Συγχαρητήρια πολύ καλή δουλειά !
Είναι κάτι που σκεφτόμουν να το κάνω εδώ και χρόνια αλλά ...
Θα ήθελα όμως να συμπεριληφθεί και κάτι παραπάνω για τη δευτερεύουσα διαγώνιο και για τους άνω και κάτω τριγωνικούς με βάση τη δευτερεύουσα διαγώνιο.
Αυτά είναι θέματα στη ΑΕΠΠ?
Έχουν σχέση με αλγοριθμική σκέψη και τη ΓΛΩΣΣΑ?
Κάθε χρονιά βάζω το παρακάτω πρόβλημα θέλοντας να αντιμετωπίσω όλες τις πιθανές καταστάσεις. Η πολύ περιληπτική εκφώνηση (στα παιδιά σταδιακά το αναλύω πολύ) είναι να δημιουργηθεί ο παρακάτω πίνακας:
1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
6 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 4 |
6 | 6 | 1 | 3 | 2 | 4 | 4 |
6 | 6 | 6 | 0 | 4 | 4 | 4 |
Και προχωρώ στη γενίκευση για πίνακα ΝxΝ (με περιορισμό στο Ν).
Και μια ακόμη παρατήρηση στα χρώματα: στον υπολογιστή μου φαίνονται πολύ ξεθωριασμένα, με τα βίας τα ξεχωρίζω. Αν δεν είναι δικό μου πρόβλημα ίσως κάπως πιο έντονα χρώματα να βελτίωνε την κατάσταση.
Και πάλι συγχαρητήρια !