2. Πάνω απο το 60% των θεμάτων ήταν αυτούσιες εφαρμογές του σχολικού βιβλίου ή του τετραδίου μαθητή. Μπορεί να μην μας αρέσει που έπεσε θέμα με κλάση ή με δυαδική αναζήτηση, αλλά ότι ζητούσαν υπήρχε μέσα στο βιβλίο/τετράδιο μαθητή. Το οποίο τετράδιο μαθητή μπορεί να μην είχε μοιραστεί σε όλα τα σχολεία, αλλά όποιος ήθελε, το έβρισκε, το κατέβαζε και το εκτύπωνε!!!
αγαπητε Γιαννη,
το οτι υπηρχαν αυτα στο βιβλίο ΔΕΝ σημαινει οτι τα παιδια μπορουσαν να τα κατανοήσουν και να τα γραψουν.
Εχεις διδαξει ποτε σε ΕΠΑΛ;
Εαν οι μαθητες του ΕΠΑΛ μπορουσαν να κατανοησουν αυτες τις εννοιες τοτε ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ σε ΕΠΑΛ, αλλα σε γενικό Λυκειο.
Πρεπει να το καταλαβουμε αυτο.
3. Και στη τελική, τα παιδιά αυτά προορίζονται να γίνουν μελλοντικοί επιστήμονες πληροφορικής. Αν με τα θέματα αυτά γράφουν κάτω απο 12, είναι έτοιμοι να κάνουν αυτό το βήμα; Πως θα ανταπεξέλθουν σε μία σχολή πληροφορικής αν δεν καταλαβαίνουν πως δουλεύει η δυαδική αναζήτηση; Μήπως τότε δεν τους ταιριάζει αυτή η ειδικότητα; Τα παιδιά αυτά θέλουν να μπουν σε μία σχολή, έχοντας ήδη θεωρητικά πιο χαμηλό υπόβαθρο στα μαθηματικά, να έχουν και πιο χαμηλό στη πληροφορική;
Ολα αυτα που λες σωστα ειναι, αλλα δεν μπορουν να εφαρμοστουν σε μαθητες με το επιπεδο των μαθητων ΕΠΑΛ στην Ελλαδα!
Φετος εκανα μαθημα σε Γυμνασιο, απο το οποίο 7 παιδια γραφτηκαν σε ΕΠΑΛ, δυο εξ αυτων στην Πληροφορικη.
Ξερετε τι βαθμους ειχαν στα Μαθηματικά; Δεκα! Που στην πραγματικοτητα ειναι 3! Στο τελικό διαγωνισμα του Ιουνίου εγραψαν 4!
Ενας λοιπόν που εχει (πραγματικο) 3 στα Μαθηματικά της Γ Γυμνασίου, ειναι δυνατον να καταλαβει τη δυαδική αναζητηση στη Γ Λυκείου;
Πολύ δυσκολο εως αδυνατο!
Δεν ειναι οτι δεν θα διαβασει. Βεβαια οι περισσοτεροι ΔΕΝ διαβαζουν, απλα πηγαινοερχονται στο σχολείο, μην γελιόμαστε!
Δεν εχει τη δυνατοτητα, το potential, δεν φτανει το μυαλό του, πώς το λενε!
Οσο για το αν θα τελειώσουν ποτε το καποιο ΤΕΙ ΠΛηροφορικής, και από το ΓΕΛ καποιοι ΔΕΝ θα τελειώσουν το ΤΕΙ τους ή το (χαμηλής βασης) ΑΕΙ.
Εδω δηλαδή, θα πρεπει να ανοιξει η συζητηση για την Τεχνική Εκπαιδευση στην Ελλαδα!
Και παλι λεω: ειναι πολύ σωστα αυτα που επισημαινεις Γιαννη, αλλα ειναι σε θεωρητικό επίπεδο!
Δυστυχώς το επίπεδο των μαθητων των ΕΠΑΛ ειναι πολύ χαμηλό!
Τι να κανουμε! Ετσι ειναι "δομημενη" η Δευτεροβαθμια εκπαιδευση στην Ελλαδα!
ΥΓ: Περιμενω τα σχολια για τον βαθμο δυσκολίας των σημερινων θεματων στα Ψηφιακά Συστήματα.
Δημητρης