Για να αποφεύγονται τέτοιου είδους προβλήματα με την χρήση νέων μεταβλητών, σε ορισμένα θέματα πανελληνίων αναφέρεται "χωρίς τη χρήση νέων μεταβλητών".
Αν στο διαγώνισμα εξετάζεις τη μετατροπή της ΟΣΟ σε ΓΙΑ, τότε κατά τη γνώμη μου ο μαθητής έχει λανθασμένη λύση καθώς δεν μετατρέπει τη συγκεκριμένη ΟΣΟ σε ΓΙΑ αλλά γράφει μια νέα εντολή ΓΙΑ που απλώς κάνει 10 επαναλήψεις.
Για να κάνει σωστά τη μετατροπή θα πρέπει να λάβει υπόψη την μεταβλητή που χρησιμοποιεί η ΟΣΟ για να κάνει επαναλήψεις και αυτή να χρησιμοποιήσει στη ΓΙΑ, επίσης δεν αξιοποιεί την αύξηση του χ ως βήμα στη ΓΙΑ