Αποστολέας Θέμα: Θέμα 2  (Αναγνώστηκε 1683 φορές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Θέμα 2
« στις: 12 Ιούν 2019, 09:35:01 πμ »
Εδώ σχολιάζουμε το θέμα 2
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

themata

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 41
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #1 στις: 12 Ιούν 2019, 11:29:01 πμ »
(1) 0
(2) n
(3) ψευδής
(4) i
(5) count+1
(6) 3
(7) αληθής
(8) position
(9) i+1
(10) done=αληθής (ή count=3)

Νίκη

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #2 στις: 12 Ιούν 2019, 11:52:25 πμ »
Τι λέτε γιαυτό; ::)
1. 3
6. 0
10 count=0 ή done = αληθής

petroszoul

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 12
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #3 στις: 12 Ιούν 2019, 11:56:48 πμ »
Τι λέτε γιαυτό; ::)
1. 3
6. 0
10 count=0 ή done = αληθής

Αν βάλεις και το 5. count -1, τότε ναι...μετράς αντίστροφα 3 φορές. Νομίζω ότι βγάζει το επιθυμητό αποτέλεσμα

Επίσης στο 10 υπάρχει και η εξής σωστή συνθήκη: position <> 0

Νίκη

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #4 στις: 12 Ιούν 2019, 11:59:16 πμ »
Ναι εννοείται count-1...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #5 στις: 12 Ιούν 2019, 12:02:16 μμ »
Ωραίο δεύτερο θεμα
Χωρίς ασάφειες, εξετάζει αν αφομοίωσαν καλά αυτά που διδάχθηκαν και με πολλά κενά ώστε να μην αντιγράφονται εύκολα, αλλά να μην χανονται και πολλές μονάδες σε περίπτωση λάθους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Konstantina Petropoulou

  • Μηχανικών Η/Υ
  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #6 στις: 12 Ιούν 2019, 12:23:39 μμ »
έχουμε τις απαντήσεις για το Β2   :) :) :) :)

themata

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 41
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #7 στις: 12 Ιούν 2019, 12:24:20 μμ »
Β2. α)
1. Η παράμετρος υ(μεταβλητή) αντιστοιχίζεται σε πίνακα Ψ[10]
2. Κλήση συνάρτησης με την εντολή ΚΑΛΕΣΕ
3. Διαφορετικό πλήθος πραγματικών - τυπικών παραμέτρων στη λίστα.
4. Καταχώρηση σε μεταβλητή ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ, πραγματικής τιμής
5.  Κλήση διαδικασίας με λάθος εντολή
β)
1. π← Α(κ,θ)
2. γ← Α(μ,θ)
3. ΚΑΛΕΣΕ Β(π,μ,γ)
4. γ←Α(μ,θ)
5. ΚΑΛΕΣΕ Β(π,μ,Ρ[1])

Konstantina Petropoulou

  • Μηχανικών Η/Υ
  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #8 στις: 12 Ιούν 2019, 12:32:18 μμ »
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ  :angel: :angel: :angel:

Καραμαούνας Πολύκαρπος

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 30
  • Καθηγητής Πληροφορικής
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #9 στις: 12 Ιούν 2019, 04:44:35 μμ »
B1. (10)
done = Αληθής
ή
count = 3
ή
count >= 3
ή
i <= n
ή
i <> n+1
ή
position <> 0
ή
position > 0

gmav

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #10 στις: 13 Ιούν 2019, 09:41:11 πμ »
Αν πει κάποιος ότι η αντίστοιχη της κ <- Β(π,μ,ρ[1]) είναι η ΚΑΛΕΣΕ Β(π,κ,ρ[1]);

bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 382
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #11 στις: 13 Ιούν 2019, 09:49:11 πμ »
προφανώς είναι λάθος, το μ δεν το έχει βάλει!

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #12 στις: 13 Ιούν 2019, 01:01:21 μμ »
Δεν είναι λάθος. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #13 στις: 13 Ιούν 2019, 01:04:00 μμ »
Απλά έχει κάνει μια περιττή διόρθωση, αλλά λάθος δεν μπορείς να το πεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

balatsa

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
  • Κρέσσων γαρ οικτιρμού φθόνος.
Απ: Θέμα 2
« Απάντηση #14 στις: 13 Ιούν 2019, 04:29:27 μμ »
B1. (10)
done = Αληθής
ή
count = 3
ή
count >= 3
ή
i <= n
ή
i <> n+1
ή
position <> 0
ή
position > 0

Ένα μαθητής μου έγραψε:  position=i επειδή υπάρχουν πολλές σωστές λύσεις ελπίζω να πιαστούν όλες σωστές και όχι μερικες
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής