@googlebro
Πολύ σωστά το έθεσες, αλλά επέτρεψέ μου μια διόρθωση, διότι δεν είναι 2 σε 1 αλλά μάλλον 5 σε 1 , μια και από μια σχολή ΗΜΜΥ θεωρείσαι:
- μηχανικός υπολογιστών
- μηχανικός τηλεπικοινωνιών
- ενεργειακός μηχανικός (ανανεώσιμες πηγές,ΔΕΗ κλπ)
- Ηλεκτρολόγος Μηχανικός (μελέτη ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων)
- Ηλεκτρονικός Μηχανικός, (οτιδήποτε έχει να κάνει με ηλεκτρονικά)
Νομίζω ότι το καλύτερο για τον καθένα είναι να πάει σε μια σχολή στην οποία θα κάνει αυτό που του αρέσει και αγαπάει.
π.χ. θες μαθηματικά πας στο μαθηματικό, φυσική στο φυσικό κ.ο.κ.
άρα ακολούθησε τη συμβουλή του googlebro
Σωστά,να αναφέρω μερικές διευκρινήσεις,
Θεωρείσαι ότι έχεις στην Κατεύθυνση που ακολούθησες.
Για παράδειγμα,οι ενεργειακοί Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί δεν έχουν το δικαίωμα για άδεια άσκησης επαγγέλματος Ραδιοηλεκτρολόγου Α/Β-το γνωρίζω προσωπικά το θέμα.
http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=401&id=&tid=401Ραδιοηλεκτρολόγοι Α γίνονται κυρίως Φυσικοί με Μεταπτυχιακό στην Ηλεκτρονική ή τον Αυτοματισμό.
http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=61858Άρα ένας ενεργειακός δεν μπορεί να ακολουθήσει αυτήν την επαγγελματική αποκατάσταση.
Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις όπου απόφοιτος τομέα Ηλεκτρονικής ή και Τηλεπικοινωνιών ασχολείται με Μελέτες Ενεργειακού Ηλεκτρολόγου.
Θα ρωτήσεις εύλογα οι απόφοιτοι αυτοί γνωρίζουν τα ίδια;
Όχι αλλά γνωρίζουν τα βασικά (λόγω κορμού) ώστε να μπορέσουν (και με ιδιωτική προσπάθεια) να απαχοληθούν σε μελετητικά γραφεία.
Στα οποία απασχολούνται κυρίως ενεργειακοί ηλεκτρολόγοι.
Επίσης να αναφέρω πως αν ακολουθήσεις κατεύθυνση Τηλεπικοινωνιών μπορείς να απασχοληθείς και ως Μηχανικός Πεδίου.
Δηλαδή χρησιμοποιώντας κατάλληλα όργανα να μετράς Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία και να κάνεις μελέτες ακτινοβολίας.
Φυσικά αυτό μπορείς να το κάνεις και ως Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος
http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/NewsRelease/Events/AntennasConf_Thes/Sahalos.pdfhttp://www.hermes-program.gr/Γεια σας ειμαι μαθητης που δηλωνω το μηχανογραφικο μου αυτη τη στιγμη και παρολο που ειμαι απο θετικες σχολες επιθυμω να ασχοληθω με πληροφορικη ομως εχω ενα μικρο δίλημμα....
.Απο μικρος μου αρεσαν οι υπολογιστες και αυτο εκδηλωθηκε κυριως στη Ά και Β' Λυκειου οπου ξεκινησα μονος μου να ασχολουμαι λιγo με προγραμματισμο σε C και σιγα σιγα να ενθουσιαζομαι με τα προγραμματα, το διαδικτυο, την ασφαλεια δικτυων, τα λειτουργικα συστηματα κτλ.Δυστυχως ομως δεν ειχα την ευκαιρια στην φετινη χρονια της Γ' Λυκειου να ασχοληθω με αυτα τα πραγματα και επισης δεν καταφερα να γνωρισω εστω και λιγο ηλεκτρολογια και ηλεκτρισμο μεσα απο τη Φυσικη ωστε να μπορω να αποφασισω αν μου αρεσει και το επαγγελμα του ηλεκτρολογου μηχανικου το οποιο με καταληλη εξειδικευση στους Η/Υ εμπεριεχει το πτυχιο και τις γνωσεις του μηχανικου Η/Υ και πληροφορικης (και ειναι απο οσο ακουγεται πιο ισχυρο).Απο το προγραμμα σπουδων που κοιταξα πιστευω πως τα μαθηματα του μηχανικου Η/Υ μου ταιριαζουν καλυτερα(καθως καταλαιβαινω επιφανειακα σε τι στοχευουν)΄οσον αφορα ομως τα μαθηματα του ηλεκτρολογου μηχανικου κρινω πως στοχευουν περισσοτερο στην ηλεκτρονικη,τις κατασκευες μηχανων και την ηλεκτρολογικη καταρτιση που πιστευω (χωρις να ξερω σιγουρα καθως δεν ξερω καν τις εφαρμογες που εχουν) πως αν κρινω απο τα κεφαλλαια φυσικης που ειδα στο προγραμμα σπουδων και εχω κανει περιπου στο σχολειο νομιζω πως δεν θα με ικανοποιησει.Ελπιζω να μην σας κουρασα προσπαθω απλα να σας μεταφερω μια οσο το δυνατον πιο πληρη εικονα του προβληματισμου μου
.Μιλωντας παντως και με αρκετα παιδια που σπουδαζουν στα δυο τμηματα μου ειπαν πως και οι ιδιοι δεν ξερουν αν εκαναν τη σωστη επιλογη αναμεσα στα δυο και πως ούτως ή άλλως ειναι παραπλησιες σχολες, απλα εγω φοβαμαι μηπως αν μπω στους ηλεκρολογους μηχανικους και παρολο που μου αρεσει γενικα και το hardware ''κανω εμμετο'' απο τα πολλα ηλεκτρολογικα!!! :laugh:Εσεις τι μου προτεινετε να δηλωσω πρωτο στο μηχανογραφικο μου???
Ευχαριστω παρα πολυ εκ των πρωτερων καθε αποψη σας μετραει πολυ αυτη τη στιγμη για εμενα!!! 
Αν σου αρέσεις περισσότερο ο προγραμματισμός και ενδιαφέρεσαι να εξειδικευτείς περισσότερο σε αυτόν θα πρέπει να σκεφτείς πιο σοβαρά την επιλογή τμήματος Πληροφορικής.
Αν σε ενδιαφέρει το Hardware τότε ένα τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών θα ήταν πιο κοντά στα ενδιαφέροντά σου.
Παραθέτω μερικούς οδηγούς σπουδών για να δεις-αν δεν έχεις δει ήδη,
Α)
Ραδιοηλεκτρολόγοι-Ηλεκτρονικοί από τμήματα Φυσικής (εξαιρετικά παλαιά τμήματα,τα ενδεικτικά Ραδιοηλεκτρολογίας άρχισαν ως τμήματα να υφίστανται από τη δεκαετία του 1950-1960)
http://www.tomease.phys.uoa.gr/anakoinoseis-kai-ekdhloseis/metaptyxiaka/radiohlektrologias-hlektronikis.htmlhttp://elecom.physics.auth.gr/http://elecom.physics.auth.gr/Gr/index_gr.htmΜηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πάτρα
B)
https://www.ceid.upatras.gr/sites/default/files/undergraduate/Odigos_Spoudon_2015_2016_2.pdfΈχει ασφαλώς περισσότερα μαθήματα κοντά στο Software μαζί με το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου
Γ) Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Γ1)
Ξεχωρίζω αυτό του ΕΜΠ λόγω περισσοτέρων επιλογών σε όλους τους τομείς
Οδηγός Σπουδών ΣΗΜΜΥ
http://www.ece.ntua.gr/media/154/Odigos%20SHMMY%20Final%20LD.pdfΥπόλοιπα τμήματα ΗΜΜΥ
Γ2)
Θεσσαλονίκης
http://ee.auth.gr/wp-content/uploads/2013/04/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%91-%CE%A3%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%94%CE%A9%CE%9D-THMMY-%CE%91%CE%A0%CE%98-2015-161.pdfΓ3)
Ξάνθης
Οδηγός Σπουδών
http://www.ee.duth.gr/el/component/docman/doc_download/311-odigos-spoudon-2015-2016μαθήματα
http://www.ee.duth.gr/el/proptuxiaka-mathimata2Γ3) Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Κρήτης (πρώην Ηλεκτρονικών Μηχανικών)
http://www.ece.tuc.gr/4101.htmlαναφέρει στην πρώτη σελίδα την μετονομασία
http://www.ece.tuc.gr/fileadmin/users_data/eced/data/programGuides/undergraduate/UndergraduateProgramGuide2015GR.pdfΓ4)
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών (το αδερφάκι από όπου προέκυψε το Μηχανικών Υπολογιστών στην Πάτρα)
http://www.ece.upatras.gr/gr/http://www.ece.upatras.gr/images/Announcement_files/%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%9F%CE%A3_%CE%A3%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%94%CE%A9%CE%9D_2015-2016_v3.pdf