Συνάδελφοι καλησπέρα,
επειδή μάλλον κάποιοι βλέπουν μόνο το δάσος, (να κρατιέται σε υψηλό επίπεδο η επιστήμη της Πληροφορικής),
έχω να καταθέσω τα εξής:
ρίξτε μια ματιά αύριο στα θέματα Ψηφιακών Συστημάτων (το 2ο πανελλαδικό στο οποίο εξετάζονται οι Ηλεκτρονικοί, εκτός από τα Δίκτυα Υπολογιστών).
Ρίξτε και μια ματιά στο μηχανογραφικό της ειδικότητας Πληροφορικής και της ειδικότητας Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών.
https://www.esos.gr/arthra/57077/mihanografiko-deltio-epal-2018
Στο δικό μου τουλάχιστον σχολείο (που υπάρχουν και οι δύο ειδικότητες), πείθονται τα παιδιά να παρακολουθήσουν την ειδικότητα ηλεκτρονικών, καθώς έχει ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο μηχανογραφικό, και επιπλέον όλες των ηλεκτρολόγων, όλες των ηλεκτρονικών, ακόμα και σχολές μηχανολογίας υπάρχουν εκεί (ακόμα και ΑΕΙ Φυσικής, που δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ).
Ψυχρά λοιπόν, με το χέρι στην καρδιά, αν έδινε το παιδί / ανήψι σας, δε θα το συμβουλεύατε να πάει στην ειδικότητα ηλεκτρολογίας ηλεκτρονικής και αυτοματισμού, καθώς εκεί υπάρχουν όλες αυτές οι σχολές;
Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό;
Πιθανότατα γιατί οι συντεχνίες καλά κρατούν, ρίξτε μια ματιά στα βιογραφικά των κ.κ. Μπαξεβανάκη, Μουστάκα μήπως και πειστείτε.
Μήπως αντί για τις ωρίτσες μας και τα φροντιστηριά μας θα πρέπει να σκεφτούμε και το μέλλον των παιδιών;
Για να επιβιώσουν δηλαδή οι 50 - 100 (πόσοι είναι τέλος πάντων στην Ελλάδα οι καθηγητές Ηλεκτρονικής ΕΠΑΛ) θα πρέπει να θυσιαστούν οι μαθητές;
Και τελικά, πόσο απαραίτητος είναι στην Ευρώπη / Υφήλιο του 2018 ένας ηλεκτρονικός; Και πόσο ένας μηχανικός λογισμικού;
Μάλλον όλα αυτά που λέγονται για αναβάθμιση της πληροφορικής παιδείας είναι για να χαϊδεύουμε αυτιά, στην πράξη τίποτα.
Πίσω και στον τομέα αυτό η Ελλαδίτσα μας, δυστυχώς.
Όσο για το επίπεδο των φετινών θεμάτων στον Προγραμματισμό, δεν θα σχολιάσω. Ας δω πρώτα τους βαθμούς των μαθητών, και μετά.
Μάλλον έχουμε μαζευτεί πολλοί επιστήμονες πια, άλλους δε χωράει το μαγαζί, ώρα να το κλείνουμε.
