ΟΕΦΕ 2025

Ξεκίνησε από BRU, 11 Ιαν 2025, 10:31:58 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Chaido

Καλημέρα!
Ευχαριστώ,

akalest0s

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Μαΐου 2025, 08:55:12 ΜΜΘα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι άλλες, αλλά νομίζω ότι μια τέτοια ερώτηση πρέπει να αποφευχθεί στις πανελλήνιες
Να ρωτήσουν κάτι διαφορετικό για να εξεταστεί αν ο μαθητής έχει κατανοήσει την έννοια της κληρονομικότητας
Νομίζω είναι αρκετά σαφές από την θεωρία του μαθήματος ότι και τα άλλα 4 είναι ιδιότητες του Αυτοκινήτου. Αν αυτό πρέπει να αποφευχθεί, τι δεν πρέπει να αποφευχθεί; Ή αλλιώς, πως να ρωτήσουν για να εξεταστεί ο μαθητής στην κληρονομικότητα;
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

petrosp13

Να δημιουργήσει υπερκλάση από κοινές ιδιότητες κλάσεων
Να ερωτηθεί για ιδιότητες που έχουν μόνο κάποιες υποκλάσεις

Είναι επικίνδυνη για μένα η ερώτηση "Ποιες ιδιότητες έχει η τάδε κλάση;" στην οποία πρέπει να συμπεριλάβεις και της υπερκλάσης
Θα προτιμούσα "Ποιες ιδιότητες κληρονομεί"

Δεν εμβαθύνουμε πολύ στον αντικειμενοστραφή 
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

Μια απορία μήπως και κάτι μου διαφεύγει:

Στο Β1 με την διπλά συνδεδεμένη λίστα, πώς γίνεται οι δείκτες να δείχνουν το μεσαίο στοιχείο του εκάστοτε κόμβου (εκεί που είναι τα δεδομένα) και όχι στην αρχή του κόμβου;

Γιαννούλης Γιώργος

#34
Παράθεση από: akalest0s στις 14 Μαΐου 2025, 05:57:29 ΜΜΝομίζω είναι αρκετά σαφές από την θεωρία του μαθήματος ότι και τα άλλα 4 είναι ιδιότητες του Αυτοκινήτου. Αν αυτό πρέπει να αποφευχθεί, τι δεν πρέπει να αποφευχθεί; Ή αλλιώς, πως να ρωτήσουν για να εξεταστεί ο μαθητής στην κληρονομικότητα;
Η ερώτηση νομίζω δεν είναι σωστά διατυπωμένη. Η κλάση Αυτοκίνητο έχει 3 μεθόδους, 2 ιδιότητες και σχέση κληρονομικότητας με την κλάση Οχημα.
Εάν ρωτούσε όμως ένα αντικείμενο της κλάσης Αυτοκίνητο πόσες ιδιότητες έχει εκεί τα πράγματα είναι ξεκάθαρα γιατί θα πρέπει να πεις 6.
Με το να ρωτάς πόσες ιδιότητες έχει η κλάση Αυτοκίνητο το κάνεις λίγο ύπουλο γιατί αν δεν την βάλω την κλάση Αυτοκινητο στην ιεραρχία δεν έσβησα κάποια από τις ιδιότητες της οπότε πως λες ότι είναι 6, άρα μάλλον είναι ιδιοτητες κάποιας άλλης κλάσης οι επιπλέον 4.

akalest0s

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 15 Μαΐου 2025, 09:18:55 ΠΜΜια απορία μήπως και κάτι μου διαφεύγει:

Στο Β1 με την διπλά συνδεδεμένη λίστα, πώς γίνεται οι δείκτες να δείχνουν το μεσαίο στοιχείο του εκάστοτε κόμβου (εκεί που είναι τα δεδομένα) και όχι στην αρχή του κόμβου;
Δεν υπάρχει κάποιο σημείο στο βιβλίο για να βασίσεις αυτό που λες. Οπότε, η κάθε άσκηση λειτουργεί αυθαίρετα. Με τον δείκτη της κεφαλής και της ουράς, βλέπεις πως το χειρίζεται η άσκηση και λειτουργείς ανάλογα.

Η "εμβάθυνση" στο συγκεκριμένο σημείο περιορίζεται στο
ΠαράθεσηΚάθε κόμβος περιέχει εκτός από τα δεδομένα του και έναν δείκτη που δείχνει προς τον επόμενο κόμβο.

Ποια θέση μνήμης λογίζεται ως "θέση κόμβου", δεν λέγεται πουθενά στο διδακτικό πακέτο.

Είναι σημαντικό να έχουν υπόψιν τους οι θεματοδότες τις υπερ-απλουστεύσεις και τις γκρίζες περιοχές που μοιραία προκύπτουν, στο μάθημα.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: akalest0s στις 21 Μαΐου 2025, 08:14:40 ΜΜΔεν υπάρχει κάποιο σημείο στο βιβλίο για να βασίσεις αυτό που λες. Οπότε, η κάθε άσκηση λειτουργεί αυθαίρετα. Με τον δείκτη της κεφαλής και της ουράς, βλέπεις πως το χειρίζεται η άσκηση και λειτουργείς ανάλογα.

Σύμφωνοι, αλλά από τη στιγμή που ευτυχώς το βιβλίο σε αυτό το σημείο δεν σε αναγκάζει να υιοθετείς και πράγματα που δεν ισχύουν στην πραγματικότητα, τότε γιατί να κάνουμε κάτι τέτοιο από μόνοι μας. Λογικά ο κόμβος είναι μια ενιαία οντότητα στη RAM, επομένως ο κάθε δείκτης θα έπρεπε να "δείχνει" στην αρχή του κόμβου και η συγκεκριμένη άσκηση θα μπορούσε να ακολουθεί αυτή τη λογική.

akalest0s

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2025, 09:27:54 ΠΜαπό τη στιγμή που ευτυχώς το βιβλίο σε αυτό το σημείο δεν σε αναγκάζει να υιοθετείς και πράγματα που δεν ισχύουν στην πραγματικότητα, τότε γιατί να κάνουμε κάτι τέτοιο από μόνοι μας
ίσως και εμείς κάποιες φορές δεν έχουμε βαθύτερη κατάρτιση.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK