Το είχε πιάσει το μάτι μου παλαιότερα, με αφορμή την ΑΕΠΠ, οπότε με την ευκαιρία ας ρωτήσω.
Δεν μπορούν να ζητηθούν ως θεωρία γνώσεις που υπάρχουν μέσα σε δραστηριότητες ή ασκήσεις του βιβλίου
Σε κανένα άλλο μάθημα εκτός των Μαθηματικών ( είτε ΓΕΛ είτε ΕΠΑΛ) δεν αναφέρεται αυτό στα ΦΕΚ που περιλαμβάνουν την ύλη.
Μάλιστα στον Προγραμματισμό των ΕΠΑΛ γράφει το ΦΕΚ συγκεκριμένα ποιές δραστηριότητες/ερωτήσεις
είναι εντός εξεταστέας .
Έχεις, λόγω της ενασχόλησης με την συγγραφή, κάποιο άλλο έγγραφο;
Η print δεν παίρνει παρενθέσεις, αυτά είναι στην Python 3 (άσχετα αν στην Python 2 γίνεται δεκτό)
καλά, με τόσα λάθη, λάθος θα είναι και αυτό
όμως αφού έχει κενό είναι προαιρετικές παρενθέσεις της έκφρασης.
Προσωπικά θεωρώ πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα το ότι σε θέμα προγραμματισμού κάποιος εξετάζεται για το αν γνωρίζει ή όχι ότι το 3 υψωμένο στη μηδενική ισούται με 1
Εκτός ότι είναι γνώση Γυμνασίου (όχι η pow προφανώς) μιλάμε για την ειδικότητα που έχει διδαχθεί την δυαδική αναπαράσταση. Από ποιά δύναμη ξεκινάει εκεί; Όχι μόνο αυτό αλλά και το μηδέν εις την μηδενική πρέπει να γνωρίζουν πως ορίζεται. (και το γιατί πρέπει να ορίζεται, αλλά τέλος πάντων)
Άλλο αν πρέπει να εξεταστεί η pow -και εντάξει ο καθένας ας γράφει ότι θέματα θέλει, δεν παρέχει τυπική εκπαίδευση ο ΟΕΦΕ- και άλλο
αν πρέπει να γνωρίζει ο εξεταζόμενος στοιχειώδεις πράξεις και ιδιότητες.