Τελευταία μηνύματα

#31
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Δ
Τελευταίο μήνυμα από Lilian - Χθες στις 05:29:18 ΜΜ
Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν ένας αντί για υποπρόγραμμα επειδή δεν αναφέρει στην εκφώνηση να γραφτεί το κατάλληλο υποπρόγραμμα αντί για συνάρτηση έκανα διαδικασία πόσο περίπου θα του κόψουν! Πώς θα βαθμολογηθεί αυτό το θέμα. Στο δ4 έπιανε τέσσερις μονάδες και το δ5 6 μονάδες κ ο υπόλοιπος κώδικας είναι σωστός. 
#32
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Γ
Τελευταίο μήνυμα από Νίκος Αδαμόπουλος - Χθες στις 05:26:37 ΜΜ
Παράθεση από: akalest0s στις Χθες στις 03:48:28 ΜΜΕνδιαφέρουσα ερώτηση.
Όταν δεν ζητάνε επί τοις εκατό ποσοστό, δεν θα έπρεπε να βαθμολογείται αρνητικά η απάντηση με κλάσμα χωρίς *100. Αντιθέτως. Χρειάζεται να αποσυνδέουμε το *100 από το κλάσμα. Όπως αναμένεται να απαντήσεις ότι είσαι 1.80 μέτρα ύψος, και όχι 180 εκατοστά. Μέχρι εκεί είναι η αξία του *100.
Η σύγχυση στα ποσοστά των μαθητών είναι δυσανάλογα μεγάλη.

Συμφωνώ! Υπάρχει σχετική ανταλλαγή απόψεων και στο γενικό thread...

Όπως το βλέπω εγώ, υπάρχουν διαφόρων ειδών ποσοστά:
Ποσοστό με βάση το 1:   πλε/πλ_ολικό
Ποσοστό με βάση το 100 (επί τοις εκατό - %):   πλε/πλ_ολικο * 100
Ποσοστό με βάση το 1000 (επί τοις χιλίοις -  ‰):   πλε/πλ_ολικό * 1000
κλπ

Συνήθως δουλεύουμε με ποσοστά %, αλλά καλό είναι να το ξεκαθαρίζει η διατύπωση του προβλήματος. Στο θέμα Γ δεν αναφέρει τίποτα σχετικό, οπότε, κατά τη γνώμη μου πάντα, πιο σωστή είναι η πρώτη λύση παρά η δεύτερη. Ή τουλάχιστον να θεωρηθούν και οι 2 πρώτες σωστές.

Και οι θεματοδότες γενικά να προσέχουν, όταν ζητάνε ποσοστά, να αναφέρουν ρητά ότι πρόκειται για ποσοστά %.
#33
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - Χθες στις 05:07:33 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις Χθες στις 05:03:30 ΜΜΈνας δείκτης δεν μπορεί να έχει για τιμή γράμματα (ορθώς έβαλαν γράμματα στην ουρά, για να μην έχουμε άλλες παρερμηνείες)
Σωστά Πέτρο, αλλά όπως εγραψα στο άλλο θέμα τότε είναι σαν να κόβεις για το ίδιο λάθος πολλές φορές. Η άσκηση δεν εξετάζει μόνο τι  τιμές παίρνει ο δείκτης, αλλά και τον χειρισμό της ουράς.
Αν ένας μαθητής λοιπόν ξέρει να χειρίζεται την ουρά αλλά κάνει λάθος στους δείκτες θα εξισωθεί με κάποιον που ούτε τους δείκτες χειρίζεται σωστά ούτε την ουρά.
#34
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - Χθες στις 05:03:30 ΜΜ
Παράθεση από: pgrontas στις Χθες στις 04:39:23 ΜΜΠρέπει να έρθει οδηγία πόσο θα κοπεί στην περίπτωση που στο Β3 κάποιος έχει απαντήσει όχι με τους δείκτες αλλά με το περιεχόμενο της ουράς επειδή το θέμα είναι κλειστού τύπου.  Στα προφορικά προέκυψαν περιπτώσεις όπου το λάθος αποτιμήθηκε διαφορετικά από τους βαθμολογητές.



Δεν είναι σαφές ότι πρέπει να τις χάσει όλες;
Ένας δείκτης δεν μπορεί να έχει για τιμή γράμματα (ορθώς έβαλαν γράμματα στην ουρά, για να μην έχουμε άλλες παρερμηνείες)
#35
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Β
Τελευταίο μήνυμα από Vagnes - Χθες στις 05:01:47 ΜΜ
Ευχαριστώ για την απάντηση.. θα φανεί στο χειροκρότημα λοιπόν!!!
#36
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Γ
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - Χθες στις 04:46:48 ΜΜ
Φίλε Δημήτρη τι να πω,  κρίμα για την κοπέλα...είναι να μην πάει το μυαλό και κολλήσει σε μια λέξη.. εγώ σε όσα διαγωνίσματα γράφω πααααααντα υπάρχει μια λέξη/εκφραση/ πρόταση που την σκέφτεται διαφορετικά κάποιος μαθητής...είναι Λαμία φορά και πως το εννοεί κάποιος στην καθημερινή του ζωη
#37
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - Χθες στις 04:39:23 ΜΜ
Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι τα θέματα ήταν στη σωστή κατεύθυνση. Σαφώς καλύτερα από πέρσι αφού είχαν ορισμένα ερωτήματα που ξέφευγαν από τα παραδοσιακά και απαιτούσαν μαθητές που είχαν τριβή με το μάθημα.
Σε αυτή την κατεύθυνση μου άρεσε το Β4 και το Γ4.

Από την άλλη ότι θα μπορούσε η διάκριση των μαθητών να ήταν καλύτερη με ένα πιο απαιτητικό ερώτημα στο θέμα Δ.
Νομίζω ότι δεν έχει γίνει ακόμα πραγματική χρήση του γεγονότος ότι τα Γ και Δ πλέον πιάνουν 25 μονάδες.
Θα συμφωνήσω επίσης στο ότι έπασχε η κάλυψη της ύλης.

Με την ευκαιρία οι μονάδες στο Β4 είναι πολλές.

Επίσης να προσθέσω αυτό που έγραψα και στο θέμα Β με την ελπίδα ότι κάποιος της ΚΕΕ ή που να μπορεί να μεταφέρει σε αυτήν διαβάζει.
Πρέπει να έρθει οδηγία πόσο θα κοπεί στην περίπτωση που στο Β3 κάποιος έχει απαντήσει όχι με τους δείκτες αλλά με το περιεχόμενο της ουράς επειδή το θέμα είναι κλειστού τύπου.  Στα προφορικά προέκυψαν περιπτώσεις όπου το λάθος αποτιμήθηκε διαφορετικά από τους βαθμολογητές.

#38
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Β
Τελευταίο μήνυμα από akalest0s - Χθες στις 04:38:59 ΜΜ
Όχι, δεν βλέπω πρόβλημα. Πιο νοικοκυρεμένο να βάλεις F(χ). Αλλά δεν υπάρχει η παραμικρή ασυμφωνία με την εκφώνηση ("ώστε να επιτελεί την ίδια λειτουργία με τη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Διαδ")

edit>
Για να ακριβολογήσουμε, η β στην διαδικασία θα πάει κενή (μάλλον, δεν έχουμε τον κώδικα πιο πριν), και θα γυρίσει ως ψ. Στη συνάρτηση θα πάει επίσης κενή (μάλλον), αλλά δεν υπάρχει μηχανισμός επιστροφής. Στο βιβλίο δεν υπάρχει αναφορά για το αν επιτρέπεται στις συναρτήσεις να στέλνεται μια πραγματική παράμετρος κενή. Στις διαδικασίες ξέρουμε ότι επιτρέπεται. Δεν υπάρχει συνεπώς έρισμα για να πιαστείς και να πεις "απαγορεύεται αυτό, κόψε μονάδες". Αντίθετα υπάρχει ένδειξη ότι μάλλον επιτρέπεται και στις συναρτήσεις (λογικό το ότι και ο διερμηνευτής το επιτρέπει).
Αυτή είναι η γνώμη μου.
#39
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Β
Τελευταίο μήνυμα από Vagnes - Χθες στις 04:37:11 ΜΜ
Παράθεση από: akalest0s στις Χθες στις 04:26:49 ΜΜΓιατί να του κόψουν;
Γιατί άφησε 2 ορίσματα στη συνάρτηση... Δε θα κοπεί τιποτα λες?
#40
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Α
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - Χθες στις 04:35:24 ΜΜ
Και όπως λέει και ο σοφός φίλος / συνάδελφος / συνοδοιπόρος ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ, 5 μονάδες θεωρίας από το παλίο βιβλίο 5 από το νέο ... και πέρυσι και φέτος ... να τον ακούτε τον γερ ... εεεε τον έμπειρο θέλω να πω 

"σοφή κουβέντα είπες γέροντα" που λέμε   :D ;D ;)