Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για το 3ο θέμα  (Αναγνώστηκε 4148 φορές)

tomtoub

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Συζήτηση για το 3ο θέμα
« στις: 31 Μάι 2007, 04:30:50 μμ »
Αυτό έγραψα εγώ στο τρίτο. Το μόνο παραπανίσιο, που μου φαίνεται δεν έπρεπε να γράψω, είναι το “Ελληνικά:” και “Ξένα:” στην εκτύπωση. Σωστό δεν είναι κατά τ' άλλα?

Κώδικας: Text
  1. Αλγόριθμος Γραμματόσημα
  2. Υπόλοιπο←1500
  3. Eλληνικά←0
  4. Ξένα←0
  5. Διάβασε Τιμή, Προέλευση
  6. &#908;&#963;&#959; &#932;&#953;&#956;&#942;<=&#933;&#960;&#972;&#955;&#959;&#953;&#960;&#959; &#949;&#960;&#945;&#957;&#940;&#955;&#945;&#946;&#949;
  7.   &#933;&#960;&#972;&#960;&#959;&#953;&#960;&#959;&#8592;&#933;&#960;&#972;&#960;&#959;&#953;&#960;&#959;-&#932;&#953;&#956;&#942;
  8.   &#913;&#957; &#960;&#961;&#959;&#941;&#955;&#949;&#965;&#963;&#951;="&#917;&#955;&#955;&#951;&#957;&#953;&#954;&#972;" &#964;&#972;&#964;&#949;
  9.     E&#955;&#955;&#951;&#957;&#953;&#954;&#940;&#8592;E&#955;&#955;&#951;&#957;&#953;&#954;&#940;+1
  10.   &#913;&#955;&#955;&#953;&#974;&#962;
  11.     &#926;&#941;&#957;&#945;&#8592;&#926;&#941;&#957;&#945;+1
  12.   &#932;&#941;&#955;&#959;&#962;_&#945;&#957;
  13.   &#916;&#953;&#940;&#946;&#945;&#963;&#949; &#932;&#953;&#956;&#942;, &#928;&#961;&#959;&#941;&#955;&#949;&#965;&#963;&#951;
  14. &#932;&#941;&#955;&#959;&#962; &#917;&#960;&#945;&#957;&#940;&#955;&#951;&#968;&#951;&#962;
  15. &#917;&#954;&#964;&#973;&#960;&#969;&#963;&#949; "&#932;&#917;&#923;&#927;&#931; &#913;&#915;&#927;&#929;&#937;&#925;"
  16. &#931;&#965;&#957;&#959;&#955;&#953;&#954;&#972;&#928;&#959;&#963;&#972;&#8592;1500-&#933;&#960;&#972;&#955;&#959;&#953;&#960;&#959;
  17. &#917;&#954;&#964;&#973;&#960;&#969;&#963;&#949; &#931;&#965;&#957;&#959;&#955;&#953;&#954;&#972;&#928;&#959;&#963;&#972;
  18. &#917;&#954;&#964;&#973;&#960;&#969;&#963;&#949; "&#917;&#955;&#955;&#951;&#957;&#953;&#954;&#940;:", &#917;&#955;&#955;&#951;&#957;&#953;&#954;&#940;
  19. &#917;&#954;&#964;&#973;&#960;&#969;&#963;&#949; "&#926;&#941;&#957;&#945;:", &#926;&#941;&#957;&#945;
  20. &#913;&#957; &#933;&#960;&#972;&#955;&#959;&#953;&#960;&#959; > 0 &#964;&#972;&#964;&#949;
  21.   &#917;&#954;&#964;&#973;&#960;&#969;&#963;&#949; &#933;&#960;&#972;&#955;&#959;&#953;&#960;&#959;
  22. &#913;&#955;&#955;&#953;&#974;&#962;
  23.   &#917;&#954;&#964;&#973;&#960;&#969;&#963;&#949; "&#917;&#926;&#913;&#925;&#932;&#923;&#919;&#920;&#919;&#922;&#917; &#927;&#923;&#927; &#932;&#927; &#928;&#927;&#931;&#927;"
  24. &#932;&#941;&#955;&#959;&#962;_&#945;&#957;
  25. &#932;&#941;&#955;&#959;&#962; &#915;&#961;&#945;&#956;&#956;&#945;&#964;&#972;&#963;&#951;&#956;&#945;
  26.  

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3302
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #1 στις: 31 Μάι 2007, 04:42:41 μμ »
Θεωρώ οτι είναι σωστή η λύση σου

το μήνυμα στην εκτύπωση δεν είναι λάθος
και η μεταβλητή ΣυνολικόΠοσό την εκτύπωσες;

Με εκτίμηση, Τσιωτάκης Παναγιώτης

apapag

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 29
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #2 στις: 31 Μάι 2007, 04:43:59 μμ »
Γεια σου tomtoub.
Η λύση σου είναι πολύ σωστή, και θα έλεγα και κομψή.

Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών
Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών

boutos3

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #3 στις: 31 Μάι 2007, 04:45:29 μμ »
Αλγόριθμος Θέμα_3
  πλήθος1<-- 0
  πλήθος2<-- 0
  Υ<--1500
  done<--Ψευδής
  Αρχή_Επανάληψης
    Διάβασε Τ,Π
    Αν Τ<=Υ Τότε
       Υ<--Υ-Τ
       Αν Π="ελληνικό" Τότε
           πλήθος1<--πλήθος1+1
       Αλλιώς
           πλήθος2<--πλήθος2+1
       Τέλος_Αν
    Αλλιώς
        Εκτύπωσε "ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ"
        done<-- Αληθής
     Τέλος_Αν
  Μέχρις_Ότου done=Αληθής
  Συνολικό_Ποσό<--1500-Υ
  Εκτύπωσε Συνολικό_Ποσό
  Εκτύπωσε πλήθος1,πλήθος2
  Αν Υ<>0 Τότε
    Εκτύπωσε Υ
  Αλλιώς
    Εκτύπωσε "ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ"
  Τέλος_Αν
Τέλος Θέμα_3

Αυτο έκανα σήμερα.Είναι σωστό???
« Τελευταία τροποποίηση: 31 Μάι 2007, 05:03:50 μμ από boutos3 »

dozb

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #4 στις: 31 Μάι 2007, 04:53:10 μμ »
Μου φαινεται σωστότατο.

Εκτός κι αν κάποιος συνάδελφος βλέπει κατι που δε βλέπω...


dozb

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #5 στις: 31 Μάι 2007, 04:54:12 μμ »
Η απάντησή μου πήγαινε στον tomtoub

apapag

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 29
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #6 στις: 31 Μάι 2007, 05:00:26 μμ »
@boutos3
Η λύση σου είναι σωστή... αν και λείπει ένα ΤΕΛΟΣ_ΑΝ (πριν το ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ) που φαντάζομαι ότι θα το έγραψες στο τετράδιο σου...
Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών

boutos3

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #7 στις: 31 Μάι 2007, 05:02:42 μμ »
Αλγόριθμος Θέμα_3
  πλήθος1<-- 0
  πλήθος2<-- 0
  Υ<--1500
  done<--Ψευδής
  Αρχή_Επανάληψης
    Διάβασε Τ,Π
    Αν Τ<=Υ Τότε
       Υ<--Υ-Τ
       Αν Π="ελληνικό" Τότε
           πλήθος1<--πλήθος1+1
       Αλλιώς
           πλήθος2<--πλήθος2+1
       Τέλος_Αν
    Αλλιώς
        Εκτύπωσε "ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ"
        done<-- Αληθής
     Τέλος_Αν
  Μέχρις_Ότου done=Αληθής
  Συνολικό_Ποσό<--1500-Υ
  Εκτύπωσε Συνολικό_Ποσό
  Εκτύπωσε πλήθος1,πλήθος2
  Αν Υ<>0 Τότε
    Εκτύπωσε Υ
  Αλλιώς
    Εκτύπωσε "ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ"
  Τέλος_Αν
Τέλος Θέμα_3

Αυτο έκανα σήμερα.Είναι σωστό???

fragile

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • ΑΔΡΑΞΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #8 στις: 31 Μάι 2007, 05:08:30 μμ »
 ;D Μου αρέσουν οι λύσεις που ξεφεύγουν από τα τετριμμένα.

 :laugh:Μπράβο Παιδιά, μας δείχνεται σε όλους ότι τελικά αξίζει να ασχοληθείς με το μάθημα έστω και για τους λίγους τους 300 του Λεωνίδα ρε γαμώτο (sorry) :police:

Διαβάζω, ακούω και βλέπω λύσεις πέραν των συνηθισμένων και γέλασε το χειλάκι μου λιγάκι.

Μπράβο σε όλα τα παιδιά σήμερα και καλή συνέχεια 

fragile..........

mbathas

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
    • blogs.sch.gr/mbathas
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #9 στις: 31 Μάι 2007, 05:21:44 μμ »
Γεια χαρά σε όλους,
Η πρώτη λύση που έδωσα στο θέμα είναι περίπου ίδια με του boutos3 (απλώς αντί για Αρχή_Επανάληψης χρησιμοποίησα Όσο ...... επανάλαβε).
Πάντως αυτό το θέμα το θεωρώ δυσκολότερο από το θέμα 4 καθώς ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισμένα.
Πάντως η αίσθηση μου είναι ότι χρόνια-χρονιά τα θέματα γίνονται πιο ποιοτικά.
 ;)

Αλγόριθμος Θέμα_3
  πλήθος1<-- 0
  πλήθος2<-- 0
  Υ<--1500
  done<--Ψευδής
  Όσο done=ψευδής επανάλαβε
    Διάβασε Τ,Π
    Αν Τ<=Υ Τότε
       Υ<--Υ-Τ
       Αν Π="ελληνικό" Τότε
           πλήθος1<--πλήθος1+1
       Αλλιώς
           πλήθος2<--πλήθος2+1
       Τέλος_Αν
    Αλλιώς
        Εκτύπωσε "ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ"
        done<-- Αληθής
     Τέλος_Αν
  Τέλος_Επανάληψης
  Συνολικό_Ποσό<--1500-Υ
  Εκτύπωσε Συνολικό_Ποσό
  Εκτύπωσε πλήθος1,πλήθος2
  Αν Υ<>0 Τότε
    Εκτύπωσε Υ
  Αλλιώς
    Εκτύπωσε "ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ"
  Τέλος_Αν
Τέλος Θέμα_3

Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

clevercitizen

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 75
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #10 στις: 31 Μάι 2007, 07:48:19 μμ »
Καλησπέρα κ από εμένα.
Κατ'αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που μέσα από το στέκι με βοηθήσατε κ μου λύσατε αμέτρητες απορίες όλη τη χρονιά. Συνεχίστε έτσι και θα βοηθήσετε και άλλα παιδια.
Να ευχαριστήσω επίσης και τους καθηγητές μου στο σχολείο που και αυτοί με βοήθησαν κ ενδιαφέρθηκαν για μένα.
(Τέλος με τις ευχαριστίες, ούτε oscar να έπαιρνα)

Στο 3ο θέμα έκανα ότι και ο mbathas αλλά με μια μικρή παραλλαγή. Δηλ

      Αλγόριθμος Θέμα_3
  πλήθος1<-- 0
  πλήθος2<-- 0
  Υ<--1500
  done<--Ψευδής
  Όσο done=ψευδής επανάλαβε
    Διάβασε Τ,Π
    Αν Τ<Υ Τότε
       Υ<--Υ-Τ
       Αν Π="ελληνικό" Τότε
           πλήθος1<--πλήθος1+1
       Αλλιώς
           πλήθος2<--πλήθος2+1
   Αλλιώς_αν    Τ=Υ τότε
     Υ<--Υ-Τ
        Αν Π="ελληνικό" Τότε
           πλήθος1<--πλήθος1+1
       Αλλιώς
           πλήθος2<--πλήθος2+1
       Τέλος_Αν
      done<--Αληθής
    Αλλιώς
        Εκτύπωσε "ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ"
        done<-- Αληθής
     Τέλος_Αν
  Τέλος_Επανάληψης

Θεώρησα ξεχωριστή περίπτωση όταν η τιμή είναι ίση με το υπόλοιπο  και θεώρησα φυσιολογικό ότι εφόσον δέν έχει  άλλα χρήματα, τελειώνουμε με την όσο χωρίς όμως να εμφανίζουμε κάποιο μήνυμα. Ποιά η γνώμη σας σε αυτό???
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #11 στις: 31 Μάι 2007, 08:00:14 μμ »

 Το θέμα ζητάει να τερματίζει πάντα με το συγκεκριμένο μήνυμα πράγμα που δε συμβαίνει στη δική σου περίπτωση. Τι να πω, ίσως να έκοβα 1 μονάδα αλλά σίγουρα όχι παραπάνω. Το πως θα κατανείμει ο βαθμολογητής τις 10 μονάδες σε αυτό το ερώτημα είναι καθαρά δικό του θέμα. Απλά σε κάθε βαθμολογικό υπάρχει μια συννενόηση για τέτοιες περιπτώσεις φαντάζομαι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

arisbasil

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 28
  • 1+1=10
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #12 στις: 31 Μάι 2007, 09:48:32 μμ »
Μια μαθήτρια έκανε το εξής:

Μ1<--0
Μ2<--0
sum<--0
Όσο sum<=1500 επανάλαβε
  Διάβασε τιμή,προέλευση
  sum<--sum+τιμή
   Υπολ<--1500-sum
    Aν τιμή<Υπολ τότε
          Αν προέλευση='ελληνικό' τότε
             Μ1<--Μ1+1
          αλλιώς
             Μ2<--Μ2+1
          Τέλος_αν
    αλλιώς
      εμφάνισε 'Τέλος αγορών'
    Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
εμφάνισε sum
  Αν Υπολ<>0 τότε
    εμφάνισε Υπολ
  αλλιώς
    εμφάνισε 'Εξαντλήθηκε...'
  Τέλος_αν

Αν κάποιος είναι βαθμολογητής μπορεί να μου πει πόσες μονάδες από τις 20 θα έβαζε;

Peandbal

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 48
  • Αρθρο 16
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #13 στις: 31 Μάι 2007, 10:32:45 μμ »
Θα έκοβα 2 μοναδες από το παρακάτω λογικό λάθος
...............
 Υπολ<--1500-sum
    Aν τιμή<Υπολ τότε
................
και ακόμα 2 μονάδες από τα λάθος αποτελέσματα του αλγορίθμου.

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 565
Απ: Συζήτηση για το 3ο θέμα
« Απάντηση #14 στις: 01 Ιούν 2007, 10:42:37 πμ »
Το θέμα χρειάζεται μεγάλη προσοχή στη διόρθωση... Δεν πρέπει να κόβονται μονάδες έτσι εύκολα... Πρέπει αυτό να γίνει συγκριτικά, ανάλογα με τι άλλα λάθη υπάρχουν για να πάρει ο κάθε μαθητής αυτό που αξίζει...