Αποστολέας Θέμα: Πρόταση για σωστή πορεία της διδαχθείσας ύλης  (Αναγνώστηκε 795 φορές)

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 168
Καλησπέρα  και καλή χρονιά
Είμαι καθηγητής σε σχολείο, θέλω μία  συμβουλή  - πρόταση, για την σειρά των κεφαλαίων που πρέπει  να ακολουθήσω.
Έχω διδάξει τα 1 , 2  3  (μαζι με τα βασικά στοίβα και ουρά) το 7 , το 8 μαζί με μετατροπές δομών επανάληψης  επίσης  έχω κάνει αναζήτηση,  ταξινόμηση , δυαδική αναζήτηση, πολλές ασκήσεις σε μονοδιάστατους και από αρχές Δεκεμβρίου μέχρι το τέλος του 2019 δισδιάστατους . ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 6 ΤΟ 10 και όλη  την νέα  ύλη. Με ποια πορεία πρέπει να συνεχίσω τα κεφάλαια   , λαμβάνοντας υπόψη,  ότι  η Γ ΛΥΚΕΙΟΥ στο σχολείο μου έχει την  πενθήμερη  μέσα στο Μάρτη ; θα προλάβω;
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 657
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: Πρόταση για σωστή πορεία της διδαχθείσας ύλης
« Απάντηση #1 στις: 07 Ιαν 2020, 12:05:44 μμ »
Καλησπέρα  και καλή χρονιά
Είμαι καθηγητής σε σχολείο, θέλω μία  συμβουλή  - πρόταση, για την σειρά των κεφαλαίων που πρέπει  να ακολουθήσω.
Έχω διδάξει τα 1 , 2  3  (μαζι με τα βασικά στοίβα και ουρά) το 7 , το 8 μαζί με μετατροπές δομών επανάληψης  επίσης  έχω κάνει αναζήτηση,  ταξινόμηση , δυαδική αναζήτηση, πολλές ασκήσεις σε μονοδιάστατους και από αρχές Δεκεμβρίου μέχρι το τέλος του 2019 δισδιάστατους . ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 6 ΤΟ 10 και όλη  την νέα  ύλη. Με ποια πορεία πρέπει να συνεχίσω τα κεφάλαια   , λαμβάνοντας υπόψη,  ότι  η Γ ΛΥΚΕΙΟΥ στο σχολείο μου έχει την  πενθήμερη  μέσα στο Μάρτη ; θα προλάβω;

Το 6 είναι μια καλή εισαγωγή για το μάθημα γενικότερα. Απαξ και δεν έχει πρακτικό κομμάτι, μπορεί να διδαχθεί και μόνο του σαν εγκυκλοπαιδικές γνώσεις κατά κάποιο τρόπο.

σχετικά με τη νέα ύλη θα πρότεινα:
1. Δυναμικές Δομές (αφού έχεις κάνει τις στατικές)
2. Κεφάλαιο 6
3. Εκσφαλμάτωση για να το συνδέσεις με τα λάθη που αναφέρονται στο 6
4. Υποπρογράμματα
5. Κλάσεις (καθώς χρειάζεται γνώση των υποπρογραμμάτων για τις μεθόδους, έστω και θεωρητικά)

Σχετικά με το κεφάλαιο 1, προσωπικά έκανα αναφορά και όταν ήταν εκτός ύλης, από την αρχή της ύλης, καθότι σε εισάγει στο ΓΙΑΤΙ υπάρχει η ανάγκη για problem solving, automation & programming.



Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies