Μα ο τίτλος του θέματος είναι "Προτάσεις..."
Δεν επιβάλλουμε κάτι, συζήτηση κάνουμε για να βγει κάποιο συμπέρασμα από αυτούς που σχετίζονται άμεσα με την διδασκαλία του μαθήματος
Είναι προτιμότερο να επηρεαστούν οι αποφάσεις (όσο είναι δυνατόν, μπορεί και καθόλου) από μια τέτοια συζήτηση, παρά να αφήσουμε το θέμα εντελώς στην τύχη του
Να το θέσω ανάποδα
Αν γνωρίζαμε πέρσι το καλοκαίρι ότι θα αυξηθεί η ύλη με βάση το υπάρχον βιβλίο της ΑΕΠΠ, πόσοι από εμάς θα υποστήριζαν να ενταχθεί στην ύλη το Κεφάλαιο 4 ή οι σκοπιές; Ελάχιστοι ή και κανένας γιατί γνωρίζουμε το περιεχόμενο τους εδώ και χρόνια
Άρα, κάποιοι θα προτείναμε πχ την Ανάλυση Αλγορίθμων, την Εσκφαλμάτωση κτλ
Και αυτό μπορεί να έφτανε στα αυτιά αυτών που πρέπει
Αντίθετα, μας παρουσιάστηκε μια ύλη από το βιβλίο της ΑΕΠΠ με τόσες αστοχίες που δείχνουν ότι αποφασίστηκε πρόχειρα και ίσως και από ανθρώπους που δεν δίδαξαν ποτέ αυτά τα τμήματα
Η λογική μου είναι ότι θέλω να επηρεάζω στο μέτρο του δυνατού το αντικείμενο της δουλειάς μου και να μην περιμένω μοιρολατρικά να μου ανακοινώσουν άνωθεν ό,τι τους κατέβει
Μπορεί να μην εισακουστούν αυτά που λέμε εδώ
Μπορεί και να τα λάβουν υπόψιν όμως
Άμεσα; Από καραμπόλα; Από στόμα σε στόμα;
Έχει σημασία τελικά το πώς;