Αποστολέας Θέμα: Προχωρημένοι μαθητές  (Αναγνώστηκε 778 φορές)

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 563
  • There can be only one...may it be AEPP.
Προχωρημένοι μαθητές
« στις: 23 Ιούν 2016, 12:27:41 μμ »
Γεια σε όλους.
Προβληματίζομαι με έναν μαθητή μου. Ο άνθρωπος τώρα ξεκίνησε μαθήματα αεππ με την ύλη της γ λυκείου και μου λύνει ασκήσεις με πίνακες και δομές επανάληψης .
Είμαι σίγουρος ότι την επόμενη βδομάδα θα λύνει ασκήσεις και με υποπρογραμματα.
Δεν ξέρω πως να τον αντιμετωπίσω. Του είπα χαρην αστείου ότι δε χρειάζεται να παρακολουθεί το μάθημα. Ή απάντηση του ήταν πως του κάνει καλό περισσότερο για το κομμάτι της θεωρίας. Είναι αρχή ακόμα και θα βαρεθει γρήγορα μέσα στο μάθημα.
Τι θα μπορούσα παραπάνω να του μάθω;. Εν τω μεταξύ είναι και δυνατό μυαλό και αρκετά πορωμενος με το όλο ζήτημα.
Είμαι όλος αυτιά σε οτιδήποτε και αν έχει κάποιος να προτείνει.
Ευχαριστω .
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Απ: Προχωρημένοι μαθητές
« Απάντηση #1 στις: 23 Ιούν 2016, 12:38:32 μμ »
Αυτός είναι ο ένας στους πενήντα, που προφανώς θα προβλέπει τις εντολές. Νομίζω ότι η ΓΛΩΣΣΑ δεν μπορεί να του προσφέρει κάτι περισσότερο. Θα πρότεινα java ή python να μάθει, αν τον γνώριζα ή αν ήταν σε άλλου τύπου σχολείο, αλλά στο σημερινού τύπου αυτό δεν μπορεί να το πει ο κσθηγητής του, θα τον αποπροσανατολίσει. Έτσι αφού τα παίρνει εύκολα, ας ολοκληρώσει και να διακόψει, να ασχοληθεί με άλλα μαθήματα.

akalest0s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 247
Απ: Προχωρημένοι μαθητές
« Απάντηση #2 στις: 23 Ιούν 2016, 01:37:37 μμ »
Πάντως σε κάθε περίπτωση πιστεύω πρέπει να του κάνεις μια κουβέντα για τον προγραμματισμό γενικότερα, να δει λίγο την χαρά του να προγραμματίζει σε ένα IDE ή ακόμη και σε ένα απλό txt αρχείο, ίσως απλά σαν γεύση, όχι εκτεταμένα. Να δει πρακτικά εφαρμοσμένο τον προγραμματισμό. Δηλαδή νομίζω αξίζει να του δείξεις κάτι που άλλοι το ανακαλύπτουν σαν 2οετείς φοιτητές συνήθως ή και παραπάνω.
Εμένα ένας μαθηματικός, το καλοκαίρι της γ' γυμνασίου προς λύκειο, μου έδειξε πως μπορεί να συνδέονται τα μαθηματικά με τους υπολογιστές, από απλά ζητήματα του δυαδικού συστήματος ως πιο προχωρημένα, και αυτό ήταν πολύ βασικό στο να δω τα μαθηματικά με άλλο μάτι. Νομίζω πως, χωρίς να με αποπροσανατολίσει (όπως σωστά ειπώθηκε πριν ως ένας κίνδυνος), μου διεύρυνε τον ορίζοντα και μου άνοιξε την όρεξη.. κάτι που έπαιξε βασικό ρόλο στις μετέπειτα επιλογές μου.
Δυστυχώς ένα από τα προβλήματα του εξεταστικού συστήματος είναι και αυτό, ότι είσαι κουμπωμένος από επιλογές σαν καθηγητής, ενώ και τα λίγα παιδιά που έχουν ένα παραπάνω ενδιαφέρον, πρέπει αναγκαστικά να περιμένουν να τελειώσουν το λύκειο.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 563
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Προχωρημένοι μαθητές
« Απάντηση #3 στις: 25 Ιούν 2016, 09:39:22 πμ »
Θα του δώσω λοιπόν κάποιο φυλλάδιο ή το βιβλίο των επαλ με python. Επίσης σκεφτόμουν κάτι σχετικό με ολυμπιάδα αλλά ποτέ δεν το πήρα ζεστά και φοβάμαι να το αναλλαβω.
Ευχαριστω κύριοι για τις προτάσεις σας.
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής