζονται άμεσα, και τότε θα δείτε συμμετοχή.

longdet2

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #569 στις: 14 Νοέ 2010, 10:27:16 μμ »
Τι να κάνω συνάδελφε, αν είσαι συνάδελφος, μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό μου. Τα υπόλοιπα τα αφήνω σε σένα που αφού τα έχεις καταλάβεις καταπώς φαίνεται όλα θα βρεις τις λύσεις που πρέπει να βρεθούν.

"Αν φτιαχτεί δομή..." τότε απ' ότι κατάλαβα θα υπάρξουν αυτές οι λύσεις. Για να το λες έτσι θα είναι. Δεν θέλω να σε αμφισβητήσω σε κάτι που απ΄ότι φαίνεται το πιστεύεις τόσο έντονα και μπορώ να σου πω ότι και σε μένα με το φτωχό μυαλό που έχω, δε φαίνεται να είναι λάθος.

Μακάρι να φτιαχτεί λοιπόν αυτή η "δομή" να δούμε κι μεις μια άσπρη μέρα. Φαντάζομαι ότι για να το λες έχεις ήδη κάτι πολύ συγκεκριμένο στο μυαλό σου. Αν είναι έτσι θα σε υποστηρίξω με όποιον τρόπο μπορώ και ελπίζω να βρεθούν κι άλλοι πολλοί που θα κάνουν το ίδιο.

Σε αναμονή των εξελίξεων λοιπόν....

Δεν πρόκειται να φτιαχτεί μαι τέτοια δομή. Οι διοικούσα μειοψηφία δεν θα το αφήσει. Μια τέτοια δομή κατακτιέται με ανυπακοή μόνο.