Θέμα Δ

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:57:36 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 01:11:22 ΜΜΠάντως, ελπίζω αυτή η λύση να αφορά όλη την εμφάνιση του Δ4, δεν είναι δηλαδή μόνο για όσους ισοβαθμούν με τον 10ο. Γιατί στη δεύτερη περίπτωση σίγουρα δε θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες.

Ναι αυτό είναι το φοβερό. Με αυτό τα εμφάνισε όλα!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Anas

Στην περίπτωση που ο μαθητής χρησιμοποίησε μια ΓΙΑ και μια ΟΣΟ,δηλαδή εμφανίζει τα πρώτα 10 και στην οσο ξεκινά απο το 11ο στοιχείο και λεει οσο i<=100 και Β=B[10] επαναλαβε,εμφανιζει τα οσα ονοματα ειναι,παιρνει ολες τις μονάδες;

KosTzag

Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 01:11:22 ΜΜΠάντως, ελπίζω αυτή η λύση να αφορά όλη την εμφάνιση του Δ4, δεν είναι δηλαδή μόνο για όσους ισοβαθμούν με τον 10ο. Γιατί στη δεύτερη περίπτωση σίγουρα δε θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες.
Σε αυτό συμφωνώ 100% και δεν είναι θέμα απόδοσης - είναι θέμα κοινής λογικής - θέμα το οποίο μάλιστα θίγεται έμμεσα και στο διδακτικό πακέτο στο κεφάλαιο της αναζήτησης.

Δηλαδή σε περίπτωση που κάνεις αναζήτηση και ξέρεις ότι υπάρχει το πολύ 1 εμφάνιση του αναζητούμενου στοιχείου, θα συνεχίσεις να ψάχνεις αν το έχεις βρει; Πώς θα κρίναμε έναν άνθρωπο που συνέχιζε να ψάχνει κάτι ενώ το έχει βρει;
Δεν είναι αυτό το μέγιστο δείγμα παπαγαλίας;




Μπορεί να είναι, μπορεί και όχι.
Υπάρχει κάποια οδηγία που να θίγει αυτό το θέμα, ώστε να υπάρχει διαχωρισμός στην βαθμολόγηση; Αν υπάρχει διαφωτίστε με (το λέω με μηδενικό ειρωνικό τόνο, μην παρεξηγηθώ!)

Επίσης το παράδειγμα σας μιλάει για 1 το πολύ στοιχείο, ενώ στο θέμα Δ υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν όλα.

Για να σας δώσω να καταλάβετε σε τι κατάσταση μπορεί να βρεθεί μαθητής εν ώρα πανελληνίων, περσινός μαθητής (ίσως ο καλύτερος μαθητής που είχα ποτέ μου) στο περσινό θέμα Γ δεν έκανε εμφωλευμένη επανάληψη και έλεγχο εγκυρότητας για τους βαθμούς, αλλά έκανε 6 διαφορετικούς ελέγχους. Αυτό ένιωσε εκείνη τη στιγμή, αυτό έκανε.
Το λέω ως παράδειγμα, γιατί το να κρίνουμε αν κάποιος μαθητής είναι παπαγάλος ή όχι από 10 γραμμές κώδικα, μάλλον μπορεί και να είναι άδικο. 

pgrontas

Παράθεση από: KosTzag στις 05 Ιουν 2025, 03:43:09 ΜΜΜπορεί να είναι, μπορεί και όχι.
Υπάρχει κάποια οδηγία που να θίγει αυτό το θέμα, ώστε να υπάρχει διαχωρισμός στην βαθμολόγηση; Αν υπάρχει διαφωτίστε με (το λέω με μηδενικό ειρωνικό τόνο, μην παρεξηγηθώ!)

Επίσης το παράδειγμα σας μιλάει για 1 το πολύ στοιχείο, ενώ στο θέμα Δ υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν όλα.

Για να σας δώσω να καταλάβετε σε τι κατάσταση μπορεί να βρεθεί μαθητής εν ώρα πανελληνίων, περσινός μαθητής (ίσως ο καλύτερος μαθητής που είχα ποτέ μου) στο περσινό θέμα Γ δεν έκανε εμφωλευμένη επανάληψη και έλεγχο εγκυρότητας για τους βαθμούς, αλλά έκανε 6 διαφορετικούς ελέγχους. Αυτό ένιωσε εκείνη τη στιγμή, αυτό έκανε.
Το λέω ως παράδειγμα, γιατί το να κρίνουμε αν κάποιος μαθητής είναι παπαγάλος ή όχι από 10 γραμμές κώδικα, μάλλον μπορεί και να είναι άδικο.
Όχι δεν υπάρχει κάποια οδηγία.
Το πόσο και αν θα κοπεί στις πανελλήνιες είναι για μένα το λιγότερο και ναι εκεί έχεις δίκιο δε δείχνει υποχρεωτικά παπαγαλία αλλά μπορεί να δείχνει γράφω την πρώτη λύση που μου ήρθε στο μυαλό λόγω του άγχους.

Το θέμα είναι τι κάνουμε πριν τις πανελλήνιες και ποιες λύσεις επιλέγουμε να τονίσουμε στους μαθητές.
Αν πούμε δε βαριέσαι ψάξε τα όλα (στο παράδειγμά μου) και τα ισοδύναμα τότε καλλιεργούμε ή τουλάχιστον δεν αποθαρρύνουμε την παπαγαλία



Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

akalest0s

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Ιουν 2025, 11:25:49 ΜΜΠιο προβληματική θεωρώ την φράση των 10 πρώτων (10 καλύτερων θα έβαζα εγώ)
Αν πεις των 10 καλύτερων, πως θα αντιμετωπίσεις τις ισοβαθμίες; Τότε το θέμα γίνεται διαφορετικό (και αισθητά πιο δύσκολο), αφού πρέπει (ελείψει άλλου κριτηρίου) να θεωρήσεις ότι στις ισοβαθμίες δεν αλλάζει η θέση κατάταξης.

Παράθεση από: Obelix στις 04 Ιουν 2025, 12:19:18 ΜΜΘα προτιμούσα να "απαγορεύει" με κάποιο τέχνασμα στην εκφώνηση τη χρήση της Για στο ερώτημα που ζητάει να εμφανίσει όσους είχαν βαθμό ίδιο με τον δέκατο. Θα το έκανε λίγο πιο απαιτητικό.
Σε αυτή τη λογική, θα ήθελα ένα δύσκολο ερώτημα στο Δ θέμα. Αυτό θεωρώ λείπει. Ας θυμηθούμε και εκείνο το θέμα με τα διπλά μέγιστα σε 2δ πίνακα, άσκηση του "οδηγίες μελέτης". Ασκήσεις όπως εκείνη και το παράδειγμα "συγχώνευσης με διατήρηση ταξινόμησης", είναι κατά τη γνώμη μου οδοδείκτες για να έχουμε ένα δύσκολο ερώτημα στο Γ/Δ θέμα, κάθε φορά. Με τα φετινά Γ/Δ, αν και πιο δύσκολα ευτυχώς από πέρυσι, ο προετοιμασμένος καλός μαθητής δεν ζορίστηκε πουθενά.
Παράλληλα με αυτό, συμφωνώ απόλυτα με το πρόβλημα υπερβολικά χειραγωγούντων εκφωνήσεων. Σιγά θα σκίσουμε κάνα καλτσόν!  :D
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK