Μια πρώτη ιδέα θα ήταν να ρίξεις μια ματιά στην προτεινόμενη οργάνωση της ύλης που δίνεται στις οδηγίες του μαθήματος (δες
εδώ, οι οδηγίες έχουν περυσινή ημερομηνία αλλά η φετινή εγκύκλιος παραπέμπει σε αυτές, είναι δηλαδή οι ίδιες και φέτος). Υπάρχει μια λογική σε αυτή την οργάνωση, η οποία, σύμφωνα με τους συντάκτες, λαμβάνει υπ' όψιν της και το γεγονός ότι οι μαθητές έχουν ήδη διδαχθεί στη Β' λυκείου πολλά στοιχεία των αλγοριθμικών δομών και της ΓΛΩΣΣΑΣ καθώς αυτή είναι σε μεγάλο βαθμό όμοια με την Ψευδογλώσσα. Εδώ ίσως χρειάζεται λίγη προσοχή γιατί είναι πιθανό κάποιοι μαθητές να μη θυμούνται και πολλά...