Λέω να διαφωνήσω με τον Ανδρέα

και να πω ότι δεν μπορούν να ζητήσουν τον αλά ρωσικά γιατί είναι παράδειγμα και όχι θεωρία, και τα παραδείγματα δεν είναι υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν οι μαθητές.
Καλό όμως είναι να τον έχουν διδαχθεί γιατί έχει πέσει πολλές φορές ως διάγραμμα ροής ή για εμφάνιση τιμών.Σε όλες όμως αυτές τις περιπτώσεις ο αλγόριθμος δινόταν, άρα μπορούσες να απαντήσεις άνετα και χωρίς να τον γνωρίζεις. Άρα να γνωρίζουν τη λειτουργία του και να τον αναγνωρίζουν αν τον δουν αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να τον ξέρουν απέξω.
Τώρα αν δεχθούμε ότι οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τον αλά ρωσικά (αρκετοί καθηγητές έχουν αυτή την άποψη) τότε οι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν και τον τρόπο υπολογισμού της τυπικής απόκλισης που δίνεται στο κεφάλαιο 9. Παράδειγμα δεν είναι και αυτό?