Tελευταίο Μάθημα πριν τις εξετάσεις

Ξεκίνησε από michalis, 27 Μαΐου 2007, 02:32:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

michalis

Ξεκινω αυτο το θέμα ωστε να συγκεντρώσουμε πιθανές ιδέες για το τι να επισημάνουμε στα παιδιά στο τελευταίο μάθημα.
Εγώ σκέφτομαι να θυμίσω  πολλαπλασιασμό αλα ρώσικα, σειριακή αναζήτηση (κ σε ταξινομημένο μετά απο ιδέα που μου έδωσε μια φίλη 8) ) και να κάνω πίνακα τιμών με χρήση υποπρογράμματος καθώς και ΜΟ ανα στήλη και αν γραμμή.
Τί λέτε?

michalis

ευχαριστώ για τη βοήθεια και τις ιδέες σας.  ??? ::)

dimik

Νομίζω καλό θα ήταν και μετατροπές δομών επενάληψης και φυσικά αθροίσματα γραμμής, στήλης,max-min και όλα αυτά τα οποία αν και κάπως τυποποιημένα και εννοειται θα πρέπει να τα γνωρίζουν ήδη τα παιδιά ωστόσο καλό είναι να τονιστούν.

nikosx

Ποια είναι η άποψή σας για θέματα όπως ο αλγόριθμος ταξινόμησης με επιλογή ή ο αλγόριθμος ταξινόμησης ευθείας εισαγωγής; (και τα 2 θέματα είναι από τετράδιο μαθητή).
Εγώ τα βλέπω λίγο τραβηγμένα αλλά προσπαθώ να σκεφτώ πως θα μπορούσαν να είναι οι εκφωνήσεις σε τέτοια θέματα ή πόσοι μαθητες θα τις κατανοούσαν; Τι λέτε;

Ν'ικος Ξ
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Laertis

Όντως τραβηγμένα Νίκο,

άσε που η ταξινόμηση με επιλογή είναι στο 4ο κεφάλαιο και άνετα θα θεωρηθεί εκτός ύλης.
Στο τετράδιο έχει αρκετές "δυνατές" ασκήσεις που θα βγάλουν off αρκετούς "καλούς" μαθητές. Αυτά όμως είναι αρκετά δύσκολα θέματα. Η ταξινόμηση με ευθεία εισαγωγή είναι πολύ ωραία και πολύ δύσκολη άσκηση για τα παιδιά και δεν πρόκειται να επιλεγεί ως θέμα γιατί προσκρούει σ'αυτό που λέει ο φίλος μου ο Γιώργος Παπαργύρης, οτι δλδ οι περισσότεροι μαθητές (σχεδόν όλοι)δε θα το πιάσουν καν λόγω παπαγαλίας.
Δε χρειάζεται να ανεβάζουμε το επίπεδο δυσκολίας για να αναβαθμίσουμε το μάθημα.
Υπάρχουν τόσα άλλα "άψογα" θεματάκια στο τετράδιο ...

Άσε που φέτος βλέπω ευκολότερα και πιο τυποποιημένα θέματα απο πέρυσι για πολλούς και ευνόητους λόγους. Μακάρι να βγω ψεύτης ... :(



Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

fragile

Μετά και το τελευταίο μάθημα σήμερα την Φυσική, έχουμε και λέμε.

Κατά κοινή παραδοχή όλα τα μαθήματα είχαν κοινή βάση για τους μέτριους μαθητές το 60-70% δηλαδή 12-14 και με κλιμάκωση από εκεί και έως το 20.

Ας έλθουμε στο μάθημα μας. Αν συνεχιστεί και εδώ η "γραμμή" του Υπουργείου Παιδείας, για να πιάσουν οι μέτριοι μαθητές 12-14 φαντάζεσται τα θέματα τα οποία πρέπει να πέσουν με δεδομένο την απόδοση τους όλη την χρονιά;
Εγώ προσωπικά δεν θέλω να σκέφτομαι τα θέματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν την γραμμή αυτή.

Προσωπικά δηλώνω ότι τέτοπια θέματα θα "χαντακώσουν" το μάθημα μας, κατατάσσοντας το στην σειρά της ΑΟΔΕ και στα μαθήματα παπαγαλίας. Αν διαβάζει έστω και ένας συνάδελφος της επιτροπής τις γραμμές αυτές ας μην στερήσει το δικαίωμα σε όλους εμάς τους ρομαντικούς να ονειρευόμαστε για ένα καλύτερο μάθημα.   
fragile..........

gpapargi

Εγώ θα τους βάλω να λύσουνε κάνα δυο θεματάκια απλά για να μπουν πάλι στο πνεύμα του μαθήματος (μια που έχουν μέρες να το δούνε) και μετά θα λέμε ανέκδοτα. Ο μεγάλος αθλητής ξεκουράζεται πριν από τον αγώνα, δεν προπονείται. Είδη έδωσα οδηγίες για ξεκούραση. Την Πέμπτη τους θέλω όλους δυνατούς… να μπορούν να σκεφτούν.

Εκτός θέματος:
Δεσμεύομαι του χρόνου να φτιάξω την ταξινόμηση με εισαγωγή σπασμένη σε υποπρογράμματα με τη βοήθεια του τμηματικού προγραμματισμού και να την κυκλοφορήσω. Αν κατέβει στο επίπεδο του μαθητή θα είναι πολύ διδακτική άσκηση. Περιλαμβάνει υποπρογράμματα με πίνακες που δεν χρησιμοποιούνται όλα τα στοιχεία τους, αναζήτηση σε ταξινομημένο, insert (εισαγωγή με σπρώξιμο των υπολοίπων παρακάτω) σε πίνακα. Έχω σκεφτεί πολλές φορές να τη βάλω στις προχωρημένες ασκήσεις υποπρογραμμάτων που κάνω. Μάλλον του χρόνου.

petrosp13

Αν τα θέματα συνεχίσουν στον ίδιο ρυθμό, περιμένουμε δυο πολύ εύκολα πρώτα θέματα και ένα σχετικά βατό τρίτο
Το τέταρτο θα είναι και αυτό που θα χωρίσει τον καλό από τον άριστο
Εγώ προσωπικά θα δώσω βάση στο τελευταίο μάθημα σε υποπρογράμματα και κυρίως σε αυτά που περιέχουν πίνακες
Αυτά θεωρώ ότι είναι τα πιθανότερα για φέτος

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

felbat

Ενα καλό ερώτημα στο 4ο(θέμα) είναι η ταξινόμηση  μιας συγκεκριμένης γραμμής ή στήλης ενός πίνακα 2 διαστάσεων παράλληλα με έναν άλλο μονοδιάστατο   

P.Tsiotakis


Μπορεί (μακάρι) και το θέμα 3 να έχει ένα λεπτό σημείο με μερικές μονάδες για λίγους και το θέμα 4 επίσης.

Πχ: θέμα 3: δομή επανάληψης με όχι προφανή συνθήκη συνέχειας/τερματισμού που να περιέχει μετρητή ή/και αθροιστή
να ζητάει κάποιο ποσοστό κ.λ.π.
Θέμα 4: πίνακες με ένα ερώτημα να ζητάει υποπρόγραμμα

Τα παραπάνω είναι ευχές και όχι φυσικά προβλέψεις...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (μαθητές και καθηγητές)  ;)

ΥΓ: εκτός από ένα νέο κύκλο διαγωνισμάτων, τη νέα χρονιά τι άλλες καταιγίδες μπορούν να έρθουν  :o ;


Τσιωτάκης Παναγιώτης

clevercitizen

Μια άσχετη  με το θέμα ερώτηση. Ο έλεγχος εγκυρότητας των τιμών που εισάγει ένας χρήστης είναι απαραίτητος εφόσον δεν το ζητάει η άσκηση? Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν βαθμούς έιτε τον έχω κάνει είτε δεν τον έχω κάνει (εάν δεν το ζητάει)?
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

akis_taz


genika gia to thema mas...
ena kalo 2oro mathima sto opoio na ginetai ena grigoro perasma theorias kai simadikon askiseon-methodologias pisteuo oti einai arketo
isa isa na ksipnisei diladi to mialo kai na thimithei kai na dei ta simadika olis tis ilis.
eksouthenotika diavasmata kai epilisi askiseon tis teleutaias stigmis genika prokaloun agxos...
ektos kai an kserete ta themata kai tous ta lisete tin proigoumeni mera... ??? >:D :-X :P ::) :o

genika teleutaia mera to simadikotero einai i psixologia tou mathiti
(exei grapsei idi ta alla mathimata...mporei na einai pesmenos  :'(  :( ...eno einai sigoura kourasmenos...  :o  :D  :-\ ktl ktl...)

clevercitizen : den mporei na sou kopsei monades an den to zitaei ksekathara stin ekfonisi kai efoson auto den prokiptei apo tin ekfonisi oti einai aparaitito gia tin oloklirosi tou algorithmou.

fragile

Φίλε Clevercitizen,

Αν δεν σου ζητάει κάτι η άσκηση τότε έχεις δυο επιλογές :

- Αν το γράψεις και το γράψεις σωστά τότε θα προδιαθέσεις θετικά τον βαθμολογητή
- Αν το κάνεις λάθος όμως τότε θα σου κόψει μονάδες

Στο χέρι σου είναι αν θα το ρισκάρεις ή όχι

Fragile
fragile..........